Spirra GT: supersport z Koreje

Spirra GT je supersportovní auto, jehož základem je ocelohliníkový rám s karosérií z uhlíkových vláken. Dle zpráv z německého magazínu Auto Motor und Sport je auto připravené pro export do Japonska, USA a Evropy.

Pod kapotou duní před zadní nápravou vidlicový osmiválec o objemu 4.6 l. S tímto agrerátem zrychlí Spirra z nuly na stovku za 4,4 s a maximální rychlost dosahuje hranice okolo 305 km/h. Šestistupňová manuální převodovka přenáší výkon motoru na zadní kola.

Korejský výrobce Proto Motors si za Spirru GT V8 bude účtovat v přepočtu zhruba 75 tisíc eur. V seznamu příplatků najdete např. možnost si nechat k motoru přidat turbodmychadlo.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků