Spofec se podíval na Rolls-Royce Wraith. Výsledek má 717 koní

Předělávat auta typu Rolls-Royce Wraith tak, aby byla výkonnější a sportovnější, se může zdát trochu zvláštní. Ale stále existují společnosti, které jsou opačného názoru. Třeba takový Spofec připravil pro zmíněný model kompletní sadu úprav. Vylepšen je vzhled, podvozek i výkon motoru.

Rolls-Royce oficiálně potvrdil nové kabrio. Dorazí v roce 2016

Rolls-Royce oficiálně potvrdil nové kabrio. Dorazí v roce 2016

Wraith dostal agresivnější nárazník, výdechy za přední kola, dozadu malý karbonový spoiler, tmavší zadní světla a opět přepracovaný nárazník. Design podtrhnou kola vyrobená speciálně pro tento model. Ta mají velikost 22 palců a obouvají pneumatiky o rozměru 265/35 vpředu a 295/30 vzadu.

Jisté péče se dočkal také vzduchový podvozek, který je v základním nastavení snížen o 40 mm. Toto platí pro rychlosti do 140 km/h, jakmile auto přesáhne tuto hranici, podvozek se zvedne zpět na výšku, jakou mají standardní verze. Důležitou novinkou jsou pak karbon-keramické brzdy. Vpředu mají kotouče velikost 405 mm, vzadu 395 mm. Díky nim se podařilo ušetřit už poměrně výrazných 38 kg.

Tomu se říká pořádná zakázka. Hotel Louis XIII si objednal 30 Phantomů

Tomu se říká pořádná zakázka. Hotel Louis XIII si objednal 30 Phantomů

Rolls-Royce Wraith používá dvakrát přeplňovaný benzinový dvanáctiválec s výkonem 465 kW (632 k), stovku zvládne za 4,6 s a maximální rychlost je omezena na 250 km/h. Spofec vylepší základní parametry motoru na 527 kW (717 k), točivý moment naroste po úpravě na 986 Nm a sprint z nuly na stovku proběhne na 4,2 s. Omezovač zůstává nezměněn, takže i s touto verzí nepojedete více než 250 km/h. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 15 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky