Špatně nastavené airbagy v USA každoročně zapříčiní 280 úmrtí

31 komentářů

Joe
25. října • 23:58

Problém bude možná v tom že v USA jsou airbagy nastaveny tak, že i když člověk neni připoután měl by ho ochránit - je tvrdší než náš ... takže pokud neni připoután nejaká odchylka jistě může i zabít ..

Mark 
24. října • 14:47

1.Sakra§!!!!!!!3-[3-[3-[3-[3-[3-[3-[
Spatne?
Jednu vec musim oznamit:
Raz bolo testované Volvo V EUROncap. A čo sa stalo? No zistilo sa, že sa airbag nenafúkol!!!!!:-OKolenný, teda. A prečo? No pretože tam nebol!!!!!!!!!!:-O:-O:-O3-[3-[3-[3-[3-[2.
Vôbec sa nečudujem , že sa niečo takéto stalo.B-]
Amíci su obyčajný nenažratý lajdáci!:-/Raz som čítal článok o kvalite aut, o tom ako je to so štátmi, resp. kontinentmi.
Na prvé miesto dali Japoncov.
Potom Európu.
A až úplne posledné miesto patrilo USA!!!
Viete prečo boli Japonci na prvom? Pretože niečo prevzali (už neviem ako sa ten muž volal) od muža z USA! Áno, tí jediný si z neho zobrali príklad!Samozrejme, USA majú svoje predpisy. A za porušenie sú pokuty. Ale ako vidím, USA sú len blbý lajdáci.
3.
Nechápem prečo nechceli zverejniť, u ktorých sa to stalo!
Žeby u všetkých? A dobré by boli len zahraničné automobilky, ktoré tam vyrábajú? Ako napr. Mercedes-Benz?:-D:-D:-D
Podla mna to môže byť Ford. Veď ten ma večne pruse*! Ako napr. s Pintom a obrovsku radu dalsich.Mimochodom nevie niekto, či sa to deje aj v Europe a inde?
Je mi samozrejme jasné, že myslím ľudí, ktorý sa starajú o svoju bezpečnosť a umreli len kvôli Sk****** Šmejdom!:-/:-/:-/:-|3-[

Johny
24. října • 18:21

Jasně, všichni jsou blbý američani a ty jsi genius.
Tě nikdo v normálnim živote nebere vážně, co? Ten tvůj příspěvek je debilní, stejně jako jsi debil i ty...

Mark 
24. října • 20:46

Ty LALO jden!!!!!!!!!!!!!!!!!§3-[
Dám si robotu s príspevkom a samé somariny!!!!!:-/:-/:-/:-/:-/
A TY???
Ty sa zmôžeš na kritiku!!!
Já som povedal, že som odborník, ty *****!

Mark 
24. října • 20:45

Úplný somÁr!!!!!:-/:-/:-/

HrdinaJan
24. října • 16:14

280 americanu?? A co jako?? Cislo k smichu.

DanielDesign
24. října • 16:39

Akože ich je málo??:-ONeviem čo mylíte.B-]

HrdinaJan
24. října • 16:53

Jinde zarvou tisice nebo desetitisice lidi na mnohem vetsi problemy a tady je clanek o 280 lidech. Nechapu. Nehlede na to, ze neni jiste ze za jejich smrt mohl pytel nebo jejich blbost.Na druhou stranu je to hezkej ukazatel jak je airback dobre vymyslenej.

JirkaK
24. října • 18:50

Tahle věcička se jmenuje AIRBAG! Nikoliv airback, airbak, nebo rovnou vzduchopšouk.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mark 
24. října • 20:44

airback=vzduchový chrbát!:-O

Mark 
24. října • 17:12

POZOR§!!!!Hrdino!
Ako je urobený!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;-)

Mark 
24. října • 14:31

Tie špinavé automobilky ich podplaplatili, aby nepovedali, ktorý IDIOTI§ robia takéto odprné ŠPINAVÉ šmejdy§_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§

Petr
24. října • 10:54

Proč mám pocit, že většina těch "úmrtí" nebude ani tak na vrub vadných AIB jako zbastlené "opravě" po nehodě. Každý den to vidím: přemazaná crash data v ŘJ napínačích, amatérsky montované AIB, místo čidel odpory... Nemluvě o tom, že u vraku nataženého garážistou se samozřejmě sloupek řízení pohybuje jinak a jinam, než by správně měl. Pak je samozřejmě AIB zbraní a ne záchranou. Jenže to by nebylo nic zvláštního jako článek na titulku. Zatímco titulek "airbagy zabíjí tisíce lidí", to zní nesrovnatelně líp.

Mark 
24. října • 14:35

Určite sú garážisti aj v Amerike...:-O

_Teddy_
24. října • 12:43

Viem o jednom pripade, ked kamarat mal nehodu, nezraneny vystupil, zabuchol dvere, a vtedy vystrelil vodicov airbag. Dost vydatne sa vtedy prekvapil...

Mark 
24. října • 14:36

To žartuješ, však!
Prosím-aká to bola automobilka? Kedy sa to stalo? Aký tip auta?
Proste všetko čo vieš
ˇVelmi pekne ´dakujem!!!!!!!!!!!;-);-);-):-):-):-):-))

Mark 
24. října • 20:44

Tak odpoviete mi už Do ČERTA!!!!?

kakk
24. října • 9:12

no ale ako, ako bezny vodic ci majitel auta, skontrolujem, ci mam spravne nastaveny airbag?

Mark 
24. října • 14:32

Pôjdeš do servisu!:-O

richie
24. října • 9:38

A když to chtěli dát v 70tých letech do zákona, tak se zvedla bouře nevoleB-] Všichni se schodují na tom, že airbag funguje optimálně pouze při zapnutých pásech.B-]

Mark 
24. října • 14:32

B-]B-]B-]YES!!!!

JA
24. října • 10:47

A to ti este automobilky nepovedali, ze tie pasy su dimenzovane a skusane na 75kg cloveka (50% dummy). S tymito figurinami sa robia aj testy EuroNCAP.
Takze ak mate takych 100kg, co dnes nie je zriedkavy pripad, nie je vobec iste, ze vsetky zadrzne systemy pracuju tak ako by mali.

Mark 
24. října • 14:34

Myslíš?
Aby si vedel, automobilky musia robiť s novými modelmi radu iných testov!!!
Napr čelný náraz so 100% prekrytím....;-)
Takže nevidím dôvod, prečo by to len kvôli tomu , že EUROncap to takto netestuje, malo byť aj pre 100kg stavané...:-O:-O:-O:-O:-O:-O;-):-)):-O:-OB-]B-]B-]B-]B-]B-]B-]

Mark 
24. října • 14:37

Prepáčte, teda takot-nevidím dôvod prečo by to pre 100kilových Nemalo byť stavané!B-]:-O

Pepa
24. října • 8:35

Tato statistika avšak nezohledňuje co řidič ( případně spolujezdec) v okamžiku aktivace airbagu dělal. Zda seděl jak se předpokládá, zda měl ruce na volantu v nejvhodnější poloze, zda měl seřízené opěrky hlavy atd. Vím, v Americe to není zvykem.

Mark 
24. října • 14:32

;-)

lunochod
24. října • 6:54

"USA -země, kde zítra již znamená včera" (pro amerikanofily - nemyslím si, že by to v Evropě bylo /o moc/ lepší)

Mark 
24. října • 14:32

:-DYES!!!!

sabbra cadabra
24. října • 17:43

TY VYMRDANEJ ČŮRÁKU, CHOĎ UŽ DO PIČE ZJEBE!!!! Nechtěl by ses zabít, třeba by vyhlásili státní svátek, i retardovaný kriplík by ti mohl dělat šéfa, čuramedáne, kuřhovne, mentální potrate, a běž si svoje další rozumy rozdávat třeba do kanálu, možná se tam staneš profesorem.

Pavel
29. prosince • 13:37

Tak ty seš docela magor a zralej na léčení !

Mark 
24. října • 20:43

:-(:-/

Doporučujeme

Články odjinud