Speedback GT: Luxusní retro krasavec zažije debut v Ženevě

Speciální model za téměř 16 milionů korun se stavěl dlouhých osm tisíc hodin. Veřejnosti se oficiálně představí na ženevském autosalonu již v březnu.

Za přestavbou Jaguaru XK na unikátní Speedback GT stojí David Brown Automotive. Že se jedná o skutečně výjimečný automobil prozrazuje už jeho cena. Společnost si vůz cení na 15,7 milionu korun! Premiérově se veřejnosti představí na březnovém autosalonu v Ženevě.

Transformace vozu trvala podle autorů 8 000 hodin a mezi nejnáročnější procesy patřilo finální lakování. To tvůrcům zabralo zhruba osm týdnů.

Toto je nejdražší Jaguar E-Type. Proč stál 185 milionů korun?

Toto je nejdražší Jaguar E-Type. Proč stál 185 milionů korun?

Oproti původnímu Jaguaru má tento speciál několik užitečných vychytávek. Například víko zavazadlového prostoru je po úpravách větší, umožňuje snadnější přístup a také nabídne více místa pro uložení věcí.

Pohonnou jednotkou je pětilitrový osmiválec s výkonem 510 koňských sil a točivým momentem 625 Nm. Zrychlení z klidu na stovku zvládne za 4,6 sekundy a maximální rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h.

Speciálního Porsche vzniklo jen pár desítek. Jedno teď může být vaše

Speciálního Porsche vzniklo jen pár desítek. Jedno teď může být vaše

Debut nového Speedbacku GT na ženevském autosalonu není jedinou novinkou britské společnosti. Dále oznámila, že se ze současného zázemí v Coventry bude stěhovat do "větší a prestižnější lokality". To vše kvůli zvýšení produkce tak, aby pokryla poptávku po nově představených modelech.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 62 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků