..ono nejde samozrejme jen o tu ruchlost...porsche je proste pro jiny zakazniky...pokud bych o elektromobilu uvazoval, byl by pro me ten vysledek naprosto nepodstatny...bral bych porsche ...a jestli se nepletu, nejde jen o rychlost jako takovou , ale i o to, ze tesao to proste v kuse neda a "uvari se"...prepne se do nejakyho nouzovyho rezimu...teda aspon zez\catku to tak bylo
Tesla oznámila, že ukončila pokus.Její speciál nezajel oficiální měřené kolo a včera skončil na odtahovce. Čas sériového Taycanu nebyl překonán a nebude ani zápis ve třídě speciálů.Totální fiasko.
Meleš úplný hovna. V době firemního testování kdy jsou na okruhu auta více automobilek a jiných subjetů je zakázáno se pokoušet dělat oficiální měřená kolečka z důvodů bezpečnosti ostatních účastníků a ani by to nemělo smysl, když se mezi ostatníma musíš proplétat.Na to si musí automobilka vytvořit speciální rezervaci.Mimochodem Tesla netestovala jen jedno auto, ale toho si tvůj havarovanej mozek nestačil všimnout.Pokud při testování něco nerozbiješ tak testuješ málo nebo špatně. Testování je od toho aby si zjistil hranice možností svejch výrobků a co všechno vydržej. Pianko můžeš jezdit v důchodu. B-]
To je škoda. Kdoví, co zatím asi bylo. Že by třeba vyndali i tu poslední sedačku a volant a nechali by to jet jen na autopilota?
" Proč tedy Teslofilové neslaví? Protože do celé věci začali všichni šťourat a vypadá to, že Tesla se zatím asi nemá čím chlubit."Autor článku je rozhodně nezaujatý a nestranný. Pravý profesionál.
Pěkný trapas Tesly. Takže si to shrneme:V sériových autech to má Taycan za 7:40, sériová Tesla S nemá na NS žádný čas, protože v plném tempu NS nedokáže objet bez přehřátí baterek.Ve speciálech má Tesla čas 7:19, Porsche 5:19Tož Musk by měl zase rychle naslibovat nějaké nové fantasmagorie aby tu ostudu nějak zamaskoval. :-D
A teď si milé děti spočítejme náklad na 1s času 😂😂😂 A doporučuji se zaměřit na spalovací vehikly typu Carrera GT 😂😂😂
Francku ty máš dneska slabší den.
supersport Porsche Carrera GT (980) čas na uzavřeném okruhu 7:28, cena 14 megarodinný sedan Tesla P100D+ čas na otevřeném okruhu 7:23, cena neznámá ;-)
Dřevěná koloběžka čas na uzavřeném okruhu 5 hodin, cena 500czk, čas na jednu sekundu necelé 3 haléře. Vy jste ale hlava pane wachtmeister.
Takto se to ale nepočítá, milý pane. Musíte si vzít referenční čas 7:43 a od toho počítat kolik vás stojí zlepšení času o 1 sekundu. ;-)
A nestačilo by k dosažení lepšího času trošku dříve zmáčknout tlačítko "stop" na časomíře? Eventuálně zmáčknout stop a pak za chvíli znovu start uprostřed měřeného kola, aby byl celkový čas ještě lepší? To by vlastně celkem nic nestálo, možná jen nějakých 20 sekund oficiálně neměřeného času ... ;-)
Tesla žádný čas nezveřejňuje, oficiální pokus teprve proběhne. To jsou čísla od německých špionů.
Nebude. Konec a z ostudy kabát.
Aspoň, že přitom měření času spočítali také vyndaná sedadla ...;-)
Cílový čas je 7:05, takže bych vyčkal. Myslím, že na sedadla apod. tam bude prostoru až až :-D
Cílový čas je 10:50, ten ovšem dala odtahovka značky MAN s Teslou na hrbu. Prý je to rekord mezi odtahovkami, tak uvidíme jestli jej zapíší.https://www.youtube.com/watch...
Tvl, odtahovka koncernu VW odváží zdechlou Teslu a okolo krouží Taycany a další Poršáci jakoby se nechumelilo. To nevymyslíš, myslím, že reklamní spot na Taycan je vyrobený a je zadarmo.
F. Porsche se zabýval možností výroby elektromobilu už někdy kolem r. 1900. Během 2. sv. války zkusil postavit elektrický tank Tiger a pak supertěžký tank Maus. A tak má Porsche z hlediska pokusů o výrobu vozidel poháněných elektřinou docela dlouhou historii a to by se asi nějak mohlo projevit. Koneckonců Tesla si na okruhu postavila Supercharger, ale kde a čím tam asi nabíjí Porsche Taycan?
LOL, ještě by to chtělo nějaké úderné heslo jako třeba tam kde ostatní končí my začínáme a nebude to mít chybu
:-D 👍
Čekáme čekáme, zatím ale tak nějak nic že? :-D
Hodinky za par stovek ukazuji cas vicemene stejne presne jako hodinky za par milionu... a ted si spocitejme naklad na 1s casu ;-)
tvl poprskal jsem si hned novej monitor, teď jsem ho vybalil! :D
Vedeli jste ze lithiove baterie nesmite vystavit mrazu a teplotam nad 40 protoze jim to zkracuje zivotnost. El clanky jsou ulozeny v boxech ktere jsou vyhrivany primo baterii, takze az dojedete domu a nedate dobit auto a bude venku -10 a nechate tam auto stat tyden bez dobiti, tak dojde k nevratnemu poskozeni litiove baterie. Litiove baterie totiz musite skladovat nabite. Pokud napeti clanku poklesne pod 2,7 voltu tochazi k nevratnemu poskozeni.
Věděli jste že právě proto má například baterie BMW i3 9 řídících jednotek a teplota je moderována chladivem klimatizace? Dost možná jsou inženýři o krok napřed před hospodskými huboumlátiči 😂
Kolik dni v mrazu muzes nechat odstaveny i3(nebo jakykoliv elektromobil s li-ion) bez dobijeni?
V zimě to zkusím, nyní mám vyzkoušeno 4 týdny v létě bez poklesu. (BMW i3 má pouze sériové zapojení článků v baterii a nedochází tam tedy k samovybíjení vlivem balancování paralelně zapojených článků)
pane bože co tohle píše za čuráka? zajela lepší čas? zajela, so what?
A k tomu to byl čas na okruhu kde bylo xxx účastníků (nebyl uzavřený) a řidič se šťoural v nose :-D Myslím si, že cenový rozdíl 2 mio CZK poskytuje až až prostor pro úpravy 😂
Proč srovnáváš cenový rozdíl mezi taycanem a teslou S, když to co jezdí na okruhu není tesla S?
To co jezdí na okruhu je vývojová verze Plaid a vsadím se, že ten čas bude sakra lepší než 7:23 a cena sakra nižší než Taycan. Jinak se na to zkus podívat pohledem časů spalovacích Porsche a pak zjistíš, že jediným poraženým budou ICE Porsche, které ve světle časů o kterých zde mluvíme vypadají poněkud trapně.
Porsche 911 GT2 čas 6:40:33, elektrická ovečko.
Tak to mi ukaž Porsche 911 GT2 které zajelo tento čas :-D:-D:-D:-D První Porsche 911 GT2 má čas 7:32.0Ty asi myslíš tu okruhovou překopávku Porsche 911 GT2 RS MR kde jen ten kit stojí 100 tisíc euro.https://www.manthey-racing.de/MR_Flyer_Porsche_911_GT2-... ... A čas Tesly 7:20 není čas na uzavřeném okruhu, takže bych vyčkal na ofiko... B-]
Takže zaprve v tříde speciálů je úplně jedno, kolik stojí jaká úprava. Podstatný je pouze čas. Navíc argumentovat cenou nějaké úpravy může vyvolat dotaz, kolik stála úprava speciálu Tesly. Zadruhé street legal čas Porsche, tedy homologovaného a registrovného na značkách je čas 6:47.25, konkrétně Porsche 911 GT2 RS, elektrická ovečko.
Toto je v podstatě zcela nepodstatné, ty čmoudící zrůdičko... Podstatné je, že rodinný sedan rozšlape většinu výrobního programu Porsche.
Rodinný sedan s jedinou sedačkou :DChápu, že ovečky hledají pozitivistický výklad toho debaklu, ale jen se samy zesměšňují.
Runner, mam pocit, ze si zacinas uvedomovat, ze budes musiet vyvesit bielu zastavu,, elektricka revolucia ide dopredu milovymi krokmi a Tesla je jej lider. Ako vidis Q3 a Q4? Zmiereny s prehrou?
Chystám se otevřít short pozici, snad to ještě trošku vyleze.
To je rovnaká trieda?
Ano.Třída speciálů. Nebo jakou třídu ve které máme porovnat čas spalovacích Porsche s elektromobilem měl na mysli?
Elektrické nesériové auto a čas 7:20? Hodně mizerné, rekord speciálů je 6:05 a i Číňani to dali za 6:46. Elon si urval jenom další ostudu.
Přesně tak, ale evidentně mu to u spousty lidí prochází.
Leda tak u svědků Elonových.
Za par let bude kazde dalsi sebelepsi a sebetechnictejsi auto 'na nic', protoze cas na Ringu nepujde posouvat. To teprve budou zne pro populisty a troly ;-)
runner měl pravdu, Tesla fakt zajede "rekord" v kategorii červených elektrických sedanů s voňavým stromečkem na zrcátkuže je hamba nefackuje
este neskrachoval ten vyrobca televizorov?
Že by američané pojmenovali automobilku podle české TEchnikaSLAboproudá? 😂
Chce to holt Scalu a na Teslu se zcela vybodnout
Někdo, kdo chce Porsche, o Teslu nezavadí ani pohledem, bez ohledu na nějaký pofidérní výsledek na okruhu.
Na druhou stranu je výsledek Porsche jen o vteřinu lepší než výsledek "obyčejné dvoulitrové" předokolky Civic Type R. Megane se chystá Civica překonat. Takže se se svým motorem 1,8 a náhonem na předek nejspíše dostane před Taycan S.
Aha a kde jsi na to přišel? Já vidím zcela něco jiného... https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburg...
Co se ti nezdá na rozdílu 7:42 vs 7:43,8 (Megane RS trophy 7:40,1)
Tady se bavíme o čase 7:23. Každý ví, že Porsche zajelo uměle pomalý čas, aby neztrapňovalo své archaické spalovací dědečky. Proto také nepoužili nejsilnější verzi Taycanu. Taycan totiž není Tesla killer, ale Porsche killer :-D
Pro nekoho je pri koupe neoveho auta zrychleni a cas na okruhu, nekdo ma uplne jine priority.Pro me je u Tesly velky a neprekonatelny problem.Dat za auto 3 miliony a kavlita materialu je na urovni mainstreamu za 800litru.Kdyz si sednu do eska nebo sedmicky, nasledny pohled do interieru jakekoliv Tesly je tristni.
Tak jasně, protože 2 mil jdou u Tesly na technologie a zbytek pak odpovídá autu za 800tis. Kdyby byla Tesla drahá jako Porsche (a ne o 2 mil levnější), tak by kvalita materiálu odpovídala autu za 3 mil. Elektromobily za 1 mil, taky zpracováním odpovídají autu za 500tis. eCitoGo za 430tis odpovídá CitiGu za 210tis. To je prostě současná realita. Postupně se to ale bude srovnávat...
I pětkovej bavorák za 1.5 mil je interiérem na míle daleko před teslou. I áčkovej mercedes za milion...
Zajimave E tron zpracovanim uplne v jine galaxii nez jakakoliv Tesla a stoji take 2mega v zakladu. Porovnejte materialy etronu a Tesly. Tesla je oproti Etronu Dacia v materialech, byt ma lepsi uspornejsi pohon.
Ak si správne pamätám tak etron zase nemá hliníkovú karosériu a preto je veľmi ťažký.Ďalšia vec je, že je to v podstate prerobená Q rada čiže Audi už malo dávno zaplatené podstatnú časť nákladov.Model S bol od počiatku nanovo navrhnuté auto.
Jestli je tezky nebo ne nebo jestli ma zrychleni za 3,9s nebo 5,2s neresi 99% klientu. Plno zakazniku ani nevi ci nezna rozdil mezi hlinikem a oceli. Pro vicero lidi je to "kov".Ale kdyz se s Teslou svezou, interier ma nadech lacinosti, palubka, jako z multikary hnus. O preciznosti, vyroby si nedelam iluze. Soused mel Esko 100D a ty zavady co mi rikal. Jako napr. mu tekla voda pri desti ci v mycce zadnim oknem do auta -kara za 3,5milionu.A to se nebavim o technologich co Tesla nema oproti premiove konkurenci. Teslu nyni kupuji hlavne nadsenci, protoze mela technologicky naskok. Nyni postupne budou prichazet nove EV modely od ruznych automobilek a v Tesle bude horko.
Som písal niečo o zrýchlení?Inak zaujímavé že väčšina diskutujúcich ma vždy suseda s Teslou alebo nejakým iným EV.
Samozřejmě že čas na okruhu nemá při výběru vozu pro většinu lidí žádnou váhu. Rozdíl v interiérech je opravdu propastný.
Nyní je propastný i rozdíl designu a vzhledu auta.. Tesla působí už trochu tragikomicky.
tak pokud je Porsche o 7 let novější a o 2 miliony dražší, tak je spíš koncernová ostuda, že se takové srovnání vůbec nabízí.... ;-). Navíc Tesla byla postavena jako univerzální sedan, Porsche se prezentuje mnohem více jako sporťák... Takže ve výsledku je to jako srovnávat Nissan GTR s jedničkovou Octavií RS :-D
Zase jsi vůbec nepochopil podstatu. Taycan byl sériový vůz, to co mělo být Tesla S která ho hrdině vyzve a porazí je ale závodní speciál. Čili by se jeho čas měl porovnávat se zcela jinými auty.
Taycan, který zajel onen čas na okruhu se tedy již prodával a prodává? Že o tom nevím. 🙂Je úplně jedno, jestli to prozatím není dostupná verze Modelu S, furt je to auto, které má technické parametry daleko lepší nez Porsche, přesto je o polovinu levnější.A že nemá tak kvalitní interiér? No heh, ještě aby měl, když stojí polovinu. :)
Jak můžeš vědět že je to auto o polovinu levnější když se neprodává a jeho cena není známa?
To jestli se prodává s tím nesouvisíi ale ano, taycan si již můžeš koupit.
Samozřejmě, že to s tím souvisí dost podstatně. Stejně jako avizovaný Model S a jeho připravovaná Plaid výkonová verze, tak stejně i Taycan, ještě na trhu není. Taycan si teď můžeš objednat, ale reálně se začnou dodávat na trh koncem roku.Takže tohle porovnávání nesériový Model S a sériový Taycan, když se reálně ani jedna z těchto verzí neprodává na žádném trhu, je naprosto mimo.Taycan Turbo S začíná na cca 180 tisících USD, Model S Performence stojí cca 100 tisíc USD. Takže téměř o půlku míň. I když to budeme porovnávat s levnějším Taycanem, který stojí o 30 tisíc dolarů méně, pořád je to obrovský rozdíl.Takže jo, za takový prachy navíc bych očekával kvalitnější materiály a honosněji působící interiér.Mimochodem, seděl vlastně někdo z diskutujících v nové Tesle?Nebo všichni papouškují věty stylem jedna bába povídala? Co se týče materiálů a zpracování, beru kritiku Tesly před pár lety, minimálně u Modelu S a X, kdy ty "slavný spáry" byly fakt rozdílný, dneska ty auta vypadají daleko lépe.
Ne nesouvisí. Taycan byl sériový vůz, tesla nikoliv. Tečka. Žádná nová Tesla neexistuje, je stejná min 7 let. Spáry jsou aktuálně problémem i u modelu 3.
Ano řídil jsem předminulý týden Model 3.Je to hnus.
No vidíš, já ho řídil v neděli a je to dokonalé svezení a pro mě dokonalý interiér.
To tě lituju. Mě kvalita a design 40 let staré východní produkce nebere.
Porsche je totiž auto...
Pan Kadera, vzdy to je nieco co sa na tej zlej Tesle najde, niekedy zle chladenie bateriek, teraz su to vacsie brzdy a znizeny podvozok. vazne si myslite, ze toto auto nepojde aj do predaja? Elon uz hovoril ze sa to stane buduci rok na jesen.Myslite ze lepsie chladenie bateriek, znizeny podvozok a lepsie pneu budu neprekonatelne prekazky uvedenia tohto auta do predaja?
Elon už toho nahovoril. Jen blázen tomu může věřit.Každopádně Elon už prohrál. Taycan se mu porazit nepodařilo. Protože místo Tesly S nasadil zcela jiný vůz.
tiez by som sa nedivil kebyze je pod tymi plechmi Taycan Turbo S s prirobenymi 2 sedadlami v kufri :-D
No, podla sprav z Vlkohradu este par rokov dozadu sme mali vsetci jazdi na 0.5 litrovych 'cistych' diesloch.
Ty sa zameriavas na jeho taranie, ja na Elonove vysledky...Inak necakal som ze ked Tesla nalozi Porsche 20 sekund na Ringu, ze sa dozviem, ze to ani Tesla nebola???
Je zhola jedno, jak je to Porsche rychle. Elon kdyz tak posle na okruh nejakou tu jeho raketu prebrandovanou jako Teslu. :-P
Kde jsem napsal že to Tesla nebyla? Aspoň nelži čoboláku, když už neumíš číst.
Hlavne s tym cobolakom na cele vasej krajiny z vas bude za chvilu Svajciarsko strednej Europy, nezabudni ho volit aj nabuduce...
Myslíš toho lháře a podvodníka Babiše? Jen doufám že to myslíš jako ironii.
MM dostava zlatu medailu za pochopenie ironie, ale zial len bronz za urazanie, tam este ma co vylepsovat.
Je těžký poznat ironii ohledně Babiše. Už jsem párkrát zažil že mi lidé říkali jaký je to pravdomluvný člověk. Je to od nich 100% ironie, řekl by sis. A ono ne.
Za co ty mínusy?
Nasadil vylepšený Model S, který se začne prodáva příští rok.Taycan dostanou zákazníci také příští rok.20 vteřin je sice neoficiálních, ale je to dost velký časový rozdíl, kteří může na leccos poukázat.
To jestli se bude prodávat není vůbec jisté. Pokud se jim podaří dobrý čas, spekuluje se spíše že soubor dílků které jsou oproti Tesle S jiné nabídnou v budoucnu jako nějaký příplatkový balíček. Jisté je že Elon proti sériovému Taycanu postavil speciál a tudíž se tyto výkony nedají porovnávat. Od Elona jsou to jen lži a šmé. Když jsem četl jak lhal u předběžného slyšení u soudu, kde se má omluvit za to že nazval potápěče pedofilem tak není divu.
Vetsina zakazniku auto bud chce, libi se jim nebo naopak jine. Zda to zajelo na nejake draze o par vterin lepsi cas je myslim u takoveho typu aut celkem jedno.
vsetky dnesne auta su velmi podobne a so ziadnym nespravis chybu. napriek tomu su recenzie a diskusie plne vasnivych diskusii ktore auto je o trocha lepsie ako ine.
Dá se to chápat i tak, že po 7 letech produkce tesly S konečně přišla konkurence v podobě Taycanu. Resp. že koncernu VW trvalo víc jak 7 let, než se rozmysleli, jestli jít cestou plně elektrického drahého sedanu. Museli k tomu samozřejmě zbláznit politiky, protože se jim nechce platit nabíječky a dobíjení ze svého. A výsledek je...skoro 2x dražší, menší výkon, menší dojezd, větší váha...? Tak snad ta kvalita bude pověstná značce Porsche.https://www.autoblog.com/2019/09/04/porsche-taycan... ...
Tak se to chápat nedá.
a ještěhttps://imgur.com/gallery/P9d8in1...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.