Speciální edice modelů Alfa 147, GT a Sportwagon

Alfa Romeo připravila pro své zákazníky v České republice následující zajímavou podzimní akci s slevami ve výši až 171.000,- Kč.

U modelu Alfa 147 se jedná o speciální sérii pětidvéřových verzí s motorizací 1,6 Twin Spark a výkony 105 a 120 koní. K nejvyšší výbavě Distinctive byly přidány další doplňky jako například ASR, xenonové světlomety s ostřikovači světel, metalická barva, ovládání rádia na volantu, 17" kola z lehkých slitin Supersport, čtvrtý pár reproduktorů (tedy celkem 8) a Klima paket obsahující dešťový senzor, pachový senzor a senzor proti zamlžení oken. Cena této speciální série je u verze Alfa 147 1,6 T.S. 105 koní Distinctive 589.900,- Kč a u verze Alfa 147 1,6 T.S. 120 koní Distinctive 609.900,- Kč. Výhoda pro klienta tedy činí až 87.700,- Kč.
Alfa 147 1,9 JTDm Distinctive je vůz vybavený turbodieselem 1,9 JTD Multijet se vstřikováním Common Rail nejnovější generace. Motor nabízí výkon 110 kW (150 koní) a kroutící moment 305 Nm. U této motorické verze je standardně dodávana šestistupňová převodovka. Alfu 147 1,9 JTDm Distinctive nyní můžete pořídit za 645.000,- Kč, tedy výhoda pro klienta činí 113.000,- Kč.

Alfa GT 2,0 JTS Progression je vybavena jedním z nejnovějších produktů technického výzkumu Alfa Romeo a je prvním produktem z nové generace motorů. Jde o zcela nově navržený vysokotlaký systém přímého vstřikování benzínu. Výsledkem je značný krok vpřed z hlediska výkonu při zachování objemu motoru a stejné spotřeby paliva. Vozidlo disponuje výkonem 165 koní a kroutícím   momentem   206  Nm. Tato speciáLní série vozidel Alfa GT 2,0 JTS Progression je navíc vybavena metalickou barvou dle přání klienta, xenonovými světlomety a ostřikovači světel, ovládáním rádia na volantu, 17" paprskovými litými koly, zadními parkovacími senzory a Klima paketem obsahujícím dešťový senzor, pachový senzor a senzor proti zamlžení oken. Cena takto vybaveného vozidla činí 799.000,- Kč, tedy výhoda pro klienta činí 147.800,- Kč. Alfa GT 1,9 JTD Progression je vybavená turbodieselem 1,9 JTD Multijet se vstřikováním Common Rail nejnovější generace. Motor nabízí výkon 110 kW (150 koní) a kroutící moment 305 Nm. U této motorické verze je standardně dodávana šestistupňová převodovka. Tato speciální série vozidel Alfa GT 1,9 JTD Progression je navíc vybavena metalickou barvou dle přání klienta, xenonovými světlomety a ostřikovači světel, ovládáním rádia na volantu, 17" paprskovými litými koly, zadními parkovacími senzory a Klima paketem obsahujícím dešťový senzor, pachový senzor a senzor proti zamlžení oken. Cena takto vybaveného vozidla činí 799.000,- Kč, tedy výhoda pro klienta činí 167.800,- Kč.
 
Alfa Sportwagon je vybavena turbodieselovým motorem 1,9 JTDm. Tento limitovaný počet vozidel je vybaven oproti standardní výbavě Distinctive navíc metalickou barvou, interiérem v kůži, ovládáním rádia na volantu a stabilizačním systémem VDC. Cena tohoto vozidla činí 799.000,- Kč, tedy výhoda pro klienta činí 171.000,- Kč.

Akce probíhá právě teď u všech autorizovaných dealerů Alfa Romeo až do vyprodání zásob.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků