Splašený infotainment nebo prasklé sklo. Tesla Model 3 očima zákazníků

josephko  |  23. 02. 2019 12:45

Faktom je, že žiadna automobilka pri nábehu nového modelu auta nemala s ničím nikdy žiadne problémy. Žiadne zvolávačky, žiadne problémy s rozvodovými reťazami, žiadne problémy s airbagmi, elektronickými brzdami, sedačkami... Skrátka ani ťuk. To len v Tesle tú takí babráci, že nevedia vyrobiť úplne nové auto s úplne novou technológiou na prvú dobrú...

Odpovědět  |   | 
D  |  23. 02. 2019 13:26

Prosím tě klídek. Faktem je, že Musk vyhrál. Todle je jen takový zoufalý dozvuk v podobě nářku blázínků, kteří se horko těžko smiřují s faktem, že jsou překonaní dobou.

Odpovědět  |   | 
Fuj fuj  |  23. 02. 2019 14:53

Musk vyhrál, "investoři" splakali a doslo jim, že žádné prašule nikdy neuvidí. Dětská skladačka končí. Za jak dlouho zkrachuje? Do tří let?

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  23. 02. 2019 15:09

Tohle věštění už je tu od vzniku Tesly.:))
Mistr je v tomto Bob Lutz, kterého Autoforum tak rádo cituje kvůli hejtům na Teslu, ta dle jeho věštby mela už minulý rok krachnout. :)

Je to smutný, když se vám všem Musk směje do tváře a je čím dál víc úspěšnější jak s Teslou,tak o se SpaceX :) :D

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  23. 02. 2019 19:06

spaceX je jiná firma v jiným odvětví, to sem nikdo nepleťte. Fakt je, že Tesla je v háji s kvalitou, jejich auta jsou mizerný a možná, že to procházelo v usa, kde auta prostě nedosahujou kvalit evropských, ale jakmile začnou prodávat ve větším tady, rozkřikne se to, lidi se jim budou smát a ostatní automobilky se ten dobrej základ od nich rychle naučej. Tesla pak půjde k ledu.
Musk vypadá jako idiot, kterej strašně tříští síly - vymejšlí krávoviny typu vaky pro lidi, který uvízli v jeskyni, pak chce dát do Austrálie nějaký baterky. Kde to skončí? Kdyby dělal jednu, dvě, klidně i tři věci pořádně, ale chová se příšerně. To se nedivím, že jim pak unikaj zásadní věci jako je kvalita výroby, když jejich šéf vymejšlí blbosti!

Odpovědět  |   | 
fuj fuj  |  23. 02. 2019 19:13

Protože takovou zoufalost investorů, kteří stále přilévají peníze, aby se vyhnuli bankrotu, to se jen tak nevidí. Nu což, přijdou ještě o více. Elektrofanatici si budou moci vybírat z klasických konvenčních značek. Je tu klasický e-golf, moderní a úsporné Ionic, audi Q pro balšoj dojem. Proč kupovat tuto nepovedenou skládačku za 2mil? Vždyť je to, jak číňan před 15 lety, kvalitou, nápadem, vším. Sednout do Tesly 3, to je jak špatný vtip.

Space-X. Je to komerční projekt a úspěšný bude, až se vrátí investorům peníze. Tam zatím netřeba lámat hůl.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  23. 02. 2019 22:32

Tesla je uz v zisku, zatial vsetci dlhodoby investory vratane mna len zarobili. Prerobili len spekulanti.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  23. 02. 2019 22:37

Dlhodobi investori samozrejme...

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  23. 02. 2019 23:28

No mam radost, ze jsi vydelal na akciich tesly, ale to prece nema nic spolecneho s tim, jestli je ta firma zdrava nebo ne. To jen znamena ze stoupla cena akcie.
Pokud na tom nejaky spekulant prodelal, no tak to musela ta cena akcie asi klesat, ne?

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  23. 02. 2019 23:55

Spekulanti vacsinou shortuju, cize stavia svoje peniaze na pokles akcie, odkedy je Tesla verejne obchodovatelna firma, uz vela spekulantov stratilo vela penazi, kedze akcia mala na zaciatku hodnotu 17 USD, teraz okolo 300. Samozrejme cest vynimkam, ktori mali spravny timing hlavne pocas minuleho roku, to bola riadna volatilita...

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  24. 02. 2019 01:04

Tak ja tady mam zrovna vedle sebe kamose co dela 15 let brokera, tak jsme se na tom tvem predchozim prispevku spolecne zasmali, jak jsi propojil svou investici se ziskovosti tesly (ehm...) a do toho zamichal ty spekulanty ... pokud akciovym trhum a investovani rozumis, urcite vis co mam na mysli ... tedy ze to vsechno nema nic spolecnyho ani s tvou investici, ani se ziskovosti tesly, ani se zdravim te firmy ... a uz vubec ne s kvalitou jejich produkce (o cemz je ten clanek)
Ze ses proste jen pochlubil, ze ti to vyslo, coz jiste vzdycky potesi, to jo Ale zrovna tak muzes vydelat i na akciich firmy, ktera za tyden krachne, pokud jsi tedy prodal nahore ...

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  24. 02. 2019 20:20

To je super, ze mas kamosa brokera, len ja som nic s nicim neprepojil, len som reagoval na vetu "fuj fuj" :Protože takovou zoufalost investorů, kteří stále přilévají peníze, aby se vyhnuli bankrotu, to se jen tak nevidí. Cize reakcia na "zoufalost", ktora nie je, lebo akcia isla hore z $17 na $300, dalsia reakcia bola na ten bankrot, ktory neviem teda ako nastane, ked su posledne dva kvartaly ziskove a vyrazne cash flow pozitivne. Tych spekulantov, to ti dam z casti, lebo akakolvek investicia alebo short je istym sposobom spekulacia, ale to je kazdy druh podnikania asi.

Odpovědět  |   | 
.  |  24. 02. 2019 11:08

Větší blbost jsem již dlouho nečetl, spekulanti sází své peníze stejně tak na pokles jako na vzestup ceny akcií, v tom není žádný rozdíl. Investor, který nespekuluje kupuje akcie s cílem vydělávat na dividendách nikoliv s cílem vydělat na jejich vzestupu či pádu. Je to úplně stejné jako u spekulantů s pozemky, ten kdo si koupí pozemek s cílem pěstovat na něm rajčata a tím vydělávat není spekulant s pozemky. Ale ten, kdo si koupí pozemek a nechá na něm růst plevel s tím, že jej za 10 let prodá a vydělá na tom, protože cena stoupne není nic jiného než spekulant.

Odpovědět  |   | 
Hobbit  |  24. 02. 2019 14:19

Začal si pěkně, ale pak jsi plácnul taky blbost. Ano spekulant pouze spekuluje na krátkodobé pohyby cen a zajímají ho více grafy, než fundamenty a většinou prodává i kupuje celý objem zainvestovaný do dané akcie. Dlouhodobý investor spoléhá na dlouhodobý růst díky tvorbě hodnoty, který se projevuje celkovým růstem ceny akcie a někdy i celkovým objemem vyplacených dividend. Jsou firmy (a dlouho to byl Apple), které nevyplatí ani dolar dividend a přesto jsou velmi zajímavým cílem pro dlouhodobé investory, protože dokážou vytvářet hodnotu. Výplata dividend je v podstatě signál, že firma už neumí lépe zhodnotit vydělané peníze a tak je raději rozdá investorům. Opravdu dobrá firma je dokáže zhodnotit lépe než investoři. Takže ne, o dividendách to fakt není a pozemek je hodně špatný přirovnání. Cena firmy neroste proto, že není dostatek firem na trhu, ale fundamentálně proto, že dokáže tvoření hodnot zhodnocovat sama sebe. Já jako dlouhodobý investor u dividendové akcie si potom můžu realizovat své postupné zisky odprodejem malé části akcií, ale stále držím minimálně původně investovanou hodnotu.

Odpovědět  |   | 
.  |  24. 02. 2019 15:16

Jestli jsi krátkodobý nebo dlouhodobý investor a jestli investuješ na vzestup nebo pokles ceny akcií je úplně jedno. Stále jsi spekulant. To slovo spekulant neber nijak hanlivě, je to regulérní praktika, ale je srandovní jak Tesla fans na které jsem reagoval považují investování do poklesu za spekulaci, kdežto investici do vzestupu za něco vznešeného, obojí je vznešené úplně stejně a obojí je spekulace (na vzestup nebo pokles, dokonce převážná část spekulantů má část portfolia postavenou na vzestup a část na pokles).

Odpovědět  |   | 
runner42  |  24. 02. 2019 17:01

Přesně tak.

Odpovědět  |   | 
Hobbit  |  24. 02. 2019 17:45

Sorry, nesouhlasím. Dlouhodobý investor prostě není spekulant. To je jen tvoje špatné pochopení toho termínu. Viz slovník:
Spekulant is an German word.
Spekulantmasculine noun Spekulant (der)
speculator, one who buys and sells commodities to profit from fluctuations in their market value, one who engages in any risky business venture in the hope of making large gains; gambler; scalper (Slang)

Já souhlasím s tím, že spekulant spekuluje na růst i pokles, jde mu ale jen o fluktuaci ceny a rychlý zisk. Investor dává své peníze do něčeho, čemu dlouhodobě věří a na čem očekavá zhodnocení v dlouhodobém horizontu. To není spekulace a on není spekulant. Já se ale primárně ohradil proti tvrzení, že investorovi jde jen o dividendy. To prostě není pravda, stejně jako není pravda, že investor investující do dlouhodobé tvorby hodnoty by byl spekulant.

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 02. 2019 08:36

Nesouhlasit můžeš, ale tak to jediné co s tím naděláš. Jestli někdo sází na dlouhodobou fluktuaci nebo krátkodobou fluktuaci cen je putička. Pořád je to spekulace. Spekulant s pozemky, který si koupil pozemek a za rok jej prodal (protože prudce vyrostla cena) je stejný spekulant jako ten co si koupil pozemek a prodal jej za 10 let (protože ta cena prudce vyrostla až po osmi letech držby). Pořád je to spekulant ať se ti to líbí nebo nelíbí.

Odpovědět  |   | 
mfrd  |  13. 03. 2019 07:20

Fundamentální analýza je už dlouhou dobu pasé. V případě fundamentální analýzy by většina ukazatelů u technologických společností spouštěla alarm - zachraň co můžeš.
Rozevření nůžek mezi vnitřní hodnotou akcií a hodnotou na burze mnohdy dosáhlo obludných rozměrů.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  24. 02. 2019 20:26

s tymi dividendami si sa uplne zmylil, Hobbit ti to uz dobre vysvetlil. Priemerna dividenda firiem v indexe s&p 500 je 2%, to by bolo si lepsie kupit byt a prenajimat ho. Akcie vsak rastu za poslednych 50 rokov 9% rocne po reinvestovani dividendov. Ak zaratame inflaciu, je to 7%, cize shortovanie bude vzdy daleko rizikovejsie ako dlhodoba investicia, Warren Buffet neprisiel k majetku cez shortovanie.

Odpovědět  |   | 
.  |  25. 02. 2019 08:45

Jestli spekulant vydělá 1%, 3% nebo 30% nebo prodělá 1%, 3% nebo 30% na věci nic nemění. Prostě nákup a držení čehokoliv s vidinou, že tržní cena časem klesne nebo stoupne s následným prodejem a inkasováním zisku z onoho vzestupu či poklesu ceny je prostě a jednoduše spekulace. Můžete kolem toho tancovat do nekonečna, ale překroutit základní věci se vám nepovede.

Odpovědět  |   | 
Hobbit  |  13. 03. 2019 11:04

Stále to nechápete. Jedna věc je spekulace, kde doufám, že díky trhu, tisku peněz nebo mánii lidí na něčem vydělám a druhá věc je investice, kde věřím tomu, že ta firma dokáže tvořit hodnotu a díky tvorbě hodnoty bude její cena růst nebo bude vyplácet solidní dividendy. Nemusí ale platit žádné dividendy a pouze reinvestovat vše co vydělá zpátky do businessu a tím zvyšovat svou hodnotu. To není cenová spekulace, to je hodnotové investování. Vím přesně co dělají, věřím tomu co dělají a jak to dělají.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  24. 02. 2019 16:58

Tesla už je v zisku??????
Z čeho vycházíš, já vidím obří ztrátu. Jestli myslíš Q3, Q4/2018, tak to lituji, ale zisk nebo ztráta se počítá za fiskální období, a že je někdo v zisku v pátek 22.3. mezi 10.-11. hodinou není absolutně podstatné, když zbytek fiskálního období tvoří obří ztrátu.

Odpovědět  |   | 
Hobbit  |  24. 02. 2019 17:53

Zisk a nebo ztráta se počítají za libovolné období, dokonce i jen za části businessu (třeba zisk na prodaném autě). Zisk za čtvrtletí je už hodně důležitým ukazatelem a indikuje, že společnost je schopná generovat více peněz, než utrácí a než odpisuje - spousta jich této mety nikdy nedosáhne. Můžeme se maximálně ohradit, že mělo být přesněji řečeno, že je v provozním zisku. Ani zisk za fiskální období ale ještě vůbec nemusí znamenat, že je vyhráno. Předchozí dluhy jsou masivní a náhlé zpomalení trhu může ještě stále zasadit smrtící ránu. Pravda je ovšem taková, že Tesla dosáhla provozního zisku, což je něco, co mnozí tvrdili, že vůbec nikdy nemůže nastat. Spletli se a místo omluvy teď jen křičí, počkejte počkejte, však ono se to otočí. Osobně rozlišuju dvě věci - valuaci Tesly, která je prostě fůrt úplně mimo a odpovídala by automobilce velikosti VW chrlící milióny aut ročně. Neříkám, že toho Tesla nikdy nedosáhne, ale ta valuace je prostě předčasná. Pak provozní výsledky Tesly, které nepřestávají překvapovat a vyvíjejí se výrazně lépe, než by kdo čekal. Ano, samozřejmě, že tam jsou zpoždění, ano, samozřejmě, že mají problémy. Jen blázen by si myslel, že je mít nebudou. Ale ty problémy a zpoždění jsou daleko menší a Musk dokáže celej ten cirkus ukočírovat a ostatní automobilky až teď ukazují, jak hrozně pozadu jsou a jak dlouho jim bude trvat, aby srovnaly krok.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  24. 02. 2019 20:05

Jak nikdy nemůže nastat?? Kreativním účetnictvím to přece udělala v Q1 2013, přesněji neplacením závazků. A stejně jako tehdy i teď předvede v dalších kvartálech obří ztrátu.
Ale pořád jim to někteří žerou.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  24. 02. 2019 20:33

Hobbit, 99% suhlas. Okrem tej valuacie Tesly (kde mame iny nazor, co je ok) palec hore za zdravu analyzu (aj tie vyssie)

Odpovědět  |   | 
D  |  24. 02. 2019 14:03

Tesla je konečně v zisku, ale protože na fóru v českým zapadákově zlostně dupe nožkou "Fuj fuj", jako na povel teď honem rychle vyhlásí bankrot.

Mně je tě normálně líto. Jsi překonaný dobou a nevíš to. V kontextu dneška jsi něco na způsob kobylince na pangejtu během první vlny automobilizace. Fuj fuj.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  24. 02. 2019 16:59

A jaký zisk vytvořila?

Odpovědět  |   | 
Hobbit  |  13. 03. 2019 11:10

Tesla vytváří zisk na každém prodaném autě. Dokonce na Tesla Model 3 maj největší profit margin ze všech elektrickejch aut.

Odpovědět  |   | 
Fuj fuj  |  24. 02. 2019 22:13

I komouši v 50.letech věřili, že nastupuje éra budování nové lepší společnosti, po létech ekonomického marasmu první republiky a následné nacistické okupaci. Mladí vzdělaní progresivní lidé věděli, že komunismus je cesta vpřed. Živnostníci, kteří to nepochopili, byli úplní blbci. Vyhlížení světlých zítřků skrz elektriku ponechám na tobě. Já zůstanu ještě 20let na benzínu a pak uvidím, zda to funguje. Co neovlivním je to, že mi stát na daních ukradne peníze a bude je přerozdělovat na předražené elektrohrátky.

Odpovědět  |   | 
D  |  25. 02. 2019 07:28

Ale ty nejsi žádnej osamělej živnostník v 50. letech, kterej nechce jít s progresivním davem.

Ty jsi dav, a jsi zaostalý dav.

U lidí, jako jsi ty, bohatě postačí, když budou mít Téčko nebo jiný EV 4 z 5 řidičů v jejich okolí. Podlehneš, a podlehneš rychle. Ta tvá věrnost smradu totiž vůbec neplyne z jadrnosti nebo z prozíravosti, alébrž z faktu, že smraďoši jsou ještě furt dav a ty jdeš prostě s davem.

Sám to píšeš. Počkáš si dalších dvacet let. Tak dlouho potrvá naučit starého psa novým kouskům. A kdypak vyhodnotíš, že "to funguje"?

No až to budou mít skoro všichni.

Tenhle článek je jen další z celé řady propagandistických pamfletů, ale to tě evidentně netrápí.

Zoufale nepřiléhavá komoušská paralelo

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  23. 02. 2019 22:35

Uz 15 rokov krachuje do “tri let”, namiesto toho navysuje kazdy rok vyrobu o 50%...

Odpovědět  |   | 
Fuj fuj  |  24. 02. 2019 22:17

Protože ani Musk nemůže uvěřit tomu, že mu to blbci stále platí. Když zacálují, vyrábí na dluh dál. Proč ne. Cenu vozu už nesníží, ani když dosáhne plné automatizace, ani když mu to budou montovat opice. Konveční automobilky stáhnou cenu níže a to bude ten moment, kdy Musk s letadlem přistane.

Odpovědět  |   | 
D  |  23. 02. 2019 22:53

Kámo... Prober se a než začneš příště blouznit, zjisti si pár čísel a pro jistotu vytáhni kalkulačku, protože jde o matiku prvního stupně ZŠ, s čímž bys mohl mít poměrně závažnej problém.

Tesla ve čtvrtým kvartálu roku 2018 prodala o 33 % více aut než za celý rok 2017. Na poli elektrických aut totálně rozesrala chevrolet, jaguar a BMW dohromady.

V prosinci 2018 byla v USA čtvrtým nejprodávanějším autem vůbec, za Camry, Accordem a Civicem. Na poli luxusních vozů odstřelila Lexus RS. Trojky se prodalo 145 846 vozů. Lexusu RS pouze 111 641.

Jsi komplet mimo. Zaspal jsi dobu.

A kecy o kvalitě si nech pro zamrzlé čtyřicetileté panny, u kterých se zběsile pokoušíš o sexuální průlom. Až se v tom jednou projedeš (teď myslím Teslu), pak můžeš prskat chvalozpěvy. Do té doby přeju hodně štěstí do ukoptěného života pod smradlavým Dusterem -- v modrých montérkách.


Odpovědět  |   | 
Freddka  |  25. 02. 2019 11:47

No a ted trochu reality. Vsechno co pises je OK presne do chvile, nez se dostaneme k te kvalite vozu Tesla.
Uz s predchozimi teslami je to slabota. Ziju v Londyne a znam 2 lidi, kteri Teslu vlastni (jeden S, jeden X) a oba na to velice nadavali. Nejen, ze se to rozpada (doslova prijdes rano k autu a panel dveri vypadnul protoze bylo venku moc teplo), ale jeste jim to dlouho trva, nez to opravi.
Ovsem Model 3 se zda byt jeste o dalsi uroven horsi co se kvality tyka. To neni bezne, ze si za takove penize koupis auto, do ktereho tece strechou, kde strecha praska, tece do kufru, tece do svetel, nepasuji vnejsi panely, uvolnuji se panely v interieru .. no proste je to dost bidny. To se ti v Mercedesech a Audinach moc nestane.

Ale to je cena za to, ze neni relevantni konkurence. Kdyz neni konkurence, neni potreba se tolik zabyvat kvalitou. Az prijde relevantni konkurence (zatim to vypada na dalsich 10 let), jiste se to zlepsi, to je jasny.

Ja Tesle fandim, podle me delaji paradni vec, jenze nejsem tak slepy, abych ignoroval fakta - kvalita vyrobku zatim stoji za nic.
Jen tak mimochodem motor, baterie a podvozek - na to si zakaznici nestezuji, to funguje OK. Jen proste obcas treba nezavres nebo neotevres dvere...

Odpovědět  |   | 
D  |  25. 02. 2019 12:28

Já žiju na Čeladné v Beskydech a zde jich už jezdí požehnaně. Shodou náhod znám osobně taktéž 2 lidi, kteří vlastní Teslu a zatím si ji nemohou vynachválit. Navíc jsem tím díky nim jel. V porovnání s benzínovým motorákem je to nebe a dudy.

Přitom netvrdím, že mezi nimi nenajdeš shit. Určitě jo.

Konkurence přibývá, tohle se doladí časem. Tesla je svým způsobem průkopník, takže u mě má něco jako dobu hájení. Oni lidi obecně hodně dají na osobní zkušenost a hearsay, takže to beru tak, že kdyby těch vozů stánkové kvality bylo víc než promile, nekoupí si to za chvíli nikdo.

Navíc už roky si všímám toho, co se dá podle mě bez přehánění nazvat štvavá kampaň nebo mediální masáž nebo PR sabotáž, takže jedu agresivní protiváhu, protože Tesle i Muskovi fandím.

Odpovědět  |   | 
T  |  25. 02. 2019 11:19

Presne tak, navyse drviva vacsina opisanych problemov je uz davno vyriesena, tento prieskum prebiehal v lete, ked nabiehala vyroba na vacsie objemy. Tesla na rozdiel od inych vyrobcov riesi problemy velmi rychlo. Nerozumiem tomuto hejtu na Teslu, ako fanusik aut predsa drzim palce kazdej automobilke a zvlast takej, ktora sa snazit inovovat a priniest nieco nove.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  25. 02. 2019 11:49

A kdo rika, ze jsou ty problemy vyresene? Tesla nebo zakaznici?

Odpovědět  |   | 
D  |  25. 02. 2019 12:35

K hejtování Tesly je milion důvodů. A zhruba 999 990 z nich je dementní.

V obecný rovině jde o to, že se jí lidi normálně bojí. Bojí se něčeho jiného a nového.

Mimochodem to píšeš naprosto správně. Tesla otevřela komplet nové obzory, postupně se chytají i zaběhnuté automobilky, a to logicky sníží cenu a dostupnost. Navíc to nalije víc peněz do souvisejících výzkumů. Lidi by se měli vzpamatovat a Tesle spíš fandit, protože táhne to, z čeho může být časem takřka nové průmyslové odvětví.

Což neznamená, že se má chválit zfušovaná práce. V případě Tesly se ale hodně často shazuje i ta kvalitní.


Odpovědět  |   | 
Pavel  |  23. 02. 2019 14:27

Za to elektromotr funguje skvěle. Stejně jako 116 let v Křižíkově el. voze na trati Tábor Bechyně nebo ve všech točivých strojích poháněných elektřinou. Je třeba se zkrátka pokrokem pochlubit.

Odpovědět  |   | 

I lokomotivy mají pokrok, že mají asynchronní motory, rekuperaci, nevím proč srovnáváš křižíka, když on začal, bylo to více jak poruchové.

Odpovědět  |   | 
Hobbit  |  24. 02. 2019 14:22

Počítače jsou tu taky od druhé světové, co se nám jako snažíš sdělit?

Odpovědět  |   | 
runner42  |  25. 02. 2019 20:13

Splašený infotainment? Žabařina.
Včera dvě závady Modelu S ugrilovaly po nehodě "bezpečného" elektromobilu řidiče poté, co se nevyfoukl airbag a nevysunuly se kliky dveří, takže kolemjdoucí mohli jen přihlížet, jak se uvězněný řidič peče.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  03. 03. 2019 06:21

Protože nikdo z přihlížejících včetně policie nebyl schopný rozbít okýnka!!! A to ani čumilové z okolních domů, kteří maj doufám nějaký to kladivo či cihlu po ruce. Zajímavé počínání...

Odpovědět  |   | 
alien.cz  |  17. 04. 2019 14:31

Před třemi lety jsem byl přihlížejícím nehody Fabie Combi na dálnici, kdy auto zůstalo na střeše. Auto bylo plné lidí a všechny jsme je museli vytáhnout okénkem, které jsme rozbili přineseným klíčem na kola z jiného auta. Jinak by tam ti lidé bohužel zůstali a také zemřeli, protože auto později začalo hořet.

Ale chápu, že u Tesly je to něco, se se nikdy nesmí stát, ženapříklad člověk uvízne v autě. Tesle se nic neodpouští, u jiných se nad tím nikdo ani nepozastavuje.

Opět to říkám nerad, ale přirovnání s Applem je prakticky identické.

To, co je běžnou součástí prakticky všech telefonů všech značek a nikdo se nad tím vůbec nepozastavuje je v případě Apple hotová mediální tragédie, pravidleně předpovídající konec Apple (už bratru nejméně 10let).

Mě z toho vychází jediné. Jsou prostě typy lidí, kteří to mají v hlavě jinak seřazené a poskládané, než lidé jiní.

A to je celé.

Odpovědět  |   | 
IVB  |  17. 04. 2019 14:08

Zrovna včera prošel naší linkou STK v Brně úplně nový kousek Tesla 3 v moc pěkné bílé metalíze (Pearl White Multi-Coat), tak první co jsem chtěl vidět jsou ty mediálně prezentované nedostatky. A výsledek? Nic. Auto bez chybičky, žádné kazy, škrábance, špatné lícování .... prostě prvotřídní zpracování jak jsme zvyklí u evropské klasiky. Za mě je to jasné, chybičky se vloudí a zmetkovitost je prostě všude, ať děláte co chcete. To ale rozhodně neplatí na všechny případy.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

včera | Svět motorů | 51 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 155 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A