Spofec se podíval na Rolls-Royce Wraith. Výsledek má 717 koní

Předělávat auta typu Rolls-Royce Wraith tak, aby byla výkonnější a sportovnější, se může zdát trochu zvláštní. Ale stále existují společnosti, které jsou opačného názoru. Třeba takový Spofec připravil pro zmíněný model kompletní sadu úprav. Vylepšen je vzhled, podvozek i výkon motoru.

Rolls-Royce oficiálně potvrdil nové kabrio. Dorazí v roce 2016

Rolls-Royce oficiálně potvrdil nové kabrio. Dorazí v roce 2016

Wraith dostal agresivnější nárazník, výdechy za přední kola, dozadu malý karbonový spoiler, tmavší zadní světla a opět přepracovaný nárazník. Design podtrhnou kola vyrobená speciálně pro tento model. Ta mají velikost 22 palců a obouvají pneumatiky o rozměru 265/35 vpředu a 295/30 vzadu.

Jisté péče se dočkal také vzduchový podvozek, který je v základním nastavení snížen o 40 mm. Toto platí pro rychlosti do 140 km/h, jakmile auto přesáhne tuto hranici, podvozek se zvedne zpět na výšku, jakou mají standardní verze. Důležitou novinkou jsou pak karbon-keramické brzdy. Vpředu mají kotouče velikost 405 mm, vzadu 395 mm. Díky nim se podařilo ušetřit už poměrně výrazných 38 kg.

Tomu se říká pořádná zakázka. Hotel Louis XIII si objednal 30 Phantomů

Tomu se říká pořádná zakázka. Hotel Louis XIII si objednal 30 Phantomů

Rolls-Royce Wraith používá dvakrát přeplňovaný benzinový dvanáctiválec s výkonem 465 kW (632 k), stovku zvládne za 4,6 s a maximální rychlost je omezena na 250 km/h. Spofec vylepší základní parametry motoru na 527 kW (717 k), točivý moment naroste po úpravě na 986 Nm a sprint z nuly na stovku proběhne na 4,2 s. Omezovač zůstává nezměněn, takže i s touto verzí nepojedete více než 250 km/h. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 7 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků