SpeedART BTR-XL 600: otevřená paráda

SpeedART není třeba dlouze představovat a tak stačí v úvodu konstatovat, že tento skvělý úpravce si vzal do parády nejnovější Porsche 997 Turbo Cabrio a řádně se podíval na jeho parametry.

Instalací nového přeplňování, nového sání, kompletního výfukového potrubí, nové řídící jednotky a dalších drobností vzrostl výkon tohoto vozu na 600 koní a točivý moment dosahuje hodnoty 800 Nm. Výkon je tak o 120 koní větší a točivý moment dokonce o 180 Nm.

Stovku pak vůz zvládne se standardní převodovkou za 3,4 s, což je o 0,6 s lépe než v sériovém provedení. Dvoustovku pak pokoří za necelých 11 s a dosáhne maximální rychlosti 325 km/h, tedy o 15 více,než u běžné verze. A to SpeedART umožňuje použití upravené převodovky, která díky jiným převodům nabídne vyšší maximálku.

O zastavení se pak stará nový brzdový systém Brembo s karbon-keramickými kotouči o průměru 380 mm vpředu a 380 mm vzadu. Na předních brzdách se pak usadily šestipístkové třmeny a na zadních čtypístkové.

Po stránce techniky stojí za pozornost také modifikovaný podvozek, který má za úkol vylepšit jízdní vlastnosti při sportovní jízdě. Zajímavá jsou pak i nová ultralehká kola o průměru 20", na kterých se v předu nachází pneu 245/30 a vzadu pak 325/25.

Ovšem technikou to nekončí a SpeedART se pustil i do stylingu. Nový je přední nárazník a zadní difusor. Obě tyto části se tak postarají o zmenšení vztlaku při jízdě. Za pozornost stojí také karbonové doplňky, které jsou ovšem lakovány do výrazné červené barvy.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
SpeedART BTR-XL 600

 

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků