Test ukázal, jak špatné zatížení mění chování auta. Rozdíly jsou obrovské

Puch  |  27. 04. 2018 09:01

A ja si rikal, proc je to video v tak otresne kvalite. A ono je z roku 2011.

Tak blahopreji k vykopavani totalnich mtvol.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  27. 04. 2018 09:25

Tak to jsem netušil, že když naložím auto půl tunou, tak bude mít delší brzdnou dráhu a horší ovladatelnost......

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  27. 04. 2018 12:42

:) Ale pozri sa, ako to vyzera na cestach, a zistis, ze tak 40% vodicov sa snazi oklamat fyziku a dalsich 40% nevie, ze fyzika existuje.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  27. 04. 2018 18:43

Tu jednoznacne suhlas. Podaktori, ktori jazdia 364 dni v roku s prazdnym autom a potom sa vyberu na dovolenku, ten 365-ty den zistia ze na dvojsmerke na ceste za dovolenkou im vykon pri predchadzani nakladaka pred zakrutou zrazu nestaci. On sa ponahla pretoze si chce vyvalit g.le vo vode. Naco sa j.bal kvoli tomu 1oookm+ autom cez zapchy a tunely a skysol pol dna pred Malou Kapelou, za ci si este aj priplatil, to mi je mi dalsou zahadou. A je problem a mozeme sa docitat v novinach smutne spravy. Preco taketo nieco vobec vychadza na cestu, je mi zahadou. Niekomu by som nedal ani hadzat lopatou do miesacky, urcite ju tam zabudne a rozbije mu to hubu. Tak sa bohuzial veci maju.

Odpovědět  |   | 
mikesh  |  28. 04. 2018 16:50

Tak vidis ze byl pro tebe clanek uzitecny

Odpovědět  |   | 

Jak ADAC radši použil Škodofku. Kdyby použili VW pasáta, tak by to mohlo vypadat, že jsou německý auta naprd.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  27. 04. 2018 18:29

Dopadlo by to takisto, fyzika nerozlisuje ci je to Skoda alebo Mazda. Ak nalozime auto takym sposobom ze najtazsie kusy dame az daleko dozadu za zadnu napravu a este tazsie do truhly hore (pozor, aj takito nesvojpravni psychopati maju dnes auto a vodicak a realne tu haved stretnete na ceste), potom to moze dopadnut bud zle alebo este horsie. Inak, pan autor, s tym tenisakom prosim neprehanajte. Pozrite si akou rychlostou lietaju tenisaky trebars v Australia open. V krikete lieta ovela tvrdsia vec podobne a dokonca bezne v hre. Hokej detto, hoci tu uz boli aj smrtelne urazy, ked napriklad puk preletel jednemu hracovi cez hrtan. Naozaj otrasne video. Ale tenisak je fakt daleko. To na Vase 'senzacne' tvrdenie nie je! Inou temou je samozrejme plna dvaapollitrova PET, taketo nieco uz narobi naozaj slusnu paseku. V tomto smere je pomerne zaujimava preprava ludi (odbocim) v nizkonakladovkach. Naposledy malym dvojmotorakom, ktory vyzeral ako prestavany business jet s prisroubovanou hromadou sedadiel, pricom zrejme konstrukter sa inspiroval sardinkovou konzervou. Ked som videl co vsetko ti ludia brali na palubu....aj v pripade nehody na drahe, zaver je jasny: ak Vas nezabije nejaka batozina (volne pohodena pod sedadlom), budte si isti ze po nehode sa k vychodu cez ten vsemozny bordel nedostanete. Preco k.rva je tolerovane toto?! Pocit bol naozaj tiesnivy a zly a ked som po hodine z toho pekelneho stroja vyliezol, bol som rad ze to mam za sebou. Hnus!!

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  29. 04. 2018 11:05

1*

Odpovědět  |   | 
Honza  |  04. 09. 2018 18:38

Je to přesně tak, záleží jak se váha po autě rozloží. Psal jsem tom něco také tady https://www.autopujcovna-cb.cz/vite-jak-nalozit-auto-na-... ...

Odpovědět  |   | 

Video z roku 2011.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Spinakr  |  02. 05. 2018 15:17

No a co tím chceš říct? Že fyzikální zákony z roku 2011 už dnes neplatí?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

včera | Stanislav Kolman | 77 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 16 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta