Speciální Fiat Panda Waze se vrací. Mnoho novinek nečekejte, to zásadní ale zůstalo

Fiat znovu uvádí do nabídky speciální verzi Pandy, která chce být ve spolupráci s navigační aplikací Waze tím „nejpřátelštějším městským autem vůbec“.

Speciální verze Pandy inspirovaná navigační aplikací Waze byla Fiatem uvedena již minulý rok a u českého zastoupení je například stále v nabídce. Jelikož se má zrovna tato verze Pandy těšit velké oblibě v Evropě, Fiat se rozhodl model dále nabízet a nyní jej představuje s menšími novinkami.

Tři miliony Fiatů 500. Italská automobilka slaví v Evropě prodejní milník

Tři miliony Fiatů 500. Italská automobilka slaví v Evropě prodejní milník

Panda Waze si ovšem stále udržuje černě zbarvený bodykit normální varianty City Cross, nově je ale dostupný také s dvoubarevným lakováním karoserie, kdy černou střechu doplňuje portfólio odstínů červené Amore Red, šedé Colosseo Grey a Moda Grey, modré Giotto Blue, bílé Gelato White či žluté Sole Yellow.

Standardně zde najdete nově i speciální 15palcová litá kola v dvoubarevném designu. Uvnitř pak nedochází ke kdovíjakým změnám, takže největší novinkou jsou přední sedačky s šedě čalouněnými středy a zelenými detaily pro „mladistvý a dynamický styl“.

Kdo má nejlepší infotainment? Spokojenost vládne u Tesly, BMW částečně porazil i Fiat

Kdo má nejlepší infotainment? Spokojenost vládne u Tesly, BMW částečně porazil i Fiat

Samozřejmě hlavní zajímavostí na této edici Pandy je standardní doplnění navigační aplikace Waze do souhrnného systému Panda U-Connect, který mohou řidiči skrze svůj smartphone propojit s autem. Na palubní desce se tak u Pandy Waze nachází i držák na smartphone. U-Connect poté nabízí i funkce jako Find myCar, která si zapamatuje, kde přesně jste zaparkovali auto, nebo My Car, sledující důležité parametry vozu.

Pod kapotou Pandy Waze je nabízen buď přeplňovaný dvouválec TwinAir o objemu 0,9 litru a výkonu 63 kW (85 koní), nebo čtyřválcová dvanáctistovka o výkonu 51 kW (69 koní). Oba motory jsou spojeny s manuální převodovkou, u dvouválce je pak dostupný i pohon všech kol.

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků