Spirra GT: supersport z Koreje

Spirra GT je supersportovní auto, jehož základem je ocelohliníkový rám s karosérií z uhlíkových vláken. Dle zpráv z německého magazínu Auto Motor und Sport je auto připravené pro export do Japonska, USA a Evropy.

Pod kapotou duní před zadní nápravou vidlicový osmiválec o objemu 4.6 l. S tímto agrerátem zrychlí Spirra z nuly na stovku za 4,4 s a maximální rychlost dosahuje hranice okolo 305 km/h. Šestistupňová manuální převodovka přenáší výkon motoru na zadní kola.

Korejský výrobce Proto Motors si za Spirru GT V8 bude účtovat v přepočtu zhruba 75 tisíc eur. V seznamu příplatků najdete např. možnost si nechat k motoru přidat turbodmychadlo.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků