Speciální Fiat Panda Waze se vrací. Mnoho novinek nečekejte, to zásadní ale zůstalo

Fiat znovu uvádí do nabídky speciální verzi Pandy, která chce být ve spolupráci s navigační aplikací Waze tím „nejpřátelštějším městským autem vůbec“.

Speciální verze Pandy inspirovaná navigační aplikací Waze byla Fiatem uvedena již minulý rok a u českého zastoupení je například stále v nabídce. Jelikož se má zrovna tato verze Pandy těšit velké oblibě v Evropě, Fiat se rozhodl model dále nabízet a nyní jej představuje s menšími novinkami.

Tři miliony Fiatů 500. Italská automobilka slaví v Evropě prodejní milník

Tři miliony Fiatů 500. Italská automobilka slaví v Evropě prodejní milník

Panda Waze si ovšem stále udržuje černě zbarvený bodykit normální varianty City Cross, nově je ale dostupný také s dvoubarevným lakováním karoserie, kdy černou střechu doplňuje portfólio odstínů červené Amore Red, šedé Colosseo Grey a Moda Grey, modré Giotto Blue, bílé Gelato White či žluté Sole Yellow.

Standardně zde najdete nově i speciální 15palcová litá kola v dvoubarevném designu. Uvnitř pak nedochází ke kdovíjakým změnám, takže největší novinkou jsou přední sedačky s šedě čalouněnými středy a zelenými detaily pro „mladistvý a dynamický styl“.

Kdo má nejlepší infotainment? Spokojenost vládne u Tesly, BMW částečně porazil i Fiat

Kdo má nejlepší infotainment? Spokojenost vládne u Tesly, BMW částečně porazil i Fiat

Samozřejmě hlavní zajímavostí na této edici Pandy je standardní doplnění navigační aplikace Waze do souhrnného systému Panda U-Connect, který mohou řidiči skrze svůj smartphone propojit s autem. Na palubní desce se tak u Pandy Waze nachází i držák na smartphone. U-Connect poté nabízí i funkce jako Find myCar, která si zapamatuje, kde přesně jste zaparkovali auto, nebo My Car, sledující důležité parametry vozu.

Pod kapotou Pandy Waze je nabízen buď přeplňovaný dvouválec TwinAir o objemu 0,9 litru a výkonu 63 kW (85 koní), nebo čtyřválcová dvanáctistovka o výkonu 51 kW (69 koní). Oba motory jsou spojeny s manuální převodovkou, u dvouválce je pak dostupný i pohon všech kol.

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

dnes | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků