Nissan350Z
13. dubna • 17:09

Ještě, že na ně mám spolehlivou ochranu.

petr r. (petrumr)
13. dubna • 19:36

rozpovídej se jakou? Myslíš, že tady chodí ti co neví jak se měří rychlost? Už ani MP u nás nemá mikrovlnku a jestli jsi prodejce antiradaru, tak tady ti kšefty nepokvetou.

Nissan350Z
14. dubna • 7:56

Mám všechnu dostupnou, ale pak nevím, proč se ptáš, když víš, jak a čím se měří rychlost.

petr r. (petrumr)
14. dubna • 18:23

mně to připomíná u nás Kružíka jak ho chytli ve ferarri a on se sněma hádal, že má antiradar a kdyby měřili, tak by to poznal.

petr r. (petrumr)
14. dubna • 18:19

Tak tedy ty neřídíš a nejezdíš a nevím proč píšeš, že máš všechnu dostupnou, když žádná neexistuje, to jako jezdíš na PC a máš nějaký extra věci, ale nejsem teoretik a tak se v tom vašem počítačovém životě nevyznám leda bys neměl občanku, jenom průkaz.

Nissan350Z
14. dubna • 20:02

Neexistuje, aha. Tak jo.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
15. dubna • 15:55

existuje, ale na PC. Prostě nejezdíš.

Nissan350Z
15. dubna • 18:30

Přesně tak.

Jan Dočekal
13. dubna • 14:52

Najel jsem ten den asi 400 km. Schválně naprosto podle pravidel. Střízlivým odhadem jsem vytvořil asi 4 kolony (třeba dodržováním 30 km/h) a několik krizových situací (typicky náhlým brzděním z 90 na 70 na rovné přehledné silnici apod.)

Jan Mička
14. dubna • 11:00 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Kdyby pravidla silničního provozu dodržovali všichni, nemohlo by ani dojít ke kolonám ani krizovým situacím. A to není jenom o rychlosti, ale také o dodržování rozestupů. Kdyby řidiči předvídali, sledovali značky a dodržovali rozestupy, nic z toho by se nestalo.Pokud náhled brzdíte z 90 na 70 na rovné PŘEHLEDNÉ silnici, jak píšete, bude lepší si zajít pro silnější brýle. Řidič, který jede 90 a nevidí na rovné PŘEHLEDNÉ silnici značku omezující rychlost a musí náhle brzdit, nebude mít zřejmě 100% zrak. V zájmu vašem i ostatních účastníků provozu byste měl navštívi očního.Honza

petr r. (petrumr)
13. dubna • 15:14

musíš předvídat a jestli dobře vidíš do dálky, přeci ty značky 70 jsou na křižovatkách a máš tam i tu značku P1 tak stačí rekuperovat, to snížení není tam pro srandu, bývá tam zpravidla i zastávka autobusů. A k té 30, určitě to bylo v obci, kde se dělal nějaký stavební proces a není to dobré tam jezdit rychle ať už třeba, že makadam může od pneu odstřelit i sto metrů daleko, určitě si týpek co říká na co tam je to omezení, když se nedělá.

Jan Dočekal
13. dubna • 15:35

Snížení na 70 a 50 je třeba asi 20x na D6 u každého výjezdu ze stavby nového úseku. Ok, ale asi jen 3x je tam dodatkova tabulka s časovým omezením. Zbytek platí striktně 24hod i když se v noci pochopitelně nestaví. Logika??

petr r. (petrumr)
13. dubna • 19:42

na D6 to myslíš na dálnici...,ale no tak chlape ty snáma pěkně cloumáš, musíš napsat, že tych značek je více a postupně je snižovaná rychlost a víš proč? Aby se netvořily kolony, ale díky tobě, že jezdíš plyn-brzda tak dochází, že provoz není plynule omezen, ale náhle.

smějící se bestie 2
13. dubna • 19:31

Dodatková tabulka tak malým písmem, že je vlastně k ničemu.

smějící se bestie 2
13. dubna • 11:10

Hurá akce pro poklepání na ramínko a
při předem ohlášené akci - mají rozdávat pokuty v maximální možné výši
a časem budou řidiči v ČR poučitelní, no !

K8MKIII
13. dubna • 11:09

Během jejich slavnýho speed maratónu jsem za celej nepotkal jedinýho policajta ani na místech, kde měli být. Navíc mi přijde naprosto hloupý dávat lidem rady, kde můžou jezdit jako prasata a kde mají zpomalit. Naštěstí řidiči jsou ještě hloupější a i tak se nechají nachytat.

petr r. (petrumr)
13. dubna • 10:19

a ještě by se měli zaměřit na kamiony co jezdí přes přechody kde je zákaz vozidel nad 3,5tun. Kamion když dostane echo, že policajti nikde a jede přes obec 80km/hod protože má jistotu, že tam nikdo není je pro policajty problém odposlouchávat vysílačku a potom si spočítat dobu jízdy? Redaktoři to neznají, protože nebydlí u hranic a testují auta jen na dálnici.

smějící se bestie 2
13. dubna • 11:14

Policie se má věnovat všem účastníkům silničního provozu, kteří porušují daná pravidla a zaměřit se i na to co vlastně vychází z autoškol -
ŘP není nárokový !

petr r. (petrumr)
13. dubna • 12:01

nejhorší je to, že jsem dělal autoškolu a co jsem se tam naučil není pravda. Abych přežil nesmím jezdit co se v autoškolách učí.

smějící se bestie 2
13. dubna • 14:38

A učitel byl ten, co má praxi i z nákl. aut, autobusu,
nebo ten co nikdy neseděl ani v dodávce, co ?

petr r. (petrumr)
13. dubna • 15:46

já sem se třeba učil, že na obousměrných ulicích se vejdou v pohodě dva nákladáci-2,5m a včil je nákladák 2,55m a nevejde se osobák s přívěsem, každý ráno musím jezdit na minutu přesně, jinak je to o zdraví auta.

petr r. (petrumr)
13. dubna • 15:18

já sem měl jízdy IFOU, Škoda 105s byla nepojízdná.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
smějící se bestie 2
13. dubna • 19:32

Neptal jsem se na auto.

petr r. (petrumr)
13. dubna • 19:51

IFA je vozidlo nad 7,5tun. Musel jsem napsat vozidlo abys to lépe pochopil. Když má papíry dělat jízdy na nákladáka, tak musí mět praxi. Já sem taky dělal učitele jízd nákladáku po určité praxi na těžkých nákladáků.

Jozef Kostelansky
13. dubna • 9:54

Autor asi nikdy neslyšel o statistice, když píše, že "řidiči věděli, kde bude policie".
Ne každý sedí denně u počítače nebo u televize. A ne každý umí zacházet se smartphonem a instalovat si do něj Waze. A samozřejmě ne všichni vědí, co to Waze je a jaké má funkce. Lidé mají i jiné starosti, zvláště starší ročníky.
A když má někdo starý křáp, kterém jezdí do práce, tak si asi nevezme dovolenou jen proto, že by jej mohli zastavit a kontrolovat policisté.
Tím tyto řidiče neomlouvám, naopak takovéto akce by měli být alespoň jednou měsíčně. Jenom vysvětluji to, co je pro autora článku nepochopitelné... 😀

Jan Mička
14. dubna • 10:54 • šéfredaktor AutoRevue.cz

To jo, ale předpokládám, že řidiči, kteří nemají waze a nesedí každý den u počítače, se nevylíhli ze dne na den, proto nemohlo dojít k tak dramatickému meziročnímu nárůstu přestupků.

Dřevo Levně
14. dubna • 16:24

Když klesá počet zabitejch tak přestupky vzal čert. Buďme rádi za provoz a klid jakej tady máme.

Dřevo Levně
13. dubna • 9:40

Máme nejvíc poldů na počet obyvatel a nepotkáš ho ani na silnici ani na chodníku. Proto se musí každej rok zorganizovat takováhle akce abysme si nemysleli že je tady nějaký bezvládí.

Jaba Daba (Kuqohap)
15. dubna • 9:04

Důvody vyššího počtu policistů lze hledat v několika faktorech:
1. Historický kontext: Po sametové revoluci v roce 1989 převzala Policie ČR strukturu a část personálu z bývalé Veřejné bezpečnosti. Postkomunistické země obecně měly vyšší počet bezpečnostních složek, což se částečně přeneslo do nového systému.
2. Geografické a demografické faktory: ČR je relativně hustě osídlená země s rozvinutou infrastrukturou, což vyžaduje větší policejní přítomnost, zejména v městech. Na rozdíl od některých severských zemí s nízkou hustotou zalidnění (např. Finsko, kde je 705 obyvatel na policistu) má ČR více obvodních oddělení pokrývajících menší území.
3. Široký rozsah úkolů: Česká policie plní širokou škálu povinností – od hlídkové činnosti, přes kriminální vyšetřování, až po dopravní dozor či ochranu veřejného pořádku. Na rozdíl od některých zemí EU (např. Francie s četnictvem nebo Nizozemsko s větší rolí obecní policie) má ČR centralizovaný systém bez výraznější podpory nestátních složek, což zvyšuje potřebu státních policistů.
4. Bezpečnostní situace a očekávání občanů: I když je ČR podle Global Peace Indexu 2022 osmou nejbezpečnější zemí světa, veřejnost a politici kladou důraz na viditelnou policejní přítomnost. To vede k udržování vyšších stavů, navzdory debatám o efektivitě.
5. Nábor a systémizace: Vláda v minulosti schvalovala navyšování počtu služebních míst (např. o 3000 v roce 2020), aby reagovala na nové hrozby, jako je kyberkriminalita nebo terorismus. Přesto policie často hlásí podstav, protože skutečný počet policistů (např. 40 358 v roce 2024) je nižší než plánovaný (46 163).

Dřevo Levně
15. dubna • 16:08

Takovejch slov pohromadě a nikde vysvětlení proč policajti nejezdí po silnicích a nechodí po chodníkách.

Jan Mička
15. dubna • 6:52 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Jenom připomenu, že ta akce je celoevropská...

petr r. (petrumr)
13. dubna • 8:21

a co kdybychom to dělali každý týden, já pracuji 5 dní v týdnu a nechlubím se měsíc dopředu a půl roku jaký jsem měl výsledek jednou za rok.

Doporučujeme

Články odjinud