Speciální Alfa Romeo MiTo RIAR jde do prodeje, ale jen pro vyvolené

Ještě začátkem letošního roku avizovala italská automobilka Alfa Romeo vývoj speciální edice malého modelu MiTo, jenž si svou popularitu postupně získává zejména na domácím trhu. Nová edice však míří někam úplně jinde a automobilka si s ní připomíná 46. výročí založení neziskové organizace RIAR (Registro Italiano Alfa Romeo), která se může pochlubit početnými úspěchy na poli motosportu a restaurování klasických modelů převážně z dílny Alfa Romeo.

MiTo nesoucí označení této organizace tak bude pro svou sériovou výrobu čítající 46 kusů vskutku raritou a jeho hodnotu zvyšuje i fakt, že tyto kousky budou přednostně nabízené těm nejvěrnějším členům a to za cenu 20 000 eur (zhruba 560 000 Kč). Tuto specialitku pohání neupravený přeplňovaný agregát objemu 1,4l chlubící se výkonem 114 kW/155 koní. Výjimečnost je ovšem vidět na povrchu, a to díky speciálnímu černému laku, dekoračním prvkům, 17-ti palcovým ráfkům a především plaketě nesoucí výrobní číslo. Uvnitř pak potěší kožený interiér a karbonové ozdobné prvky dotvářející dojem sportovnosti a dravosti, jenž tento vůz v sobě nepochybně ukrývá.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Alfa Romeo MiTo RIAR
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 12 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky