Spekulace: Příští Mitsubishi Evo bude prý hybrid s tříválcem 1,1 l

Připravovaný nástupce modelu Mitsubishi Lancer Evo se údajně vzdá všeho, co dělá Evo Evem, kromě jediného – dechberoucí ovladatelnosti.
Spekulace: Příští Mitsubishi Evo bude prý hybrid s tříválcem 1,1 l

Mitsubishi Lancer Evolution. Synonymum pro rychlý sportovní sedan s kořeny v automobilových soutěžích. A přinejmenším v posledních čtyřech generacích také jedno z nejovladatelnějších aut napříč všemi velikostními, cenovými a výkonnostními kategoriemi. 

Mitsubishi Lancer Evo X 2011: více pohody

Mitsubishi Lancer Evo X 2011: více pohody

Nabídka sportovních aut je ale stále pestřejší a původní recept netáhne zdaleka tolik jako ve zlaté éře světové rally. Japonská automobilka proto chystá radikální odklon od dosavadní koncepce Lanceru Evo – alespoň pokud můžeme věřit fantasticky znějícím spekulacím amerického časopisu Motor Trend

I budoucí Mitsubishi Evo má zůstat autem, které dokáže posádce přerovnat orgány v břišní dutině. Půjde na to ale úplně novým způsobem. Podle Motor Trendu dostane unikátní platformu s odlehčenou konstrukcí a přeplňovaný tříválec o objemu 1,1 l.

K vektorování točivého momentu už nebude používat aktivní diferenciály, ale elektromotory vpředu i vzadu. Baterie uložené pod zadními sedadly mu mají pomoci k rozložení hmotnosti mezi nápravami v poměru 50:50.

Mitsubishi Lancer Evo IX, kráska a zvíře v akci (video)

Mitsubishi Lancer Evo IX, kráska a zvíře v akci (video)

Příští Evo bude kombinací „nekompromisní ovladatelnosti s nejvyspělejší plug-in hybrid technologií,“ cituje časopis svůj zdroj z automobilky. Novinka má být ještě ovladatelnější než všechny dosavadní generace Eva. Proto dostane i svoji vlastní platformu a opustí jméno „Lancer“. Ten bude pokračovat dál na platformě společné s budoucím Renaultem Mégane.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků