Speedback GT: Luxusní retro krasavec zažije debut v Ženevě

Speciální model za téměř 16 milionů korun se stavěl dlouhých osm tisíc hodin. Veřejnosti se oficiálně představí na ženevském autosalonu již v březnu.

Za přestavbou Jaguaru XK na unikátní Speedback GT stojí David Brown Automotive. Že se jedná o skutečně výjimečný automobil prozrazuje už jeho cena. Společnost si vůz cení na 15,7 milionu korun! Premiérově se veřejnosti představí na březnovém autosalonu v Ženevě.

Transformace vozu trvala podle autorů 8 000 hodin a mezi nejnáročnější procesy patřilo finální lakování. To tvůrcům zabralo zhruba osm týdnů.

Toto je nejdražší Jaguar E-Type. Proč stál 185 milionů korun?

Toto je nejdražší Jaguar E-Type. Proč stál 185 milionů korun?

Oproti původnímu Jaguaru má tento speciál několik užitečných vychytávek. Například víko zavazadlového prostoru je po úpravách větší, umožňuje snadnější přístup a také nabídne více místa pro uložení věcí.

Pohonnou jednotkou je pětilitrový osmiválec s výkonem 510 koňských sil a točivým momentem 625 Nm. Zrychlení z klidu na stovku zvládne za 4,6 sekundy a maximální rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h.

Speciálního Porsche vzniklo jen pár desítek. Jedno teď může být vaše

Speciálního Porsche vzniklo jen pár desítek. Jedno teď může být vaše

Debut nového Speedbacku GT na ženevském autosalonu není jedinou novinkou britské společnosti. Dále oznámila, že se ze současného zázemí v Coventry bude stěhovat do "větší a prestižnější lokality". To vše kvůli zvýšení produkce tak, aby pokryla poptávku po nově představených modelech.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

bazar

Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 1 000 000 Kč
Porsche 911 3,4
Rok výroby: 2012
Stav: 49 701 km
Cena: 1 850 000 Kč
Porsche Cayenne 3,6
Rok výroby: 2008
Stav: 155 155 km
Cena: 430 000 Kč
Porsche Cayenne 3,2
Rok výroby: 2006
Stav: 267 049 km
Cena: 200 000 Kč
Porsche Cayenne 4,5
Rok výroby: 2007
Stav: 188 379 km
Cena: 300 000 Kč
Porsche Panamera 3,6
Rok výroby: 2010
Stav: 125 205 km
Cena: 900 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků