Spasí vzhled Volkswagenů „design Alfy Romeo”?

Známý Ital Walter Maria de Silva se stane hlavním designérem německého koncernu Volkswagen. Schopný návrhář se proslavil hlavně svými díly u Alfy Romeo, pro kterou navrhl mj. Alfu 156 a 147.

Poté ovšem odešel ke španělskému Seatu, kde předal část svých nápadů novým generacím modelů. Nová Altea a Toledo pak byly navrhnuty přímo v jeho režii. Poté již putoval koncernem Volkswagen přes Lamborghini a Audi až na samotný vrchol.

U Volkswagenu bude dohlížet na design koncernových vozů jako celku, tedy bude zodpovědný i za výsledky práce designérů české Škody a přímo se pak bude podílet na návrzích Volkswagenu a Audi. Jeho poslední výtvor v podobě Audi A5 bude představen v březnu na ženevském autosalonu.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků