Špatná zpráva pro Superb a Passat: Do Česka dorazila nová Toyota Camry

kuk  |  24. 11. 2018 08:09

Ten středovej panel palubky je divnej.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  24. 11. 2018 12:10

to je u Toyoty standard, vždy svět minus deset let.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  25. 11. 2018 13:46

Speciálně u Priusů. Vodíkovej Mirai to má superodporný.

Odpovědět  |   | 
vana  |  24. 11. 2018 08:33

Ta maximálka 180 km/h je na auto co má přes 200 koní velmi obdivuhodná.
Klobouk dolů !

Odpovědět  |   | 
DUckdebill  |  24. 11. 2018 08:38

Taky na to koukam, to musi byt chyba nebo to Supu a Passatu moc nezatopi.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  24. 11. 2018 10:48

U nás? Copak s takovým autem se jezdí na okruh?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  25. 11. 2018 13:48

V Japonsku je na dálnicích maximálka 100 km a rovnej úsek abys tam pohledal. Pro majitele silnejch nic moc země.

Odpovědět  |   | 
jean  |  24. 11. 2018 08:39

to je kvoli obmedzovacu, silene japky to davaju tak nizko. Ale preco to nechali pre europsky trh...?

Odpovědět  |   | 
Rob  |  24. 11. 2018 08:52

Protože kromě Německa, je to z hlediska legislativy evropských států dostačující? Každý nadává jaká je na silnicích džungle, ale vědomě na to každý sere a jezdí si podle sebe.

Odpovědět  |   | 
vana  |  24. 11. 2018 10:54

Jasně, a Německo je malý bezvýznamný trh takže nízká maximálka nehraje žádnou roli, že ?

Odpovědět  |   | 
Rob  |  24. 11. 2018 11:09

Neumíte číst? Psal jsem kromě Německa, a nic jsem nepsal, že to je bezvýznamný trh. Každopádně tam stejně většina lidí nejezdí o moc rychleji než u nás.

Odpovědět  |   | 
vana  |  24. 11. 2018 15:49

Každopádně neřešíme kdo jak jezdí nebo kolik je povolené ale schopnosti auta.
A holt v maximálce tahle Toyota za podobně výkonnou konkurencí výrazně zaostává. Tečka

Odpovědět  |   | 
vana  |  24. 11. 2018 17:56

Obávám se že i kybyste mi dali padesát mínusů tak to tu Toyotu nezrychlí

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  26. 11. 2018 09:01

Presne, maximálka je pre fleetového manažéra parameter číslo 1. Ak tam nie je aspoň 200, tak to auto ani nerieši.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  26. 11. 2018 09:12

180 na D1 ceskym manazerum nestaci. Kolikrat nestaci ani dodavkam

Odpovědět  |   | 
Ler  |  24. 11. 2018 09:55

Prdlajs, hybridy od Toyoty víc než 180 neumí/nesmí/by nevydržely.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  25. 11. 2018 13:50

Ani Lexusy?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  25. 11. 2018 16:06

Takže auta, kterým dali omezovač rychlosti na 250 km/hod by se také rozpadla, "by nevydržela"?

Odpovědět  |   | 
Ler  |  25. 11. 2018 16:51

Ta by to samozřejmě na rozdíl od Priusů a dalších odvozených hybridů Toyoty vydržela. Samotná Toyota píše ve svých materiálech, že omezení na 180 je kvůli ochraně hybridního ústrojí proti přetížení a následnému přehřátí.

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  26. 11. 2018 09:03

Je to dane rozsahom prevodov. Inak by elektromotor musel točiť moc rýchlo. U Lexu to riešia viac stupňovou prevodovkou.

Odpovědět  |   | 
Ler  |  26. 11. 2018 09:27

Přesně tak, prostě v Priusu a odvozených modelech není důvodem omezení nějaká legislativa nebo snaha "chránit" řidiče před pokutami, ale prostě jednoduché technické řešení, které by víc nevydrželo.

Odpovědět  |   | 
Kadel  |  24. 11. 2018 09:14

Vsechny Toy hybridy jsou omezene na 180

Odpovědět  |   | 
kuk  |  25. 11. 2018 13:50

I Lexusy?

Odpovědět  |   | 
Kasal  |  26. 11. 2018 09:28

Některé ano, některé ne.

Odpovědět  |   | 
čert  |  24. 11. 2018 09:51

No ono zrychlení 0-100 za 8,3 sec. je také těžká bída, stejně výkonný sup to tam naláduje za 7 sec. a nejvýkonnější Sup to má pod 6. 8,3 je dynamika skoro stejně mizerná jako nějaký základní 1.5 TSI jenže ten je proti Camry za hubana. Takže Japíci zase budou jenom čumět jak se Sup nebo Pašík prodávají, protože jsou jako vždy dokonale mimo mísu. A v takovém Německu je dnes auto, které nedá ani dvoukilo vyloženě pro srandu králíkům.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  24. 11. 2018 12:18

Pokud vím, Supy a Pašíky se u nás prodávají jen v TDI. Nebo alespoň 99 % co šlověk potká.

Odpovědět  |   | 
Andrew  |  24. 11. 2018 14:38

Prodávají se i TSI normálně.. Ja osobně mám supa 2.0 TSI ještě s původními 206kw.. A 99% to určitě nebude

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 11. 2018 14:45

Porizovany novy na fyzickou osobu?

Odpovědět  |   | 
foji  |  24. 11. 2018 15:15

Taky mám 2.0 TSI 206kW na F.O. co je na tom divného

Odpovědět  |   | 
R  |  24. 11. 2018 15:59

Mam Atecu 2.0 tsi 140kw taky na soukromou osobu, co je na tom divného? Vlastně nic, protože těch 99% dieselu jsou flotily 😎

Odpovědět  |   | 
pacho  |  24. 11. 2018 20:50

určite 180, nezníži predajnosť.

Odpovědět  |   | 
Turbofan  |  24. 11. 2018 15:50

je to hybrid, jelito...

Odpovědět  |   | 
Jan  |  24. 11. 2018 16:43

Můj hybrid jezdí taky jen 180 km/h a zatím jsem to ještě nevyužil. Do Německa jezdím na dálnici tak dvakrát za rok, takže si ježdění touto rychlostí klidně odpustím.

Odpovědět  |   | 
Wurm  |  24. 11. 2018 08:57

V redakci byla evidentně vyhlášena soutěž - nacpat škodovku do nadpisu článku o jakékoliv jiné značce. A daří se to vskutku náramně!

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 11. 2018 09:13

Camry je krásné auto. Jenže v téhle naftou postižené zemi se jí bez dieselu prostě dobře nepovede.

Odpovědět  |   | 
Marcus  |  24. 11. 2018 09:36

Jenže proč je ta země postižená nadtou? Vede k tomu realita ekonomické výhodnosti dieselů. Navíc téměř 30 let tu máme motory TDI, kde zejména první 1.9 byly ve spotřebě a spolehlivosti absolutně nedostižné. A ty se ke všemu montovaly do tuzemské Škodovky, čímž byly celkem snadno dostupné v porovnání s cenami konkurence.
Vlastně kromě pořizovací ceny chyběl jakýkoliv důvod si koupit benzín

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 11. 2018 10:06

Jenže tebou psané už dávno neplatí, přesto ta setrvačnost pokračuje a o to horší to postižení pak je. TDI posledních let jsou akorát tak průšvih a ne nedostižná spolehlivost, a tak by se dalo pokračovat dále a dále. Jen kvůli té Škodě a nezaslouženému postavení VW u nás to lidi stále přehlíží.

Odpovědět  |   | 
Marcus  |  24. 11. 2018 10:18

Nezasloužené postavení? U nás? A co ve zbytku světa? S Toyotou se VW předhání o postavení největšího výrobce na světě a Vy napíšete, že to u nás lidi přehlíží... A co těch zbylých 10,7 milionu zákazníků?
V čem jsou motory TDi průšvih? Mám jich několik a nevím o žádném

Odpovědět  |   | 
Cílek  |  24. 11. 2018 10:23

VW se s Toyotou už nepředhání, ale je před ní. Nyní se VW předhání s Renault-Nissan, který Toyotu již také zválcoval.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  24. 11. 2018 20:41

Tady je nekdo chytrolin.. Toyota je svetova jednička.. Kam se hrabou plecky z koncernu Tak a do me

Odpovědět  |   | 
Mám japonca...  |  25. 11. 2018 21:18

Ale Toyota to néni.... a měl bys líp sledovat co se děje, toy je aktuálně 3, slovy trojka!

Odpovědět  |   | 
kkk  |  26. 11. 2018 08:52

Záleží jak to kdo počítá, a VW je ůpravě výsledků dlouhodobá jednička https://www.forbes.cz/potvrzeno-volkswagen-je-n... ...

Odpovědět  |   | 
Tom  |  23. 01. 2019 13:15

Bavím se o značce Toyota a né o celé Toyota group či VW Group.. Tam jsou čísla jiná.. Nejprodávanejší auto je např. Corolla.. Již několik let po sobě..

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  27. 11. 2018 17:35

Co je s TDI za průšvih co se spolehlivosti týče? 2.0TDI r.v-09/2013 po 250.000km žádnej motorickej problém, olej nežere, spotřeba stále stejná (5.4l/100km), o DPF prakticky ani nevím.
Ani ve svém okolí kde jsou to věsměs koncernová TDI nevím o nějakejch problémech.

Odpovědět  |   | 
Tehla  |  24. 11. 2018 10:29

neviem, ja tuto skusenost nemam
mam octaviu 2 combi 1.9 tdi 77KW (na brzde 90) s manualom
realne zerie 4,5 medzimesto a 5,5-6 dialnica (zima, leto, podmienky), cize fajn
ale ked som scital pri sucasnych 235000 km co som vsetko menil, co ma to stalo financne a aj casovo tak som oproti predchadzajucemu mondeu mk2 1.8 benzin nezarobil, ani neprerobil
to som jazdil 90% medzimesto 15km+ a dialnice, cize motor som netrapil, olej kazdych 15000km a ine filtre, nic som nezanedbal
dnes mam o3rs 245 a uz ziaden diesel nechcem, vobec sa to neoplati

ta RSa zerie dlhodobo 7,3, cez bratislavske ranne zapchy po dialnice

mesto zla zapcha 9, medzimesto 5, dialnica 130 7, 160 8,3
a to na 225/35/r19 cize extrem gumy
diesel pre mna stratil zmysel pre bezny seda/liftback
uvidime co ale bude pri vymene druheho auta- ford galaxy, co je vacsie a tazsie auto

Odpovědět  |   | 
883ccm  |  25. 11. 2018 11:10

Když máš to "dokonalé" TDI, tak doufám, že máš v rodině už i nějakou rakovinu plic, aby sis správně užil tu nízkou spotřebu, kolenovrte dementní.

Odpovědět  |   | 
PSE  |  25. 11. 2018 12:03

Být tebou přečetl bych si to ještě jednou a třeba tentokrát až do konce...

Odpovědět  |   | 
Jirka Sirka  |  26. 11. 2018 14:29

No, 235 tis. za cca 10 let? To není nájezd pro diesel, ten se vyplatí až tak od 30 tisíc, spíš ale tak 50 tis km ročně. Pak už to jsou všechno delší trasy a tam to drží.
Ono dříve se kupovaly diesely fakt na všechno, znám kluka s novou XC60 (teda teď už vlastně minulý model), který si ji koupil s D4 na 4000 km ročně (!!!!). Prej že kdo by živil rozežranej benzín, no já z něj málem padnul :D

Dříve když byla alternativou dieselu atmosféra, tak to se dá pochopit, že lidi brali diesel, který aspoň tak nějak jel. Dnes v době turbobenzínu je ale zase všechno jinak a s benzínem se dá žít...

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  24. 11. 2018 12:24

Kdyby tam byl 6 válec jak v USA, tak bych o tom uvažoval. Takto ne.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  24. 11. 2018 18:46

Přesně tak, všichni jsou zmagořeni turbama a smradlavýma nafťákama.

Odpovědět  |   | 
PSE  |  25. 11. 2018 12:00

Jo jo, koukal jsem na nějaký dokument před 14ti dny a říkali tam, že když zavřeš EURO3 diesel do garáže a necháš ho tam 30 minut běžet, tak to vyčudí tolik částic jako sosne kuřák z jedné cigarety.
Takže bych se nenechal zblbnout turbama a smradlavýma nafťákama a spíš bych přestal kouřit :D.
Je pravda, že o NOx tam nic neříkali .

Odpovědět  |   | 
E15  |  25. 11. 2018 21:54

s průměrným českým dieselem Euro 3 (O1 TDI, GolfIV TDI, Focus1 TDCi a pod.) by daný člověk v garáži 30 minut samozřejmě vůbec nepřežil. Přitom si troufám tvrdit, že cigaretu přežije více než jednu (a to i když nebude větrat)

Odpovědět  |   | 
PSE  |  26. 11. 2018 07:12

Jde o velikost garáže :D.
Tady šlo vyloženě o částice, test dělali někde v Itálii v Alpách (kde je těch částic normálně málo).
Zavřeli tam diesel, nechali hodinu a půl běžet a změřili částice.
Nechali garáž vyvětrat a dali si tam 3 cigárka a změřili to znovu.
Po cigárkách tam bylo částic desetkrát tolik než po tom dieselu.

Mě šlo jen o to dát to do relace s tím dieselovým / turbovým šílenstvím ohledně částic.
Prostě nemá smysl aby si kuřák kupoval auto s filtrem částic, jsou to vyloženě vyhozené peníze .

Vím, že to bychom museli zakázat svíčky, krby no a takové grilování, to by člověk musel jít na doživotí sedět .

Odpovědět  |   | 
Jirka Sirka  |  26. 11. 2018 14:33

To je nesmysl už jen z podstaty. Ten motor tam spálí za 90 minut třeba litr paliva. Ty tři cigatery váží kolik gramů?? Ten litr paliva bude vážit třeba 0,8 kg. Takže nevěřím, že pár gramů tabáku udělá víc "částic" (jaké že to jsou částice?) než litr dieselu nebo benzínu.

Odpovědět  |   | 
PSE  |  27. 11. 2018 01:09
Jirka Vrbovec  |  24. 11. 2018 09:14

České zastoupení Toyoty bude velmi zklamané reakcí trhu. Pokusili se sice odargumentovat přednosti, ale zapomněli na realitu:
- japonská a evropská představa luxusu nemá společný průsečík. Asijský interier nemá v Evropě naději na úspěch
-designovem Toyota nedokáže oslovit prakticky vůbec nikoho
- místo na zadním sedadle není v této třidě silným argumentem. Drtivá většina uživatelů si auto řídí sama a dozadu se v životě neposadí. Tam jezdí děti
- modlou této třídy je Passat. Kdo na něj nemá, sáhne po Superbu. Toyota je u nás značkou s nízkým image a cena je příliš vysoká. Větší peníze než za Passat za ní nikdo nedá.
Odhad prodejů: v prvním roce 150 kusů, z toho 1/3 do autosalonů, prodejcům, vedení zastoupení a tak.

Odpovědět  |   | 
dan  |  24. 11. 2018 12:25

Přesné

Odpovědět  |   | 
LOL  |  24. 11. 2018 14:04

Velmi zábavné. Ty chceš skutečně srovnávat s Camry to uhoupané přemisťovadlo zn. Superb? Už jsi v tom vůbec jel. Já tedy při mých opakovaných návštěvách ve státech několikrát ano. Prostě, Superb tomu nesahá ani po ventilky. To na konci předchozí věty je tečka.

Odpovědět  |   | 
Jirka Sirka  |  26. 11. 2018 14:40

Camry neznám, ale znám Corollu a ta teda zase nesahá evropské nižší střední po ty ventilky.
A není Camry vyšší střední? Teda, úplně na to nevypadá, i když mě se vzhledově líbí i v interiéru a určitě víc než Superb, ale to je do značné míry i tím, že ty škodárny máme úplně všude a Camry tady nebude vidět vůbec, to se vsadím...

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  24. 11. 2018 09:34

Nechci Toyotě brát iluze, ale ono ani tak nejde o tu výbavu(pokud to není auto pro ředitele), ale pouze o to, aby to byl Passat/Superb, který obvykle pořizují o 200-300 tisíc levněji než stojí ta Toyota takže přebere akorát pár zakázníků a to bude všechno...

Odpovědět  |   | 
XYZ  |  24. 11. 2018 09:44

Haha.. Nadpis nadmiru pobavil.. Je to samozrejme subjektivní, ale: 1) design exterieru je sileny.. Predek je zmatek, zadek nelibiva nuda; 2) interier - no toto je kapitola sama o sebe - neutulne, silene krivky, mam pocit jak kdyby to někdo v Japonsku nasekal katanou (pro pripadne hatery - ono Prasak taky neni slagr, ale je aspon jednoduchy, Superb je vyloženě nuda, ale aspon to cloveka za cas nezacne stvat); 3) hybrid ok, ale dokud se nevyresi likvidace baterii které v nem tak jsou, tak je to horsi naloz pro Zemi jak diesel..; 4) nema to 4x4, kombi?.. Atd atd. Ja myslim ze Prasak i Suberb jsou vklidu.. Btw. priznavam ze jezdim novym Superbem a po vic jak roce me nic nenuti premyslet o presednuti na nemeckou premii atp., protoze pomer cena/vykon toho auta je naprosto genialni.. Camry bude v prodejich úplně mimo.. Viz jine pokusy jako Genesis atd..

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 11. 2018 10:09

Nezáživný interiér Passatu a Superbu mi leze na nervy po pěti kilometrech.
Proč lžeš o bateriích, když ten problém je dávno vyřešen? Platí tě za to?
Nedivím se, že u nás pořád tak letí Passat a Superb, když jsou tu lidi tak zaostalí.

Odpovědět  |   | 
Gašpo  |  24. 11. 2018 11:57

Tak likvidácia možno nie je zásadný problém, ale može nastať, pretože aj takmer všetky súčasné nové benzínové, či naftové autá s "inteligentným" dobíjaním skracujú životnosť batérií na polovicu. Hlavne že sa tým ušetrí pár kvapiek paliva.
Asi ste ale nečítal veľmi zaujímavý článok, kde bol zverejnený prieskum ako sa "využívajú" firemné hybridy. Firmy to kupujú, pretože sa chcú tváriť zelene a užívatelia tých áut sa vobec neobťažujú nejakým dobíjaním. Výzkum zistil, že viac než polovica služobných hybridov má dobíjacie kabely nerozbalené, proste jazdia len na benzín a pretože so sebou ťahajú "v kufri" jeden pohon naviac, majú spotrebu vyššiu než keby jazdili obyčajným benziňákom, alebo nafťákom. Dobre, poviete že ich majú "zaostalí ľudia". Lenže s hybridmi je to s tou ekológiou stejnak všelijaké. Stačí si prečítať dnešný článok na autoforum.cz

Odpovědět  |   | 
Toky  |  26. 11. 2018 14:44

Sú hybridy a plug-in hybridy. Ty asi myslíš plug-in hybridy. Pretože hybridy typu auris či camry sa nedobíjajú.

Odpovědět  |   | 
XYZ  |  24. 11. 2018 12:26

mpolan: Muzete prosim nasdilet odkaz na jakykoliv seriozni web, kde je seriozne popsano jak ekologicky vyrábět a likvidovat moderní elektroclanky, kde je empiricky dokazano ze prechod na hybrid/elektro je po vsech strankach ekologicky? Obavam se ze jediny zaostaly jste tu vy, protoze absentujete schopnost kritickeho mysleni..

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 11. 2018 09:49

Možná i můžu, leč rozhodně nechci. Nebudu totiž plýtvat snahou na někoho, kdo chápat nechce.

Odpovědět  |   | 
Jirka Sirka  |  26. 11. 2018 14:42

Hm, takže lžeš, žádný takový článek totiž není.

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  27. 11. 2018 07:36

NiMH batérie sú recyklovateľné podobne jednoducho ako olovené. To je aj jeden z dôvodov prečo sa ich Toyota drží. Do ich recyklácie už čo to investovala. Nejaké míľniky sú popísane tu: https://newsroom.toyota.co.jp/en/detail/2881...
A ak sa posnažíš nájdeš aj technické články, len to bude pracnejšie, lebo s tým začali v roku 2010.

Odpovědět  |   | 
JosVerstapen  |  25. 11. 2018 23:28

Chlapi teda to se už nedá číst a řeknu to asi takto:
- mám jak diesel 9.let starý a taky benzín s turbem
A každé auto u mě skoro vždy vydrží 10.let - po 5.letech jedno střídám. A za těch 10.let co musíš narvat hlavně do diesel a i do benzínu obecně mě začíná pěkně srát!!
TURBO, ERG ventily, FILTR pevných částic (nedej bože ad-blue), opotřebení destiček a KOTOUČů (u automatu po již cca 45.tisících UF), náchylné piezo-elektrické vstřikovače a obecně více částí a složitost nafťáku i oturbeného benzínu.

Prakticky toto vše co jsem napsal u hybridu odpadá pane bože, tak co tady ku.r.a se stále řeší.
Nesrovnatelná úspora na provozu.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  26. 11. 2018 18:04

Tak potom mam tip. Ta zoznamim s mojou O1 1.6 a nebudes musiet take problemy vobec riesit. Ani za 5 ani za 20 rokov. Potom sa o tej uspore porozpravame.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  24. 11. 2018 10:06

Příští rok bude facelift Superbu a bude mít plug-in hybrid 1.5 TSI 110 KW+60 KW elektromotor.Točivý moment 400 Nm.Dojezd na elektřinu 70 km.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 11. 2018 10:10

Ještě aby jim to i správně fungovalo. Zatím se s hybridy moc nevytáhli.

Odpovědět  |   | 
MV.  |  24. 11. 2018 17:16

A cenovka +200tis oproti současné cene?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  23. 01. 2019 13:30

Tak Toyota PRODÁVÁ (vývoj je ještě delší) od roku 1997 (tedy víc jak 21 let).. Má bezkonkurenční pohon.. Nejlepší termodynamickou účinnost motoru (myslím víc jak 41%).. Baterie mají záruku 10 let bez omezení km.. Nabíjí se rekuperací nebo motorem.. Kdo to nabídne?? Jen Lexus a Toyota.. Proto ostatní začínají s Plug in Hybridy - tedy dojezd kolem 50 -70 km.. Aby splnili emise.. Jinak je to k hovnu.. Toyota nabízí jen jeden model PHV (Prius PHV), ale stále se tu bavíme o nejúčinnějším PHV na trhu.. Například disponuje i "foto" panelem na střeše k dobíjení... V elektromobilitě nevidí budoucnost.. Proto jede na vodík (model Mirai) a světe div se.. Toyota dala na dobu 6 let k dispozici patenty na rozvoj VODÍKOVÉHO provozu.. Kdo by tohle udělal?? To i Kůndaj je dál než celý VW.. Vodík už mají taky řádku let.. Hlavně PR články tohoto typu jsou bomba.. Prodej Camry se počítá na skromná čísla.. Nikdo nepočítá, že hned vypálí rybník VW či Škodě.. Ale musí se jí nechat jedno.. Camry je nejprodávanější vůz své třídy ve světe.. Samozřejmě škoda V6, ale to je věc celé EU... Tak pojďte do mě..

Odpovědět  |   | 
Gašpo  |  24. 11. 2018 10:10

Vkus je síce veľmi subjektívna záležitosť, ale obávam sa že cieľová skupina Passatu i Superbu vyžaduje hlavne solídnosť a ak chcete i určitú dávku konzervativizmu, nazvite to kľudne uniformitou. A toto auto je úplne mimo, rovnako ako je úplne mimo japonský vkus proti tomu európskemu. Moc podlieha módnej vlne hromady zbytočných kudrliniek, ktoré úplne zabíjajú nosný tvar. Človek len zíra na tú hromadu designérskych "kreativít", ten interiér sa dá priamo označiť za úlet.
Ak je dneska pre mladých metroušov "trendy" nosiť obtiahnuté nohavice, z pod ktorých lezú ponožky, dominujú veľké špicaté topánky a k tomu o tri čísla menšie sako, tak to neznamená že ak sa takto budú obliekať manageri, že to zvýši prestíž firmy.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 11. 2018 10:12

Blbost.
Cílová skupina vyžaduje, aby jim prodejce dal dobrou cenu a dobré podmínky.

Odpovědět  |   | 
Gašpo  |  24. 11. 2018 11:30

Tak skúste zauvažovať. Bude Toyota schopná ponúknuť o toľko výhodnejšie podmienky, že vkus prestane byť relevantný? Dosť pochybujem. V tom najlepšom prípade sa dostane na rovnakú úroveň ( ani tomu neverím ) a v takej situácii bude platiť to, čo som popísal vyššie.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 11. 2018 13:40

A proč by neměla být? Záleží jen na schopnostech prodejců a distribuce.
Ale proč to vlastně vysvětluju zaslepencům?

Odpovědět  |   | 
XYZ  |  24. 11. 2018 12:32

mpolan: "podle sebe soudím tebe"? btw. ikdyby tomu tak bylo je to plne legitimní duvod.. kupoval jsem lidem do firmy 4 auta.. Nejlepší podminky s ohledem na zadani dala Skoda. Lide jsou spokojeni. Maji co chteli, vypada to dobre a je to spolehlive. Tečka

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 11. 2018 13:41

No vidíš, takže nakonec to potvrdíš i ty sám. A já že soudím podle sebe? Aha...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  24. 11. 2018 17:23

Ze ty budes pubertak s volitanou starou petiletou Audinou, nebo BMW, ktery ma hodnotu s bidou pul mice... Zato v diskuzi hrdina.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 11. 2018 22:49

Ne, skutečně nejsem ty.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  24. 11. 2018 10:12

Komický nadpis. Passat nebo Superb se mohou obávat Insignie nebo Mondea, to jsou dnes jediné modely, které mohou v ČR ale i v Evropě nějak konkurovat, protože mají evropsky koukatelný design, slušný výběr motorů, kvalitní podvozky, kombíky, 4x4, dobrou konfigurovatelnost (na rozdíl od socialistického přístupu Japíků tady máš tři pevně dané výbavy a když ti nevyhovují tak soráč) a celkové naladění na evropský provoz. Výkřiky do tmy jako byl Avensis nebo nyní Camry jsou pro smích a nemají nejmenší šanci vyjma hrstky japanofilů, kteří mají povětšinou holé zadky a prodeje nespasí.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  24. 11. 2018 17:51

Mondeo má buď 1.5 EB, nebo 2.0 TDCi, Insignia má 1.5 T benzín, 1,6 T benzín, 1.6 CDTi nebo 2.0 CDTi. To znamená, že Mondeo má tragický výběr, u benzínu na tak velké auto jen 1.5 EB, a Insignia je na tom jen o chlup lépe, ale pochybuji o tom, že se někdo požene do maloobjemových motorů u takto velkého auta, takže také žádná sláva.

Odpovědět  |   | 
Poison  |  05. 12. 2018 12:31

Co to tady kecáš? Japonská auta patří k nejspolehlivějším na trhu a jejich cílovka je hlavně USA, Kanada, Austrálie, Japonsko a obecně Asie, což jsou obrovské trhy. Prodejnosti Toyoty, Hondy, Mazdy to jenom potvrzují. Třeba taková Mazda 6 Takumi ve vrcholné výbavě za milion je super auto, kterému koncernová produkce nesahá ani po kotníky. Koukni se na recenze na Youtube. Tři dané výbavy? Další neználek, co viděl autosalon japonského výrobce leda z vlaku. Holé zadky japanofilů, to zcela vysvětluje tvoji zaostalost. Za vrcholné modely výrobců, neberu v potaz prémiovky typu Lexus, Infinity, zaplatíš přes milión a jsou to věru dobře investované peníze. Takže další koncernová ovce.

Odpovědět  |   | 
Darren  |  05. 12. 2018 16:41

Ty jsi ten typický vesnický strejda s usmolenou „škodovkou“ v základní výbavě za ubohých 400 tisíc, která ti stojí na dvorku. Nejdál jsi byl na Mácháči nebo v Chorvatsku a tvůj světový rozhled končí u plotu tvojí vesnický chalupy. Už jsem několikrát navštívil USA a Kanadu a Volkswagen je tam brán za normální low-end. V Japonsku o nějakým koncernu ani neslyšeli, takový šmejdy si tam ani pouštět nemusí. Je to třetí nejbohatší země světa a když jsem byl jednou v životě v Tokiu, tak jsem si připadal jako ve scifi. Prostě paráda. S tím se ten evropskej bordel nedá vůbec srovnávat. Tak si tady do huby neber něco, čemu vůbec nerozumíš.

Odpovědět  |   | 
Lojzic  |  24. 11. 2018 10:52

Kdyz budou chti japoncici Camry prodavat v Evrope, tak s cenou minimalne 25% dolu. U VW i Skody dostanete na firmu 20-25% slevu bez problemu. Maximalka 180km/h je k smichu. Koupim si karu za mego a Nemecku me predjede fabka 1.9sdi na dalnici-). Navic pozarucni servis vam VW i Skodu opravi kde, kdo. Toyotu o tom silne pochybuji. Ceny hod.servisu za takove mrdky jako je Auris ( camry jsem jeste nenasel kolik s bude servis uctovat)za 1100kc/hod no to potes koste.

Odpovědět  |   | 
Jaroslav Strachota  |  24. 11. 2018 15:26

A mohl byste dát do placu kontakt na toho prodejce co dává na VW a Škodovky slevy 25%?
Odpovím si sám. Nemohl.
Děláte se zajímavým, ale nemáte absolutně páru o maržích v automobilovém oboru.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  24. 11. 2018 17:24

Ja mohu dat kopii faktury. A ma pravdu. Dostal jsem pres 20% slevu. A ani jsem se nemusel snazit.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  24. 11. 2018 17:57

Nechci se moc přít, ale jistě v tom bude nějaký háček (skladovka...). Několikrát jsem to také zkoušel, ale vždy jsem skončil na slevě max 11 %. Neznám nikoho, s kýmkoliv jsem se bavil, že by dostal větší slevu, než jsem uvedl. Buď je to nějaká VW latina, nebo je to, jak se říká, výjimka potvrzuje pravidlo. A bez snažení, tak to už vůbec ne. Slevy se začaly nabízet vždy až po dotazu, tlačení na cenu.

Odpovědět  |   | 
Pomahač  |  24. 11. 2018 18:24

Taky proč by někdo dával slevu, když nestíhá vyrábět. To by bylo dost proti hospodářské nutnosti...

Odpovědět  |   | 
Jirka Sirka  |  26. 11. 2018 14:48

Třeba CB Auto nebo Barth. Prostě rozešlete poptávky a ty nejlepší zatlačte dál. NA první dobrou musí 18% přijít, nebo s Vámi není něco v pořádku, bez irážky. 11% je k smíchu a bude to leda na něco nového.

teď se koupí výhodně Passat a Golf, bo nový model a facelift. SUV moc neslevňují, Touareg tím spíš míň, jakožto nejnovější počin. Na Polo GTI taky na jaře nešlo víc než 12%, ale mluvím o mailové poptávce, dál jsem to neřešil, protože bych se dostal stejně jen někam na 15.

Odpovědět  |   | 
KakaDu  |  24. 11. 2018 18:12

Tak napiste alespon toho prodejce. Docela by mne to zajimalo, protoze jsem se dostal na maximalne 10 procent, a to se jeste prodejce tvaril jako bych mu vrazil mrkev do p.....

Odpovědět  |   | 
Lojzic  |  27. 11. 2018 10:21

Tak to udelame takto kdyz jsem zajimavy polozime kazdy na stul milion v hotovosti. A kdyz vam predam Skodu Supa neo Octavii (nove auto) lepsi vybavy se slevou 25% z cenikovky, budu mit dva miliony. Kdyz nesezenu budete mit dva miliony vy, berete?

Odpovědět  |   | 
Jan  |  28. 11. 2018 22:51

hlavně Toyota v hybridu je bezporuchová, takže na rozdíl od VW servis na cestě nepotřebujete a případné píchlé kolo vám opraví i na Toyotě.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 11. 2018 17:29

Nj mam auto za mega a predjede mne fabka Pak to na cestach nema vypadat jak u debilu.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 11. 2018 22:51

Jo, je smutné, když nejdůležitější věcí je, aby tě náhodou nepředjelo něco menšího... Fakt smutný stav.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  25. 11. 2018 09:55

Mě třeba včera taky předjela Fabka... nebo to byla stará Octávka, už nevím. A to mám auto s výkonem 345 koní a s omezovačem na 250. No a?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  25. 11. 2018 10:14

Ale vy nejspise svuj zivot nepomerujete poctem koni pod kapotou resp poctem predjetych/vyblikanych vozidel na silnici.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  25. 11. 2018 11:48

Tak to opravdu ne

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  24. 11. 2018 11:28

Hodně firem má kostnatou politiku, myslím že klasických firemních prodejů Passatu se to až zas tolik nedotkne. Maximálně v nějakém srovnávacím testu se Passat trošku podráždí tím, že umějí i jiní. Pro mě je to spíše vítané obohacení nabídky, protože auta typu Legend, Xedos 9, Volvo 960, Citroen XM a podobně mi poslední dekádu, dvě trošku chybí. A Toyotu mám rád. Přestože někdy není úplně podle Evropského vkusu, proto také testy nebo žebříčky prodejnosti příliš nevyhrává. Tak přesto si myslím, že to je jeden z mála výrobců který i dnes stále vyrábí technicky relativně nešizená auta. Jestli po 10 letech Camry nebo Mondeo, (na nové nemám a asi bych ani nedal a nějakou malou myšku zas nechci) tak já bych měl jasno. Není to dokonalé, ale přesto, Toyoto díky.

Odpovědět  |   | 
Gašpo  |  24. 11. 2018 11:43

Firemné flotily takmer výhradne tvoria autá na OL. A v takom prípade je úplne jedno, či auto bude spoľahlivo slúžiť 5 alebo 10 rokov.
A ja osobne by som sa do starého japonca, naviac hybrida moc nehrnul. Pravdepodobnosť, že ho kúpite od starostlivého prvého súkromného majiteľa je takmer nulová a flotilové autá dostávajú pekne zabrať, takže viera že 10 a viac rokov stará hybridná Toyota bude spoľahlivo slúžiť bez nutnosti opráv je dosť naivná. A Toyota si ten servis nechá poriadne zaplatiť. Že vám také auto lacno opraví nejaký malý neautorizovaný servis? A v akom stave asi budú po tých rokoch baterky?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 11. 2018 22:52

Kdy tě hibernovali, že nevíš jak dlouho se bez problémů dožívají baterie v priusech a hybridních lexusech? Zbytek těch lží ponechávám bez reakce, Toyotu samozřejmě opraví jakýkoli servis.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 11. 2018 14:38

Zebricky prodejnosti netrha asi jak kde... rmrkni na world top 20 Ale v nasich koncinach Toyote psenka nekvete resp kdyz boduje tak diky hybridum. Superb ani Passat neohrozi a myslim, ze si to nemysli ani v Toyote. To jen redaktori potrebovali dalsi eyecatching titulek.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  24. 11. 2018 11:39

Já nepochybuji kvality Toyoty, ale víc se mi líbí momentálně německá koncernova auta, i když jsou všechna stěna, tak stejně pěkná.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  24. 11. 2018 11:59

Ja by som ten nadpis poopravil. S Toyotou Camry si Superb a Passat zatopi.

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  24. 11. 2018 13:35

Toyota ten design prostě neumí. Ani zvenku, ani zevnitř. Vždycky z toho vyleze takový podivný kočkopes. Ať se raději inspirují u konkurence z Hirošimi, protože tohle se fakt nepovedlo. Inspirovat by se měli nejenom designem, ale i nastavenými cenami. Začínat se základem na částce, kde jejich přímá japonská konkurence nabízí nejvýkonnější top model v maximální výbavě, to chce fakt pořádné sebevědomí. Z čeho ale pramení, to netuším.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 11. 2018 13:58

Toyota peoste neumi a jeji prodejni cisla jsou jeden velky podvod. Japonci by se meli inspirovat treba u nas... celorocne v outdoorovych hadrech (jedno ci do kanclu nebo divadla), leginy ueber alles, za kusem fake mody sel bych sveta kraj, ale hlavne - auto neni premistovadlo, v aute se zasadne relaxuje/odpociva. Tohle chce imo mnohem vice sebevedomi nez diskutovane ceny

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  25. 11. 2018 18:38

Minusy protoze jsem zapomnel na vsudypritomne crocsy?

Odpovědět  |   | 
Peter  |  25. 11. 2018 17:06

A která přímá japonská konkurence Camry je na evropském trhu?

Odpovědět  |   | 
XYZ  |  24. 11. 2018 13:51

Tohle se tady nemá šanci prosadit, je to příliš americký model. Divný bachratý design, pouze jeden motor. Poměr cena/výkon taky žádná sláva.

Odpovědět  |   | 
Zdeny  |  24. 11. 2018 15:02

Toyota na Evropu kálí pěkně zvysoka, protože její mega trhy jsou jinde - USA, Asie. Neybo si tupci myslíte, že ve svých propočtech zvažuje nějaké prodeje v Evropě, které by jí stály za řeč??? pochybuji, neenchtě se vysmát.Toyota si díky mnoha faktům nepořebuje nic dokazovat, v Evropě už tuplem ne. proč myslíte, že je největší na světě? proto, aby jí stála auta na dvoře??? O tom taky pochybuji, za ní stojí čísla o prodeji. A kdo tu furt mele o dyzajnu VW, tak zřejmě proto, že v ničem jiném nikdy nejel. Jenže stačí si občas skáknout někam do arabyskýho světa a tam člověk pozná, jak si stojí slovutný pasát či škoda a kde je místo Toyoty a Lexuse. A co s etýká parametrů, tak ty zde uvedené bohatě převyšují povolené limity US trhu a potažmo (zde ale kvůli hustotě provozu) arabského světa. Na co tam potřebuje kdo v limuzíně 300klW a 250km/h, když 99% prostojí v zácpách? Na to, abych tohle pochopil, mi stačilo pár cest do Číny či KSA a bylo mi to jasné, proč to tak je. jen českej tuopec furt omílá německou dálnici a rhumentuje tu Fabií SDI. To proto, že ve své tupost nepochopil filosfii a politiku Toyoty. Jinak za svoji osobu - než SUperb či Pasát, tak Toyota by byla mojí jansou volbou. Naštěstí tohle řešit nemusím, neb dvě japonský auta mám doma a jsem s nimi výsostěn spokojen, zejména po té, co jsem se mohl oprostit od tragedie Das Uberauto.

Odpovědět  |   | 
Jaroslav Strachota  |  24. 11. 2018 15:32

Zdeny - asi jste si nevšiml, že toto auto hodlá Toyota nabízet v České republice. Zde jsou limity US trhu pro srandu králíkům a zácpy v Číně stejně tak a arabská silnice jakbysmet.
Kandidátem na Českého tupce jste proto široko daleko nejvážnějším.

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  24. 11. 2018 16:01

Pokuď někdy pojedeš dál, než do Humpolce, zjistíš, že limity vozu jsou pro mnoho míst v Evropě více než dostačující a že v usa se skutečně nejezdí tak pomalu. Ale chápu, zde je třeba se někomu ve 150 lepit 2 metry za nárazník a pak ho s černým dýmem v závodním traktoru předjet. Ne všichni jsou takový fajnšmekři, tudíž si mohou koupit důstojný vůz Camry a ne splašený traktor.

Odpovědět  |   | 
Pomahač  |  24. 11. 2018 17:01

Podíváte-li se na prodeje, jsou po Evropě výhradně "fajnšmekři".
Výroba "důstojných" vozů, které kupující nechtějí nedává žádnou logiku. Ani ekonomickou, ani žádnou jinou.

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  24. 11. 2018 18:52

A jakou logiku dává třeba Superb tdi 110kw s lacině provedeným přeplňováním, pro městské parkování "špatným" dsg, které podtáčí v kopcích motor a v kabině to pak duní. Camry bude tichá, akusticky příjemná, s čitelným projevem motoru, okamžitou reakcí na plyn a přesným posunem při parkování. Zkrátka důstojné pohodlíčko.

A že ho nikdo nechce. Není to trendy. Dříve lidé nechtěli suv, teď ho chtějí a najednou nechtějí mpv, které bylo před deseti lety dobré. Stejně tak většímu počtu řidičů přinese nafta celkově vyšší provozní náklady a v mainstreamu i příšerný jízdní komfort. Ale je to trendy. Objektivně mohu přiznat, že toyotě škodí proti vw špatné prodejní a servisní zázemí vč. všech doplňkových služeb. Tam němci vedou.

Odpovědět  |   | 
Pomahač  |  24. 11. 2018 19:05

Jak je provedené přeplňování je uživateli jedno. DSG se suchými spojkami jsou minulostí, bylo to poplatné době.
Té Camry hodně fandíte. Předchozí generací jsem loni jezdil v Austrálii a vůbec jsem nevycházel z údivu, jakou mají Japonci představu o luxusu. Vlastně jsem nepochopil, proč bych za to měl dávat víc než za Fabii.
Evropská produkce je prostě úplně na jiné úrovni.
Ale proč ne, když to někomu nevadí, ať si to koupí, alespoň bude na silnici různoroději.

Odpovědět  |   | 
Zdeny  |  24. 11. 2018 19:21

Samo sebou, to je zbožné přání našeho dealerství. Toyotě Japan je tohle šumafuck.

Odpovědět  |   | 
Mám japonca...  |  25. 11. 2018 21:24

Další ježek. Tyvle, já japonce rád ale pítomyové jako ty jim dělají jenom ostudu. Toyota je (až) třetí. Tečka.

A arabáše už pro alláha nevzpomínej, pickupy s namontovaným kulometem se počítají jako u nás firemní flotila, packo.

Odpovědět  |   | 
Rick  |  24. 11. 2018 15:42

Něco mezi Renaultem a Hyundé.Tohle zatraceně silná konkurence nebude.Tohle si koupí několik "jiných" řidičů.

Odpovědět  |   | 
Segouš  |  24. 11. 2018 16:02

Jak píše Zdeny, Toyota necílí na Evropu. Uvědomte si, že kromě maličké Evropy je všude v prodejnosti před koncernem. Dezign auta nemá cenu vůbec řešit, to je subjektivní záležitost. Co se týká spehlivosti, tak dlouhodobě obsazuje přední příčky narozdíl od koncernu. A hybridy vyvijí více než 20let a jsou nejspolehlivějšími na světě, zatímco VW využívá zaostalosti naftových zemí. Samozřejmě tím nehaním koncern...prostě jen cílí prozměnu na Evropu. Příjde mi ale absolutní nesmysl srovnávat naftu s hybridem...maximálně jen pokud se bavíme o prostoru. Znalý redaktor i chytří lidé, kteří sem píší by toto mohli vědět. Osobně mám doma Toyotu i Škodovku a více jsem si oblíbil Toyotu, ikdyž Škoda mě take zatím nezradila.

Odpovědět  |   | 
Pomahač  |  24. 11. 2018 16:57

Tak ona ta Evropa zase není ani zdaleka zanedbatelná z pohledu množství prodejů, to je dobré vědět.
Navíc se jedná o nejnáročnější trh z hlediska všeobecných vlastností vozu.a k tomu se přidává značná byrokratická omezení, která není snadné splnit.
Japonci v Evropě neměli nikdy na růžích ustláno ani předtím, a proto obrovské investice, které by úspěch na zdejším trhu vyžadoval, neslibují návratnost.
Proto svoji účast zde považují za symbolickou a raději se logicky orientují na trhy, kde mají tradici nebo na trhy nenáročné.
Jak jste ale Segouši dospěl k názoru, že země, kde je vysoká oblíbenost dieselů jsou zaostalé, to mi hlava nebere.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 11. 2018 19:35

Nenarocne trhy ~ auto ~ priblizovadlo, spotrebak
Narocne trhy ~ auto jako odznak spolecenske/majetkove dulezitosti

Odpovědět  |   | 
Run Dab  |  24. 11. 2018 19:42

Myslíš Afriku? Kam jí řadíš?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  24. 11. 2018 22:25

Tak je zajimave, ze prave Toyota ma napriklad vyresene EU emisni normy minimalne rok dopredu.. Ale ten slavny koncern stale jeste ceka na homologace na aktualni emisni normy.. Proste nemeckej plech zustane plechem..

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  24. 11. 2018 22:54

Evropa a nejnáročnější trh? A proto nás tu nejvíce ojebávají… aha.

Odpovědět  |   | 
Cílek  |  24. 11. 2018 18:26

Kraviny, největší trh je pro VW Čína a to je zdaleka největší trh na světě.

Odpovědět  |   | 
Palo  |  25. 11. 2018 07:21

8- rok jazdím s Toyotou Verso /Nafta/. Osobne nemám najmenší dôvod sa auta zbaviť , na rozdiel od všetkých tých cca lo iných značiek , ktoré som v minulosti po 3 rokoch dával preč pre rastúce náklady na opravy a servis ...

Odpovědět  |   | 
Dan  |  24. 11. 2018 17:04

Camry má svůj příběh, není to auto co bude pokořovat v Evropě prodejní rekordy, ale má na to zaujmout. Spolehlivé, nenáročné, designově trochu zastaralé, ale japonsky bez poruchové a celkem sympatické auto, určitě lepší než korejské plagiáty.

Odpovědět  |   | 
Pomahač  |  24. 11. 2018 17:16

O tom, že je to stokrát lepší volba než korea není pochyb.
Leč oproti japonské solidnosti korea nabízí jako protiváhu neomezený rozpočet na reklamu a na to se pár lidí chytne,,,

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  25. 11. 2018 16:56

A v com je Camry o tolko lepsie ako korejci.

Uveď 3 veci.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  25. 11. 2018 18:39

A kteri Korejci Camry konkuruji?

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  25. 11. 2018 22:14

To nie je odpoved. V com presne je caˇry lepšia ako korejci?

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  25. 11. 2018 14:10

Kórejské plagiátu?


Kde žiješ?

Korejci predbehli Japoncov vo všetkom.

Poznám aj Kórejcov a aj Japoncov, bol som tam opakovane.

Japonsko je uz len tieň starej slávy.

Korejci ich uz predbehli a čoskoro ich predbehnú aj Číňania.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  24. 11. 2018 17:12

Fascinující mne obdobné diskuze, kdy si mnozí protiřečí a mám k tomu několik bodů.
1. Passatu a Superbu ubere pár klientů a to těch co chtějí jezdit v Americe a nechtěli si pořizovat auto z šedého dovozu.
2.Camry je typická Amerika a tuším, že i samotní Američané si ji vybrali právě proto jako svůj symbol typicky amerického auta.
3.Japonci všeobecně vozí do Evropy jen ty auta o které je tu zájem a které ví, že tu prodají tzn. vždy splní plán a nikdy se pak nediví, že tu o daný model není zájem.
4. Uvědomte si, že na světě není auto, které by dokázalo splnit sny a požadavky všech řidičů (pohodlí jako stará dobrá C5, kvalita zpracování Audi, prestiž jako Mercedes, jízdní vlastnosti jako Subaru, výkon v terénu jako Jeep, spotřeba jako Prius a cena jako Dacie).

Odpovědět  |   | 
Josef  |  25. 11. 2018 13:11

S tou "fascinací" diskutujících "odborníků" jsem na tom Rosťo podobně.
K tvým postřehům doplním jen drobnosti:
1. Z hlediska ryze soukromých zákazníků to vidím podobně a předpokládám výsledek , který bude kopírovat prodejní výsledky Lexus. Jsem ale rád, že na trhu vznikne bohatší nabídka a zákazník si bude moi vybrat z více možností. Pokud se na výsledky prodeje podívám z hlediska fleetu, tak v případě, že Toyota nabídne zajímavou cenovou politiku (samozřejmě včetně podstatného parametru - ceny), tak některé firmy by mohly zareagovat z hlediska enviromentální politiky a provozem flotily hybridních benzinových produktů Toyota (nejen modelu Camry) by mohly třeba "deklarovat" i svoji "zelenost" ve svých vrcholových dokumentech (politika a cíle integrovaného systému firmy, atp.). Já osobně bych neprotestoval, pokud bych dostal místo služební naftové Octavie předmětný Camry, určitě to je hodně pohodlné a spolehlivé auto na služební cestování. Pokud by firmy rozhodovaly o "hybridních" flotilách, tak volba produktu Toyota je sázka na jistotu, protože její produkty už dostatečně prokázaly vyzrálost a spolehlivost jejich řešení v podobě dosud vyrobených aut s tímto pohonem. V Česku bych na to ale nesázel, i když třeba v Praze by mohla být výhodou i možnost neomezeného parkování hybridů, kterou vlastníci hybridů Lexus s radostí využívají. V Česku se budou firmy držet svých "osvědčených" řešení - produkty Koncernu, případně Hyundai a ve výjimečných případech produkty 3D.
2. Já bych Camry jako typickou "ameriku" neviděl (tu představuje Mustang, Jeep apod.), ale platí, že si své zákazníky určitě najde. V tom se asi oba shodneme.
3. Zde by se dalo široce diskutovat. Mne napadlo připomenout Hondu se svým modelem Legend a vlastně i s Accordem, když to v Evropě s těmito modely Honda "zabalila". Co se týká Toyoty, tak ten diskutovaný Camry při vhodně nastavené obchodní (a cenové) politice má naději zejména vzhledem k tomu, že "protinaftová" lobby v Bruselu dobře zabodovala a dala tak šanci benzinovým hybridům, které Toyota umí dělat rozhodně dobře.
4. V tomto bodě se naprosto shodneme. Proto s úsměvěm jsem bral "argument" některých diskutujících "odborníků". To, že se v případě Camry nejedná o žádný "soutěžák" - produkt na uspokojení požadavků výkonnosti v oblasti "strouhání" zatáček, "kliček" a průdkého zrychlování a brždění, to je naprosto zřejmé všem, co mají nějaké zkušenosti a používají auta každodenně (a pracovně). S troškou nadsázky omezení maximálky na 180 km/hod beru jako "pojistku" pro případ, že by se řidič jaksi "pozapomněl" a chytili ho policajti. Bez pokuty a bodů by se to neobešlo, ale řidičák by zůstal. Přijít o řidičák by pro mne (a nejenom pro mne) byl "smrtící" úder - ve své práci se bez auta neobejdu. Připomínám to proto, že se člověk občas pozapomene a přes 200 km/hod se snadno dostane, zejména, když jezdí často po dálnicích v Německu.
Na závěr to shrnu obecným faktem - ať si každý vyzkouší a následně koupí auto, které mu vyhovuje a které splňuje jeho požadavky s ohledem na jeho peněženku bez ohledu na značku a model daného auta. Rady a různá hodnocení "znalců" a různých "testů" v časopisech a na webu ať bere s velkou rezervou.

Odpovědět  |   | 
Segouš  |  24. 11. 2018 17:32

To Pomáhač: asi jsem to špatně vyjádřil. Myslím zaostalost z hlediska hybridních technologií, které nejsou zatím tak populární. Samozřejmě na výrobu dieselů je zase napřed koncern.

Odpovědět  |   | 
Pomahač  |  24. 11. 2018 18:39

To přeci není o zaostalosti. Cena je natolik vysoká, že to ekonomický smysl nemá, takže je to spíše taková póza. Koupit si velké auto a za pomoci hybridního pohonu srazit jeho spotřebu na 8 litrů, tedy na dvojnásobek menšího auta s dieselem.
Pokud by to někdo s ekologií myslel vážně, jel by vlakem nebo na kole.

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  24. 11. 2018 18:26

Za půl roku mi končí operák a jdu do Camry. Už jsem se na ní těšil.
Srovnávat tohle auto se Škodovkou je úplně mimo realitu. Superp je auto pro ulítané obchoďáky a vystresovaný nižší management.

Odpovědět  |   | 
mc  |  24. 11. 2018 18:47

Hnusné plasty všude kam se člověk podívá, interiér jak z minulého století.
https://www.autorevue.cz/Client.Gallery/show.aspx...

Odpovědět  |   | 
Redim C.  |  24. 11. 2018 18:56

z toho interieru je totiž vidět, že je to dělaný pro USA. Tam tohle není nic neobvyklého, obecně je americká produkce 3 dekády za Evropou a to nejen interiérem, ale i jízdními vlastnostmi a technikou.
Tady tuhle hrůzu těžko někdo za požadovaný peníze koupí....

Odpovědět  |   | 
Q1  |  24. 11. 2018 19:05

Zase na druhou stranu když se v tom budou vozit opilci na záchytku, tak vyčištění interiéru lze provést wapkou.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 11. 2018 19:18

Skoda ze jizdni vlastnosti ridicu tolik zaostavaji za jiznima vlastnostma uzasnych evropskych autaku

Odpovědět  |   | 
josephko  |  24. 11. 2018 20:41

Passat aj Superb sa fakt má čoho obávať...
Dizajn des a hrôza - neviem, čo vypadá horšie - či karoséria alebo palubka. A bez kombíku je v Európe predaj každého modelu vyslovene slabučký...

Odpovědět  |   | 
Majko  |  25. 11. 2018 00:30

Je to kvalitné, spoľahlivé a nedymí to? Tak to sa tu určite predávať nebude, kto by to chcel ...

Odpovědět  |   | 
Ada je zase tady  |  25. 11. 2018 00:55

Bez dieselu to koupí jen pár extravagantů

Odpovědět  |   | 
Iggy  |  25. 11. 2018 05:23

Krasavec.... bral bych ale mam zálusk na Lexuse :)

Odpovědět  |   | 
jirka  |  25. 11. 2018 05:53

taky se vám tu objevuje přes půl obrazovky reklama na škodu? A pak v článkách o škodě tvrdí že nejsou škoda web.

Odpovědět  |   | 
sws  |  25. 11. 2018 08:14

Je podivuhodné, že z jedné země může pocházet Ma6 a tento mrzák na kolech.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  25. 11. 2018 08:23

Ten mrzak se navic prodava celosvetove lepe/vice nez kterykoli model Mazdy (nebo Skody)

Odpovědět  |   | 
sws  |  25. 11. 2018 09:36

Sekaná se také prodává lépe než uherák.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  25. 11. 2018 10:15

Poctiva sekana neni o nic horsi nez uherak, jen je jina

Odpovědět  |   | 
sws  |  25. 11. 2018 10:20

Je to pořád jenom sekaná.

Odpovědět  |   | 
Lukas-e30  |  25. 11. 2018 08:21

Vazena redakce, pokud Toyota nebude na Camry davat slevu aspon 30%, tak se v taxisluzbe absolutne nechyta......
A jeste bude muset hodne premlouvat nejaky dispecink, aby stavajici flotily superbu dispecinky vymenily.....

Takze nejen cena aspon -30% tak jeste zajimavou nabidku na operativni leasing.....jenze vlstne, kdo pak bude kupovat ty ojety Camry za 600 po 2letech provozu a se 120-150tis. Km.

Pokud ma maximalku omezenou na 180 je to smutny....

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 11. 2018 09:51

Jako že taxík potřebuje maximálku aspoň 300 km/h, jo? Vždyť to stejně stráví 99% času jen ve městě.

Odpovědět  |   | 
Lukas-e30  |  26. 11. 2018 15:45

Ja bych si auto s omezenou maximalkou nekoupil. Taxik sice travi hodne casu ve meste, ovsem i taxikar je jen clovek. Auto se pouziva i na soukrome jezdeni.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 11. 2018 17:24

Neomezená rychlost není u žádného auta. Vždy je nějak omezená, buď výkonem motoru, konstrukci auta, elektronicky často na 250 km/hod, nebo z důvodů poslání, zaměření, auta na 180 km/hod, jako to bude asi v tomto případě, kde se očekává ekologičtější chování auta a z toho případně vedoucí výhody pro majitele (zóny přístupu do měst, daně, dotace na koupi auta...).

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  26. 11. 2018 19:48

Tak pokud ve volnem case hoblujes nemecke dalnice

Odpovědět  |   | 
FKK  |  25. 11. 2018 10:26

Hnusné to je fest, o tom žádná. Ale zase to obohatí trh a ostatní káry o to víc vyniknou ve srovnání s tímto čudem.

Odpovědět  |   | 
a  |  25. 11. 2018 12:35

Nevím, ale asi to v Evropě moc prodávat nechtějí. Kdyby nabídli všechny varianty exteriéru, co jsou na trhu v USA včetně dvoubarevných, tak by měli větší úspěch. I interiér mají ve víc barvách.
Díval jsem se na americký konfigurátor, tam se mi to vzhledově líbilo. Ale tento jednobarevný tmavý vnějšek i vnitřek je o ničem.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  25. 11. 2018 15:04

2/3 Camry se prodaji v USA, tak proto.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  25. 11. 2018 17:14

Další šváb-na rozšlápnutí.Superb nemusi mít strach.

Odpovědět  |   | 
Bouce  |  25. 11. 2018 20:10

Jen aby ta "výhodná" cena nebyla vykoupena horším podvozkem jako třeba Corolla. Navíc se Superb hodně prodává 4x4, což Toyota asi nebude. No každopádně doufám, že něco udělají s infotainmentem, protože ten je v současnosti obecně u Toyoty tristní.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  25. 11. 2018 20:22

Camry neni konkurenci Passatu ani Superbu.

Odpovědět  |   | 
Bouce  |  25. 11. 2018 20:38

Konkurence to je, ale je otázkou, zdali v našich končinách bude konkurovat. Stejně jako třeba Honda Legend byla dokonalé auto, ale do flotil se nikdy nezařadila. Toyotě by mohl pomoci nynější odklon od dieselu a pak kauza VW. Když byla krize, přestali jsme nakupovat do firmy BMW a přešli k VW, i když se dále kupovali nejvybavenější modely, takže jsme byli na ceně BMW. Ale tvářili jsme se úsporně a lidověji. Nyní máme odklon od VW, takže je to jedna z alternativ. Ono jich zde zase moc není.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  25. 11. 2018 20:56

U nas myslim ani nahodou. Ve svete byl loni Passat tusim o 100k pred Camry v top20. Jakmile zacne VW chrlit mildhybridy a casem fullhybridy, nebude u nas vubec o cem. Mne se Camry 2019 libi. Interier a ty strasne 'dulezity' veci tilik neprozivam (mam momentalne Avensis, nejradeji jsme mel sveho casu SAAB)

Odpovědět  |   | 
C++  |  25. 11. 2018 21:03

Honda Legend bylo zajímavé auto, dokonalé ani omylem. Třeba pohon 4x4 by špičkový, ale například automatická převodovka byl neskutečný krám.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  26. 11. 2018 10:04

Jediné čeho se mohou passat se supem obávat jsou legislativní kroky zelených magorů v germánii. To je pro ně odbytové nebezpečí. A vedení VW na to zareagovalo a udělalo z nich výběhovou řadu vyráběnou v Kvasinách. Tahle zastaralá, neatraktivní japonská plečka není žádná konkurence. Ta je zcela k smíchu.

Odpovědět  |   | 
JK  |  26. 11. 2018 16:13

No v rozředění fádních až nudných Passatů, Superbů a Octávek doufám docela dlouho, ale že by tomu tahle podivnost zrovna pomohla si úplně jistý nejsem.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  26. 11. 2018 21:07

Konečně důstojná limuzína. Tohle auto ani náhodou nekonkuruje Superbu s Passatem. Možná Arteonu. Že jede jenom 180? V pořádku. Víc pan vysoký státní úředník nepotřebuje.
Tohle je auto do města a nemíří na řidiče s mindrákem, ale na jeho pasažéra.

Odpovědět  |   | 
Toky  |  27. 11. 2018 09:18

Zaujímalo by ma, že koľko z tu prítomných v diskusii má či malo REÁLNY záujem o kúpu tejto Camry a preto ten článok čítali a pripojili sa do diskusie. Podľa toho čo tu čítam asi tak jeden, maximálne dvaja. Tak rozmýšľam akú reálnu výpovednú hodnotu tá diskusia má a koľko je v nej zbytočných rečí. A to vrátane môjho príspevku.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  27. 11. 2018 09:51

Zajem by byl, penize ne (resp neminim tolik utratit za jakekoli auto), mam Avensis

Odpovědět  |   | 
J+K  |  27. 11. 2018 10:15

Tu reálnou hodnotu jsi právě popsal, z diskuze je patrné, že o Camry nemá REÁLNÝ zájem prakticky nikdo a bude to jen další propadák na evropském potažmo českém trhu.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 11. 2018 11:47

Vzpomínám si, když jsem viděl poprvé Multiplu, jak jsem se nad designem osypal a říkal si, že to snad nemůže nikdo koupit. To bylo potom údivu, že to lidé kupovali. Pokud to vezmu po stránce designu, tak Camry je proti Multiple opravdový fešák a vůbec bych se nedivil, že Toyota předpokládané prodeje Camry dosáhne.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  27. 11. 2018 19:00

Z diskazu je patrné, KDO diskutuje. Žádní zájemci o tenhle druh vozu. Záměrně píšu druh, protože jde o charakter a ne o třídu.
Tady jsou téměř bez výjimky nadšení řidiči a znalci ojetin. Auta jim podpírají sebevědomí a jsou jejich egem. Tvrdit, že o Camry nebude mít reálný zájem prakticky nikdo, můžete Vy, ale pravda to rozhodně není. Ve světe se může Passat nebo Superb na Toyotu jen zasněně dívat.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  27. 11. 2018 21:04

AFAIK se Passat prodava lepe nez Camry, ale to je fuk, prvni, druhy, treti, sve kupce si najdou vsechny 3 propirane auta. Akorat v nasich koncinach Camry koncernu nezatopi.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  27. 11. 2018 19:04

Samozřejmě máte pravdu. Tohle fórum je specializovaná bublina řidičů těch nejrychlejších ojetých pleček. S kšiltem čepice dozadu, pochopitelně

Odpovědět  |   | 
David Veselý  |  05. 12. 2018 16:19

Rozhodně se mi to líbí víc než nějaký super od škodovky, co Vám? Hlavně je tam hybrid a ne smradlavej diesel. Dle mého škodovka začne dost ztrácet, jelikož tohle vypadá opravdu libově, nemyslíte?

Odpovědět  |   | 
Lukáš N.  |  06. 12. 2018 15:14

Asi jste myslel "superb" pokud, ano nezbývá mi nic jiného než s Vámi souhlasit. S příchodem této Toyoty škodovce klesnou rapidně prodeje, tedy pokud to ještě jde, jelikož narvané Milovické letiště svědčí o tom, že se asi moc nedaří už delší dobu.

Odpovědět  |   | 
Darren  |  07. 12. 2018 14:47

Souhlas.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

včera | Jan Mička | 31 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků
Minitest Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (133 kW): Tak trochu ve stínu

Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (minitest)

Pustit se do boje ve střední třídě s benzinovou jedna-šestkou už v dnešní době není nic neobvyklého. Jak si vede Peugeot 508 se slabším zážehovým motorem?

12.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dožene, ale v něčem i překoná

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dože…

Prototypy modernizované Škody Superb se už v současnosti prohánějí po českých silnicích. Oficiální premiéra je na spadnutí, pojďme si proto shrnout, co zatím s jistotou víme.

16.  2.  2019 | | 143 N/A
Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konci. Její odchod spustí revoluci

Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konc…

Škodě Citigo bylo na podzim loňského roku sedm let. Už nyní víme, že verze se spalovacím motorem se osmého roku života nedočkají, model jako takový však úplně neskončí.

18.  2.  2019 | | 69 N/A