Speciální Aston Martin DBS oslavuje jednu starou bondovku. Speciální je rovněž cena

Padesáté výročí bondovky V tajné službě Jejího veličenstva nyní Aston Martin oslavuje speciální edicí modelu DBS Superleggera.

Klasická bondovka V tajné službě Jejího veličenstva, ve které si zahrál agenta 007 George Lazenby, letos slaví 50 let od svého uvedení. Aston Martin proto uvádí na svět sběratelský model, který na toto výročí upozorňuje. Nejde však o klasické DBS z tehdejšího snímku, ale o jeho moderního nástupce DBS Superleggera.

Stejně jako originál z filmu bude speciální DBS lakováno zeleným odstínem Olive Green, přičemž od sériové verze se dále odliší novou mřížkou chladiče a hlavně nepřehlédnutelnými kovanými koly ve speciálním designu určeném čistě pro tuto oslavnou verzi DBS. Na karoserii pak najdete i řadu karbonových doplňků.

Nové Astony Martin DB5 z bondovky Goldfinger budou mít i falešné kulomety

Nové Astony Martin DB5 z bondovky Goldfinger budou mít i falešné kulomety

Interiér takzvané edice OHMSS (On Her Majesty’s Secret Service) je čalouněn černou kůží, doplněný o prvky vyhotovené v šedé Alcantaře a kontrastní červené obšívání. Pádla automatické převodovky jsou poté vyrobena z červeně zbarveného karbonu a samozřejmě nesmí chybět červeně vyšívané logo speciální edice mezi zadními sedačkami.

Po technické stránce nedochází u DBS k žádným změnám a super-GT od Aston Martinu má pod kapotou standardní 5,2litrový V12 s dvojicí turbodmychadel pro výkon 533 kW (725 koní) a točivý moment 900 N.m. Z nuly na 100 km/h tak zvládne vystřelit za 3,4 sekundy a maximálně se rozjede na elektronicky omezených 340 km/h.

Aston Martin DBS Superleggera ztratil střechu. Volante umí až 340 km/h

Aston Martin DBS Superleggera ztratil střechu. Volante umí až 340 km/h

Pochopitelně se jedná o limitovanou edici, tudíž bondovské DBS Superleggera potěší jen 50 šťastných zájemců. K vozu si budou moci zvolit i na míru vytvořený nápojový box, který přesně zapadne do kufru vozu. A novinka má nakonec i velmi speciální cenovku, začíná na částce 300.007 liber (asi 8,8 milionu korun). Pro srovnání, standardní DBS Superleggera má cenu 225.000 liber (asi 6,6 milionu korun).

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest VW Polo GTI s manuálem: Jednou se o něj ještě porveme!

VW Polo GTI (minitest)

Polo je díky dvoulitru zjevem mezi malými ostrými hatchbacky. Ke štěstí nám chyběla akorát maličkost. Manuál. Rádi bychom jásali, ale jediné, co můžeme nyní říci, je, že byl a už není. Po pár měsících ve výrobě GTI se spojkovým pedálem a řadicí pákou skončilo. Hádejte, komu můžete děkovat.

včera | Miro Mihálik | 8 příspěvků
TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 12 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků