Speedback GT: Luxusní retro krasavec zažije debut v Ženevě

Speciální model za téměř 16 milionů korun se stavěl dlouhých osm tisíc hodin. Veřejnosti se oficiálně představí na ženevském autosalonu již v březnu.

Za přestavbou Jaguaru XK na unikátní Speedback GT stojí David Brown Automotive. Že se jedná o skutečně výjimečný automobil prozrazuje už jeho cena. Společnost si vůz cení na 15,7 milionu korun! Premiérově se veřejnosti představí na březnovém autosalonu v Ženevě.

Transformace vozu trvala podle autorů 8 000 hodin a mezi nejnáročnější procesy patřilo finální lakování. To tvůrcům zabralo zhruba osm týdnů.

Toto je nejdražší Jaguar E-Type. Proč stál 185 milionů korun?

Toto je nejdražší Jaguar E-Type. Proč stál 185 milionů korun?

Oproti původnímu Jaguaru má tento speciál několik užitečných vychytávek. Například víko zavazadlového prostoru je po úpravách větší, umožňuje snadnější přístup a také nabídne více místa pro uložení věcí.

Pohonnou jednotkou je pětilitrový osmiválec s výkonem 510 koňských sil a točivým momentem 625 Nm. Zrychlení z klidu na stovku zvládne za 4,6 sekundy a maximální rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h.

Speciálního Porsche vzniklo jen pár desítek. Jedno teď může být vaše

Speciálního Porsche vzniklo jen pár desítek. Jedno teď může být vaše

Debut nového Speedbacku GT na ženevském autosalonu není jedinou novinkou britské společnosti. Dále oznámila, že se ze současného zázemí v Coventry bude stěhovat do "větší a prestižnější lokality". To vše kvůli zvýšení produkce tak, aby pokryla poptávku po nově představených modelech.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

dnes | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků