Společnost AAA Auto letos očekává 3 miliony telefonických hovorů

Společnost AAA Auto letos očekává 3 miliony telefonických hovorů

Rekordní počet 3 milionů telefonických hovorů očekává v letošním roce společnost AAA AUTO, která je největším prodejcem ojetých aut ve střední Evropě.

„Zákazníci nám letos více volají díky většímu počtu otevřených poboček a širší nabídce aut i návazných finančních služeb,“ uvádí zakladatelka call centra Karolína Procházková, která v současnosti v AAA AUTO pracuje jako Chief operations Officer.

„Za loňský rok jsme dokázali vypořádat rekordních 2,8 milionu hovorů, letos jich ale bude ještě více. Jen za prvních pět měsíců letošního roku totiž dokázali operátoři vyřídit přes 1.36 milionu zákaznických telefonátů,“ říkáKarolína Procházková.Průměrná délka telefonátů se podle ní stále zkracuje a jejich struktura se více zaměřuje na konkrétní detaily. „Je znát, že čeští zákazníci již začínají mít zkušenosti s obchodními telefonáty a stávají se tak sofistikovanější. A evidentně si umí více vážit svého času, a tak telefonáty zbytečně neprodlužují,“ dodává Karolína Procházková.

Výkup i prodej vozů přes telefon nebo internet je stále důležitější.V současnosti těmito dvěma kanály AAA AUTO uskutečňuje už přes 52 % všech obchodů s ojetými vozy. Společnost proto v Praze vybudovala velké call centrum pro celou střední Evropu, které patří v nebankovním sektoru mezi ta vůbec největší.

Pracuje v něm přes250 zaměstnanců, z nichž část vyřizuje hovory nejen v češtině, ale i slovenštině, maďarštině, polštině a rumunštině, tedy v jazycích zemí, ve kterých má AAA AUTO otevřena svá autocentra.

Ještě během letošního roku čeká call centrum investice přes 7 milionu Kč do nejnovějších technologií – a zařadí se tak mezi nejmodernější svého druhu v Evropě.

A jaké jsou nejčastější dotazy zákazníků? Karolína Procházková prozrazuje: „Zdaleka nejvíc lidí volá kvůli detailnějším informacím o vozech z naší internetové nabídky. Následují zájemci, kteří zvažují prodej svého auta a chtějí ho předběžně ocenit. Častou náplní telefonátů jsou i žádosti o výpočet leasingových nebo úvěrových splátek“.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 737 km
Cena: 102 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 314 km
Cena: 56 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 870 km
Cena: 275 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2007
Stav: 249 235 km
Cena: 150 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků