Speciální Porsche 911 Targa 4S Exclusive vzdává hold 356B

O nadcházejícím víkendu se na slavném Nürburgringu ukážou nejslavnější závodní auta historie. Porsche využilo příležitosti a na místě odhalí jeden ze svých aktuálních kusů - konkrétně 911 Targa 4S Exclusive Design Edition, která se svým designem inspirovala vozy Porsche ze sedmdesátých let.

Retro | Sportovní auta | Kupé | Porsche

Porsche 911 RS (od 1972): Nejlepší sportovní auto na světě

Konkrétní edice začíná svůj život na výrobní lince jako každá jiná 911, detaily jsou však dokončovány ručně. Všimnout si můžete zejména unikátního laku Etna Blue, dále pak bočních polepů, světlometů s černým pozadím, speciální mřížky chladiče nebo čtyř černých koncovek výfuku. Zajímavým detailem je označení modelu vyvedené ve stejném odstínu, jako je samotný lak vozu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Speciální edice se představí už tento víkend na akci
AvD Oldtimer Grand Prix na slavném Nürburgringu

O něco méně speciální je interiér, který je vyveden v grafitově modré s kontrastním prošíváním, ve výbavě nechybí sportovní sedadla nastavitelná v osmnácti směrech ani speciální prahové lišty, auto naopak postrádá paket Sport Chrono se stopkami na vrcholu palubní desky.

Testy | Sportovní auta | Kupé | Fascinace | Porsche

Test Porsche 911 4 GTS: Nezapomenutelná rozlučka  

Zcela klasická je pak pohonná jednotka, kterou představuje třílitrový, dvěma turbodmychadly přeplňovaný šestiválec s výkonem 309 kW (420 koní) a točivým momentem rovných 500 Nm. Standardem je sedmistupňová automatická převodovka PDK s pádly pod volantem.

Každý majitel obdrží kromě samotného auta také speciální plachtu na auto a fotoalbum obšité stejnou kůží, jakou je vyveden interiér vozu. Uvnitř se nachází dokumentární fotky k vývoji a výrobě vozu. Produkce prý bude limitovaná, kolik kousků se ale ve finále podívá na svět však automobilka nezmiňuje, takže jestli máte zájem, měli byste si pospíšit.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 12 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků