Italský Aznom Palladium  nám nedávno bizarně dokázal, že spojení limuzíny a pick-upu není nemožné. Rovněž taky dokázal, že ne všechno pocházející z Itálie musí zpravidla lahodit oku. | Ford F-250 Tropiclassic Zdroj: Shift Car

Italský Aznom Palladium nám nedávno bizarně dokázal, že spojení limuzíny a pick-upu není nemožné. Rovněž taky dokázal, že ne všechno pocházející z Itálie musí zpravidla lahodit oku. | Ford F-250 Tropiclassic | Zdroj: Shift Car

Podobná myšlenka hybridu dvou vzdálených konceptů karoserie však není úplně nová. Pohleďte na Ford F-250 Super Duty ve verzi sedan! | Ford F-250 Tropiclassic Zdroj: Shift Car

Podobná myšlenka hybridu dvou vzdálených konceptů karoserie však není úplně nová. Pohleďte na Ford F-250 Super Duty ve verzi sedan! | Ford F-250 Tropiclassic | Zdroj: Shift Car

Tato automobilová netradičnost pochází z Brazílie, přesněji od tamní firmy Tropical Cabines, která má s úpravami pick-upů již dlouhé zkušenosti. | Ford F-250 Tropiclassic Zdroj: Shift Car

Tato automobilová netradičnost pochází z Brazílie, přesněji od tamní firmy Tropical Cabines, která má s úpravami pick-upů již dlouhé zkušenosti. | Ford F-250 Tropiclassic | Zdroj: Shift Car

Jiný kraj, jiný mrav, takže v roce 2001 společnost představila právě americký pick-up od Fordu v konverzi na sedan. Na fotkách pak vidíte exemplář z roku 2007. | Ford F-250 Tropiclassic Zdroj: Shift Car

Jiný kraj, jiný mrav, takže v roce 2001 společnost představila právě americký pick-up od Fordu v konverzi na sedan. Na fotkách pak vidíte exemplář z roku 2007. | Ford F-250 Tropiclassic | Zdroj: Shift Car

Pod jménem Tropiclassic jste dostali Ford F-250 Super Duty nejen s upravenou přídí, novou maskou a nárazníkem, ale především zádí, jež využívala dílů existujících sedanů na trhu. | Ford F-250 Tropiclassic Zdroj: Shift Car

Pod jménem Tropiclassic jste dostali Ford F-250 Super Duty nejen s upravenou přídí, novou maskou a nárazníkem, ale především zádí, jež využívala dílů existujících sedanů na trhu. | Ford F-250 Tropiclassic | Zdroj: Shift Car

Víko kufru a zadní svítilny tak poznáte z první generace Focusu Sedan. Zbytek byl dále přizpůsoben původní korbě pick-upu – brazilská automobilová chirurgie v praxi. | Ford F-250 Tropiclassic Zdroj: Shift Car

Víko kufru a zadní svítilny tak poznáte z první generace Focusu Sedan. Zbytek byl dále přizpůsoben původní korbě pick-upu – brazilská automobilová chirurgie v praxi. | Ford F-250 Tropiclassic | Zdroj: Shift Car

Zezadu vypadá Tropiclassic jako přizvednutý Focus, technicky ale samozřejmě využívá základu silného pick-upu. Pod kapotou se má tedy nacházet buď 3,9litrový diesel nebo 4,2litrový zážehový šestiválec. | Ford F-250 Tropiclassic Zdroj: Shift Car

Zezadu vypadá Tropiclassic jako přizvednutý Focus, technicky ale samozřejmě využívá základu silného pick-upu. Pod kapotou se má tedy nacházet buď 3,9litrový diesel nebo 4,2litrový zážehový šestiválec. | Ford F-250 Tropiclassic | Zdroj: Shift Car

A praktičnost amerického pracanta si tento hybrid ponechal také v interiéru, do kterého vám firma na žádost instalovala modernější infotainment. | Ford F-250 Tropiclassic Zdroj: Shift Car

A praktičnost amerického pracanta si tento hybrid ponechal také v interiéru, do kterého vám firma na žádost instalovala modernější infotainment. | Ford F-250 Tropiclassic | Zdroj: Shift Car

Konverzi na sedan nakonec Tropical Cabines neprováděla výhradně pro pick-upy Fordu. Pár vozů takto upravila rovněž na základě modelů Chevroletu a Dodge. V galerii najdete pár snímků ze starých brožur společnosti. | Ford F-250 Tropiclassic Zdroj: Shift Car

Konverzi na sedan nakonec Tropical Cabines neprováděla výhradně pro pick-upy Fordu. Pár vozů takto upravila rovněž na základě modelů Chevroletu a Dodge. V galerii najdete pár snímků ze starých brožur společnosti. | Ford F-250 Tropiclassic | Zdroj: Shift Car

| Ford F-250 Tropiclassic Zdroj: Shift Car

| Ford F-250 Tropiclassic | Zdroj: Shift Car

| Ford F-250 Tropiclassic Zdroj: Shift Car

| Ford F-250 Tropiclassic | Zdroj: Shift Car

 Zdroj: Tropical Cabines

| Zdroj: Tropical Cabines

 Zdroj: Tropical Cabines

| Zdroj: Tropical Cabines

 Zdroj: Tropical Cabines

| Zdroj: Tropical Cabines

Podobná myšlenka hybridu dvou vzdálených konceptů karoserie však není úplně nová. Pohleďte na Ford F-250 Super Duty ve verzi sedan! | Ford F-250 Tropiclassic Zdroj: Shift Car
Tato automobilová netradičnost pochází z Brazílie, přesněji od tamní firmy Tropical Cabines, která má s úpravami pick-upů již dlouhé zkušenosti. | Ford F-250 Tropiclassic Zdroj: Shift Car
Jiný kraj, jiný mrav, takže v roce 2001 společnost představila právě americký pick-up od Fordu v konverzi na sedan. Na fotkách pak vidíte exemplář z roku 2007. | Ford F-250 Tropiclassic Zdroj: Shift Car
Pod jménem Tropiclassic jste dostali Ford F-250 Super Duty nejen s upravenou přídí, novou maskou a nárazníkem, ale především zádí, jež využívala dílů existujících sedanů na trhu. | Ford F-250 Tropiclassic Zdroj: Shift Car
14
Fotogalerie

Spojení pick-upu a sedanu? V Brazílii nic zvláštního. Tento Ford F-250 je důkazem

Ne, opravdu se nejedná o fotomontáž. I když to tak může zprvu vypadat.

Italský Aznom Palladium nám nedávno bizarně dokázal, že spojení limuzíny a pick-upu není nemožné. Rovněž taky dokázal, že ne všechno pocházející z Itálie musí zpravidla lahodit oku. Podobná myšlenka hybridu dvou vzdálených konceptů karoserie však není úplně nová. Pohleďte na Ford F-250 Super Duty ve verzi sedan!

Tato automobilová netradičnost pochází z Brazílie, přesněji od tamní firmy Tropical Cabines, která má s úpravami pick-upů již dlouhé zkušenosti. Jiný kraj, jiný mrav, takže v roce 2001 společnost představila právě americký pick-up od Fordu v konverzi na sedan. Na fotkách pak vidíte exemplář z roku 2007.  

Pod jménem Tropiclassic jste dostali Ford F-250 Super Duty nejen s upravenou přídí, novou maskou a nárazníkem, ale především zádí, jež využívala dílů existujících sedanů na trhu. Víko kufru a zadní svítilny tak poznáte z první generace Focusu Sedan. Zbytek byl dále přizpůsoben původní korbě pick-upu – brazilská automobilová chirurgie v praxi.

Zezadu vypadá Tropiclassic jako přizvednutý Focus, technicky ale samozřejmě využívá základu silného pick-upu. Pod kapotou se má tedy nacházet buď 3,9litrový diesel nebo 4,2litrový zážehový šestiválec. A praktičnost amerického pracanta si tento hybrid ponechal také v interiéru, do kterého vám firma na žádost instalovala modernější infotainment.

Konverzi na sedan nakonec Tropical Cabines neprováděla výhradně pro pick-upy Fordu. Pár vozů takto upravila rovněž na základě modelů Chevroletu a Dodge. V galerii najdete pár snímků ze starých brožur společnosti.

Ford

Henry Ford založil michiganskou automobilku v roce 1903 a proslul zavedením postupů sériové výroby s využitím montážních linek. Tak vznikl první cenově dostupný vůz: Ford model T.

Ford Fiesta •  Ford Focus • Ford Mondeo • Ford S-Max • Ford Galaxy • Ford C-Max • Ford EcoSport • Ford Mustang • Ford Puma • Ford Kuga • Ford Explorer • Ford Tourneo Courier

Doporučujeme

Články odjinud