Spofec se podíval na Rolls-Royce Wraith. Výsledek má 717 koní

Spofec se podíval na Rolls-Royce Wraith. Výsledek má 717 koní

Předělávat auta typu Rolls-Royce Wraith tak, aby byla výkonnější a sportovnější, se může zdát trochu zvláštní. Ale stále existují společnosti, které jsou opačného názoru. Třeba takový Spofec připravil pro zmíněný model kompletní sadu úprav. Vylepšen je vzhled, podvozek i výkon motoru.

Rolls-Royce oficiálně potvrdil nové kabrio. Dorazí v roce 2016

Rolls-Royce oficiálně potvrdil nové kabrio. Dorazí v roce 2016

Wraith dostal agresivnější nárazník, výdechy za přední kola, dozadu malý karbonový spoiler, tmavší zadní světla a opět přepracovaný nárazník. Design podtrhnou kola vyrobená speciálně pro tento model. Ta mají velikost 22 palců a obouvají pneumatiky o rozměru 265/35 vpředu a 295/30 vzadu.

Jisté péče se dočkal také vzduchový podvozek, který je v základním nastavení snížen o 40 mm. Toto platí pro rychlosti do 140 km/h, jakmile auto přesáhne tuto hranici, podvozek se zvedne zpět na výšku, jakou mají standardní verze. Důležitou novinkou jsou pak karbon-keramické brzdy. Vpředu mají kotouče velikost 405 mm, vzadu 395 mm. Díky nim se podařilo ušetřit už poměrně výrazných 38 kg.

Tomu se říká pořádná zakázka. Hotel Louis XIII si objednal 30 Phantomů

Tomu se říká pořádná zakázka. Hotel Louis XIII si objednal 30 Phantomů

Rolls-Royce Wraith používá dvakrát přeplňovaný benzinový dvanáctiválec s výkonem 465 kW (632 k), stovku zvládne za 4,6 s a maximální rychlost je omezena na 250 km/h. Spofec vylepší základní parametry motoru na 527 kW (717 k), točivý moment naroste po úpravě na 986 Nm a sprint z nuly na stovku proběhne na 4,2 s. Omezovač zůstává nezměněn, takže i s touto verzí nepojedete více než 250 km/h. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků