Speciální Fiat Panda Waze se vrací. Mnoho novinek nečekejte, to zásadní ale zůstalo

Fiat znovu uvádí do nabídky speciální verzi Pandy, která chce být ve spolupráci s navigační aplikací Waze tím „nejpřátelštějším městským autem vůbec“.

Speciální verze Pandy inspirovaná navigační aplikací Waze byla Fiatem uvedena již minulý rok a u českého zastoupení je například stále v nabídce. Jelikož se má zrovna tato verze Pandy těšit velké oblibě v Evropě, Fiat se rozhodl model dále nabízet a nyní jej představuje s menšími novinkami.

Tři miliony Fiatů 500. Italská automobilka slaví v Evropě prodejní milník

Tři miliony Fiatů 500. Italská automobilka slaví v Evropě prodejní milník

Panda Waze si ovšem stále udržuje černě zbarvený bodykit normální varianty City Cross, nově je ale dostupný také s dvoubarevným lakováním karoserie, kdy černou střechu doplňuje portfólio odstínů červené Amore Red, šedé Colosseo Grey a Moda Grey, modré Giotto Blue, bílé Gelato White či žluté Sole Yellow.

Standardně zde najdete nově i speciální 15palcová litá kola v dvoubarevném designu. Uvnitř pak nedochází ke kdovíjakým změnám, takže největší novinkou jsou přední sedačky s šedě čalouněnými středy a zelenými detaily pro „mladistvý a dynamický styl“.

Kdo má nejlepší infotainment? Spokojenost vládne u Tesly, BMW částečně porazil i Fiat

Kdo má nejlepší infotainment? Spokojenost vládne u Tesly, BMW částečně porazil i Fiat

Samozřejmě hlavní zajímavostí na této edici Pandy je standardní doplnění navigační aplikace Waze do souhrnného systému Panda U-Connect, který mohou řidiči skrze svůj smartphone propojit s autem. Na palubní desce se tak u Pandy Waze nachází i držák na smartphone. U-Connect poté nabízí i funkce jako Find myCar, která si zapamatuje, kde přesně jste zaparkovali auto, nebo My Car, sledující důležité parametry vozu.

Pod kapotou Pandy Waze je nabízen buď přeplňovaný dvouválec TwinAir o objemu 0,9 litru a výkonu 63 kW (85 koní), nebo čtyřválcová dvanáctistovka o výkonu 51 kW (69 koní). Oba motory jsou spojeny s manuální převodovkou, u dvouválce je pak dostupný i pohon všech kol.

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

včera | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 37 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků