Společnost FJ Company restaurovala Toyotu FJ40 z roku 1972. Vypadá skvěle

Pokud jste fanoušci poctivých off-roadů, následující přestavba se vám bude líbit. Společnost z Floridy se pustila do 45 let staré Toyoty a výsledek se povedl!

FJ Company je společnost z Miami, která se už léta vyžívá v oživování a restaurování klasik japonské Toyoty. Jejich posledním kouskem je následující model FJ40 z roku 1972 a svým designem rozhodně zaujme.

Toyota Hilux Tonka: Koncept offroadu pro opravdové chlapy!

Toyota Hilux Tonka: Koncept offroadu pro opravdové chlapy!

Nechybí pohon všech čtyř kol, který však byl od základu přestaven. Firma zůstává věrna tradičnímu vzhledu, který doplnilo několik moderních prvků. V restaurovaném kousku tak naleznete například klimatizaci, sportovní sedačky či propracovaný audio systém.

Vůz pohání jednotka Toyota 3F-E, řadový šestiválec spárovaný s pětistupňovou manuální převodovkou. Vylepšen byl systém odpružení, posilovač řízení i brzdy. Design exteriéru je pak laděn do metalicky oranžové barvy s černými doplňky.

Toyota chce vítězství z Le Mans. Závodit bude se třemi vozy

Toyota chce vítězství z Le Mans. Závodit bude se třemi vozy

Pokud byste měli o podobný model zájem, na oficiálních stránkách si jej můžete sestavit a vybrat z mnoha možností exteriéru i interiéru. Za klasický model zaplatíte zhruba 1,4 milionu korun, při variantě Sport se cena může vyšplhat i přes dva a čtvrt milionu českých korun.

Prohlédněte si Toyotu FJ40 z roku 1972 v následující galerii...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků