Splašená Tesla zazářila v Japonsku. Za sebou nechala i Porsche 911 GT3

Tesla Model 3 Ascension R má potenciál ukázat světovým sporťákům záda.

Americká společnost Unplugged Performance se zabývá úpravami elektromobilů značky Tesla. Nyní se jí povedl zajímavý kousek. Vloni naházela na Teslu Model 3 snad všechno, co dosud vyrobila a nyní vyrazila na japonský závodní okruh ve městě Cukuba, které budete spíše znát pod mezinárodním název Tsukuba.

Zákazníci doplácejí na ostudnou chybu Tesly. Oficiální vyjádření radost nepřidá

Zákazníci doplácejí na ostudnou chybu Tesly. Oficiální vyjádření radost nepřidá

Speciální model s názvem Tesla Model 3 Ascension R má nové nárazníky, karbonové doplňky, karbon-keramické brzdy, karbonové křídlo, kovaná 20palcová kola na lepivých michelinkách, závodní skořepiny a spoustu dalšího. Jednotlivé komponenty se testovaly na amerických elektromobilech již v rámci závodního programu Tesla Corsa, tudíž nejde o žádné amatérství.

Musíme uznat, že rozzlobená Tesla vypadá opravdu dobře. A podle všeho i dobře jede, protože na japonském okruhu zajela hodně dobré časy. Nejrychleji se stopky zastavily v čase 1:04,7, což stačilo k pokoření Porsche 911 GT3 997 nebo Audi R8 V10. Snad brzy uvidíme záběry celého kola přímo z paluby.

Tesla ukazuje, jak na svět vidí Autopilot. Součástí vývoje můžete být i vy

Tesla ukazuje, jak na svět vidí Autopilot. Součástí vývoje můžete být i vy

Úpravce nicméně zmiňuje, že vůz byl jen o desetinu sekundy pomalejší než McLaren F1. Zmiňuje to proto, že samotný Elon Musk jednou vyprávěl, že McLaren F1 byl jeho oblíbeným automobilem ještě před Teslou. Jednou dokonce jeden kousek vlastnil, ale naboural ho a neměl ho pojištěný.

Po skončení testování na okruhu se jezdec Ken Negoro nechal slyšet, že za lepších podmínek by byl reálný čas i 1:01. No, uvidíme, třeba se tento projekt někdy objeví i na Nürburgringu.

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

12.  7.  2020 | Jan Mička | 33 příspěvků
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků