Společnost FJ Company restaurovala Toyotu FJ40 z roku 1972. Vypadá skvěle

Pokud jste fanoušci poctivých off-roadů, následující přestavba se vám bude líbit. Společnost z Floridy se pustila do 45 let staré Toyoty a výsledek se povedl!

FJ Company je společnost z Miami, která se už léta vyžívá v oživování a restaurování klasik japonské Toyoty. Jejich posledním kouskem je následující model FJ40 z roku 1972 a svým designem rozhodně zaujme.

Toyota Hilux Tonka: Koncept offroadu pro opravdové chlapy!

Toyota Hilux Tonka: Koncept offroadu pro opravdové chlapy!

Nechybí pohon všech čtyř kol, který však byl od základu přestaven. Firma zůstává věrna tradičnímu vzhledu, který doplnilo několik moderních prvků. V restaurovaném kousku tak naleznete například klimatizaci, sportovní sedačky či propracovaný audio systém.

Vůz pohání jednotka Toyota 3F-E, řadový šestiválec spárovaný s pětistupňovou manuální převodovkou. Vylepšen byl systém odpružení, posilovač řízení i brzdy. Design exteriéru je pak laděn do metalicky oranžové barvy s černými doplňky.

Toyota chce vítězství z Le Mans. Závodit bude se třemi vozy

Toyota chce vítězství z Le Mans. Závodit bude se třemi vozy

Pokud byste měli o podobný model zájem, na oficiálních stránkách si jej můžete sestavit a vybrat z mnoha možností exteriéru i interiéru. Za klasický model zaplatíte zhruba 1,4 milionu korun, při variantě Sport se cena může vyšplhat i přes dva a čtvrt milionu českých korun.

Prohlédněte si Toyotu FJ40 z roku 1972 v následující galerii...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků