Spasí vzhled Volkswagenů „design Alfy Romeo”?

Známý Ital Walter Maria de Silva se stane hlavním designérem německého koncernu Volkswagen. Schopný návrhář se proslavil hlavně svými díly u Alfy Romeo, pro kterou navrhl mj. Alfu 156 a 147.

Poté ovšem odešel ke španělskému Seatu, kde předal část svých nápadů novým generacím modelů. Nová Altea a Toledo pak byly navrhnuty přímo v jeho režii. Poté již putoval koncernem Volkswagen přes Lamborghini a Audi až na samotný vrchol.

U Volkswagenu bude dohlížet na design koncernových vozů jako celku, tedy bude zodpovědný i za výsledky práce designérů české Škody a přímo se pak bude podílet na návrzích Volkswagenu a Audi. Jeho poslední výtvor v podobě Audi A5 bude představen v březnu na ženevském autosalonu.

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků