Specter Werkes přichází s první skicou paketu GTR pro nejnovější Corvette

Michiganská společnost Specter Werkes poodhalila své záměry se vzhledem nové generace Corvette GTR. Ta bude nástupcem páté generace se stejným přídomkem, která spatřila světlo světa v roce 1997. Tento takřka tradiční paket bude dostupný pro všechny čtyři verze tohoto modelu a tím pádem se otevírají poměrně široké možnosti individualizace pro všechny majitele těchto čistokrevných amerických sporťáků.

Příď vozu byla obohacena o několik karbonových prvků, agresivnější nárazník a úpravám se nevyhnula ani kapota. Zadní části přibyl mohutnější difuzor. Dvacetipalcové kované disky obouvají pneumatiky Michelin Pilot Sport 2 Zero s rozměrem 285 mm vepředu a 335 mm vzadu. Oku ulahodí i nové koncovky výfuků a sportovně laděný interiér.

Cena základního tuningového paketu činí 35 000 dolarů (cca. 620 000 Kč). Za tuto cenu dostanete všechny výše zmíněné optické úpravy a vybrat si budete moci ze široké palety barevných schémat.

Tento paket je zaměřen zejména na modifikace estetického charakteru, zdá-li se vám výkon vaši Corvetty nedostačující, úpravce nabídne i řadu technických vylepšení. Ovšem za další tučné příplatky...

Klepněte pro větší obrázek
Paket GTR pro Corvette C6 od Specter Werkes

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Autoklub ADAC otestoval šestnáct letních pneumatik v rozměru 205/55 R16 V a čtrnáct plášťů 175/65 R14 T.

včera | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků