Speciální edice Suzuki S-Cross

Speciální edice Suzuki S-Cross

Suzuki uvádí na trh speciální edici rodinného crossoveru S-Cross. Novinka je určena především vyznavačům moderních technologií a výjimečného vzhledu. Základem akční verze je nejvyšší nabízená specifikace Elegance s volitelným paketem Lux*. Tato kombinace sama o sobě představuje nadprůměrně vybavený rodinný vůz, v jehož výbavě nechybí luxusní prvky, jako panoramatické střešní okno, xenonové světlomety, auto stop start, dvouzónová klimatizace, parkovací senzory, bezklíčkové ovládání nebo funkce hill-hold control usnadňující rozjezd     do kopce.

Tato mimořádně bohatá výbava je ve speciální edici dále rozšířena o audiosystém s integrovanou navigací a zadní parkovací kameru pro snadnější parkování. Samozřejmostí je  bluetooth handsfree, navíc s možností ovládat aplikace chytrého telefonu přes dotykový displej vozidla. Osobitý design speciální edice S-Cross zdůrazňuje chromované provedení masky chladiče, stejně jako chromované lemování pod bočními okny vozu.

Významnou novinkou v bohaté bezpečnostní výbavě modelu S-Cross je systém Radar Brake Support (RBS), který pomáhá předcházet nehodě při nepozornosti řidiče, případně snižuje následky střetu. Pokud systém pomocí radaru v masce chladiče detekuje vpředu jedoucí vozidlo a hrozí-li srážka, vyšle k řidiči akustické a optické upozornění. Jestliže pravděpodobnost kolize nadále roste, systém aktivuje brzdový asistent a zvýší tak brzdnou sílu při nouzovém brzdění. Pokud systém přes výše popsaná opatření vyhodnotí střet jako nevyhnutelný, začne samočinně brzdit. Tím pomáhá kolizi buď zcela předejít, nebo alespoň zmírnit její následky.

Suzuki S-Cross ve speciální edici nově nabízejí autorizovaní prodejci Suzuki za níže uvedené akční ceny. Ke každému vozu navíc zákazník získá zdarma bonus v podobě sady zimních pneumatik.

S-Cross 1,6 VVT Elegance Lux AllGrip SE  575 600 Kč

S-Cross 1,6 DDiS Elegance Lux AllGrip SE 645 600 Kč

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků