Speciální Porsche 911 Targa 4S Exclusive vzdává hold 356B

O nadcházejícím víkendu se na slavném Nürburgringu ukážou nejslavnější závodní auta historie. Porsche využilo příležitosti a na místě odhalí jeden ze svých aktuálních kusů - konkrétně 911 Targa 4S Exclusive Design Edition, která se svým designem inspirovala vozy Porsche ze sedmdesátých let.

Porsche 911 RS (od 1972): Nejlepší sportovní auto na světě

Porsche 911 RS (od 1972): Nejlepší sportovní auto na světě

Konkrétní edice začíná svůj život na výrobní lince jako každá jiná 911, detaily jsou však dokončovány ručně. Všimnout si můžete zejména unikátního laku Etna Blue, dále pak bočních polepů, světlometů s černým pozadím, speciální mřížky chladiče nebo čtyř černých koncovek výfuku. Zajímavým detailem je označení modelu vyvedené ve stejném odstínu, jako je samotný lak vozu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Speciální edice se představí už tento víkend na akci
AvD Oldtimer Grand Prix na slavném Nürburgringu

O něco méně speciální je interiér, který je vyveden v grafitově modré s kontrastním prošíváním, ve výbavě nechybí sportovní sedadla nastavitelná v osmnácti směrech ani speciální prahové lišty, auto naopak postrádá paket Sport Chrono se stopkami na vrcholu palubní desky.

Test Porsche 911 4 GTS: Nezapomenutelná rozlučka  

Test Porsche 911 4 GTS: Nezapomenutelná rozlučka  

Zcela klasická je pak pohonná jednotka, kterou představuje třílitrový, dvěma turbodmychadly přeplňovaný šestiválec s výkonem 309 kW (420 koní) a točivým momentem rovných 500 Nm. Standardem je sedmistupňová automatická převodovka PDK s pádly pod volantem.

Každý majitel obdrží kromě samotného auta také speciální plachtu na auto a fotoalbum obšité stejnou kůží, jakou je vyveden interiér vozu. Uvnitř se nachází dokumentární fotky k vývoji a výrobě vozu. Produkce prý bude limitovaná, kolik kousků se ale ve finále podívá na svět však automobilka nezmiňuje, takže jestli máte zájem, měli byste si pospíšit.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků