Špičková elektronika od Carlssona

Německá firma Carlsson Autotechnik GmbH je známá nejen svými špičkovými úpravami zejména luxusních vozidel, mezi nimiž hraje prim značka Mercedes, ale také vysokou kvalitou svých produktů.
Špičková elektronika od Carlssona
Krédem, kterého se firma známá i ze závodních okruhů drží, je naprostá individualita a přizpůsobení zákazníkům, což ostatně symbolizuje firemní slogan: „Jděte svou vlastní cestou“. O tom, že tato slova mají opodstatnění, svědčí mimo jiné i vlastní vývojové centrum vybavené nejnovějšími technologiemi a týmem zkušených vývojářů. Není divu, že veškeré tyto aktiva byly využity při vývoji vlastní elektronické řídící jednotky C-TRONIC CD22, určené pro dieselové motory C220 CDI vozů Mercedes třídy E a C. To, že šlo především o zvýšení výkonových parametrů snad ani není nutno hovořit.

C-TRONIC CD22 je přídavná řídící jednotka, která je integrovaná do prostoru stávajícího elektronického managmentu jako plug-and-play zařízení využívající stávajících připojovacích konektorů. V případě CDI motorů to znamená, že vstřikování paliva je řízeno ve spolupráci se sériovou řídící jednotkou. C-TRONIC je charakterizován zejména použitím vysoce kvalitních materiálů a prvků, které zaručují optimální přizpůsobení, montáž a spolehlivost.

Carlsson Autotechnik GmbH tímto krokem dokázal zrealizovat plně sofistikované řešení přídavné řídící jednotky, která u vznětového motoru zvyšuje výkonové parametry motoru při zachování jeho spolehlivosti. Je to způsobeno tím, že vstřikovací tlaky dosahují stejných hodnot jako u motoru v sériovém provedení, což má příznivý vliv na životnost nejvíce namáhaných komponentů.To vše jsou aktiva, která se dají využít v boji s konkurenčními produkty, kterých v této oblasti rozhodně není málo.

C-TRONIC CD22 lze pořídit jako samostatný kit, který obsahuje přídavnou řídící jednotku a propojovací kabeláž. Výrobce uvádí výkonové parametry upraveného motoru v hodnotách : 125 kW (170 ks) při 3900 ot./min. a maximální točivý moment 385 Nm při 2200 ot./min

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Mercedes C 2,1
Rok výroby: 2008
Stav: 159 796 km
Cena: 180 000 Kč
Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 170 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 823 km
Cena: 320 000 Kč
Mercedes GLA 2,1
Rok výroby: 2017
Stav: 14 855 km
Cena: 800 000 Kč
Mercedes Sprinter 2,1
Rok výroby: 2010
Stav: 193 078 km
Cena: 245 000 Kč
Mercedes Citan 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 120 670 km
Cena: 180 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků