Souhvězdí C se rozrůstá

Přestože je stále možné i limuzínu třídy C označit za novinku na automobilovém trhu, přichází Mercedes-Benz s další novinkou patřící do třídy C. Mercedes-Benz C Sport Coupé je atraktivní dvoudveřový model a svou výstavní premiéru si odbude na pařížském autosaloně 28. září.
Souhvězdí C se rozrůstá
Přestože je stále možné i limuzínu třídy C označit za novinku na automobilovém trhu, přichází Mercedes-Benz s další novinkou patřící do třídy C. Mercedes-Benz C Sport Coupé je atraktivní dvoudveřový model a svou výstavní premiéru si odbude na pařížském autosaloně 28. září.

Jméno Sport Coupé podtrhuje dynamické a pokrokové vlastnosti nové třídy C. Sport Coupé nastoluje nové trendy sportovního řízení s vysokými technickými standarty Mercedesu. Přesto, že Sport Coupé je od pohledu temperamentní, je to stále Mercedes-Benz. Svědčí o tom typické znaky vozů Mercedes-Benz, jako je například typická mřížka chladiče s trojcípou hvězdou.

Jestliže příď nového Mercedesu hlásá příslušnost ke znače, pak záď je něčím úplně novým. Platí to zejména o vysoko položené zadní hraně zavazadlového prostoru s integrovaným křídlem a o tmavě zbarveném panelu mezi zadními světly.

Unikátně je řešena je i střecha. Od předního okna k zadnímu křídlu je zhotovena kompletně ze skla. Navíc stačí pouze stisknout tlačítko a přední polovina střechy se odsune vzad. Sport Coupé je o 138 mm kratší než limuzína, měří tedy 4 343 mm. Sport Coupé je také o 20 mm nižší, na čemž se 10 mm podílí snížení podvozku. Přes kompaktní vnější rozměry a dvoudveřovou karoserii nabízí dostatek místa pro čtyři cestující. Ti přední usedají do sportovně tvarovaných sedadel a ti zadní pak do asymetricky dělených sedadel, po jejichž sklopení lze získat až 1 100 litrů zavazadlového prostoru.

Vybavení interiéru dodržuje vysoký standard značky. Interiér je dekorován prvky z hliníku. O tom, že sedíme ve sportovním voze nás přesvědčí tříramenný volant, na kterém najdeme ovládací prvky autorádia, telefonu a některých dalších funkcí.

Sport Coupé pohání výhradně benzínové a dieselové čtyřválce. Nejvýkonnějším motorem je ten s obsahem 2.3 l přeplňovaný mechanickým kompresorem. Výkon 197 koní umožňuje automobilu dosáhnout 100 km/h. za cca 8 s. Maximální rychlost je necelých 240 km/h. Druhým nejvýkonnějším motorem je také mechanicky přeplňovaný, ale má objem pouze 2.0 a výkon 163 koní. Nabídku benzínových motorů uzavírá atmosférická 1.8 s výkonem 129 koní.

Úplně posledním motorem, který si budou zákazníci moci zvolit je dieselová 2.2 vybavená systémem Common-Rail, která nabízí 143 koní, vystačí na každých 100 km s průměrně 6,2 l nafty.

Velkou novinkou u vozů Mercedes-Benz je možnost přiobjednat si i automatizovanou šestistupňovou převodovkou „Sequentronic“. Nová převodovka ještě více podporuje „dynamický“ zážitek z řízení a navíc i snížení spotřeby paliva.

Pro zákazníky, kterým se nový Mercedes-Benz Sport Coupé zdá málo sportovní je připraven „Evolution Sport Package“ – sportovní paket. Tento sportovní paket obsahuje 17“ litá kola obutá do pneumatik 225/40 R17, snížený sportovní podvozek, kůží potažený sportovní volant a další prvky přinášející lepší sportovní vlastnosti.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Mercedes C 2,1
Rok výroby: 2008
Stav: 159 796 km
Cena: 180 000 Kč
Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 170 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 823 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes GLA 2,1
Rok výroby: 2017
Stav: 14 855 km
Cena: 800 000 Kč
Mercedes Sprinter 2,1
Rok výroby: 2010
Stav: 193 078 km
Cena: 245 000 Kč
Mercedes Citan 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 120 670 km
Cena: 180 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků