Spa-Francorchamps se soudí s Infiniti kvůli jménu Eau Rouge

Spa-Francorchamps se soudí s Infiniti kvůli jménu Eau Rouge

Když automobilka Infiniti pojmenovala svůj rychlý sedan Q50 po slavné zatáčce Eau Rouge na závodním okruh ve Spa-Francorchamps, určitě netušila, že ji za to bude provozovatel okruhu popohánět až k soudu.

Okruh ve Spa-Francorschamps totiž napadl snahu Nissanu (a potažmo Infiniti) o registraci jména Eau Rouge pro osobní automobil. Okruh si jméno nárokuje a tvrdí, že se mu ho automobilka snaží ukrást. Věc tak zřejmě bude muset dořešit soud, pokud se právnici obou stran nedohodnou.

Očekávané je skutečností, Infiniti Q50 Eau Rouge se bude vyrábět

Očekávané je skutečností, Infiniti Q50 Eau Rouge se bude vyrábět

Infiniti Q50 Eau Rouge je koncept silničního supersedanu, který využívá orgány Nissanu GT-R. Pohání ho dvakrát přeplňovaný vidlicový šestiválec 3,8 l o výkonu 586 koní, síla putuje samozřejmě na všechna kola přes dvouspojkovou převodovku.

Koncept Q50 Eau Rouge propagoval i mistr světa vozů formule 1 Sebastian Vettel a Infiniti zveřejnilo oficiální fotky právě ze slavné zatáčky Eau Rouge ve Spa-Francorchamps jako poctu tomuto okruhu. No, asi nečekalo, že to dojde tak daleko...

bazar

Infiniti EX 3
Rok výroby: 2010
Stav: 39 095 km
Cena: 430 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 871 km
Cena: 275 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 420 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 480 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: 19 970 km
Cena: 480 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

dnes | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků