Speciální Porsche 911 Targa 4S Exclusive vzdává hold 356B

O nadcházejícím víkendu se na slavném Nürburgringu ukážou nejslavnější závodní auta historie. Porsche využilo příležitosti a na místě odhalí jeden ze svých aktuálních kusů - konkrétně 911 Targa 4S Exclusive Design Edition, která se svým designem inspirovala vozy Porsche ze sedmdesátých let.

Porsche 911 RS (od 1972): Nejlepší sportovní auto na světě

Porsche 911 RS (od 1972): Nejlepší sportovní auto na světě

Konkrétní edice začíná svůj život na výrobní lince jako každá jiná 911, detaily jsou však dokončovány ručně. Všimnout si můžete zejména unikátního laku Etna Blue, dále pak bočních polepů, světlometů s černým pozadím, speciální mřížky chladiče nebo čtyř černých koncovek výfuku. Zajímavým detailem je označení modelu vyvedené ve stejném odstínu, jako je samotný lak vozu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Speciální edice se představí už tento víkend na akci
AvD Oldtimer Grand Prix na slavném Nürburgringu

O něco méně speciální je interiér, který je vyveden v grafitově modré s kontrastním prošíváním, ve výbavě nechybí sportovní sedadla nastavitelná v osmnácti směrech ani speciální prahové lišty, auto naopak postrádá paket Sport Chrono se stopkami na vrcholu palubní desky.

Test Porsche 911 4 GTS: Nezapomenutelná rozlučka  

Test Porsche 911 4 GTS: Nezapomenutelná rozlučka  

Zcela klasická je pak pohonná jednotka, kterou představuje třílitrový, dvěma turbodmychadly přeplňovaný šestiválec s výkonem 309 kW (420 koní) a točivým momentem rovných 500 Nm. Standardem je sedmistupňová automatická převodovka PDK s pádly pod volantem.

Každý majitel obdrží kromě samotného auta také speciální plachtu na auto a fotoalbum obšité stejnou kůží, jakou je vyveden interiér vozu. Uvnitř se nachází dokumentární fotky k vývoji a výrobě vozu. Produkce prý bude limitovaná, kolik kousků se ale ve finále podívá na svět však automobilka nezmiňuje, takže jestli máte zájem, měli byste si pospíšit.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků