Soumrak dieselů už nastal i v Česku: Letošní prodejní podíl klesnul o 8 procent

evangelista Lukas  |  05. 04. 2018 15:06

11. prikazani: Nepozadas dieselu dealera sveho'.

Odpovědět  |   | 
Ja  |  05. 04. 2018 15:35

Nafta patří do kamen.

Odpovědět  |   | 
rozkmotrene mracno  |  05. 04. 2018 15:49

Tak jiste. Ono to opacne ani nechytne!

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  05. 04. 2018 22:30

Někdo už zkoušel dát kamna do nafty?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  06. 04. 2018 17:34

Utopit? Proč by ne?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  20. 04. 2018 16:52

Když hodíš hořící kamna do nafty tak to možná blafne taky

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  05. 04. 2018 18:17

Ale treba dodat ze dnesne TSi motory ponukaju aj nieco z tej nafty (vlastnosti). Trebars 1.0 Tsi taha 200Nm v otackach, v ktorych Vam nasa 1.8 20v (atmo) vynada do uplnych kretenov. Ucinnost benzinaka bola zvysena preplnanim a co este, prislo sa na to, ze termodynamicky je maly trojvalec vyhodnejsi. Cim sa este viac stieraju rozdiely. Takze vlastne dnes mate benzinaka (so vsetkymi vyhodami), pretaveneho do efektivity diesela. Preco by to nemalo mat uspech? Co je na tom zvlastne?

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  05. 04. 2018 22:29

ano.... pokud od toho nechcete výkon, žere to stejně... jak ovšem šlápnete na plyn, rázem proudí benzín potrubím dvojnásobnou rychlostí, než nafta

Odpovědět  |   | 
Lojzic  |  06. 04. 2018 10:57

Zvlastne je na tom to, ze jsi uplne mimo.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  07. 04. 2018 21:43

v com?

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  07. 04. 2018 23:43

Nestrapnujte sa tu. Ked o tom nemate ani paru tak sa nemontujte do odbornych diskusii.

Odpovědět  |   | 
FRČ  |  06. 04. 2018 04:46

Nejprodávanější Oktávie? Jak kým. Jen jako služebák.
Hyundai i30 je nejprodávanějším vozem pro soukromé osoby ve třídě velkých rodinných vozů před Kia Motors a Škoda Auto:
https://press.hyundai.cz/tiskove-zpravy/detail/27_... ...

A je mi úplně jedno, že mi někdo napíše, že tu zprávu vydal Hyundai. Tak to zkrátka je.

Odpovědět  |   | 
Ja  |  06. 04. 2018 07:17

Velkych rodinnych vozu

Odpovědět  |   | 
FRČ  |  09. 04. 2018 21:20

Ano, segment C znamená velké rodinné vozy. Nevím, čemu se divíš.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  06. 04. 2018 10:00

U nás se traduje kdo si koupí Hyundae do smrti už ku...da je . Asi by to chtělo si zajezdit
A uvidíte že rozdíl je v uživatelském komfortu ve prospěch Škody 😁

Odpovědět  |   | 
šofér  |  06. 04. 2018 11:41

tak je vidět, že jste v žádném jiném autě, než ve zbožštělé škodovce nikdy nejel.

Odpovědět  |   | 
Insider  |  07. 04. 2018 06:39

U nás se traduje, že "expertů", co žádné auto Hyundai zblízka ani neviděli (natož, aby v něm jeli), ale ví, že Škoda je rozhodně lepší, jsou tři p*dele...

Odpovědět  |   | 
FRČ  |  09. 04. 2018 21:24

Trapný až to mlátí... Každodenně jezdím škodovkami i Hyundai, takže vidím ten rozdíl, absolutně a jednoznačně ve prospěch Hyundai.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  06. 04. 2018 16:54

Tak to bylo vtipné, i30 jako velký rodinný vůz

Odpovědět  |   | 
FRČ  |  09. 04. 2018 21:26

Asi jako ostatní uvedené, že ano? Hlavně však Golf

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  11. 04. 2018 12:58

Já nenarážel primárně na Hyundai, máme je v rodině a je s nimi spokojenost. Já narážel na to, že i30 je nazývám velkým rodinným autem, což není. Stejně jak jim není Golf nebo Octávka. Co se vám na tom nezdá?

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  06. 04. 2018 08:27

Běžný postu v marketingu je, že v případě poklesu odbytu se udělá cenová sleva a tím se produkt zatraktivní. Takže nafťáky je třeba slevnit.

Odpovědět  |   | 
E15  |  06. 04. 2018 16:15

ne slevnit, ani zlevnit, ale zrušit!

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  07. 04. 2018 07:56

Já jsem stará škola, takže když jde cena dolů tak je to sleva !!!!
Nová pravidla tzv. porevoluční z toho udělal zlevu, takže v nových časech je to levárna a proto zleva. Každému to co si zaslouží.

Odpovědět  |   | 
FRČ  |  09. 04. 2018 21:32

To jim nepomůže, už je nikdo nebude chtít.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  06. 04. 2018 11:40

kombinace Škodovka+ převaha bílé barvy hovoří jasně= nejde o osobní výběr, jde o služebák.... škodvka se nekupuje(snad vyjma Fabie) škodovka se fasuje!
Bohužel i u nás nám chtějí vyměnit astry za tu předraženou bídu :( ,vůbec se na to netěším. Stádní myšlení v praxi! Za komára taky bylo každé druhé auto škodovka, jmte zpět!

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  07. 04. 2018 08:00

Škodárna není mercedes, ale s tím dnešním oplíkem astra bych se nechlubil. To je skutečná bída.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 04. 2018 11:38

Dízlový rakovinomety už se konečně šoupu do rakve

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  07. 04. 2018 23:46

Diesel to ma spocitane to su len populisticke clanky nic ine. Ale je o cem psat, ze jo?

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 04. 2018 10:03

Nema. Ale treba dosledne aplikovat vyhody a nevyhody toho-ktoreho riesiena. To sme inak mali u nas pred polstorocim dozadu. A dnes EU-kolchoz dosiel na to iste. Problemom je, ze na to nesiel systematicky a na zaklade pablbej fyziky, ale cestou najvyssieho zisku. Pretoze ten eu-kolchoz je na nom postaveny. No a preto je dnesny stav taky akym je.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A