Souboj výkonných SUV ve sprintu: Dokáže někdo porazit Teslu Model X?

29 komentářů

Kuk Vykuk
22. prosince • 12:26

Sračkový spalovací almary dostali na prdel. Už budou navždy poslední :-PB-]

Maggots
18. prosince • 23:24

Je UPLNE jedno kdo v tomhle testu vyhraje.Nejvetsi koule z tehle aut ma proste tak i tak Mercedes-AMG G 63 !

Já první
19. prosince • 8:58

G63 má koule? Odkdy, prosím tě? Auto pro blbé bloncky.

Kuk Vykuk
21. prosince • 21:49

Koule scháněj ty co je nemaj :-D:-D:-D

Art Vandelay
19. prosince • 7:55

Ked sa 4 auta/ludia/zvierata pretekaju, vzdy je vlastne jedno kto vyhra, lebo ked niekto prehra tak zmeni sutaz na to ze kto ma najvacsie gule a vtedy je vitaz vzdy jasny...

Marek71
19. prosince • 8:32

Přiznám se, že pokud bych měl na to rozpočet a vybíral SUV v této kategorii, tak tato disciplína by neměla tu váhu, co rozhodne. Ale ano, je to určitě působivé a vítězství Tesly se dalo očekávat, když má nejvyšší výkon. Jako sterilní ekonomická volba rozumem je to OK.

Saman
19. prosince • 9:53

mam ten rozpocet a vybral jsem si uplne jine auto nez jake jsou v tomhle sprintu na 1/4 mile, , ale pravda zvazoval jsem ze bych koupil Gcko a nechal si ho tak jako Arnie prestavet, odradila me ale nutnost nektere casti servisovat 360 kilaku od baraku (ikdys by tam auto na nabiti dojet melo)

G
20. prosince • 18:55

Tebe bych chtěl vidět naživo OI a Medvěd vlhký sen. :-D:-D:-D

Anti-automat
18. prosince • 19:50

Zrychlenie je uplne to najdolezitejsie. Na chatu to mam 5ookm, ale predstavte si ten skvely pocit, ked mozem stravit nabijanim dva dni dovolenky naviac len preto aby som mohol na kilometri volnom useku ukazat tej nebohej rodinke v TDi ako mi to krasne zrychluje po najblizsiu nabijacku. No, ono aj cesta je sloboda, ze.

Majkl
19. prosince • 10:57

Stejně výkonný spalovák taky nebude žrát při sešlápnutí plynu na podlahu nějakých 6 l/100 :D
Ano, tam je sice výhoda, že natankování trvá kratší dobu, to je pravda.Na druhou stranou, Tesla S/X 100D či P100D mají dojezd zhruba 400-500 km, což znamená, zastavit u rychlonabíječky na 10-15 minut, mezitím si odkočit na WC, protáhnout se, případně si jít koupit občerstvení a jet dál. Pohoda. :)Řídím éčkovej Mercedes 270 CDI kombi, bydlím na opačné straně republiky než mám rodinu, takže čas od času jedu nějakých 350 km tam i zpět. Kolikrát mi bohatě stačí jen ta jedna cesta, když jsou v Praze či v Brně kolony. :) Pokud bych doslova nespěchal a nepočítal každou minutu, těch 15 minut bych stejně na nějaký protáhnutí se apod. obětoval.

mz
18. prosince • 20:47

Anti: Ano, ta dynamika je opojná, tohle nezažiješ v žádném spalováku. Měl by ses v něčem taky projet, než začneš zase trousit moudra.

Art Vandelay
18. prosince • 21:18

S Chuck Norrisom a.k.a. Anti-automatom si nezacinaj, hned ti vysvetli ako mu dobre ide prehadzovanie rychlosti a jazda na lade s celorocnymi pneu, len ked ja vyskocim na mojho kona, a prejdem lesom aj mimo cesty a preskocim par prekazok, neviem ci na toto bude Chuck ready so svojimi skillmi.

Boro
18. prosince • 21:16

Co je na tom opojne ked si kupim 700 konove auto a pokial nezrychlujem v meste z nuly tak ma ofuknu aj o niekolko sto koni slabsie auta, na dialnici detto.

MZ
18. prosince • 21:47

Teoretiku

jediný pravý LOL
20. prosince • 10:06

Teslisti jsou na dálnici brzda provozu, ty "praktiku", většinou se vlečou osmdesátkou mezi kamiony - aby vůbec dojeli do cíle. :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Já první
20. prosince • 10:38

Nelži, tohle už nikdo nežere.

Kuk Vykuk
21. prosince • 17:34

Jedinej pravej TROL chechta co neumí ani zašroubovat žárofku zase mele svoje howna. B-]

komik
18. prosince • 20:37

5oo km na chatu?? To je masochismus.. Spíš tam mohli napsat cenovky, aby tu zas někteří nepsali, jak jsou elektromobily předražené, zbytečné, slepá větev.. a co když se náhodou rozhodnu, že si zajedu v na víkend do Benátek (protože mi do motoru tryskáče vlítl holub a musím je autem) tak bych si musel udělat v Salzburku pauzu, dobít a přespat!!! A podobné story kvůli kterým jsou elektromobily úplně na houby a nejlepší je osvědčený diesel.

MamFkus
19. prosince • 1:32

Je zvláštní, že v době kdy se hromadně státy odklánějí od fosilních paliv se najednou stane IN elektrická energie v autech. Náhoda? A nebo si tu někdo myslí, že neexistují jiné provozně úspornější technologie? Takže opět: http://bit.ly/2AfrSJW... ta samá píseň pro rozhádanou hordu příznivců jedné či druhé strany. Ale jak je to opravdu s životností baterií to tu raději nikdo nenapíše. A proč taky? :-D
"Opakuj lež dostatečně hlasitě a lidé tomu uvěří" A. Hitler

Art Vandelay
19. prosince • 7:08

Zivotnost baterii je problem? Som si nevsimol, ze by Model S, ktory sa vyraba od 2012 mal nejaky problem. Degradacia je tak pomala, ze zivotnost baterie urcite problem nie je. To je ta alternativna realita, ktoru taki ako ty hlasaju.

jediný pravý LOL
20. prosince • 16:07

Ano, životnost baterií je problém. Ty si totiž "nevšimneš" nikdy.

Marek71
19. prosince • 8:36

Ano, při "normálním" nájezdu baterie není problém. Pokud se jezdí hodně, tak už to je jiné:
http://www.hybrid.cz/elektromobil-tesla-model-... ... Ale zase, výměna baterky proběhla vždy v záruce, takže náklady nula.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Já první
19. prosince • 8:57

Při takovém režimu provozu by se spalovák dožil poloviny...

Marek71
19. prosince • 9:31

To není pravda, při nezanedbané údržbě by to vydržel i spalovák, akorát by to zřejmě bylo dražší.Ale o to nešlo, řeč byla o výdrži baterky.

Majkl
19. prosince • 10:50

Možná se oba díváme na něco jiného, ale mě tam překvapuje ta nízká degradace baterie, po 300 tisících km pouze 6% kapacity, což je prostě super hodnota. Tu první baterii tuším měnila Tesla zdarma v rámci záruky kvůli tomu, že v té době neměli nastavený správně software, který nebral v potaz degradaci baterie a tudíž ukazoval vyšší dojezd než měl.
Co se té druhé týče, podle mě je to prostě totéž, co se děje mnohdy i u klasických aut, nebo třeba u elektroniky (ten samý díl na jednom voze vydrží strašně dlouho a na druhém odejde třeba daleko dříve). Určitě tomu to pravidelné každodenní rychlonabíjení moc neprospívá, spíše naopak. Takže i tak vzhledem k provozním podmínkám celkem super.Ze současných dat provozovaných Tesel to vypadá spíše na pokles kapacity po ujetí 100 tisíc km zhruba o 5-6%, každých dalších 100 tisíc o další 2-3%. Což znamená zhruba pokles kolem 20% kapacity baterie po ujetí 500 tisíc km. Při nejvyšší verzi Modelu S 100D, která má dojezd nějakých 500 km, se dojezd zkrátí o 100 km, což je při takovém nájezdu hodně slušné.

jediný pravý LOL
20. prosince • 10:04

Ta tzv. "nízká degradace" je podvod. Elektronika je nastavená tak, že ukazuje a zpřístupňuje menší kapacitu, než je reálně osazená.Samozřejmě se mohou projevit kusové závady, což se ale při dosavadním nízkém počtu vyrobených Tesel neukáže jako velký problém.
Spíše než ujeté kilometry, bude problém způsob nabíjení a vybíjení (jak moc často se baterie hluboce vybijí, nebo se tomuto stavu přiblíží, popřípadě rychlost nabíjení - nabíjecí proud) a samozřejmě hledisko času - baterie akumulátorů stará několik let bude degradovat, ať se s ní bude jezdit nebo ne.

Zelí
20. prosince • 13:58

To je přesně to, co soft dělá... lže. Je to režim, který je pro všechny zúčastněné výhodný. Jde o to, aby zákazník v záruce nemohl nic reklamovat a byl spokojený s tím co má. Zákazník není schopen zjistit stav baterie. Veškeré informace má ze "systému", který mu poskytuje informace. Je to "Hall"....

G
20. prosince • 18:38

Povím ti tajemství, ať ze sebe neděláš hlupáčka, kapacita baterie se dá změřit . ;-)

Marek71
19. prosince • 11:43

"Hlavní opravy proběhly tři, všechny v rámci záruky: výměna baterie po 310 000 km, druhá výměna baterie po 518 000 km a výměna pohonné jednotky po 57 000 km. Druhou baterii bylo nutné vyměnit, protože indikovala 22% pokles kapacity (první pouze 6%)."Ale ano, souhlasím, že to není špatné, jen je potřeba s tím poklesem kapacity počítat. Tady ještě tomu "pomohlo" to rychlonabíjení.

Doporučujeme

Články odjinud