Špatná zpráva pro Superb a Passat: Do Česka dorazila nová Toyota Camry

190 komentářů

SIMONPHOENIX
23. dubna • 13:51

Žádný strachy, ovečky si pořád budou kupovat ty německý šroty ošklivý .....

zdenek vondracek
3. dubna • 20:18

v clanku u fotek pravdu nemate radni v Praze zrusily vyhodu parkovani pro hybridy

David Veselý
5. prosince • 16:19

Rozhodně se mi to líbí víc než nějaký super od škodovky, co Vám? Hlavně je tam hybrid a ne smradlavej diesel. Dle mého škodovka začne dost ztrácet, jelikož tohle vypadá opravdu libově, nemyslíte?

Darren
7. prosince • 14:47

Souhlas. :-)

Lukáš N.
6. prosince • 15:14

Asi jste myslel "superb" pokud, ano nezbývá mi nic jiného než s Vámi souhlasit. S příchodem této Toyoty škodovce klesnou rapidně prodeje, tedy pokud to ještě jde, jelikož narvané Milovické letiště svědčí o tom, že se asi moc nedaří už delší dobu.

Toky
27. listopadu • 9:18

Zaujímalo by ma, že koľko z tu prítomných v diskusii má či malo REÁLNY záujem o kúpu tejto Camry a preto ten článok čítali a pripojili sa do diskusie. Podľa toho čo tu čítam asi tak jeden, maximálne dvaja. Tak rozmýšľam akú reálnu výpovednú hodnotu tá diskusia má a koľko je v nej zbytočných rečí. A to vrátane môjho príspevku.
:-D

Martin
27. listopadu • 19:04

Samozřejmě máte pravdu. Tohle fórum je specializovaná bublina řidičů těch nejrychlejších ojetých pleček. S kšiltem čepice dozadu, pochopitelně :-)

J+K
27. listopadu • 10:15

Tu reálnou hodnotu jsi právě popsal, z diskuze je patrné, že o Camry nemá REÁLNÝ zájem prakticky nikdo a bude to jen další propadák na evropském potažmo českém trhu.

Martin
27. listopadu • 19:00

Z diskazu je patrné, KDO diskutuje. Žádní zájemci o tenhle druh vozu. Záměrně píšu druh, protože jde o charakter a ne o třídu.
Tady jsou téměř bez výjimky nadšení řidiči a znalci ojetin. Auta jim podpírají sebevědomí a jsou jejich egem. Tvrdit, že o Camry nebude mít reálný zájem prakticky nikdo, můžete Vy, ale pravda to rozhodně není. Ve světe se může Passat nebo Superb na Toyotu jen zasněně dívat.

bzzz
27. listopadu • 21:04

AFAIK se Passat prodava lepe nez Camry, ale to je fuk, prvni, druhy, treti, sve kupce si najdou vsechny 3 propirane auta. Akorat v nasich koncinach Camry koncernu nezatopi.

Mirek
27. listopadu • 11:47

Vzpomínám si, když jsem viděl poprvé Multiplu, jak jsem se nad designem osypal a říkal si, že to snad nemůže nikdo koupit. To bylo potom údivu, že to lidé kupovali. Pokud to vezmu po stránce designu, tak Camry je proti Multiple opravdový fešák a vůbec bych se nedivil, že Toyota předpokládané prodeje Camry dosáhne.

bzzz
27. listopadu • 9:51

Zajem by byl, penize ne (resp neminim tolik utratit za jakekoli auto), mam Avensis ;-)

Martin
26. listopadu • 21:07

Konečně důstojná limuzína. Tohle auto ani náhodou nekonkuruje Superbu s Passatem. Možná Arteonu. Že jede jenom 180? V pořádku. Víc pan vysoký státní úředník nepotřebuje.
Tohle je auto do města a nemíří na řidiče s mindrákem, ale na jeho pasažéra.:-)

JK
26. listopadu • 16:13

No v rozředění fádních až nudných Passatů, Superbů a Octávek doufám docela dlouho, ale že by tomu tahle podivnost zrovna pomohla si úplně jistý nejsem. :-/

Zelí
26. listopadu • 10:04

Jediné čeho se mohou passat se supem obávat jsou legislativní kroky zelených magorů v germánii. To je pro ně odbytové nebezpečí. A vedení VW na to zareagovalo a udělalo z nich výběhovou řadu vyráběnou v Kvasinách. Tahle zastaralá, neatraktivní japonská plečka není žádná konkurence. Ta je zcela k smíchu.

Bouce
25. listopadu • 20:10

Jen aby ta "výhodná" cena nebyla vykoupena horším podvozkem jako třeba Corolla. Navíc se Superb hodně prodává 4x4, což Toyota asi nebude. No každopádně doufám, že něco udělají s infotainmentem, protože ten je v současnosti obecně u Toyoty tristní.

bzzz
25. listopadu • 20:22

Camry neni konkurenci Passatu ani Superbu.

Bouce
25. listopadu • 20:38

Konkurence to je, ale je otázkou, zdali v našich končinách bude konkurovat. Stejně jako třeba Honda Legend byla dokonalé auto, ale do flotil se nikdy nezařadila. Toyotě by mohl pomoci nynější odklon od dieselu a pak kauza VW. Když byla krize, přestali jsme nakupovat do firmy BMW a přešli k VW, i když se dále kupovali nejvybavenější modely, takže jsme byli na ceně BMW. Ale tvářili jsme se úsporně a lidověji. Nyní máme odklon od VW, takže je to jedna z alternativ. Ono jich zde zase moc není.

C++
25. listopadu • 21:03

Honda Legend bylo zajímavé auto, dokonalé ani omylem. Třeba pohon 4x4 by špičkový, ale například automatická převodovka byl neskutečný krám.

bzzz
25. listopadu • 20:56

U nas myslim ani nahodou. Ve svete byl loni Passat tusim o 100k pred Camry v top20. Jakmile zacne VW chrlit mildhybridy a casem fullhybridy, nebude u nas vubec o cem. Mne se Camry 2019 libi. Interier a ty strasne 'dulezity' veci tilik neprozivam (mam momentalne Avensis, nejradeji jsme mel sveho casu SAAB) ;-)

Michal
25. listopadu • 17:14

Další šváb-na rozšlápnutí.Superb nemusi mít strach.

a
25. listopadu • 12:35

Nevím, ale asi to v Evropě moc prodávat nechtějí. Kdyby nabídli všechny varianty exteriéru, co jsou na trhu v USA včetně dvoubarevných, tak by měli větší úspěch. I interiér mají ve víc barvách.
Díval jsem se na americký konfigurátor, tam se mi to vzhledově líbilo. Ale tento jednobarevný tmavý vnějšek i vnitřek je o ničem.

bzzz
25. listopadu • 15:04

2/3 Camry se prodaji v USA, tak proto.

FKK
25. listopadu • 10:26

Hnusné to je fest, o tom žádná. Ale zase to obohatí trh a ostatní káry o to víc vyniknou ve srovnání s tímto čudem.

Lukas-e30
25. listopadu • 8:21

Vazena redakce, pokud Toyota nebude na Camry davat slevu aspon 30%, tak se v taxisluzbe absolutne nechyta......
A jeste bude muset hodne premlouvat nejaky dispecink, aby stavajici flotily superbu dispecinky vymenily.....Takze nejen cena aspon -30% tak jeste zajimavou nabidku na operativni leasing.....jenze vlstne, kdo pak bude kupovat ty ojety Camry za 600 po 2letech provozu a se 120-150tis. Km.Pokud ma maximalku omezenou na 180 je to smutny....

mpolan
25. listopadu • 9:51

Jako že taxík potřebuje maximálku aspoň 300 km/h, jo? Vždyť to stejně stráví 99% času jen ve městě.

Lukas-e30
26. listopadu • 15:45

Ja bych si auto s omezenou maximalkou nekoupil. Taxik sice travi hodne casu ve meste, ovsem i taxikar je jen clovek. Auto se pouziva i na soukrome jezdeni.

bzzz
26. listopadu • 19:48

Tak pokud ve volnem case hoblujes nemecke dalnice ;-)

Mirek
26. listopadu • 17:24

Neomezená rychlost není u žádného auta. Vždy je nějak omezená, buď výkonem motoru, konstrukci auta, elektronicky často na 250 km/hod, nebo z důvodů poslání, zaměření, auta na 180 km/hod, jako to bude asi v tomto případě, kde se očekává ekologičtější chování auta a z toho případně vedoucí výhody pro majitele (zóny přístupu do měst, daně, dotace na koupi auta...).

sws
25. listopadu • 8:14

Je podivuhodné, že z jedné země může pocházet Ma6 a tento mrzák na kolech.

bzzz
25. listopadu • 8:23

Ten mrzak se navic prodava celosvetove lepe/vice nez kterykoli model Mazdy (nebo Skody) ;-)

sws
25. listopadu • 9:36

Sekaná se také prodává lépe než uherák.

bzzz
25. listopadu • 10:15

Poctiva sekana neni o nic horsi nez uherak, jen je jina ;-)

sws
25. listopadu • 10:20

Je to pořád jenom sekaná.

jirka
25. listopadu • 5:53

taky se vám tu objevuje přes půl obrazovky reklama na škodu? A pak v článkách o škodě tvrdí že nejsou škoda web.

Iggy
25. listopadu • 5:23

Krasavec.... bral bych ale mam zálusk na Lexuse :)

Ada je zase tady
25. listopadu • 0:55

Bez dieselu to koupí jen pár extravagantů

Majko
25. listopadu • 0:30

Je to kvalitné, spoľahlivé a nedymí to? Tak to sa tu určite predávať nebude, kto by to chcel ...

josephko
24. listopadu • 20:41

Passat aj Superb sa fakt má čoho obávať... :-D :-D :-D
Dizajn des a hrôza - neviem, čo vypadá horšie - či karoséria alebo palubka. A bez kombíku je v Európe predaj každého modelu vyslovene slabučký...

mc
24. listopadu • 18:47

Hnusné plasty všude kam se člověk podívá, interiér jak z minulého století.
https://www.autorevue.cz/Client.Gallery/show.aspx...

Redim C.
24. listopadu • 18:56

z toho interieru je totiž vidět, že je to dělaný pro USA. Tam tohle není nic neobvyklého, obecně je americká produkce 3 dekády za Evropou a to nejen interiérem, ale i jízdními vlastnostmi a technikou.
Tady tuhle hrůzu těžko někdo za požadovaný peníze koupí....

bzzz
24. listopadu • 19:18

Skoda ze jizdni vlastnosti ridicu tolik zaostavaji za jiznima vlastnostma uzasnych evropskych autaku ;-)

Q1
24. listopadu • 19:05

Zase na druhou stranu když se v tom budou vozit opilci na záchytku, tak vyčištění interiéru lze provést wapkou. :-D

MUDr. Chocholoušek
24. listopadu • 18:26

Za půl roku mi končí operák a jdu do Camry. Už jsem se na ní těšil.
Srovnávat tohle auto se Škodovkou je úplně mimo realitu. Superp je auto pro ulítané obchoďáky a vystresovaný nižší management.

Segouš
24. listopadu • 17:32

To Pomáhač: asi jsem to špatně vyjádřil. Myslím zaostalost z hlediska hybridních technologií, které nejsou zatím tak populární. Samozřejmě na výrobu dieselů je zase napřed koncern.

Pomahač
24. listopadu • 18:39

To přeci není o zaostalosti. Cena je natolik vysoká, že to ekonomický smysl nemá, takže je to spíše taková póza. Koupit si velké auto a za pomoci hybridního pohonu srazit jeho spotřebu na 8 litrů, tedy na dvojnásobek menšího auta s dieselem.
Pokud by to někdo s ekologií myslel vážně, jel by vlakem nebo na kole.

Rosťa
24. listopadu • 17:12

Fascinující mne obdobné diskuze, kdy si mnozí protiřečí a mám k tomu několik bodů.
1. Passatu a Superbu ubere pár klientů a to těch co chtějí jezdit v Americe a nechtěli si pořizovat auto z šedého dovozu.
2.Camry je typická Amerika a tuším, že i samotní Američané si ji vybrali právě proto jako svůj symbol typicky amerického auta.
3.Japonci všeobecně vozí do Evropy jen ty auta o které je tu zájem a které ví, že tu prodají tzn. vždy splní plán a nikdy se pak nediví, že tu o daný model není zájem.
4. Uvědomte si, že na světě není auto, které by dokázalo splnit sny a požadavky všech řidičů (pohodlí jako stará dobrá C5, kvalita zpracování Audi, prestiž jako Mercedes, jízdní vlastnosti jako Subaru, výkon v terénu jako Jeep, spotřeba jako Prius a cena jako Dacie).

Josef
25. listopadu • 13:11

S tou "fascinací" diskutujících "odborníků" jsem na tom Rosťo podobně.:-)
K tvým postřehům doplním jen drobnosti:
1. Z hlediska ryze soukromých zákazníků to vidím podobně a předpokládám výsledek , který bude kopírovat prodejní výsledky Lexus. Jsem ale rád, že na trhu vznikne bohatší nabídka a zákazník si bude moi vybrat z více možností. Pokud se na výsledky prodeje podívám z hlediska fleetu, tak v případě, že Toyota nabídne zajímavou cenovou politiku (samozřejmě včetně podstatného parametru - ceny), tak některé firmy by mohly zareagovat z hlediska enviromentální politiky a provozem flotily hybridních benzinových produktů Toyota (nejen modelu Camry) by mohly třeba "deklarovat" i svoji "zelenost" ve svých vrcholových dokumentech (politika a cíle integrovaného systému firmy, atp.). Já osobně bych neprotestoval, pokud bych dostal místo služební naftové Octavie předmětný Camry, určitě to je hodně pohodlné a spolehlivé auto na služební cestování. Pokud by firmy rozhodovaly o "hybridních" flotilách, tak volba produktu Toyota je sázka na jistotu, protože její produkty už dostatečně prokázaly vyzrálost a spolehlivost jejich řešení v podobě dosud vyrobených aut s tímto pohonem. V Česku bych na to ale nesázel, i když třeba v Praze by mohla být výhodou i možnost neomezeného parkování hybridů, kterou vlastníci hybridů Lexus s radostí využívají. V Česku se budou firmy držet svých "osvědčených" řešení - produkty Koncernu, případně Hyundai a ve výjimečných případech produkty 3D.
2. Já bych Camry jako typickou "ameriku" neviděl (tu představuje Mustang, Jeep apod.), ale platí, že si své zákazníky určitě najde. V tom se asi oba shodneme.
3. Zde by se dalo široce diskutovat. Mne napadlo připomenout Hondu se svým modelem Legend a vlastně i s Accordem, když to v Evropě s těmito modely Honda "zabalila". Co se týká Toyoty, tak ten diskutovaný Camry při vhodně nastavené obchodní (a cenové) politice má naději zejména vzhledem k tomu, že "protinaftová" lobby v Bruselu dobře zabodovala a dala tak šanci benzinovým hybridům, které Toyota umí dělat rozhodně dobře.
4. V tomto bodě se naprosto shodneme. Proto s úsměvěm jsem bral "argument" některých diskutujících "odborníků". To, že se v případě Camry nejedná o žádný "soutěžák" - produkt na uspokojení požadavků výkonnosti v oblasti "strouhání" zatáček, "kliček" a průdkého zrychlování a brždění, to je naprosto zřejmé všem, co mají nějaké zkušenosti a používají auta každodenně (a pracovně). S troškou nadsázky omezení maximálky na 180 km/hod beru jako "pojistku" pro případ, že by se řidič jaksi "pozapomněl" a chytili ho policajti. Bez pokuty a bodů by se to neobešlo, ale řidičák by zůstal. Přijít o řidičák by pro mne (a nejenom pro mne) byl "smrtící" úder - ve své práci se bez auta neobejdu. Připomínám to proto, že se člověk občas pozapomene a přes 200 km/hod se snadno dostane, zejména, když jezdí často po dálnicích v Německu.
Na závěr to shrnu obecným faktem - ať si každý vyzkouší a následně koupí auto, které mu vyhovuje a které splňuje jeho požadavky s ohledem na jeho peněženku bez ohledu na značku a model daného auta. Rady a různá hodnocení "znalců" a různých "testů" v časopisech a na webu ať bere s velkou rezervou.

Dan
24. listopadu • 17:04

Camry má svůj příběh, není to auto co bude pokořovat v Evropě prodejní rekordy, ale má na to zaujmout. Spolehlivé, nenáročné, designově trochu zastaralé, ale japonsky bez poruchové a celkem sympatické auto, určitě lepší než korejské plagiáty.

Znalec
25. listopadu • 14:10

Kórejské plagiátu?
Kde žiješ?Korejci predbehli Japoncov vo všetkom.Poznám aj Kórejcov a aj Japoncov, bol som tam opakovane.Japonsko je uz len tieň starej slávy.Korejci ich uz predbehli a čoskoro ich predbehnú aj Číňania.

Pomahač
24. listopadu • 17:16

O tom, že je to stokrát lepší volba než korea není pochyb.
Leč oproti japonské solidnosti korea nabízí jako protiváhu neomezený rozpočet na reklamu a na to se pár lidí chytne,,,

Znalec
25. listopadu • 16:56

A v com je Camry o tolko lepsie ako korejci.Uveď 3 veci.

bzzz
25. listopadu • 18:39

A kteri Korejci Camry konkuruji?

Znalec
25. listopadu • 22:14

To nie je odpoved. V com presne je caˇry lepšia ako korejci?

Segouš
24. listopadu • 16:02

Jak píše Zdeny, Toyota necílí na Evropu. Uvědomte si, že kromě maličké Evropy je všude v prodejnosti před koncernem. Dezign auta nemá cenu vůbec řešit, to je subjektivní záležitost. Co se týká spehlivosti, tak dlouhodobě obsazuje přední příčky narozdíl od koncernu. A hybridy vyvijí více než 20let a jsou nejspolehlivějšími na světě, zatímco VW využívá zaostalosti naftových zemí. Samozřejmě tím nehaním koncern...prostě jen cílí prozměnu na Evropu. Příjde mi ale absolutní nesmysl srovnávat naftu s hybridem...maximálně jen pokud se bavíme o prostoru. Znalý redaktor i chytří lidé, kteří sem píší by toto mohli vědět. Osobně mám doma Toyotu i Škodovku a více jsem si oblíbil Toyotu, ikdyž Škoda mě take zatím nezradila.

Palo
25. listopadu • 7:21

8- rok jazdím s Toyotou Verso /Nafta/. Osobne nemám najmenší dôvod sa auta zbaviť , na rozdiel od všetkých tých cca lo iných značiek , ktoré som v minulosti po 3 rokoch dával preč pre rastúce náklady na opravy a servis ...B-]

Cílek
24. listopadu • 18:26

Kraviny, největší trh je pro VW Čína a to je zdaleka největší trh na světě.

Pomahač
24. listopadu • 16:57

Tak ona ta Evropa zase není ani zdaleka zanedbatelná z pohledu množství prodejů, to je dobré vědět.
Navíc se jedná o nejnáročnější trh z hlediska všeobecných vlastností vozu.a k tomu se přidává značná byrokratická omezení, která není snadné splnit.
Japonci v Evropě neměli nikdy na růžích ustláno ani předtím, a proto obrovské investice, které by úspěch na zdejším trhu vyžadoval, neslibují návratnost.
Proto svoji účast zde považují za symbolickou a raději se logicky orientují na trhy, kde mají tradici nebo na trhy nenáročné.
Jak jste ale Segouši dospěl k názoru, že země, kde je vysoká oblíbenost dieselů jsou zaostalé, to mi hlava nebere.

mpolan
24. listopadu • 22:54

Evropa a nejnáročnější trh? A proto nás tu nejvíce ojebávají… aha.

Tom
24. listopadu • 22:25

Tak je zajimave, ze prave Toyota ma napriklad vyresene EU emisni normy minimalne rok dopredu.. Ale ten slavny koncern stale jeste ceka na homologace na aktualni emisni normy.. Proste nemeckej plech zustane plechem..

bzzz
24. listopadu • 19:35

Nenarocne trhy ~ auto ~ priblizovadlo, spotrebak
Narocne trhy ~ auto jako odznak spolecenske/majetkove dulezitosti ;-)

Run Dab
24. listopadu • 19:42

Myslíš Afriku? Kam jí řadíš?

Rick
24. listopadu • 15:42

Něco mezi Renaultem a Hyundé.Tohle zatraceně silná konkurence nebude.Tohle si koupí několik "jiných" řidičů.

Zdeny
24. listopadu • 15:02

Toyota na Evropu kálí pěkně zvysoka, protože její mega trhy jsou jinde - USA, Asie. Neybo si tupci myslíte, že ve svých propočtech zvažuje nějaké prodeje v Evropě, které by jí stály za řeč??? pochybuji, neenchtě se vysmát.Toyota si díky mnoha faktům nepořebuje nic dokazovat, v Evropě už tuplem ne. proč myslíte, že je největší na světě? proto, aby jí stála auta na dvoře??? O tom taky pochybuji, za ní stojí čísla o prodeji. A kdo tu furt mele o dyzajnu VW, tak zřejmě proto, že v ničem jiném nikdy nejel. Jenže stačí si občas skáknout někam do arabyskýho světa a tam člověk pozná, jak si stojí slovutný pasát či škoda a kde je místo Toyoty a Lexuse. A co s etýká parametrů, tak ty zde uvedené bohatě převyšují povolené limity US trhu a potažmo (zde ale kvůli hustotě provozu) arabského světa. Na co tam potřebuje kdo v limuzíně 300klW a 250km/h, když 99% prostojí v zácpách? Na to, abych tohle pochopil, mi stačilo pár cest do Číny či KSA a bylo mi to jasné, proč to tak je. jen českej tuopec furt omílá německou dálnici a rhumentuje tu Fabií SDI. To proto, že ve své tupost nepochopil filosfii a politiku Toyoty. Jinak za svoji osobu - než SUperb či Pasát, tak Toyota by byla mojí jansou volbou. Naštěstí tohle řešit nemusím, neb dvě japonský auta mám doma a jsem s nimi výsostěn spokojen, zejména po té, co jsem se mohl oprostit od tragedie Das Uberauto.

Mám japonca...
25. listopadu • 21:24

Další ježek. Tyvle, já japonce rád ale pítomyové jako ty jim dělají jenom ostudu. Toyota je (až) třetí. Tečka.A arabáše už pro alláha nevzpomínej, pickupy s namontovaným kulometem se počítají jako u nás firemní flotila, packo.

Jaroslav Strachota
24. listopadu • 15:32

Zdeny - asi jste si nevšiml, že toto auto hodlá Toyota nabízet v České republice. Zde jsou limity US trhu pro srandu králíkům a zácpy v Číně stejně tak a arabská silnice jakbysmet.
Kandidátem na Českého tupce jste proto široko daleko nejvážnějším.

Zdeny
24. listopadu • 19:21

Samo sebou, to je zbožné přání našeho dealerství. Toyotě Japan je tohle šumafuck.

Hernandez
24. listopadu • 16:01

Pokuď někdy pojedeš dál, než do Humpolce, zjistíš, že limity vozu jsou pro mnoho míst v Evropě více než dostačující a že v usa se skutečně nejezdí tak pomalu. Ale chápu, zde je třeba se někomu ve 150 lepit 2 metry za nárazník a pak ho s černým dýmem v závodním traktoru předjet. Ne všichni jsou takový fajnšmekři, tudíž si mohou koupit důstojný vůz Camry a ne splašený traktor.

Pomahač
24. listopadu • 17:01

Podíváte-li se na prodeje, jsou po Evropě výhradně "fajnšmekři".
Výroba "důstojných" vozů, které kupující nechtějí nedává žádnou logiku. Ani ekonomickou, ani žádnou jinou.

Hernandez
24. listopadu • 18:52

A jakou logiku dává třeba Superb tdi 110kw s lacině provedeným přeplňováním, pro městské parkování "špatným" dsg, které podtáčí v kopcích motor a v kabině to pak duní. Camry bude tichá, akusticky příjemná, s čitelným projevem motoru, okamžitou reakcí na plyn a přesným posunem při parkování. Zkrátka důstojné pohodlíčko.A že ho nikdo nechce. Není to trendy. Dříve lidé nechtěli suv, teď ho chtějí a najednou nechtějí mpv, které bylo před deseti lety dobré. Stejně tak většímu počtu řidičů přinese nafta celkově vyšší provozní náklady a v mainstreamu i příšerný jízdní komfort. Ale je to trendy. Objektivně mohu přiznat, že toyotě škodí proti vw špatné prodejní a servisní zázemí vč. všech doplňkových služeb. Tam němci vedou.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pomahač
24. listopadu • 19:05

Jak je provedené přeplňování je uživateli jedno. DSG se suchými spojkami jsou minulostí, bylo to poplatné době.
Té Camry hodně fandíte. Předchozí generací jsem loni jezdil v Austrálii a vůbec jsem nevycházel z údivu, jakou mají Japonci představu o luxusu. Vlastně jsem nepochopil, proč bych za to měl dávat víc než za Fabii.
Evropská produkce je prostě úplně na jiné úrovni.
Ale proč ne, když to někomu nevadí, ať si to koupí, alespoň bude na silnici různoroději.

XYZ
24. listopadu • 13:51

Tohle se tady nemá šanci prosadit, je to příliš americký model. Divný bachratý design, pouze jeden motor. Poměr cena/výkon taky žádná sláva.

Krabat
24. listopadu • 13:35

Toyota ten design prostě neumí. Ani zvenku, ani zevnitř. Vždycky z toho vyleze takový podivný kočkopes. Ať se raději inspirují u konkurence z Hirošimi, protože tohle se fakt nepovedlo. :-/ Inspirovat by se měli nejenom designem, ale i nastavenými cenami. Začínat se základem na částce, kde jejich přímá japonská konkurence nabízí nejvýkonnější top model v maximální výbavě, to chce fakt pořádné sebevědomí. Z čeho ale pramení, to netuším.

Peter
25. listopadu • 17:06

A která přímá japonská konkurence Camry je na evropském trhu?

bzzz
24. listopadu • 13:58

Toyota peoste neumi a jeji prodejni cisla jsou jeden velky podvod. Japonci by se meli inspirovat treba u nas... celorocne v outdoorovych hadrech (jedno ci do kanclu nebo divadla), leginy ueber alles, za kusem fake mody sel bych sveta kraj, ale hlavne - auto neni premistovadlo, v aute se zasadne relaxuje/odpociva. Tohle chce imo mnohem vice sebevedomi nez diskutovane ceny ;-)

bzzz
25. listopadu • 18:38

Minusy protoze jsem zapomnel na vsudypritomne crocsy? ;-)

JohnST
24. listopadu • 11:59

Ja by som ten nadpis poopravil. S Toyotou Camry si Superb a Passat zatopi.B-]:-D

Michal
24. listopadu • 11:39

Já nepochybuji kvality Toyoty, ale víc se mi líbí momentálně německá koncernova auta, i když jsou všechna stěna, tak stejně pěkná.

Kenny
24. listopadu • 11:28

Hodně firem má kostnatou politiku, myslím že klasických firemních prodejů Passatu se to až zas tolik nedotkne. Maximálně v nějakém srovnávacím testu se Passat trošku podráždí tím, že umějí i jiní. Pro mě je to spíše vítané obohacení nabídky, protože auta typu Legend, Xedos 9, Volvo 960, Citroen XM a podobně mi poslední dekádu, dvě trošku chybí. A Toyotu mám rád. Přestože někdy není úplně podle Evropského vkusu, proto také testy nebo žebříčky prodejnosti příliš nevyhrává. Tak přesto si myslím, že to je jeden z mála výrobců který i dnes stále vyrábí technicky relativně nešizená auta. Jestli po 10 letech Camry nebo Mondeo, (na nové nemám a asi bych ani nedal a nějakou malou myšku zas nechci) tak já bych měl jasno. Není to dokonalé, ale přesto, Toyoto díky.

bzzz
24. listopadu • 14:38

Zebricky prodejnosti netrha asi jak kde... rmrkni na world top 20 ;-) Ale v nasich koncinach Toyote psenka nekvete resp kdyz boduje tak diky hybridum. Superb ani Passat neohrozi a myslim, ze si to nemysli ani v Toyote. To jen redaktori potrebovali dalsi eyecatching titulek.

Gašpo
24. listopadu • 11:43

Firemné flotily takmer výhradne tvoria autá na OL. A v takom prípade je úplne jedno, či auto bude spoľahlivo slúžiť 5 alebo 10 rokov.;-)
A ja osobne by som sa do starého japonca, naviac hybrida moc nehrnul. Pravdepodobnosť, že ho kúpite od starostlivého prvého súkromného majiteľa je takmer nulová a flotilové autá dostávajú pekne zabrať, takže viera že 10 a viac rokov stará hybridná Toyota bude spoľahlivo slúžiť bez nutnosti opráv je dosť naivná. A Toyota si ten servis nechá poriadne zaplatiť. Že vám také auto lacno opraví nejaký malý neautorizovaný servis? A v akom stave asi budú po tých rokoch baterky?B-]

mpolan
24. listopadu • 22:52

Kdy tě hibernovali, že nevíš jak dlouho se bez problémů dožívají baterie v priusech a hybridních lexusech? Zbytek těch lží ponechávám bez reakce, Toyotu samozřejmě opraví jakýkoli servis.

Lojzic
24. listopadu • 10:52

Kdyz budou chti japoncici Camry prodavat v Evrope, tak s cenou minimalne 25% dolu. U VW i Skody dostanete na firmu 20-25% slevu bez problemu. Maximalka 180km/h je k smichu. Koupim si karu za mego a Nemecku me predjede fabka 1.9sdi na dalnici-). Navic pozarucni servis vam VW i Skodu opravi kde, kdo. Toyotu o tom silne pochybuji. Ceny hod.servisu za takove mrdky jako je Auris ( camry jsem jeste nenasel kolik s bude servis uctovat)za 1100kc/hod no to potes koste.

bzzz
24. listopadu • 17:29

Nj mam auto za mega a predjede mne fabka ;-) Pak to na cestach nema vypadat jak u debilu.

Marek71
25. listopadu • 9:55

Mě třeba včera taky předjela Fabka... nebo to byla stará Octávka, už nevím. A to mám auto s výkonem 345 koní a s omezovačem na 250. No a?

bzzz
25. listopadu • 10:14

Ale vy nejspise svuj zivot nepomerujete poctem koni pod kapotou resp poctem predjetych/vyblikanych vozidel na silnici.

Marek71
25. listopadu • 11:48

Tak to opravdu ne :-)

mpolan
24. listopadu • 22:51

Jo, je smutné, když nejdůležitější věcí je, aby tě náhodou nepředjelo něco menšího... Fakt smutný stav.

Jaroslav Strachota
24. listopadu • 15:26

A mohl byste dát do placu kontakt na toho prodejce co dává na VW a Škodovky slevy 25%?
Odpovím si sám. Nemohl.
Děláte se zajímavým, ale nemáte absolutně páru o maržích v automobilovém oboru.

Jan
28. listopadu • 22:51

hlavně Toyota v hybridu je bezporuchová, takže na rozdíl od VW servis na cestě nepotřebujete a případné píchlé kolo vám opraví i na Toyotě.

Lojzic
27. listopadu • 10:21

Tak to udelame takto kdyz jsem zajimavy polozime kazdy na stul milion v hotovosti. A kdyz vam predam Skodu Supa neo Octavii (nove auto) lepsi vybavy se slevou 25% z cenikovky, budu mit dva miliony. Kdyz nesezenu budete mit dva miliony vy, berete?

Petr
24. listopadu • 17:24

Ja mohu dat kopii faktury. A ma pravdu. Dostal jsem pres 20% slevu. A ani jsem se nemusel snazit.

KakaDu
24. listopadu • 18:12

Tak napiste alespon toho prodejce. Docela by mne to zajimalo, protoze jsem se dostal na maximalne 10 procent, a to se jeste prodejce tvaril jako bych mu vrazil mrkev do p.....

Mirek
24. listopadu • 17:57

Nechci se moc přít, ale jistě v tom bude nějaký háček (skladovka...). Několikrát jsem to také zkoušel, ale vždy jsem skončil na slevě max 11 %. Neznám nikoho, s kýmkoliv jsem se bavil, že by dostal větší slevu, než jsem uvedl. Buď je to nějaká VW latina, nebo je to, jak se říká, výjimka potvrzuje pravidlo. A bez snažení, tak to už vůbec ne. Slevy se začaly nabízet vždy až po dotazu, tlačení na cenu.

Jirka Sirka
26. listopadu • 14:48

Třeba CB Auto nebo Barth. Prostě rozešlete poptávky a ty nejlepší zatlačte dál. NA první dobrou musí 18% přijít, nebo s Vámi není něco v pořádku, bez irážky. 11% je k smíchu a bude to leda na něco nového.teď se koupí výhodně Passat a Golf, bo nový model a facelift. SUV moc neslevňují, Touareg tím spíš míň, jakožto nejnovější počin. Na Polo GTI taky na jaře nešlo víc než 12%, ale mluvím o mailové poptávce, dál jsem to neřešil, protože bych se dostal stejně jen někam na 15.

Pomahač
24. listopadu • 18:24

Taky proč by někdo dával slevu, když nestíhá vyrábět. To by bylo dost proti hospodářské nutnosti...

Karel.
24. listopadu • 10:12

Komický nadpis. Passat nebo Superb se mohou obávat Insignie nebo Mondea, to jsou dnes jediné modely, které mohou v ČR ale i v Evropě nějak konkurovat, protože mají evropsky koukatelný design, slušný výběr motorů, kvalitní podvozky, kombíky, 4x4, dobrou konfigurovatelnost (na rozdíl od socialistického přístupu Japíků tady máš tři pevně dané výbavy a když ti nevyhovují tak soráč) a celkové naladění na evropský provoz. Výkřiky do tmy jako byl Avensis nebo nyní Camry jsou pro smích a nemají nejmenší šanci vyjma hrstky japanofilů, kteří mají povětšinou holé zadky a prodeje nespasí.

Darren
5. prosince • 16:41

Ty jsi ten typický vesnický strejda s usmolenou „škodovkou“ v základní výbavě za ubohých 400 tisíc, která ti stojí na dvorku. Nejdál jsi byl na Mácháči nebo v Chorvatsku a tvůj světový rozhled končí u plotu tvojí vesnický chalupy. Už jsem několikrát navštívil USA a Kanadu a Volkswagen je tam brán za normální low-end. V Japonsku o nějakým koncernu ani neslyšeli, takový šmejdy si tam ani pouštět nemusí. Je to třetí nejbohatší země světa a když jsem byl jednou v životě v Tokiu, tak jsem si připadal jako ve scifi. Prostě paráda. S tím se ten evropskej bordel nedá vůbec srovnávat. Tak si tady do huby neber něco, čemu vůbec nerozumíš.

Josef Mengele
27. dubna • 1:55

Normálne si ma rozosmial. Možno by si sa mohol stať básnikom. Ale teraz k veci. Odo dňa kedy som vyskúšal Nissan ( ktorý dnes vďaka spojeniu s Renaultom už nestojí za veľa ) som si povedal že škodovka, VW nikdy viac. Nissan po 250.000 km bol tichší než nová fabia, nežal olej, proste som zistil že vtedajšie škodovky sa nemohli tomu rovnať. Okrem Nissana som neskôr osedlal Toyotu Corollu, teraz sedlám Mazdu3. Prepáčte ale strčne si niekam embéčkrsko volkswagenovské motory niekde do - tu mi pradie hladký dvojliter, ktorý vyrdží niekoľkonásobne viac než "koncernové" turbomotory. Trojvalcová oktávia s nepodareným motorom a biednou výbavou bola omnoho drahšia než môj dobre vybavený sedan Mazda 3/2018. Mal som k porovnaniu Nissan z konca 90-tych rokov oproti vtedajším fabiám, oktáviám, feliciám a golfom, s kľudom na duši môžem povedať že Nissan mal oproti týmto všetkým navrch. Potom Corolla ( 2003) tá nemala chybu, jazdí veľmi dobre dodnes. No a porovnávať motor Mazdy so súčasnými motormi z VW je úplne zbytočné. Inak ak vás zaujímajú nákaldy na servis ( 1x ročne ) tak tie nie sú o nič vyššie než v škodovkárskom servise. Ale ten pocit keď počujete normálne a pokojne pradúci motor namiesto hrkotu trojvalcovej kosačky je naozaj dobrý. A teraz k veci - kamarát nahradil 3-kovú dieselovú oktáciu novou Toytotou Camry a je maximálne spokojný. Škodovka dávno stratila punc "lacného domáceho" automobilu ktorý sa dá opraviť kdekoľkek a za málo peňazí.

Poison
5. prosince • 12:31

Co to tady kecáš? Japonská auta patří k nejspolehlivějším na trhu a jejich cílovka je hlavně USA, Kanada, Austrálie, Japonsko a obecně Asie, což jsou obrovské trhy. Prodejnosti Toyoty, Hondy, Mazdy to jenom potvrzují. Třeba taková Mazda 6 Takumi ve vrcholné výbavě za milion je super auto, kterému koncernová produkce nesahá ani po kotníky. Koukni se na recenze na Youtube. Tři dané výbavy? Další neználek, co viděl autosalon japonského výrobce leda z vlaku. Holé zadky japanofilů, to zcela vysvětluje tvoji zaostalost. Za vrcholné modely výrobců, neberu v potaz prémiovky typu Lexus, Infinity, zaplatíš přes milión a jsou to věru dobře investované peníze. Takže další koncernová ovce.

Mirek
24. listopadu • 17:51

Mondeo má buď 1.5 EB, nebo 2.0 TDCi, Insignia má 1.5 T benzín, 1,6 T benzín, 1.6 CDTi nebo 2.0 CDTi. To znamená, že Mondeo má tragický výběr, u benzínu na tak velké auto jen 1.5 EB, a Insignia je na tom jen o chlup lépe, ale pochybuji o tom, že se někdo požene do maloobjemových motorů u takto velkého auta, takže také žádná sláva.

Gašpo
24. listopadu • 10:10

Vkus je síce veľmi subjektívna záležitosť, ale obávam sa že cieľová skupina Passatu i Superbu vyžaduje hlavne solídnosť a ak chcete i určitú dávku konzervativizmu, nazvite to kľudne uniformitou. A toto auto je úplne mimo, rovnako ako je úplne mimo japonský vkus proti tomu európskemu. Moc podlieha módnej vlne hromady zbytočných kudrliniek, ktoré úplne zabíjajú nosný tvar. Človek len zíra na tú hromadu designérskych "kreativít", ten interiér sa dá priamo označiť za úlet.
Ak je dneska pre mladých metroušov "trendy" nosiť obtiahnuté nohavice, z pod ktorých lezú ponožky, dominujú veľké špicaté topánky a k tomu o tri čísla menšie sako, tak to neznamená že ak sa takto budú obliekať manageri, že to zvýši prestíž firmy.:-D

mpolan
24. listopadu • 10:12

Blbost.
Cílová skupina vyžaduje, aby jim prodejce dal dobrou cenu a dobré podmínky.

XYZ
24. listopadu • 12:32

mpolan: "podle sebe soudím tebe"? btw. ikdyby tomu tak bylo je to plne legitimní duvod.. kupoval jsem lidem do firmy 4 auta.. Nejlepší podminky s ohledem na zadani dala Skoda. Lide jsou spokojeni. Maji co chteli, vypada to dobre a je to spolehlive. Tečka

mpolan
24. listopadu • 13:41

No vidíš, takže nakonec to potvrdíš i ty sám. A já že soudím podle sebe? Aha...

Petr
24. listopadu • 17:23

Ze ty budes pubertak s volitanou starou petiletou Audinou, nebo BMW, ktery ma hodnotu s bidou pul mice... Zato v diskuzi hrdina.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
24. listopadu • 22:49

Ne, skutečně nejsem ty.

Gašpo
24. listopadu • 11:30

Tak skúste zauvažovať. Bude Toyota schopná ponúknuť o toľko výhodnejšie podmienky, že vkus prestane byť relevantný? Dosť pochybujem. V tom najlepšom prípade sa dostane na rovnakú úroveň ( ani tomu neverím ) a v takej situácii bude platiť to, čo som popísal vyššie.B-]

mpolan
24. listopadu • 13:40

A proč by neměla být? Záleží jen na schopnostech prodejců a distribuce.
Ale proč to vlastně vysvětluju zaslepencům?

Dix_
24. listopadu • 10:06

Příští rok bude facelift Superbu a bude mít plug-in hybrid 1.5 TSI 110 KW+60 KW elektromotor.Točivý moment 400 Nm.Dojezd na elektřinu 70 km.

Tom
23. ledna • 13:30

Tak Toyota PRODÁVÁ (vývoj je ještě delší) od roku 1997 (tedy víc jak 21 let).. Má bezkonkurenční pohon.. Nejlepší termodynamickou účinnost motoru (myslím víc jak 41%).. Baterie mají záruku 10 let bez omezení km.. Nabíjí se rekuperací nebo motorem.. Kdo to nabídne?? Jen Lexus a Toyota.. Proto ostatní začínají s Plug in Hybridy - tedy dojezd kolem 50 -70 km.. Aby splnili emise.. Jinak je to k hovnu.. Toyota nabízí jen jeden model PHV (Prius PHV), ale stále se tu bavíme o nejúčinnějším PHV na trhu.. Například disponuje i "foto" panelem na střeše k dobíjení... V elektromobilitě nevidí budoucnost.. Proto jede na vodík (model Mirai) a světe div se.. Toyota dala na dobu 6 let k dispozici patenty na rozvoj VODÍKOVÉHO provozu.. Kdo by tohle udělal?? To i Kůndaj je dál než celý VW.. Vodík už mají taky řádku let.. Hlavně PR články tohoto typu jsou bomba.. Prodej Camry se počítá na skromná čísla.. Nikdo nepočítá, že hned vypálí rybník VW či Škodě.. Ale musí se jí nechat jedno.. Camry je nejprodávanější vůz své třídy ve světe.. Samozřejmě škoda V6, ale to je věc celé EU... Tak pojďte do mě.. B-]

MV.
24. listopadu • 17:16

A cenovka +200tis oproti současné cene?

mpolan
24. listopadu • 10:10

Ještě aby jim to i správně fungovalo. Zatím se s hybridy moc nevytáhli.

XYZ
24. listopadu • 9:44

Haha.. Nadpis nadmiru pobavil.. Je to samozrejme subjektivní, ale: 1) design exterieru je sileny.. Predek je zmatek, zadek nelibiva nuda; 2) interier - no toto je kapitola sama o sebe - neutulne, silene krivky, mam pocit jak kdyby to někdo v Japonsku nasekal katanou (pro pripadne hatery - ono Prasak taky neni slagr, ale je aspon jednoduchy, Superb je vyloženě nuda, ale aspon to cloveka za cas nezacne stvat); 3) hybrid ok, ale dokud se nevyresi likvidace baterii které v nem tak jsou, tak je to horsi naloz pro Zemi jak diesel..; 4) nema to 4x4, kombi?.. Atd atd. Ja myslim ze Prasak i Suberb jsou vklidu.. Btw. priznavam ze jezdim novym Superbem a po vic jak roce me nic nenuti premyslet o presednuti na nemeckou premii atp., protoze pomer cena/vykon toho auta je naprosto genialni.. Camry bude v prodejich úplně mimo.. Viz jine pokusy jako Genesis atd..

JosVerstapen
25. listopadu • 23:28

Chlapi teda to se už nedá číst a řeknu to asi takto:
- mám jak diesel 9.let starý a taky benzín s turbem
A každé auto u mě skoro vždy vydrží 10.let - po 5.letech jedno střídám. A za těch 10.let co musíš narvat hlavně do diesel a i do benzínu obecně mě začíná pěkně srát!!
TURBO, ERG ventily, FILTR pevných částic (nedej bože ad-blue), opotřebení destiček a KOTOUČů (u automatu po již cca 45.tisících UF), náchylné piezo-elektrické vstřikovače a obecně více částí a složitost nafťáku i oturbeného benzínu.Prakticky toto vše co jsem napsal u hybridu odpadá pane bože, tak co tady ku.r.a se stále řeší.
Nesrovnatelná úspora na provozu.

Anti-automat
26. listopadu • 18:04

Tak potom mam tip. Ta zoznamim s mojou O1 1.6 a nebudes musiet take problemy vobec riesit. Ani za 5 ani za 20 rokov. Potom sa o tej uspore porozpravame.

Radon
4. dubna • 9:47

asi má brutální nájezd a auto nešetří. Plus ten automat. Na druhou stranu že by s hybridy nebyly návštěvy servisu nutné nevěřím, komplikovanější znamená často poruchovější.Namísto ERG ventilů chybové hlášky u dobíjení apod. ..

mpolan
24. listopadu • 10:09

Nezáživný interiér Passatu a Superbu mi leze na nervy po pěti kilometrech.
Proč lžeš o bateriích, když ten problém je dávno vyřešen? Platí tě za to?
Nedivím se, že u nás pořád tak letí Passat a Superb, když jsou tu lidi tak zaostalí.

XYZ
24. listopadu • 12:26

mpolan: Muzete prosim nasdilet odkaz na jakykoliv seriozni web, kde je seriozne popsano jak ekologicky vyrábět a likvidovat moderní elektroclanky, kde je empiricky dokazano ze prechod na hybrid/elektro je po vsech strankach ekologicky? Obavam se ze jediny zaostaly jste tu vy, protoze absentujete schopnost kritickeho mysleni..

mpolan
25. listopadu • 9:49

Možná i můžu, leč rozhodně nechci. Nebudu totiž plýtvat snahou na někoho, kdo chápat nechce.

Jirka Sirka
26. listopadu • 14:42

Hm, takže lžeš, žádný takový článek totiž není.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Niemand
27. listopadu • 7:36

NiMH batérie sú recyklovateľné podobne jednoducho ako olovené. To je aj jeden z dôvodov prečo sa ich Toyota drží. Do ich recyklácie už čo to investovala. Nejaké míľniky sú popísane tu: https://newsroom.toyota.co.jp/en/detail/2881...
A ak sa posnažíš nájdeš aj technické články, len to bude pracnejšie, lebo s tým začali v roku 2010.

Gašpo
24. listopadu • 11:57

Tak likvidácia možno nie je zásadný problém, ale može nastať, pretože aj takmer všetky súčasné nové benzínové, či naftové autá s "inteligentným" dobíjaním skracujú životnosť batérií na polovicu. Hlavne že sa tým ušetrí pár kvapiek paliva.:-))
Asi ste ale nečítal veľmi zaujímavý článok, kde bol zverejnený prieskum ako sa "využívajú" firemné hybridy. Firmy to kupujú, pretože sa chcú tváriť zelene a užívatelia tých áut sa vobec neobťažujú nejakým dobíjaním. Výzkum zistil, že viac než polovica služobných hybridov má dobíjacie kabely nerozbalené, proste jazdia len na benzín a pretože so sebou ťahajú "v kufri" jeden pohon naviac, majú spotrebu vyššiu než keby jazdili obyčajným benziňákom, alebo nafťákom. Dobre, poviete že ich majú "zaostalí ľudia". Lenže s hybridmi je to s tou ekológiou stejnak všelijaké. Stačí si prečítať dnešný článok na autoforum.cz ;-)

Toky
26. listopadu • 14:44

Sú hybridy a plug-in hybridy. Ty asi myslíš plug-in hybridy. Pretože hybridy typu auris či camry sa nedobíjajú.

Neurotic
24. listopadu • 9:34

Nechci Toyotě brát iluze, ale ono ani tak nejde o tu výbavu(pokud to není auto pro ředitele), ale pouze o to, aby to byl Passat/Superb, který obvykle pořizují o 200-300 tisíc levněji než stojí ta Toyota takže přebere akorát pár zakázníků a to bude všechno...

Jirka Vrbovec
24. listopadu • 9:14

České zastoupení Toyoty bude velmi zklamané reakcí trhu. Pokusili se sice odargumentovat přednosti, ale zapomněli na realitu:
- japonská a evropská představa luxusu nemá společný průsečík. Asijský interier nemá v Evropě naději na úspěch
-designovem Toyota nedokáže oslovit prakticky vůbec nikoho
- místo na zadním sedadle není v této třidě silným argumentem. Drtivá většina uživatelů si auto řídí sama a dozadu se v životě neposadí. Tam jezdí děti
- modlou této třídy je Passat. Kdo na něj nemá, sáhne po Superbu. Toyota je u nás značkou s nízkým image a cena je příliš vysoká. Větší peníze než za Passat za ní nikdo nedá.
Odhad prodejů: v prvním roce 150 kusů, z toho 1/3 do autosalonů, prodejcům, vedení zastoupení a tak.

Jerry
1. května • 21:02

"Modlou této třídy je Passat, kdo na něj nemá, sáhne po Superbu."
Pán je teoretik, že? Ještě jsem neslyšel o nikom, kdo by řešil rozdíl 30 tisíc v ceně mezi Passatem a Superbem. Nemluvě o tom, že když jsem před kupoval Superba já, měl jsem nabídku na v podstatě totožně vybaveného Passata dokonce o něco levnější, rozhodly sympatie ke Škodě.

Vladimír
18. dubna • 14:04

Nesouhlas ve dvou bodech:
designově je to podle mě nadstandard (to je i Corolla, už delší dobu) a hned bych ho bral
modlou této třídy už Passat není (krom ČR), poslední generace se moc nepovedla, bolí z ní záda a není moc velká /pomíjím fakt, že v USA je Passat absolutní dno své třídy/
Ale Souhlas v tom, že prostor na zadních sedadlech není u téhle třídy podstatný
a navíc myslím, že Toyota nejvíc podcenila jiný fakt (pro Evropu smrtící): nemá to KOMBI.
Víc než dvě třetiny firemních flotil u nás jsou kombíky.

Radon
4. dubna • 9:42

sice souhlasím, ale je to psáno optikou Čecha. Třeba mezi Němci je značné procento těch "zelených hlav", kteří se křižují při slově diesel a mohou na hybrid slyšet. A Toyotě určitě nejde o český trh ...

LOL
24. listopadu • 14:04

Velmi zábavné. Ty chceš skutečně srovnávat s Camry to uhoupané přemisťovadlo zn. Superb? Už jsi v tom vůbec jel. Já tedy při mých opakovaných návštěvách ve státech několikrát ano. Prostě, Superb tomu nesahá ani po ventilky. To na konci předchozí věty je tečka.

Jirka Sirka
26. listopadu • 14:40

Camry neznám, ale znám Corollu a ta teda zase nesahá evropské nižší střední po ty ventilky.
A není Camry vyšší střední? Teda, úplně na to nevypadá, i když mě se vzhledově líbí i v interiéru a určitě víc než Superb, ale to je do značné míry i tím, že ty škodárny máme úplně všude a Camry tady nebude vidět vůbec, to se vsadím...

dan
24. listopadu • 12:25

Přesné

mpolan
24. listopadu • 9:13

Camry je krásné auto. Jenže v téhle naftou postižené zemi se jí bez dieselu prostě dobře nepovede.

Petr
24. listopadu • 18:46

Přesně tak, všichni jsou zmagořeni turbama a smradlavýma nafťákama.

PSE
25. listopadu • 12:00

Jo jo, koukal jsem na nějaký dokument před 14ti dny a říkali tam, že když zavřeš EURO3 diesel do garáže a necháš ho tam 30 minut běžet, tak to vyčudí tolik částic jako sosne kuřák z jedné cigarety.
Takže bych se nenechal zblbnout turbama a smradlavýma nafťákama a spíš bych přestal kouřit :D.
Je pravda, že o NOx tam nic neříkali :-).

E15
25. listopadu • 21:54

s průměrným českým dieselem Euro 3 (O1 TDI, GolfIV TDI, Focus1 TDCi a pod.) by daný člověk v garáži 30 minut samozřejmě vůbec nepřežil. Přitom si troufám tvrdit, že cigaretu přežije více než jednu (a to i když nebude větrat) ;-)

PSE
26. listopadu • 7:12

Jde o velikost garáže :D.
Tady šlo vyloženě o částice, test dělali někde v Itálii v Alpách (kde je těch částic normálně málo).
Zavřeli tam diesel, nechali hodinu a půl běžet a změřili částice.
Nechali garáž vyvětrat a dali si tam 3 cigárka a změřili to znovu.
Po cigárkách tam bylo částic desetkrát tolik než po tom dieselu.Mě šlo jen o to dát to do relace s tím dieselovým / turbovým šílenstvím ohledně částic.
Prostě nemá smysl aby si kuřák kupoval auto s filtrem částic, jsou to vyloženě vyhozené peníze :-).Vím, že to bychom museli zakázat svíčky, krby no a takové grilování, to by člověk musel jít na doživotí sedět :-).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jirka Sirka
26. listopadu • 14:33

To je nesmysl už jen z podstaty. Ten motor tam spálí za 90 minut třeba litr paliva. Ty tři cigatery váží kolik gramů?? Ten litr paliva bude vážit třeba 0,8 kg. Takže nevěřím, že pár gramů tabáku udělá víc "částic" (jaké že to jsou částice?) než litr dieselu nebo benzínu.

Sir_CHerokee
24. listopadu • 12:24

Kdyby tam byl 6 válec jak v USA, tak bych o tom uvažoval. Takto ne.

Marcus
24. listopadu • 9:36

Jenže proč je ta země postižená nadtou? Vede k tomu realita ekonomické výhodnosti dieselů. Navíc téměř 30 let tu máme motory TDI, kde zejména první 1.9 byly ve spotřebě a spolehlivosti absolutně nedostižné. A ty se ke všemu montovaly do tuzemské Škodovky, čímž byly celkem snadno dostupné v porovnání s cenami konkurence.
Vlastně kromě pořizovací ceny chyběl jakýkoliv důvod si koupit benzín

Slavo
9. května • 14:56

Skodovky boli a su stale predrazene, pretoze ich majitelia ich kupuju a nepozeraju sa do cennikov konkurencie. Skoda TDI sa u nas kupovala, lebo sa skratka kupovala. A nic viac za tym netreba hladat, ich cenova vyhoda je mytus. A teraz vsetky tie auta smrdia na ulici a robia cierne kudoly dymu, akonahle sa ich majitelia co len trosku dotknu plynoveho pedalu. A tak si tu zijeme. Lebo ... :(

Tehla
24. listopadu • 10:29

neviem, ja tuto skusenost nemam
mam octaviu 2 combi 1.9 tdi 77KW (na brzde 90) s manualom
realne zerie 4,5 medzimesto a 5,5-6 dialnica (zima, leto, podmienky), cize fajn
ale ked som scital pri sucasnych 235000 km co som vsetko menil, co ma to stalo financne a aj casovo tak som oproti predchadzajucemu mondeu mk2 1.8 benzin nezarobil, ani neprerobil
to som jazdil 90% medzimesto 15km+ a dialnice, cize motor som netrapil, olej kazdych 15000km a ine filtre, nic som nezanedbal
dnes mam o3rs 245 a uz ziaden diesel nechcem, vobec sa to neoplatita RSa zerie dlhodobo 7,3, cez bratislavske ranne zapchy po dialnicemesto zla zapcha 9, medzimesto 5, dialnica 130 7, 160 8,3
a to na 225/35/r19 cize extrem gumy
diesel pre mna stratil zmysel pre bezny seda/liftback
uvidime co ale bude pri vymene druheho auta- ford galaxy, co je vacsie a tazsie auto

Jirka Sirka
26. listopadu • 14:29

No, 235 tis. za cca 10 let? To není nájezd pro diesel, ten se vyplatí až tak od 30 tisíc, spíš ale tak 50 tis km ročně. Pak už to jsou všechno delší trasy a tam to drží.
Ono dříve se kupovaly diesely fakt na všechno, znám kluka s novou XC60 (teda teď už vlastně minulý model), který si ji koupil s D4 na 4000 km ročně (!!!!). Prej že kdo by živil rozežranej benzín, no já z něj málem padnul :DDříve když byla alternativou dieselu atmosféra, tak to se dá pochopit, že lidi brali diesel, který aspoň tak nějak jel. Dnes v době turbobenzínu je ale zase všechno jinak a s benzínem se dá žít...

883ccm
25. listopadu • 11:10

Když máš to "dokonalé" TDI, tak doufám, že máš v rodině už i nějakou rakovinu plic, aby sis správně užil tu nízkou spotřebu, kolenovrte dementní.

PSE
25. listopadu • 12:03

Být tebou přečetl bych si to ještě jednou a třeba tentokrát až do konce...

mpolan
24. listopadu • 10:06

Jenže tebou psané už dávno neplatí, přesto ta setrvačnost pokračuje a o to horší to postižení pak je. TDI posledních let jsou akorát tak průšvih a ne nedostižná spolehlivost, a tak by se dalo pokračovat dále a dále. Jen kvůli té Škodě a nezaslouženému postavení VW u nás to lidi stále přehlíží.

Ivan
27. listopadu • 17:35

Co je s TDI za průšvih co se spolehlivosti týče? 2.0TDI r.v-09/2013 po 250.000km žádnej motorickej problém, olej nežere, spotřeba stále stejná (5.4l/100km), o DPF prakticky ani nevím.
Ani ve svém okolí kde jsou to věsměs koncernová TDI nevím o nějakejch problémech.

Marcus
24. listopadu • 10:18

Nezasloužené postavení? U nás? A co ve zbytku světa? S Toyotou se VW předhání o postavení největšího výrobce na světě a Vy napíšete, že to u nás lidi přehlíží... A co těch zbylých 10,7 milionu zákazníků?
V čem jsou motory TDi průšvih? Mám jich několik a nevím o žádném

Cílek
24. listopadu • 10:23

VW se s Toyotou už nepředhání, ale je před ní. Nyní se VW předhání s Renault-Nissan, který Toyotu již také zválcoval.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
X-MAN
10. května • 9:52

Blbec:-D

Tom
24. listopadu • 20:41

Tady je nekdo chytrolin.. Toyota je svetova jednička.. Kam se hrabou plecky z koncernu :-D Tak a do me

Mám japonca...
25. listopadu • 21:18

Ale Toyota to néni.... a měl bys líp sledovat co se děje, toy je aktuálně 3, slovy trojka!

kkk
26. listopadu • 8:52

Záleží jak to kdo počítá, a VW je ůpravě výsledků dlouhodobá jednička :-D https://www.forbes.cz/potvrzeno-volkswagen-je-n... ...

Tom
23. ledna • 13:15

Bavím se o značce Toyota a né o celé Toyota group či VW Group.. Tam jsou čísla jiná.. Nejprodávanejší auto je např. Corolla.. Již několik let po sobě..

Wurm
24. listopadu • 8:57

V redakci byla evidentně vyhlášena soutěž - nacpat škodovku do nadpisu článku o jakékoliv jiné značce. A daří se to vskutku náramně! :-D:-D

vana
24. listopadu • 8:33

Ta maximálka 180 km/h je na auto co má přes 200 koní velmi obdivuhodná.
Klobouk dolů ! :-)

Jan
24. listopadu • 16:43

Můj hybrid jezdí taky jen 180 km/h a zatím jsem to ještě nevyužil. Do Německa jezdím na dálnici tak dvakrát za rok, takže si ježdění touto rychlostí klidně odpustím.

Turbofan
24. listopadu • 15:50

je to hybrid, jelito...

čert
24. listopadu • 9:51

No ono zrychlení 0-100 za 8,3 sec. je také těžká bída, stejně výkonný sup to tam naláduje za 7 sec. a nejvýkonnější Sup to má pod 6. 8,3 je dynamika skoro stejně mizerná jako nějaký základní 1.5 TSI jenže ten je proti Camry za hubana. Takže Japíci zase budou jenom čumět jak se Sup nebo Pašík prodávají, protože jsou jako vždy dokonale mimo mísu. A v takovém Německu je dnes auto, které nedá ani dvoukilo vyloženě pro srandu králíkům.

pacho
24. listopadu • 20:50

určite 180, nezníži predajnosť.

Sir_CHerokee
24. listopadu • 12:18

Pokud vím, Supy a Pašíky se u nás prodávají jen v TDI. Nebo alespoň 99 % co šlověk potká.

Andrew
24. listopadu • 14:38

Prodávají se i TSI normálně.. Ja osobně mám supa 2.0 TSI ještě s původními 206kw.. A 99% to určitě nebude

bzzz
24. listopadu • 14:45

Porizovany novy na fyzickou osobu?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
foji
24. listopadu • 15:15

Taky mám 2.0 TSI 206kW na F.O. co je na tom divného B-]

R
24. listopadu • 15:59

Mam Atecu 2.0 tsi 140kw taky na soukromou osobu, co je na tom divného? Vlastně nic, protože těch 99% dieselu jsou flotily 😎

Kadel
24. listopadu • 9:14

Vsechny Toy hybridy jsou omezene na 180

Kuk Vykuk
25. listopadu • 13:50

I Lexusy?

Kasal
26. listopadu • 9:28

Některé ano, některé ne.

jean
24. listopadu • 8:39

to je kvoli obmedzovacu, silene japky to davaju tak nizko. Ale preco to nechali pre europsky trh...?

Ler
24. listopadu • 9:55

Prdlajs, hybridy od Toyoty víc než 180 neumí/nesmí/by nevydržely.

Mirek
25. listopadu • 16:06

Takže auta, kterým dali omezovač rychlosti na 250 km/hod by se také rozpadla, "by nevydržela"? :-D

Ler
25. listopadu • 16:51

Ta by to samozřejmě na rozdíl od Priusů a dalších odvozených hybridů Toyoty vydržela. Samotná Toyota píše ve svých materiálech, že omezení na 180 je kvůli ochraně hybridního ústrojí proti přetížení a následnému přehřátí.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Niemand
26. listopadu • 9:03

Je to dane rozsahom prevodov. Inak by elektromotor musel točiť moc rýchlo. U Lexu to riešia viac stupňovou prevodovkou.

Ler
26. listopadu • 9:27

Přesně tak, prostě v Priusu a odvozených modelech není důvodem omezení nějaká legislativa nebo snaha "chránit" řidiče před pokutami, ale prostě jednoduché technické řešení, které by víc nevydrželo.

Kuk Vykuk
25. listopadu • 13:50

Ani Lexusy? :-D

Rob
24. listopadu • 8:52

Protože kromě Německa, je to z hlediska legislativy evropských států dostačující? Každý nadává jaká je na silnicích džungle, ale vědomě na to každý sere a jezdí si podle sebe.

vana
24. listopadu • 10:54

Jasně, a Německo je malý bezvýznamný trh takže nízká maximálka nehraje žádnou roli, že ? :-D

Rob
24. listopadu • 11:09

Neumíte číst? Psal jsem kromě Německa, a nic jsem nepsal, že to je bezvýznamný trh. Každopádně tam stejně většina lidí nejezdí o moc rychleji než u nás.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
vana
24. listopadu • 15:49

Každopádně neřešíme kdo jak jezdí nebo kolik je povolené ale schopnosti auta.
A holt v maximálce tahle Toyota za podobně výkonnou konkurencí výrazně zaostává. Tečka

Niemand
26. listopadu • 9:01

Presne, maximálka je pre fleetového manažéra parameter číslo 1. Ak tam nie je aspoň 200, tak to auto ani nerieši.

bzzz
26. listopadu • 9:12

180 na D1 ceskym manazerum nestaci. Kolikrat nestaci ani dodavkam ;-)

vana
24. listopadu • 17:56

Obávám se že i kybyste mi dali padesát mínusů tak to tu Toyotu nezrychlí

DUckdebill
24. listopadu • 8:38

Taky na to koukam, to musi byt chyba nebo to Supu a Passatu moc nezatopi:-).

petr r. (petrumr)
24. listopadu • 10:48

U nás? Copak s takovým autem se jezdí na okruh?

Kuk Vykuk
25. listopadu • 13:48

V Japonsku je na dálnicích maximálka 100 km a rovnej úsek abys tam pohledal. Pro majitele silnejch nic moc země.

Kuk Vykuk
24. listopadu • 8:09

Ten středovej panel palubky je divnej.

Nojono
24. listopadu • 12:10

to je u Toyoty standard, vždy svět minus deset let.

Kuk Vykuk
25. listopadu • 13:46

Speciálně u Priusů. Vodíkovej Mirai to má superodporný.

Doporučujeme

Články odjinud