Po celém Česku se dnes ve velkém měří rychlost. Zde najdete seznam míst

19 komentářů

Pavel
17. prosince • 9:33

Asi to není na škodu, když policisté preventivně zastavují řidiče na prohlídku / dechovou zkoušku / drogy. Víte, kolik takto nebezpečných řidičů už díky namátkové kontrole chytli? Mnohem víc lidí pod návykovými látkami než pod vlivem alkoholu, i tím se silnice stávají bezpečnějšími. Pokud samozřejmě nenarazíte na nějakýho jo náfuku, který má tendenci si nad vámi ukazovat svou moc a nadřazenost. Většina z nich je normálních a pokud je vše v pořádku, popřejí akorát tak hezký den. Co se týče těch radarů, našel jsem na jednom webu přehlednou mapu, kde jsou všechny místa s radary: https://www.dopravniznaceni.com/kde-jsou-radary-v-praze-p... ... nebo si případně stáhnou aplikaci Waze do telefonu, která vám ukáže i to, kde jsou nějaké zácpy.

Karl
4. dubna • 14:39

Standardní výpalné u policie, kdyby raději dbali na bezpečnost provozu, namísto jejich stálé omýlání, že rychlost na dálnici je až trestná ...jezdím denně na D1 a chování zahraničních kamiónů by měli tito pánové policisté raději sledovat, než rychlost. jestli jedu na dálnici 150 tak, neohrozím nikoho, naopak kamiony blokující zúžení tak, že když jedete v levém pruhu a chcete dojet na konec zúžení, tak vždy v každém zúžení se najde cizí kamion, který vjede přes dva pruhy a záměrně blokuje oba pruhy, aby nikdo nemohl v levém pokračovat až na konec zúžení, tzv. východní mafie. Tito řidiči pak neváhají, jako ten poslední nedát přednost v zipu, dokonce za cenu, že vás zramuje tam s kamionem vjede a vytlačí vás na kuželky. To se mi stává dnes a denně. Najdou se i takoví, kteří když na ně zatroubíte po takovém manévru, tak jak jedete vedle něj (slovenský kamion) na vás míří namířenou zbraní! opravdu je důležité měřit rychlost? Nebo se podívat na zahraniční kamiony, řidiče, kteří nerespektují žádná pravidla a doslova si ze silnice dělají svoje bojiště? (jsem větší, tak si mohu dělat co chci).Kdy začne policie konečně pokutovat řidiče takovýchto skutků? Jsou toho videa po celém youtube, pokud je na dálnici havárie, vždy v tom je kamion. není přednější bezpečnost na silnicích než měření rychlosti na dálnicích? Pro policii ne, tu to nezajímá.Dokonce jsem byl svědkem, kdy turecký kamion vjel do zákazu vjezdu, policie v superbu se za ním rozjela, jak se přiblížili, viděli tureckou značku, vypnuli majáky a jeli jinam. Zkrátka nechce se jim řešit s cizinci jakýkoliv problém. Naopak jsem viděl, jak pán ve felicii vyřadil z kopce, za ním policejní octavie a čekali, až se felicie rozjede na 100 km/h, jakmile jela 100 km/h okamžitě manévr, před ni a dupli na brzdy. Hned pokuta. Ta stejná hlídka pak jela za kamionem, který jel 95 km/h s polskou poznávací značkou a co se stalo? nezájem, nechali ho jet dál. Proč se policie takto chová na silnicích? Policie by měla sledovat bezpečnost a ne rychlost na dálnicích. Denně jsou tam nebezpečné situace ne z důvodu rychlosti, ale z důvodu, že zde jezdí lidé, co neumějí jezdit.

Zelí
4. dubna • 19:06

Policajti jsou jenom lidi. Jsou v práci a nechtějí si dělat problémy. Klídek. Nic jim nehrozí. Hrdinství stranou. V poklidu se dožít výsluh...

John
3. dubna • 20:02

Stačilo mi několik minut manipulativní reportáže zpráv na ČT1, abych si opět připomněl Čechy jako národ bonzáků a kolaborantů. Není třeba budovat bezpečnější komunikace, mimoúrovňové křížení, stoupací pruhy atd. Je třeba na každého posílat fízly a inkasovat pokuty a výpalné. Co čekat od národa idiotů, co stojí fronty na sudy na vodu a přepisují účtenky.

homer
4. dubna • 0:47

Tak uved nejakej fajn narod pevnejch charakteru - ale nezapomen overit v historii jestli nahodou nevyhladili nejaky domorodce nebo neslouzili v jednotkach ss pripadne nehlidali vezne v koncentracich...

Sir_CHerokee
3. dubna • 18:42

Takže dnes vyrazí do boje s "piráty" co jedou do práce a z práce maskované buzerkáry a ještě více radarů. Samozřejmě z ryze preventivních účelů, protože ty Policie přeci plní nejlépe, když není vidět. Je k zamyšlení, proč nejsou podobné akce i k jiným, závažnějším, přestupkům, jako např. akce hlídání nebezpečných míst (podle počtu nehod).

Net
3. dubna • 19:17

Podle zpráv kontrolovali také bezpečnostní pásy a možná i držení telefonu v ruce...
Osobně bych uvítal, vzhledem k množství aut s denním svícením ve formě pár ledek vpředu, kdyby se zaměřili na to, zda si řidiči rozsvítí v tunelech. Ono by jim to stačilo říct, podle mě ani neví, že nesvítí jak by měli.

Net
3. dubna • 15:28

Přál bych si, aby Policie měla zájem na bezpečnosti provozu.
Pokutování rychlosti ani namátkové stavění řidičů a kontrola dokladů a dechová/krevní zkouška nejsou krok správným směrem. Mnohem důležitější je prevence případně sledování provozu a cílené zastavování těch, kteří narušují bezpečnost a plynulost provozu. Někdy to může být rychlý řidič, ale měl by to být primárně bezohledný nebo nebezpečný řidič. Že někdo jede 70 na čtyřproudové silnici, kde je padesátka není problém, problém je někdo, kdo nedá přednost chodci, při předjíždění ohrozí auta v protisměru, nedodržuje bezpečný odstup/přednosti v jízdě a třeba i nedává znamení o změně směru jízdy a je pro ostatní řidiče "nečitelný". Problematický může být i zbytečně pomalý řidič, vždy záleží na konkrétní situaci. Opravdu bych ocenil, kdyby policie občas udělala akci zaměřenou třeba na dodržování Zipu, nebo na záchrannou uličku. Ani nemusí pokutovat, pokud bude akce dostatečně medializovaná.Prací policie by neměl být primárně výběr dodatečné silniční daně.PS: Také bych ocenil akci zaměřenou na špatné značení, značky schované za stromy, na opačné straně ulice či příliš vysoko, prostě mimo typické zorné pole řidiče. Značky umístěné chybně, zejména směrové sloupky při opravách a tak dále. Rozporuplné značení (žlutá čára v modré zóně v křižovatce). Zapomenuté přenosné značení. Jak mají mít řidiči respekt k značkám, když jsou často umístěny nesprávně, nikdo není za nic odpovědný a náprava v nedohlednu?Chápu, že se špatně dokazuje, že někdo jede jako prase, že porušuje povolený limit se dokazuje snadno. Nicméně si myslím, že je chyba pokutovat všechny, co poruší limit, to vede k tomu, že lidi se dívají na tachometr a pak nedají přednost chodci na přechodě.

Noclaf
3. dubna • 14:21

Tvl...Teplarenska...no tam to fakt ma smysl.

uci
3. dubna • 13:11

Čistá buzerace. :-(

uci
3. dubna • 13:11

Čistá buzerace. :-(

Eliška
3. dubna • 13:05

Nevím, proč adresu redakce blokuje. Zkusím to rozdělit. Pro zobrazení je třeba to dát zase dohromady.https://www.google.cz/maps/... @50.0322611,14.4192602,3a,75y,245.49h,91.31t/data=!3m6!1e1!3m4!1sGVNqL6mzsMItVnLKporGFg!2e0!7i13312!8i6656

Barrandovskej
3. dubna • 15:03

První svislá značka je umístěna již 500m před místem které uvádíte, dobře viditelná, nezastíněná. Jsou daleko horší místa.

Janvol
3. dubna • 12:58

Proč se tato akce nejmenuje vybereme prachy za každou cenu???
Trapnost slova bezpečnostní je do nebe volající....viděl jsem místa kde měří..vrchol té bezpečnostní akce je měření v teplárenské ulici v Praze ..pro ty co neznají jde o čtyřproudou komunikace mezi areály firem a teplárny..téměř bez provozu..cca 1 auto za 2-3 min...jezdím tam denně a za posledních 10 let tam byla jedna nehoda..dodávce upadlo kolo...ale jeden směr je z mírného kopečka..stačí nechat auto jet samospádem..a 50 překročíte..a tam ti Pomahači a chrániči měří...opravdu jde o bezpečnost???
Proč se mapa míst s vysokou nehodovostí tak drsticky liší od míst kde Pomahači a chrániči měří a kontrolují???

Eliška
3. dubna • 12:46

Když na to celý rok s....ou, tak to za den nestrhnou. Poněkud to zavání socialistickými brigádami na akce Z. Kdyby raději donutili správu silnic opravit dopravní značení, proklestit ten les značek od těch nepotřebných a prořezat stromy kolem cest, aby byly vidět ty potřebné. Jenže to by chtělo dlouhodobou systematickou práci a znalost cest. Udělat jednorázový hon na řidiče, kteří kolikrát netuší, která značka se kde ukrývá, je mnohem jednodušší. Mimochodem, pokud jedete směrem po městském okruhu od D1 na Barrandovský most v osobním autě v pravém pruhu, kdy uvidíte značku, že pravý pruh je určený pro MHD, IZS a taxi? Správně, pokud vite kam koukat, tak jí vidíte asi 3 sekundy, protože je schovaná za značkou značující místo sjezdu z městského okruhu na křižovatku do Bráníka a Podolí. Kdo nevěří, může podívat na mapy Google.
https://www.google.cz/maps/@50.0322611,14.41926... ... !3m6!1e1!3m4!1sGVNqL6mzsMItVnLKporGFg!2e0!7i13312!8i6656
A dalo by se pokračovat na další pasti.

Net
3. dubna • 15:35

Těch problematických značek bohužel přibývá. Dodatkové tabule s textem na 5 řádků, kdo má čas číst drobné písmo, když projíždí křižovatkou? Značko zóny 30 půl metru nad značkou modré zóny.
Osobně mi vadí, že často zjistím, kam který pruh vede až, když jsem téměř v křižovatce, informační značení je často umístěno na poslední chvíli (a někdy i po ní) a pokud člověk dané místo nezná, tak buď pojede jinam, než chtěl, nebo zablokuje provoz, než ho někdo pustí do jeho směru. Navíc spousta značek má méně či více složité výjimky a není jednoduché si pamatovat, zda v daném úseku je od 10-14 vyhrazený pruh pro MHD nebo ne. A jaký smysl má vyhrazený pruh pro autobusy ve tři ráno? A kolik času má řidič strávit sledováním značek, kolik mentální kapacity si má vyhradit na jejich pamatování k další křižovatce (nebo konci zóny) a kolik na sledování hustého městského provozu?

stealth01
3. dubna • 11:22

To se mě naštěstí netýká. :-D
I když... hodnota tohoto komentáře je nula.

Joe Doe
4. dubna • 8:09

No jo, stealth technology je pre radary neviditelna :)

Net
4. dubna • 21:06

Ale zakázaná, stealth je (a)typický antiradar:)

Doporučujeme

Články odjinud