tak potom to auto ide do hrobu
Do hrobu půjdou celé automobilky. A to ty které nejsou "prémiové". Třeba Škoda teď těží z jisté exkluzivity Enyaqu, ale to nebude trvat věčně. Pokud přežije, tak za cenu škrtů, propuštění a zavírání továren. Max. 2 modely, jako ostatní. Monstr SUV a velký sedan/liftback. Prodeje max. 30% současných.
Nemyslím si, že zákazníci Porsche mají nějaký problém s elektromobilitou.
možno "zákazníci" typu paničky ktorým kupujú tie SUVčka..
Jenže ty paničky jsou majoritní kupec značky Porsche, stačí se podívat na prodeje. Macan a Cayenne mají naprostou majoritu prodejů.
Paničky, které u elektromobilu marně hledají u benzinky víčko na doplnění paliva....:-))
U Macanu nebude nejmenší problém. A 911, jsem nejvíce viděl v Hamburku, kde v tom jezdí bílé límečky. Těm to také vadit nebude. A i paničky jsou nezanedbatelná skupina odběratelů.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.