Speciál Toyota GT86 CS R3 pro rallye je těsně před dokončením

Speciál Toyota GT86 CS R3 pro rallye je těsně před dokončením

Společnost TOYOTA Motorsport GmbH (TMG) s potěšením oznámila další pokroky ve vývoji speciálu pro automobilové soutěže (rallye) GT86 CS-R3 s pohonem zadních kol, jehož první prototyp již vstupuje do fáze konečné montáže před prvními testy.

Konstruktéři TMG usilovně pracují na vývoji konceptu CS-R3 již od října loňského roku, kdy začali s návrhem na nepopsaném listu papíru.

Pro základní vůz byla potvrzena homologace pro skupinu A; poté, co bude ověřena konečná specifikace na zkušební dráze, započne homologace dle pravidel FIA pro skupinu R3.

Konstruktéři z oddělení TMG pro návrh a vývoj motorů zkoumali původní dvoulitrový agregát typu boxer a v současnosti dokončují projekt jeho vylepšení s cílem zvýšit dosavadní maximum výkonu na úrovni 200 k.

TMG ve spolupráci se subdodavatelem rovněž pro GT86 CS-R3 připravila šestistupňovou převodovku se sekvenčním řazením. Upravená převodovka bude v příštích dnech zabudována do testovacího prototypu společně se samosvorným diferenciálem a upravenými brzdami.

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků