Špičková elektronika od Carlssona

Německá firma Carlsson Autotechnik GmbH je známá nejen svými špičkovými úpravami zejména luxusních vozidel, mezi nimiž hraje prim značka Mercedes, ale také vysokou kvalitou svých produktů.
Špičková elektronika od Carlssona
Krédem, kterého se firma známá i ze závodních okruhů drží, je naprostá individualita a přizpůsobení zákazníkům, což ostatně symbolizuje firemní slogan: „Jděte svou vlastní cestou“. O tom, že tato slova mají opodstatnění, svědčí mimo jiné i vlastní vývojové centrum vybavené nejnovějšími technologiemi a týmem zkušených vývojářů. Není divu, že veškeré tyto aktiva byly využity při vývoji vlastní elektronické řídící jednotky C-TRONIC CD22, určené pro dieselové motory C220 CDI vozů Mercedes třídy E a C. To, že šlo především o zvýšení výkonových parametrů snad ani není nutno hovořit.

C-TRONIC CD22 je přídavná řídící jednotka, která je integrovaná do prostoru stávajícího elektronického managmentu jako plug-and-play zařízení využívající stávajících připojovacích konektorů. V případě CDI motorů to znamená, že vstřikování paliva je řízeno ve spolupráci se sériovou řídící jednotkou. C-TRONIC je charakterizován zejména použitím vysoce kvalitních materiálů a prvků, které zaručují optimální přizpůsobení, montáž a spolehlivost.

Carlsson Autotechnik GmbH tímto krokem dokázal zrealizovat plně sofistikované řešení přídavné řídící jednotky, která u vznětového motoru zvyšuje výkonové parametry motoru při zachování jeho spolehlivosti. Je to způsobeno tím, že vstřikovací tlaky dosahují stejných hodnot jako u motoru v sériovém provedení, což má příznivý vliv na životnost nejvíce namáhaných komponentů.To vše jsou aktiva, která se dají využít v boji s konkurenčními produkty, kterých v této oblasti rozhodně není málo.

C-TRONIC CD22 lze pořídit jako samostatný kit, který obsahuje přídavnou řídící jednotku a propojovací kabeláž. Výrobce uvádí výkonové parametry upraveného motoru v hodnotách : 125 kW (170 ks) při 3900 ot./min. a maximální točivý moment 385 Nm při 2200 ot./min

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 28 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků