Speciál Toyota GT86 CS R3 pro rallye je těsně před dokončením

Speciál Toyota GT86 CS R3 pro rallye je těsně před dokončením

Společnost TOYOTA Motorsport GmbH (TMG) s potěšením oznámila další pokroky ve vývoji speciálu pro automobilové soutěže (rallye) GT86 CS-R3 s pohonem zadních kol, jehož první prototyp již vstupuje do fáze konečné montáže před prvními testy.

Konstruktéři TMG usilovně pracují na vývoji konceptu CS-R3 již od října loňského roku, kdy začali s návrhem na nepopsaném listu papíru.

Pro základní vůz byla potvrzena homologace pro skupinu A; poté, co bude ověřena konečná specifikace na zkušební dráze, započne homologace dle pravidel FIA pro skupinu R3.

Konstruktéři z oddělení TMG pro návrh a vývoj motorů zkoumali původní dvoulitrový agregát typu boxer a v současnosti dokončují projekt jeho vylepšení s cílem zvýšit dosavadní maximum výkonu na úrovni 200 k.

TMG ve spolupráci se subdodavatelem rovněž pro GT86 CS-R3 připravila šestistupňovou převodovku se sekvenčním řazením. Upravená převodovka bude v příštích dnech zabudována do testovacího prototypu společně se samosvorným diferenciálem a upravenými brzdami.

bazar

Toyota Land Cruiser 3
Rok výroby: 2004
Stav: 161 758 km
Cena: 330 000 Kč
Toyota RAV 4 2,2
Rok výroby: 2010
Stav: 132 965 km
Cena: 264 000 Kč
Toyota Avensis 2
Rok výroby: 2014
Stav: 130 394 km
Cena: 300 000 Kč
Toyota Aygo 1
Rok výroby: 2006
Stav: 118 684 km
Cena: 75 000 Kč
Toyota Auris 1,2
Rok výroby: 2016
Stav: 22 728 km
Cena: 350 000 Kč
Toyota Avensis 2
Rok výroby: 2007
Stav: 164 465 km
Cena: 118 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků