Speciální Alfa Romeo MiTo RIAR jde do prodeje, ale jen pro vyvolené

Speciální Alfa Romeo MiTo RIAR jde do prodeje, ale jen pro vyvolené

Ještě začátkem letošního roku avizovala italská automobilka Alfa Romeo vývoj speciální edice malého modelu MiTo, jenž si svou popularitu postupně získává zejména na domácím trhu. Nová edice však míří někam úplně jinde a automobilka si s ní připomíná 46. výročí založení neziskové organizace RIAR (Registro Italiano Alfa Romeo), která se může pochlubit početnými úspěchy na poli motosportu a restaurování klasických modelů převážně z dílny Alfa Romeo.

MiTo nesoucí označení této organizace tak bude pro svou sériovou výrobu čítající 46 kusů vskutku raritou a jeho hodnotu zvyšuje i fakt, že tyto kousky budou přednostně nabízené těm nejvěrnějším členům a to za cenu 20 000 eur (zhruba 560 000 Kč). Tuto specialitku pohání neupravený přeplňovaný agregát objemu 1,4l chlubící se výkonem 114 kW/155 koní. Výjimečnost je ovšem vidět na povrchu, a to díky speciálnímu černému laku, dekoračním prvkům, 17-ti palcovým ráfkům a především plaketě nesoucí výrobní číslo. Uvnitř pak potěší kožený interiér a karbonové ozdobné prvky dotvářející dojem sportovnosti a dravosti, jenž tento vůz v sobě nepochybně ukrývá.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Alfa Romeo MiTo RIAR
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků