Speciální Porsche 911 Targa 4S Exclusive vzdává hold 356B

O nadcházejícím víkendu se na slavném Nürburgringu ukážou nejslavnější závodní auta historie. Porsche využilo příležitosti a na místě odhalí jeden ze svých aktuálních kusů - konkrétně 911 Targa 4S Exclusive Design Edition, která se svým designem inspirovala vozy Porsche ze sedmdesátých let.

Porsche 911 RS (od 1972): Nejlepší sportovní auto na světě

Porsche 911 RS (od 1972): Nejlepší sportovní auto na světě

Konkrétní edice začíná svůj život na výrobní lince jako každá jiná 911, detaily jsou však dokončovány ručně. Všimnout si můžete zejména unikátního laku Etna Blue, dále pak bočních polepů, světlometů s černým pozadím, speciální mřížky chladiče nebo čtyř černých koncovek výfuku. Zajímavým detailem je označení modelu vyvedené ve stejném odstínu, jako je samotný lak vozu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Speciální edice se představí už tento víkend na akci
AvD Oldtimer Grand Prix na slavném Nürburgringu

O něco méně speciální je interiér, který je vyveden v grafitově modré s kontrastním prošíváním, ve výbavě nechybí sportovní sedadla nastavitelná v osmnácti směrech ani speciální prahové lišty, auto naopak postrádá paket Sport Chrono se stopkami na vrcholu palubní desky.

Test Porsche 911 4 GTS: Nezapomenutelná rozlučka  

Test Porsche 911 4 GTS: Nezapomenutelná rozlučka  

Zcela klasická je pak pohonná jednotka, kterou představuje třílitrový, dvěma turbodmychadly přeplňovaný šestiválec s výkonem 309 kW (420 koní) a točivým momentem rovných 500 Nm. Standardem je sedmistupňová automatická převodovka PDK s pádly pod volantem.

Každý majitel obdrží kromě samotného auta také speciální plachtu na auto a fotoalbum obšité stejnou kůží, jakou je vyveden interiér vozu. Uvnitř se nachází dokumentární fotky k vývoji a výrobě vozu. Produkce prý bude limitovaná, kolik kousků se ale ve finále podívá na svět však automobilka nezmiňuje, takže jestli máte zájem, měli byste si pospíšit.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW X5 M50d: Tohle je další SUV, které zaujme i řidiče!

BMW X5 M50d

BMW v případě modelové řady X5 konečně dohání samo sebe. Tedy sprint, který poslední roky nasadili nejen v oblasti pojetí interiéru a technologií, ale překvapivě i jízdních vlastností. A v lecčem je právě X5 u Bavorů průkopníkem!

včera | Milan Lažanský | 24 příspěvků
TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

16.  12.  2018 | Jan Mička | 49 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků