Speciál Toyota GT86 CS R3 pro rallye je těsně před dokončením

Speciál Toyota GT86 CS R3 pro rallye je těsně před dokončením

Společnost TOYOTA Motorsport GmbH (TMG) s potěšením oznámila další pokroky ve vývoji speciálu pro automobilové soutěže (rallye) GT86 CS-R3 s pohonem zadních kol, jehož první prototyp již vstupuje do fáze konečné montáže před prvními testy.

Konstruktéři TMG usilovně pracují na vývoji konceptu CS-R3 již od října loňského roku, kdy začali s návrhem na nepopsaném listu papíru.

Pro základní vůz byla potvrzena homologace pro skupinu A; poté, co bude ověřena konečná specifikace na zkušební dráze, započne homologace dle pravidel FIA pro skupinu R3.

Konstruktéři z oddělení TMG pro návrh a vývoj motorů zkoumali původní dvoulitrový agregát typu boxer a v současnosti dokončují projekt jeho vylepšení s cílem zvýšit dosavadní maximum výkonu na úrovni 200 k.

TMG ve spolupráci se subdodavatelem rovněž pro GT86 CS-R3 připravila šestistupňovou převodovku se sekvenčním řazením. Upravená převodovka bude v příštích dnech zabudována do testovacího prototypu společně se samosvorným diferenciálem a upravenými brzdami.

Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 26 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky