Souboj Tesly s Porsche se vyostřuje. Elon Musk dokonce použil taktiku Škody

Jakub  |  18. 09. 2019 11:05

Dá se to chápat i tak, že po 7 letech produkce tesly S konečně přišla konkurence v podobě Taycanu. Resp. že koncernu VW trvalo víc jak 7 let, než se rozmysleli, jestli jít cestou plně elektrického drahého sedanu. Museli k tomu samozřejmě zbláznit politiky, protože se jim nechce platit nabíječky a dobíjení ze svého. A výsledek je...skoro 2x dražší, menší výkon, menší dojezd, větší váha...? Tak snad ta kvalita bude pověstná značce Porsche.
https://www.autoblog.com/2019/09/04/porsche-taycan... ...

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  18. 09. 2019 11:07
MM  |  18. 09. 2019 12:05

Tak se to chápat nedá.

Odpovědět  |   | 
Karcher Tool  |  18. 09. 2019 11:08

Vetsina zakazniku auto bud chce, libi se jim nebo naopak jine. Zda to zajelo na nejake draze o par vterin lepsi cas je myslim u takoveho typu aut celkem jedno.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  20. 09. 2019 02:27

vsetky dnesne auta su velmi podobne a so ziadnym nespravis chybu. napriek tomu su recenzie a diskusie plne vasnivych diskusii ktore auto je o trocha lepsie ako ine.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  18. 09. 2019 11:09

Pan Kadera, vzdy to je nieco co sa na tej zlej Tesle najde, niekedy zle chladenie bateriek, teraz su to vacsie brzdy a znizeny podvozok. vazne si myslite, ze toto auto nepojde aj do predaja? Elon uz hovoril ze sa to stane buduci rok na jesen.

Myslite ze lepsie chladenie bateriek, znizeny podvozok a lepsie pneu budu neprekonatelne prekazky uvedenia tohto auta do predaja?

Odpovědět  |   | 
MM  |  18. 09. 2019 11:31

Elon už toho nahovoril. Jen blázen tomu může věřit.

Každopádně Elon už prohrál. Taycan se mu porazit nepodařilo. Protože místo Tesly S nasadil zcela jiný vůz.

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  18. 09. 2019 11:43

Nasadil vylepšený Model S, který se začne prodáva příští rok.
Taycan dostanou zákazníci také příští rok.
20 vteřin je sice neoficiálních, ale je to dost velký časový rozdíl, kteří může na leccos poukázat.

Odpovědět  |   | 
MM  |  18. 09. 2019 12:09

To jestli se bude prodávat není vůbec jisté. Pokud se jim podaří dobrý čas, spekuluje se spíše že soubor dílků které jsou oproti Tesle S jiné nabídnou v budoucnu jako nějaký příplatkový balíček. Jisté je že Elon proti sériovému Taycanu postavil speciál a tudíž se tyto výkony nedají porovnávat. Od Elona jsou to jen lži a šmé. Když jsem četl jak lhal u předběžného slyšení u soudu, kde se má omluvit za to že nazval potápěče pedofilem tak není divu.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  18. 09. 2019 11:57

Ty sa zameriavas na jeho taranie, ja na Elonove vysledky...

Inak necakal som ze ked Tesla nalozi Porsche 20 sekund na Ringu, ze sa dozviem, ze to ani Tesla nebola???

Odpovědět  |   | 
MM  |  18. 09. 2019 12:06

Kde jsem napsal že to Tesla nebyla? Aspoň nelži čoboláku, když už neumíš číst.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  18. 09. 2019 13:58

Hlavne s tym cobolakom na cele vasej krajiny z vas bude za chvilu Svajciarsko strednej Europy, nezabudni ho volit aj nabuduce...

Odpovědět  |   | 
MM  |  18. 09. 2019 14:26

Myslíš toho lháře a podvodníka Babiše? Jen doufám že to myslíš jako ironii.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  18. 09. 2019 14:30

MM dostava zlatu medailu za pochopenie ironie, ale zial len bronz za urazanie, tam este ma co vylepsovat.

Odpovědět  |   | 
MM  |  18. 09. 2019 18:52

Je těžký poznat ironii ohledně Babiše. Už jsem párkrát zažil že mi lidé říkali jaký je to pravdomluvný člověk. Je to od nich 100% ironie, řekl by sis. A ono ne.

Odpovědět  |   | 
MM  |  19. 09. 2019 13:54

Za co ty mínusy?

Odpovědět  |   | 
slepy patron  |  18. 09. 2019 13:11

Je zhola jedno, jak je to Porsche rychle. Elon kdyz tak posle na okruh nejakou tu jeho raketu prebrandovanou jako Teslu.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  18. 09. 2019 12:57

No, podla sprav z Vlkohradu este par rokov dozadu sme mali vsetci jazdi na 0.5 litrovych 'cistych' diesloch.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  18. 09. 2019 13:56

tiez by som sa nedivil kebyze je pod tymi plechmi Taycan Turbo S s prirobenymi 2 sedadlami v kufri

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  18. 09. 2019 11:32

Pro nekoho je pri koupe neoveho auta zrychleni a cas na okruhu, nekdo ma uplne jine priority.
Pro me je u Tesly velky a neprekonatelny problem.
Dat za auto 3 miliony a kavlita materialu je na urovni mainstreamu za 800litru.
Kdyz si sednu do eska nebo sedmicky, nasledny pohled do interieru jakekoliv Tesly je tristni.

Odpovědět  |   | 
MM  |  18. 09. 2019 12:10

Samozřejmě že čas na okruhu nemá při výběru vozu pro většinu lidí žádnou váhu. Rozdíl v interiérech je opravdu propastný.

Odpovědět  |   | 
vantom  |  18. 09. 2019 12:26

Nyní je propastný i rozdíl designu a vzhledu auta.. Tesla působí už trochu tragikomicky.

Odpovědět  |   | 
Hubert  |  18. 09. 2019 13:56

Porsche je totiž auto...

Odpovědět  |   | 
Hubert  |  18. 09. 2019 13:57

Porsche je totiž auto...

Odpovědět  |   | 
E15  |  18. 09. 2019 14:43

tak pokud je Porsche o 7 let novější a o 2 miliony dražší, tak je spíš koncernová ostuda, že se takové srovnání vůbec nabízí.... . Navíc Tesla byla postavena jako univerzální sedan, Porsche se prezentuje mnohem více jako sporťák... Takže ve výsledku je to jako srovnávat Nissan GTR s jedničkovou Octavií RS

Odpovědět  |   | 
MM  |  18. 09. 2019 18:53

Zase jsi vůbec nepochopil podstatu. Taycan byl sériový vůz, to co mělo být Tesla S která ho hrdině vyzve a porazí je ale závodní speciál. Čili by se jeho čas měl porovnávat se zcela jinými auty.

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  18. 09. 2019 21:52

Taycan, který zajel onen čas na okruhu se tedy již prodával a prodává? Že o tom nevím. 🙂
Je úplně jedno, jestli to prozatím není dostupná verze Modelu S, furt je to auto, které má technické parametry daleko lepší nez Porsche, přesto je o polovinu levnější.
A že nemá tak kvalitní interiér? No heh, ještě aby měl, když stojí polovinu. :)

Odpovědět  |   | 
MM  |  19. 09. 2019 10:02

To jestli se prodává s tím nesouvisíi ale ano, taycan si již můžeš koupit.

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  19. 09. 2019 18:34

Samozřejmě, že to s tím souvisí dost podstatně. Stejně jako avizovaný Model S a jeho připravovaná Plaid výkonová verze, tak stejně i Taycan, ještě na trhu není. Taycan si teď můžeš objednat, ale reálně se začnou dodávat na trh koncem roku.
Takže tohle porovnávání nesériový Model S a sériový Taycan, když se reálně ani jedna z těchto verzí neprodává na žádném trhu, je naprosto mimo.

Taycan Turbo S začíná na cca 180 tisících USD, Model S Performence stojí cca 100 tisíc USD. Takže téměř o půlku míň. I když to budeme porovnávat s levnějším Taycanem, který stojí o 30 tisíc dolarů méně, pořád je to obrovský rozdíl.
Takže jo, za takový prachy navíc bych očekával kvalitnější materiály a honosněji působící interiér.

Mimochodem, seděl vlastně někdo z diskutujících v nové Tesle?
Nebo všichni papouškují věty stylem jedna bába povídala? Co se týče materiálů a zpracování, beru kritiku Tesly před pár lety, minimálně u Modelu S a X, kdy ty "slavný spáry" byly fakt rozdílný, dneska ty auta vypadají daleko lépe.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  19. 09. 2019 22:50

Ano řídil jsem předminulý týden Model 3.
Je to hnus.

Odpovědět  |   | 
Francek  |  20. 09. 2019 00:16

No vidíš, já ho řídil v neděli a je to dokonalé svezení a pro mě dokonalý interiér.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  20. 09. 2019 08:24

To tě lituju. Mě kvalita a design 40 let staré východní produkce nebere.

Odpovědět  |   | 
MM  |  21. 09. 2019 00:13

Ne nesouvisí. Taycan byl sériový vůz, tesla nikoliv. Tečka.

Žádná nová Tesla neexistuje, je stejná min 7 let. Spáry jsou aktuálně problémem i u modelu 3.

Odpovědět  |   | 
MM  |  19. 09. 2019 10:04

Jak můžeš vědět že je to auto o polovinu levnější když se neprodává a jeho cena není známa?

Odpovědět  |   | 
E15  |  18. 09. 2019 14:33

Tak jasně, protože 2 mil jdou u Tesly na technologie a zbytek pak odpovídá autu za 800tis. Kdyby byla Tesla drahá jako Porsche (a ne o 2 mil levnější), tak by kvalita materiálu odpovídala autu za 3 mil. Elektromobily za 1 mil, taky zpracováním odpovídají autu za 500tis. eCitoGo za 430tis odpovídá CitiGu za 210tis. To je prostě současná realita. Postupně se to ale bude srovnávat...

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  18. 09. 2019 18:47

Zajimave E tron zpracovanim uplne v jine galaxii nez jakakoliv Tesla a stoji take 2mega v zakladu. Porovnejte materialy etronu a Tesly. Tesla je oproti Etronu Dacia v materialech, byt ma lepsi uspornejsi pohon.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  18. 09. 2019 20:51

Ak si správne pamätám tak etron zase nemá hliníkovú karosériu a preto je veľmi ťažký.
Ďalšia vec je, že je to v podstate prerobená Q rada čiže Audi už malo dávno zaplatené podstatnú časť nákladov.

Model S bol od počiatku nanovo navrhnuté auto.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  18. 09. 2019 22:56

Jestli je tezky nebo ne nebo jestli ma zrychleni za 3,9s nebo 5,2s neresi 99% klientu. Plno zakazniku ani nevi ci nezna rozdil mezi hlinikem a oceli. Pro vicero lidi je to "kov".Ale kdyz se s Teslou svezou, interier ma nadech lacinosti, palubka, jako z multikary hnus. O preciznosti, vyroby si nedelam iluze. Soused mel Esko 100D a ty zavady co mi rikal. Jako napr. mu tekla voda pri desti ci v mycce zadnim oknem do auta -kara za 3,5milionu.
A to se nebavim o technologich co Tesla nema oproti premiove konkurenci.
Teslu nyni kupuji hlavne nadsenci, protoze mela technologicky naskok. Nyni postupne budou prichazet nove EV modely od ruznych automobilek a v Tesle bude horko.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  19. 09. 2019 05:00

Som písal niečo o zrýchlení?

Inak zaujímavé že väčšina diskutujúcich ma vždy suseda s Teslou alebo nejakým iným EV.

Odpovědět  |   | 
MM  |  18. 09. 2019 18:54

I pětkovej bavorák za 1.5 mil je interiérem na míle daleko před teslou. I áčkovej mercedes za milion...

Odpovědět  |   | 
kari  |  18. 09. 2019 12:02

Na druhou stranu je výsledek Porsche jen o vteřinu lepší než výsledek "obyčejné dvoulitrové" předokolky Civic Type R. Megane se chystá Civica překonat. Takže se se svým motorem 1,8 a náhonem na předek nejspíše dostane před Taycan S.

Odpovědět  |   | 
Francek  |  19. 09. 2019 00:01

Aha a kde jsi na to přišel? Já vidím zcela něco jiného... https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburg...

Odpovědět  |   | 
kari  |  19. 09. 2019 10:12

Co se ti nezdá na rozdílu 7:42 vs 7:43,8 (Megane RS trophy 7:40,1)

Odpovědět  |   | 
Franta  |  19. 09. 2019 11:16

Tady se bavíme o čase 7:23. Každý ví, že Porsche zajelo uměle pomalý čas, aby neztrapňovalo své archaické spalovací dědečky. Proto také nepoužili nejsilnější verzi Taycanu. Taycan totiž není Tesla killer, ale Porsche killer

Odpovědět  |   | 
Petr  |  18. 09. 2019 12:10

Někdo, kdo chce Porsche, o Teslu nezavadí ani pohledem, bez ohledu na nějaký pofidérní výsledek na okruhu.

Odpovědět  |   | 
Lukino  |  18. 09. 2019 12:25

Chce to holt Scalu a na Teslu se zcela vybodnout

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  18. 09. 2019 13:51

este neskrachoval ten vyrobca televizorov?

Odpovědět  |   | 
Francek  |  18. 09. 2019 23:59

Že by američané pojmenovali automobilku podle české TEchnikaSLAboproudá? 😂

Odpovědět  |   | 
tak runner měl pravdu  |  18. 09. 2019 13:58

runner měl pravdu, Tesla fakt zajede "rekord" v kategorii červených elektrických sedanů s voňavým stromečkem na zrcátku

že je hamba nefackuje

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 09. 2019 14:00

Za par let bude kazde dalsi sebelepsi a sebetechnictejsi auto 'na nic', protoze cas na Ringu nepujde posouvat. To teprve budou zne pro populisty a troly

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  18. 09. 2019 14:56

Elektrické nesériové auto a čas 7:20? Hodně mizerné, rekord speciálů je 6:05 a i Číňani to dali za 6:46. Elon si urval jenom další ostudu.

Odpovědět  |   | 
MM  |  18. 09. 2019 18:54

Přesně tak, ale evidentně mu to u spousty lidí prochází.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  18. 09. 2019 19:01

Leda tak u svědků Elonových.

Odpovědět  |   | 
Smoty  |  18. 09. 2019 16:53

pane bože co tohle píše za čuráka? zajela lepší čas? zajela, so what?

Odpovědět  |   | 
Francek  |  18. 09. 2019 19:06

A k tomu to byl čas na okruhu kde bylo xxx účastníků (nebyl uzavřený) a řidič se šťoural v nose Myslím si, že cenový rozdíl 2 mio CZK poskytuje až až prostor pro úpravy 😂

Odpovědět  |   | 
MM  |  18. 09. 2019 21:12

Proč srovnáváš cenový rozdíl mezi taycanem a teslou S, když to co jezdí na okruhu není tesla S?

Odpovědět  |   | 
Francek  |  18. 09. 2019 23:55

To co jezdí na okruhu je vývojová verze Plaid a vsadím se, že ten čas bude sakra lepší než 7:23 a cena sakra nižší než Taycan. Jinak se na to zkus podívat pohledem časů spalovacích Porsche a pak zjistíš, že jediným poraženým budou ICE Porsche, které ve světle časů o kterých zde mluvíme vypadají poněkud trapně.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  19. 09. 2019 07:08

Porsche 911 GT2 čas 6:40:33, elektrická ovečko.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  19. 09. 2019 08:11

To je rovnaká trieda?

Odpovědět  |   | 
runner42  |  19. 09. 2019 09:05

Ano.
Třída speciálů.
Nebo jakou třídu ve které máme porovnat čas spalovacích Porsche s elektromobilem měl na mysli?

Odpovědět  |   | 
Franta  |  19. 09. 2019 11:09

Tak to mi ukaž Porsche 911 GT2 které zajelo tento čas První Porsche 911 GT2 má čas 7:32.0

Ty asi myslíš tu okruhovou překopávku Porsche 911 GT2 RS MR kde jen ten kit stojí 100 tisíc euro.
https://www.manthey-racing.de/MR_Flyer_Porsche_911_GT2-... ...

A čas Tesly 7:20 není čas na uzavřeném okruhu, takže bych vyčkal na ofiko...

Odpovědět  |   | 
runner42  |  19. 09. 2019 17:30

Takže zaprve v tříde speciálů je úplně jedno, kolik stojí jaká úprava. Podstatný je pouze čas. Navíc argumentovat cenou nějaké úpravy může vyvolat dotaz, kolik stála úprava speciálu Tesly.

Zadruhé street legal čas Porsche, tedy homologovaného a registrovného na značkách je čas 6:47.25, konkrétně Porsche 911 GT2 RS, elektrická ovečko.

Odpovědět  |   | 
Francek  |  20. 09. 2019 00:18

Toto je v podstatě zcela nepodstatné, ty čmoudící zrůdičko... Podstatné je, že rodinný sedan rozšlape většinu výrobního programu Porsche.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  20. 09. 2019 07:21

Rodinný sedan s jedinou sedačkou :D
Chápu, že ovečky hledají pozitivistický výklad toho debaklu, ale jen se samy zesměšňují.

Odpovědět  |   | 
Art Vandelay  |  20. 09. 2019 13:38

Runner, mam pocit, ze si zacinas uvedomovat, ze budes musiet vyvesit bielu zastavu,, elektricka revolucia ide dopredu milovymi krokmi a Tesla je jej lider. Ako vidis Q3 a Q4? Zmiereny s prehrou?

Odpovědět  |   | 
runner42  |  20. 09. 2019 14:06

Chystám se otevřít short pozici, snad to ještě trošku vyleze.

Odpovědět  |   | 
Foxik  |  18. 09. 2019 22:45

Vedeli jste ze lithiove baterie nesmite vystavit mrazu a teplotam nad 40 protoze jim to zkracuje zivotnost. El clanky jsou ulozeny v boxech ktere jsou vyhrivany primo baterii, takze az dojedete domu a nedate dobit auto a bude venku -10 a nechate tam auto stat tyden bez dobiti, tak dojde k nevratnemu poskozeni litiove baterie. Litiove baterie totiz musite skladovat nabite. Pokud napeti clanku poklesne pod 2,7 voltu tochazi k nevratnemu poskozeni.

Odpovědět  |   | 
Francek  |  18. 09. 2019 23:58

Věděli jste že právě proto má například baterie BMW i3 9 řídících jednotek a teplota je moderována chladivem klimatizace? Dost možná jsou inženýři o krok napřed před hospodskými huboumlátiči 😂

Odpovědět  |   | 
homer  |  19. 09. 2019 00:49

Kolik dni v mrazu muzes nechat odstaveny i3(nebo jakykoliv elektromobil s li-ion) bez dobijeni?

Odpovědět  |   | 
Franta  |  19. 09. 2019 11:01

V zimě to zkusím, nyní mám vyzkoušeno 4 týdny v létě bez poklesu. (BMW i3 má pouze sériové zapojení článků v baterii a nedochází tam tedy k samovybíjení vlivem balancování paralelně zapojených článků)

Odpovědět  |   | 
Vítek  |  19. 09. 2019 00:33

Pěkný trapas Tesly. Takže si to shrneme:

V sériových autech to má Taycan za 7:40, sériová Tesla S nemá na NS žádný čas, protože v plném tempu NS nedokáže objet bez přehřátí baterek.

Ve speciálech má Tesla čas 7:19, Porsche 5:19

Tož Musk by měl zase rychle naslibovat nějaké nové fantasmagorie aby tu ostudu nějak zamaskoval.

Odpovědět  |   | 
Francek  |  19. 09. 2019 00:50

A teď si milé děti spočítejme náklad na 1s času 😂😂😂 A doporučuji se zaměřit na spalovací vehikly typu Carrera GT 😂😂😂

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 09. 2019 09:31

Hodinky za par stovek ukazuji cas vicemene stejne presne jako hodinky za par milionu... a ted si spocitejme naklad na 1s casu

Odpovědět  |   | 
runner42  |  19. 09. 2019 17:38

tvl poprskal jsem si hned novej monitor, teď jsem ho vybalil! :D

Odpovědět  |   | 
MM  |  19. 09. 2019 10:07

Francku ty máš dneska slabší den.

Odpovědět  |   | 
Franta  |  19. 09. 2019 11:13

supersport Porsche Carrera GT (980) čas na uzavřeném okruhu 7:28, cena 14 mega
rodinný sedan Tesla P100D+ čas na otevřeném okruhu 7:23, cena neznámá

Odpovědět  |   | 
Aston  |  19. 09. 2019 11:53

Dřevěná koloběžka čas na uzavřeném okruhu 5 hodin, cena 500czk, čas na jednu sekundu necelé 3 haléře. Vy jste ale hlava pane wachtmeister.

Odpovědět  |   | 
Franta  |  19. 09. 2019 12:08

Takto se to ale nepočítá, milý pane. Musíte si vzít referenční čas 7:43 a od toho počítat kolik vás stojí zlepšení času o 1 sekundu.

Odpovědět  |   | 
spekulace  |  19. 09. 2019 12:55

A nestačilo by k dosažení lepšího času trošku dříve zmáčknout tlačítko "stop" na časomíře? Eventuálně zmáčknout stop a pak za chvíli znovu start uprostřed měřeného kola, aby byl celkový čas ještě lepší? To by vlastně celkem nic nestálo, možná jen nějakých 20 sekund oficiálně neměřeného času ...

Odpovědět  |   | 
Franta  |  19. 09. 2019 15:07

Tesla žádný čas nezveřejňuje, oficiální pokus teprve proběhne. To jsou čísla od německých špionů.

Odpovědět  |   | 
spekulace  |  19. 09. 2019 16:02

Aspoň, že přitom měření času spočítali také vyndaná sedadla ...

Odpovědět  |   | 
Franta  |  20. 09. 2019 08:10

Cílový čas je 7:05, takže bych vyčkal. Myslím, že na sedadla apod. tam bude prostoru až až

Odpovědět  |   | 
runner42  |  20. 09. 2019 09:17

Čekáme čekáme, zatím ale tak nějak nic že?

Odpovědět  |   | 
Cyril  |  20. 09. 2019 13:36

Cílový čas je 10:50, ten ovšem dala odtahovka značky MAN s Teslou na hrbu. Prý je to rekord mezi odtahovkami, tak uvidíme jestli jej zapíší.
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
runner42  |  20. 09. 2019 14:05

👍

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  20. 09. 2019 14:48

Tvl, odtahovka koncernu VW odváží zdechlou Teslu a okolo krouží Taycany a další Poršáci jakoby se nechumelilo. To nevymyslíš, myslím, že reklamní spot na Taycan je vyrobený a je zadarmo.

Odpovědět  |   | 
Vidimský  |  20. 09. 2019 14:58

LOL, ještě by to chtělo nějaké úderné heslo jako třeba tam kde ostatní končí my začínáme a nebude to mít chybu

Odpovědět  |   | 
historie  |  21. 09. 2019 21:36

F. Porsche se zabýval možností výroby elektromobilu už někdy kolem r. 1900. Během 2. sv. války zkusil postavit elektrický tank Tiger a pak supertěžký tank Maus. A tak má Porsche z hlediska pokusů o výrobu vozidel poháněných elektřinou docela dlouhou historii a to by se asi nějak mohlo projevit. Koneckonců Tesla si na okruhu postavila Supercharger, ale kde a čím tam asi nabíjí Porsche Taycan?

Odpovědět  |   | 
fiasko  |  20. 09. 2019 08:04

Nebude. Konec a z ostudy kabát.

Odpovědět  |   | 
XCATT  |  20. 09. 2019 07:42

" Proč tedy Teslofilové neslaví? Protože do celé věci začali všichni šťourat a vypadá to, že Tesla se zatím asi nemá čím chlubit."

Autor článku je rozhodně nezaujatý a nestranný. Pravý profesionál.

Odpovědět  |   | 
fiasko  |  20. 09. 2019 08:03

Tesla oznámila, že ukončila pokus.

Její speciál nezajel oficiální měřené kolo a včera skončil na odtahovce. Čas sériového Taycanu nebyl překonán a nebude ani zápis ve třídě speciálů.

Totální fiasko.

Odpovědět  |   | 
spekulace  |  20. 09. 2019 08:57

To je škoda. Kdoví, co zatím asi bylo. Že by třeba vyndali i tu poslední sedačku a volant a nechali by to jet jen na autopilota?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  27. 09. 2019 22:16

Meleš úplný hovna. V době firemního testování kdy jsou na okruhu auta více automobilek a jiných subjetů je zakázáno se pokoušet dělat oficiální měřená kolečka z důvodů bezpečnosti ostatních účastníků a ani by to nemělo smysl, když se mezi ostatníma musíš proplétat.
Na to si musí automobilka vytvořit speciální rezervaci.
Mimochodem Tesla netestovala jen jedno auto, ale toho si tvůj havarovanej mozek nestačil všimnout.
Pokud při testování něco nerozbiješ tak testuješ málo nebo špatně. Testování je od toho aby si zjistil hranice možností svejch výrobků a co všechno vydržej. Pianko můžeš jezdit v důchodu.

Odpovědět  |   | 
neuvedeno  |  21. 09. 2019 20:22

..ono nejde samozrejme jen o tu ruchlost...porsche je proste pro jiny zakazniky...pokud bych o elektromobilu uvazoval, byl by pro me ten vysledek naprosto nepodstatny...bral bych porsche ...a jestli se nepletu, nejde jen o rychlost jako takovou , ale i o to, ze tesao to proste v kuse neda a "uvari se"...prepne se do nejakyho nouzovyho rezimu...teda aspon zez\catku to tak bylo

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A