Jedna věc mi není jasná.Jak může testem projít auto, které se ještě neprodává a bude představeno až na jaře na autosalonu. Proč to nechápu?V době, kdy na clekové hodnocení mají vliv i takové věci jako růszné asistenty a hodnotí se jejich osazení i v základních Evrospkých verzích není přece možné tento test relevantně provést, nejsou-li k dispozici ani oficiální ceníky.Opravdu zvláštní způsob...
já zase nechápu, co nechápeš. Jaký vliv má přítomnost ceníku na technické kvality vozu?
EuroNCAP auta vždycky potajnu kupovala od dealerů aby to byly standardní auta z běžné produkce a nebyly nijak připravené na test.
To jednak a za druhak, jak už sem psal prve, zohledňuje přítomnost určitých asistentů ve středním stupni výbavy (nebo v základním, teď nevím)...Příklad: Svého času Panda dostala 4*, protože měla kolizní systém jen za příplatek, kdežto Citigo (UP!) kolizní systém mělo (v určitém stupni výbavy), tak už si sáhlo na 5*, byť v samotném crashi nemělo lepší výsledek než ta Panda (byli vyrovnaní)...Neznám přesně ten systém výběru aut, ale v tomto případě, pokud hodnotím asistenty (a vím prd, v jaké výbavě budou a za jaký příplatek) u někoho srážím body, že to tam není, ale lze to dokoupit a u druhého dělám hodnocení bez znalosti komerčních specifik, tak tady něco smrdí a zase je někdo v určitém ohledu zřejmě rovnější.... Tím nezpochybňuji výborný výsledek, jen mě mne zaráží ta věc co zmiňuji.
aha, ted uz ti rozumím, jen jsi to špatně napsal napoprvé. Nejde o ceník, jde ti o to, aby to auto nebylo jakýsi předprodukční prototyp, vyrobený lépe a vybavený lépe než standartní seriovka
No ano ale i v pripade jiz vyrabeneho modelu se vybava i asistencni systemy mohou zmenit. A pokud auto je hotove, ma homologaci, proc by nemohlo jit k encap i pred zahajenim prodeje?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.