Špičková elektronika od Carlssona

Německá firma Carlsson Autotechnik GmbH je známá nejen svými špičkovými úpravami zejména luxusních vozidel, mezi nimiž hraje prim značka Mercedes, ale také vysokou kvalitou svých produktů.
Špičková elektronika od Carlssona
Krédem, kterého se firma známá i ze závodních okruhů drží, je naprostá individualita a přizpůsobení zákazníkům, což ostatně symbolizuje firemní slogan: „Jděte svou vlastní cestou“. O tom, že tato slova mají opodstatnění, svědčí mimo jiné i vlastní vývojové centrum vybavené nejnovějšími technologiemi a týmem zkušených vývojářů. Není divu, že veškeré tyto aktiva byly využity při vývoji vlastní elektronické řídící jednotky C-TRONIC CD22, určené pro dieselové motory C220 CDI vozů Mercedes třídy E a C. To, že šlo především o zvýšení výkonových parametrů snad ani není nutno hovořit.

C-TRONIC CD22 je přídavná řídící jednotka, která je integrovaná do prostoru stávajícího elektronického managmentu jako plug-and-play zařízení využívající stávajících připojovacích konektorů. V případě CDI motorů to znamená, že vstřikování paliva je řízeno ve spolupráci se sériovou řídící jednotkou. C-TRONIC je charakterizován zejména použitím vysoce kvalitních materiálů a prvků, které zaručují optimální přizpůsobení, montáž a spolehlivost.

Carlsson Autotechnik GmbH tímto krokem dokázal zrealizovat plně sofistikované řešení přídavné řídící jednotky, která u vznětového motoru zvyšuje výkonové parametry motoru při zachování jeho spolehlivosti. Je to způsobeno tím, že vstřikovací tlaky dosahují stejných hodnot jako u motoru v sériovém provedení, což má příznivý vliv na životnost nejvíce namáhaných komponentů.To vše jsou aktiva, která se dají využít v boji s konkurenčními produkty, kterých v této oblasti rozhodně není málo.

C-TRONIC CD22 lze pořídit jako samostatný kit, který obsahuje přídavnou řídící jednotku a propojovací kabeláž. Výrobce uvádí výkonové parametry upraveného motoru v hodnotách : 125 kW (170 ks) při 3900 ot./min. a maximální točivý moment 385 Nm při 2200 ot./min

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

včera | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků