Špionáž: Nástupce Bugatti Veyron chycen téměř bez maskování

Špionáž: Nástupce Bugatti Veyron chycen téměř bez maskování

Ačkoli se Volkswagen snaží v současné složité situaci šetřit, kde se dá, projekt nástupce supersportu Bugatti Veyron pokračuje. Koncept prý uvidíme na jaře v Ženevě. Dokonce už se prohánějí testovací prototypy, jeden takový vyfotil Erico Hessel a fotku zveřejnil na Instagramu: 

 

Prototyp je téměř bez maskování. Jistě, do „sériové“ výroby se toho může ještě hodně změnit, ale experimentální auto vypadá poměrně hotově, jen se skrývá pod matnou černou barvou. Vidět jsou proporce připomínající Veyron Super Sport a prvky odkazující například na Porsche 918 Spyder.

Nástupce Bugatti Veyron míří nejprve na konzole jako Vision Gran Turismo

Nástupce Bugatti Veyron míří nejprve na konzole jako Vision Gran Turismo

O technice se ví jen to, že má být k pohonu použit modernizovaný přeplňovaný šestnáctiválec 8,0 l z Veyronu. Má ale dostat čtyři elektricky ovládaná turba a rovněž hybridní pohon. Výsledný výkon bude činit minimálně 1500 koní a maximální rychlost opět překročí 400 km/h.

Pro nové Bugatti, které se možná bude jmenovat Chiron, jsou také vyvíjeny nové pneumatiky, které zvládnou maximální rychlost až 450 km/h. Současný Veyron musel být právě kvůli pneumatikám omezen na 415 km/h, i když zvládl 434 km/h.

 

Hybridní Fiaty 500 a Panda mají motor z použitých plechovek. Jak s ním jezdí?

Fiat 500 a Fiat Panda Hybrid

Opačný přístup než Peugeot se rozhodl aplikovat Fiat. Prostým označením hybrid označuje své dva modely 500 a Panda s mild hybridním ústrojím.

dnes | Svět motorů | 9 příspěvků
TEST Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI Black Style: Nehodící se škrtněte

Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI

Touareg je vlajkovou lodí Volkswagenu, s motorem V8 by se ale dal považovat za takovou vlajkovou loď „na druhou“. Pokud máte o koupi osmiválce zájem, pospěšte si. Brzy totiž nenávratně zmizí z nabídky.

20.  2.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 37 příspěvků