Špionáž: Nástupce Bugatti Veyron chycen téměř bez maskování

Špionáž: Nástupce Bugatti Veyron chycen téměř bez maskování

Ačkoli se Volkswagen snaží v současné složité situaci šetřit, kde se dá, projekt nástupce supersportu Bugatti Veyron pokračuje. Koncept prý uvidíme na jaře v Ženevě. Dokonce už se prohánějí testovací prototypy, jeden takový vyfotil Erico Hessel a fotku zveřejnil na Instagramu: 

 

Prototyp je téměř bez maskování. Jistě, do „sériové“ výroby se toho může ještě hodně změnit, ale experimentální auto vypadá poměrně hotově, jen se skrývá pod matnou černou barvou. Vidět jsou proporce připomínající Veyron Super Sport a prvky odkazující například na Porsche 918 Spyder.

Nástupce Bugatti Veyron míří nejprve na konzole jako Vision Gran Turismo

Nástupce Bugatti Veyron míří nejprve na konzole jako Vision Gran Turismo

O technice se ví jen to, že má být k pohonu použit modernizovaný přeplňovaný šestnáctiválec 8,0 l z Veyronu. Má ale dostat čtyři elektricky ovládaná turba a rovněž hybridní pohon. Výsledný výkon bude činit minimálně 1500 koní a maximální rychlost opět překročí 400 km/h.

Pro nové Bugatti, které se možná bude jmenovat Chiron, jsou také vyvíjeny nové pneumatiky, které zvládnou maximální rychlost až 450 km/h. Současný Veyron musel být právě kvůli pneumatikám omezen na 415 km/h, i když zvládl 434 km/h.

 

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků