Špičková elektronika od Carlssona

Německá firma Carlsson Autotechnik GmbH je známá nejen svými špičkovými úpravami zejména luxusních vozidel, mezi nimiž hraje prim značka Mercedes, ale také vysokou kvalitou svých produktů.
Špičková elektronika od Carlssona
Krédem, kterého se firma známá i ze závodních okruhů drží, je naprostá individualita a přizpůsobení zákazníkům, což ostatně symbolizuje firemní slogan: „Jděte svou vlastní cestou“. O tom, že tato slova mají opodstatnění, svědčí mimo jiné i vlastní vývojové centrum vybavené nejnovějšími technologiemi a týmem zkušených vývojářů. Není divu, že veškeré tyto aktiva byly využity při vývoji vlastní elektronické řídící jednotky C-TRONIC CD22, určené pro dieselové motory C220 CDI vozů Mercedes třídy E a C. To, že šlo především o zvýšení výkonových parametrů snad ani není nutno hovořit.

C-TRONIC CD22 je přídavná řídící jednotka, která je integrovaná do prostoru stávajícího elektronického managmentu jako plug-and-play zařízení využívající stávajících připojovacích konektorů. V případě CDI motorů to znamená, že vstřikování paliva je řízeno ve spolupráci se sériovou řídící jednotkou. C-TRONIC je charakterizován zejména použitím vysoce kvalitních materiálů a prvků, které zaručují optimální přizpůsobení, montáž a spolehlivost.

Carlsson Autotechnik GmbH tímto krokem dokázal zrealizovat plně sofistikované řešení přídavné řídící jednotky, která u vznětového motoru zvyšuje výkonové parametry motoru při zachování jeho spolehlivosti. Je to způsobeno tím, že vstřikovací tlaky dosahují stejných hodnot jako u motoru v sériovém provedení, což má příznivý vliv na životnost nejvíce namáhaných komponentů.To vše jsou aktiva, která se dají využít v boji s konkurenčními produkty, kterých v této oblasti rozhodně není málo.

C-TRONIC CD22 lze pořídit jako samostatný kit, který obsahuje přídavnou řídící jednotku a propojovací kabeláž. Výrobce uvádí výkonové parametry upraveného motoru v hodnotách : 125 kW (170 ks) při 3900 ot./min. a maximální točivý moment 385 Nm při 2200 ot./min

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků