Spojení FCA a PSA mělo jen jednoho vítěze. Strach z propouštění nadále trvá

Vóša  |  02. 11. 2019 14:46

Tak a teď rychle do práce a konečně zlikvidovat celý ten Emisolevácký koncern mastných prstů od Bratwurstů !!!

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  02. 11. 2019 16:49

Ale cim je mam znicit, mila Lizo, mila Lizo, ale cim je mam znicit, rekni cim

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  02. 11. 2019 18:13

Vlhké sny Vošického úderky? Ten VAG vám dává zabrat.

Odpovědět  |   | 
hasič  |  02. 11. 2019 17:48

Jsem velice zvědaví jaký dort tito italsko-francouzsti manažeři upečou. Hromada značek , vyráběna ve spoustě závodů, zaměřena v podstatě na stejného zákazníka, čili sobě si navzájem konkurující. Jako třešnička na onom pomyslném dortu flexibilní trh práce v Itálii i ve Francii a jejich mentalita 😁.

Odpovědět  |   | 
Joseph  |  03. 11. 2019 09:29

Čtu to poránu ještě se zalepenýma očima. Slovo "značek" se mi tam nějak změnilo za jiné slovo, které zní dost podobně, jen první dvě písmena jsou jiná. Stejně jsem souhlasil s tímto názorem a navíc jsem se ještě zasmál.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  02. 11. 2019 18:49

Vítězem je PSA, které se dostává na americký trh a získává Jeep. Fiat nezískal nic.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  02. 11. 2019 20:52

Souhlasím s vámi

Odpovědět  |   | 
Chytrak  |  02. 11. 2019 21:00

Fiat ziskal život po životě. Už měl dávno umřít. Teď dosáhne na platformou pro malý auta, pošeruje náklady na platformu alfi aby následně psa zjistilo, ze to pro ne zas tak výhodný nebylo a následně fiat vykopnou a budou mu platit odstupný jak mourovaty. Deja vu. V GM si teď klepou na čelo.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  02. 11. 2019 22:15

No jasně určitě

Odpovědět  |   | 
Hošek  |  02. 11. 2019 23:51

Fiat nezískal vůbec nic, Fiat je značka odsouzená v tomto konglomerátu k zániku. V FCA mají cenu značky Jeep a RAM (ty jediné drží jakýs takýs zisk FCA), zbytek půjde jako ovce řezníkovi Tavaresovi pod kudlu a ten jim to rychle spočítá.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 11. 2019 10:53

To by fungovalo v čistě kapitalistickém pojetí trhu. Jenže tady zapomínáš na odbory a akcionáře. A ti nedovolí zánik byť jediné z celého toho blázince značek.

Odpovědět  |   | 
Hošek  |  03. 11. 2019 13:25

Ale dovolí, dovolili zaříznout Lancii, Alfa je defacto mrtvá také a nyní je na řadě Fiat. FCA se odstěhovalo z Italie do Holandska, takže odboráři si mohou klidně demonstrovat, čím víc budou stávkovat, tím rychleji vznikne důvod zavřít italské provozy, italský stát nemá v FCA (na rozdíl třeba od francouzského státu a jeho vlivu v PSA a v Renaultu) prakticky vůbec žádný vliv.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 11. 2019 14:23

Jenže zapomínáš na skutečnost, že dělení moci je 1:1, nikoli 1:0 ve prospěch PSA. Oni musí brát ohledy na Fiat, jinak je ta polovina vlastníků utopí.

Odpovědět  |   | 
Hošek  |  03. 11. 2019 19:00

FCA vlastní Elkann a jeho rodina a ti mají zájem vydělávat ne zachraňovat potápějící se Fiat.

Odpovědět  |   | 
asd  |  04. 11. 2019 08:43

Fiat cenu má, jen na to nesmíte koukat optikou evropana. V jižní americe má celkem silnou pozici.

Odpovědět  |   | 
Joseph  |  03. 11. 2019 09:35

Nesouhlasím jen s tou poslední větou. Osobně si myslím, že se v GM tak strašně moc smějí, až si potrhali všechny stehy po kýle a vyprskli i včerejší snídani.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  02. 11. 2019 21:00

Fiat má představit už za pár měsíců úplně novou platformou pro mini a malé vozy příští rok která umí elektro i mildhybrid. Platforma b-wide pro 500x renegade a compass umí víceprvkové zavěšení i u predokolek plus opět za pár týdnů už bude tato platforma vyjíždět z továrny v melfi jako plug in. Mají vynikají nove motory firefly. Vůbec nevím co z toho budou mít.

Odpovědět  |   | 
sumi  |  02. 11. 2019 23:17

Fiat FCA JDE JEDNOZNAČNĚ NA ÚSPORU NÁKLADŮ...
To zní logicky..vydělají oba koncerny.
Jsem na to zvědav..OPEL s předěláním na Peugeot modely se mi nyní moc nelíbí.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 11. 2019 07:41

Teprve nová platforma? Jenže PSA už ji má dávno i s novými modely. Fiat stěží udržuje svou modelovou řadu, na vývoj nemá prachy. Chrysler už potopili úplně, Alfa umírá, Lancia je skoro mrtvá.
Fanoušci značky tu pějí oslavné ódy na FireFly, ale ten motor je jen to samé, co už mají i ostatní. Nic revolučního, nic nového. PSA má nejlepší malý benzin na světě. V masové produkci. Moderní diesely a hybridy Fiatu chybí úplně.
Fiat opravdu mohl nabídnout jen ten americký trh, a to je pro PSA spíš spousta práce navíc. Tohle spojení mi připadá naprosto nesmyslné a krátkozraké.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  03. 11. 2019 11:42

Jak teprve nová? A jak dlouho ji ma peugeot? Vzdyt teprv začíná prodávat 208E. A puretech nejlepší motor? Aha. Ecoboost je lepší. A o firefly by sis mel neco nastudovat. Technologicky nejlepsi malý motor.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 11. 2019 14:25

No nic, s Fiatími fanatiky nikdy nebyla rozumná řeč a ty to jen potvrzuješ.

Odpovědět  |   | 
Ffff  |  03. 11. 2019 15:54

ale ja nejsem fiati fanatik. ja jenom rikam co fca má. plug in uz sjizdi z linek a EV a Mildhybrid 500 je tady v březnu 2020.

Odpovědět  |   | 
ghj  |  04. 11. 2019 08:47

Lancia je na tom o dost líp než Alfa. S jedním výběhovým modelem pouze na italském trhu prodá víc než Alfa na všech trzích dohromady. Takže se dá říct, že Lancie slušně vydělává, což o Alfě říct nejde.
Pamatujte, že svět není jen evropa, Fiat má silnou pozici v jižní americe.

Odpovědět  |   | 
P  |  04. 11. 2019 18:48

Co to tu meles za h***a?! To myslis tu oturbenou hatapku co ziskali vymenou za ropu od widlaru? Od PSA jsem letos utek, protoze to se uz proste nedalo. A to jsem tim jezdil bratru 17 let (3x berlingo, 107, 3007, c4). Technicky PSA tak strasne za poslednich cca 5 let upadlo, ze neco takoveho se hned tak v automotive nevidi. To co predvadi jsou strasny rachotiny, pripomina to doby prvnich fabii, jen s jinym xichtem a displejem misto tlacitek to fakt nedozenou.

Odpovědět  |   | 
P  |  04. 11. 2019 18:35

Presne. Treba se konecne zase dockame neceho ala c-crosser nebo P4007. Od ty doby co se prestali kamaradit s Mysakem nemaj u PSA poradny velky auto. I o tu hydrauliku je ta slepice pripravila. A vlk byl vzdycky neslanej nemastnej o nicem. Motory az na tu malou naftu taky poslednich 5 let bida s nouzi, konecne dosahnou na dobry tocivy benzinovy motory, at uz Fire nebo Firefly nebo poradny poctivy velkoobjemovy kousky jak v benalu tak nafte... Neumim si dost dobre predstavit o jakou techniku by mohl mit FCA zajem, jediny co PSA nabidne jsou vychodni trhy.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  02. 11. 2019 22:26

Aby z toho nebyly nakonec jen samolepky 'Importer #1 2020 v Horni Dolni'

Odpovědět  |   | 

To je ale pěknej guláš značek. Aby to nedopadlo jak kdysi v Anglii, kdy se všechno sloučilo a vzápětí zaniknul celej britskej autoprůmysl.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 

mini je bmw, bentley je vw, vauxhall je psa. Vždyt angličani neumí vyrobit ani směšovací baterii do vany. PSA je o něčím jiným.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  03. 11. 2019 10:35

Ucebnicovy troling.

Odpovědět  |   | 

děcka, jestli jste někdy měli fiata a kupovali jste třeba něco na brzdy a z katalogu na Vás koukl třeba 5 odlišných třmenů a desek z jednoho VINka tak jste si řekli, že je něco blbého a ten PSA tam udělá pořádek, prostě sjednotí komponenty a ušetří miliardy. Podívejte se na opla-dva roky a vydělává a to někteří profíci mu nedávali šanci.

Odpovědět  |   | 
 |  03. 11. 2019 10:51

Tak jsi zřejmě dřevák a měl bys to nechat na někom, kdo to umí.. Pár Italů jsem měl a nikdy nebyl problém koupit jakýkoli díl.

Odpovědět  |   | 

fiat a ital je velký rozdíl, kdybys napsal, že jsi měl třeba bravo, tak joo, ale ruku na srdce je lepší mět italky než itala.....

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  03. 11. 2019 11:37

Francouz udela poradek

Odpovědět  |   | 

Tavares je portugal.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  03. 11. 2019 18:14

PSA neni portugalske... a Portugalec nebo Francouz, to vyjde na stejno

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

dnes | Jan Mička
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

včera | Lukáš Prejzek | 8 příspěvků
Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 30 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro