Souboj Tesly a Porsche 911 měl mít jasného vítěze. Výsledek však tak jednoznačný nebyl

70 komentářů

davidos
31. července • 13:56

Já jsem si v rámci zážitkové jízdy od https://autozazitek.cz/... vyzkoušel oba vozy a myslím, že tyhle dva vozy se nemohou moc srovnávat, oba jsou prostě úplně jiná kategorie, ale rozhodně je to v dané kategorii to nejlepší co může být.

.
23. ledna • 11:38

Tahle porovnání mezi Auty a varnými konvicemi jsou zcela nezajímavé. Doporučuji srovnávat varné konvice s varnými konvicemi, třeba tuhle Teslu s Taycanem a auta s auty, třeba 911 s Mustangem.

R
23. ledna • 16:11

Smutné je, ze 10 mladá automobilka se muže srovnávat s 80 letou :-(

,.,
23. ledna • 21:48

Tesla byla založena v roce 2003, nauč se pocitat.

,.,
23. ledna • 21:39

To je vtip ne. Taková Tesla model 3 má za cenu 1,5 mil. sedadla z koženky....

D
23. ledna • 19:16

Kde jsi vzal že jsou na srovnatelné úrovni? Podívej se první na kvalitu zpracování, jak se tesly sypou po roce a půl, další otázka je co tam měl za brzdy jestli to byly keramiky tak ty brzdí lepe při zahřátí.

Alice
23. ledna • 10:20

Na tunu má tesla o 18 koní méně, ale o 24Nm více, takže parametry výkonu a momentu velmi vyrovnané, 4x4 stále stejné časy, Porsche různé časy dle povedeného startu, rozdíly v desetinách, žádne překvapení... Test brzd velmi fórový... při takové rychlosti ujedeš za 1 sekundu 30m, takže brzdit na základě pomyslné čáry, kde stačí reakční doba na pedále 0,1s a jsi o 3m delší je jen na efekt pro YT fandy...Výkony podobné, rozdíl v ceně 40.000 liber :-D

XYZ
23. ledna • 8:42

Hmm ještě by bylo fajn zmínit, že i ten žravý sporťák od Porsche ujede na plnou nádrž dvakrát víc než Tesla a natankuje se dvacetkrát rychleji. Přičemž když teď vidíte zdražování u nabíječek Ionity, tak ani Tesla nezůstane s cenou pozadu a nakonec vyjde levněji živit ten šestiválec. No a jako bonus dostanete u Tesly nedoléhající dveře a interiér na úrovni křesla z Ikea.

iPace
23. ledna • 10:26

jeste by bylo fajn si uvedomit, ze velka cast nabijeni ne nedela na verejnych nabijeckach, ale na nabijeni z domacich podminek, zdrazovani je u Ionity jen pro diskutery, ti co maji auto z flotily automobilek ktere se na siti Ionity podilej, na nich nabiji za podobne ceny za ktere ma elektrinu i bezny Nemec v domacnosti ;-) jo je to strasny ze tam tak 2-3x do roka necham treba 500-600 korun, mam registraci u jinez nacky nez jake mam auto, jaksi mame v rodine ty elektroauta dve, coz je desive co, takze mam na Ionity cenu cca 8.50,- za kWh a od pristiho roku budu k tomu muset platit jeste 1800,- rocne pokud budu chtit mit ceny okolo 8-9,- za kWh, no drsny a uplne neskutecny ceny, kdys to porovnam s beznym spalovakem na denni jezdeni kde jsem rocne utratil za benzin cca 130 tisic, tak se divim ze to muj ucet vubec prezije takhle rozhazovat stokoruny za nabijeni nekolikrat do roka, no uplne se toho vzdycky desim aby to ta platebni karta vubec zvladla takovej napor pri placeni nesmysl s dojezdem u 911 je jasnej, jo couravou jizdou se da ujet na natankovani cca 400-450km, nadrz je na cca 6 litru a pri klidnejsi plynule jizde se da jezdit za 12-15 litru (na tabulkovou hodnotu fakt nekoukej, toho jde dosahnout jen na rovne okresce kde se budes rozjizdet jak duchodce co se boji vubec dotknout akceleratoru, kdys si pak predstavim ze sedim v 911 a takto jezdim, tak je to jak nocni mura, kvuli tomu jsem si 911 fakt nekupoval :-D ) na 100km, pokud si trosku pustis akcelerator z retezu, tak neni problem jezdit s 911 s prumerem nad 25 litru na 100km ;-) , takze v lepsim pripade si das mozna Praha-Olomouc-tankovani-Praha, a mam to otestovane, Porsche 911 mam jiz druhou a cekam na objednanou GT3, vetsinu zdejsich diskuteru by to auto ale zadluzilo jen pravidelnym servisem, takze na palivo by stejne pak jiz nemeli a na auto by se chodili mozna tak koukat do garaze co si koupili na hypoteku "radsi bych si koupil 911 nez to a tamto auto" :-Dale jo kresla z ikea pobavili, to proto maj v Ikee porad takovej naval? a ja mel zato ze je to kvuli tem masovym kulickam :-O

LOL
24. ledna • 7:24

Ok, takže do Paříže budu jezdit přes svou garáž, kde mám nabíječku? A terazky mi povedztě, Kefalín, čo vy si predstavujetě pod takým slovom absurdný?

iPace
25. ledna • 17:19

a ty jezdis do Parize rekneme 2x za tyden? otazkou take je odkud do te Parize jezdis, pokud treba z nejakeho mesta 100km od Parize, tak klidne muzes jezdit jen prez svoji garaz :-D a pokud tedy jezdis Pariz tak nejak casto, neni lepsi spis letat? s tolika milema bys mel pak velke slevy :-Dja jedu delsi cestu mimo CR tak 10x do roka, vetsinou Rakouske ci Italske Alpy, a nemam sebensi problem tu dat, na nabijecce po ceste stravim cca hodku a pul, Pariz mam cca 1200km a dal bych to se dvema nabijenima dohromady tak 2 hodky navic, no strasny, takze hodku pri obede a pak nekde hodku pri druhem nabijeni, no proste strasnej opruz

bzzz
24. ledna • 12:00

Do Parize se da prece dostat letecky a/nebo vlakem.

LOL
25. ledna • 12:01

Jasně, takže letadlem nebo vlakem. Proč tedy mít drahé rychlé auto, když to umí jezdit jen kolem komína? Aha?Jen tak pro představu: Z Prahy do Paříže to je 9,5 hodiny při dodržení rychlostních limitů. Pokud na to v Německu šlápnu, tak ušetřím další hodinu (a ještě se u toho pobavím). Navíc v destinaci nebudu omezen svou (i)mobilitou, ale můžu si zajet kam potřebuju. To je totiž ta základní výhoda automobilismu - člověk není na ničem a nikom závislý.A tohle je BTW důvod, proč baterkoauta jsou vhodná jen do města.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
iPace
27. ledna • 10:22

v destinaci hlavne bude extremne omezen moznostma parkovani B-] zaparkovat v Parizi je rekneme dosti draha zalezitost, parkovat v centru 2 dny znamena, ze zaplatis sumu kterou by jsi dal za cca 3 letenky ekonomi nebo cca 2 letenky v bussinesaz letos poletim do Zenevy, vim presne ze jet tam autem je nesmysl, z hlediska financi me to vyjde letecky s komplet taxi odvozem na mene financi nez jet autem se spalovaci technikou, na plac pujdu fotit krasne odpocatej a s vedomim ze me hned neceka slouha nudna cesta autemmimochodem davat Pariz za 9.5 hodiny (predpokladam z Prahy) jde mozna tak kdys vyrazis vecer a pojedes prez noc a hodne prez limity, jezdim a ted vesmes letam kazdy rok do Zenevy a ac je to o kousicek blize nez Pariz, a po Nemeckych dalnicich se ujede o chlup vice kilometru nez smerem na Pariz, tak ta cesta se skoro neda dat i s hodne tezkou nohou pod 10 hodin, mezi Rozvadovem a Saarbruckenem je "neomezena" rychlost jen cca na 180km dalnic z cca 500 po Nemecku, na zbylich mas omezeni bul trvale na 120 a nebo podle hustoty dopravy klidne i na rychlosti pod 100km ;-) moje fotky se i zde na AR kdysi z Zenevy objevili ;-)

bzzz
25. ledna • 15:42

Ten cas je vcetne bezpecnostni prestavky? V Letadle se neunavim a na miste pouziju taxi nebo pronajmu vuz (pristaveny i odstaveny na letisti). Ja to poteseni nikomu neupiram, tim spise pokud muze ridit uzasne auto. Ale nemalo lidi na takovou ztratu casu a nepohodli nema (tim spise pravidelne).

Tom
23. ledna • 12:15

130 t kc za rok na palivu? To je pri cene 30kc/l a spotrebe 6l/100 km 72t km za rok. Zajimave. A ted to jezdite eleltromobilem? Jakym, muzu se zeptat?

iPace
23. ledna • 12:41

rocni najezd cca 40 tisic km, dlouhodobej prumer s S6 jsem mel mezi 10-11 litry...benzinu, rocnik 2015, ted jezdim v iPace, ale v garazi mame jeste 3 auta se spalovaci technikou pro zabavu s rocniky 1969 az 2017 a jeden dalsi mensi BEV

Tom
24. ledna • 7:49

Ok, takze jsi zvoli jeden nesmyslny priklad na kterem vyslo, ze usetris. Pak to chapu, jen nechapu tvoji ironii v puvpdnim prispevku, kdyz to je pouze pro tvuj ojedinely pripad a neplati to plosne. A navic mas i auta se spalovakem, takze se muzes rozhodnout.
Ale vlastne to chapu, ona sppusta lidi, kteri maji mozmost volby jsou arogantni a preziravi k tem, co tu moznost nemaji.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
iPace
24. ledna • 10:32

pouze jsem vyvratil nesmysly z postu na ktery jsem reagoval, dotycnej zrejme vubec netusi jakou spotrebu nektera Porsche maji a jak malou nadrz maji ;-) a pokud jsi v postu nepochipil ironii, tak s tim ti bohuzel nepomuzu

Freddka
23. ledna • 13:17

S Audi S6 benzinem za 10-11 to mas jeste celkem lehkou nohu. A v tomto pripade rozhodne usetris hromadu, to je jasny.Ja si myslim, ze pokud mas na EV a muzes nabijet doma a pokud nejezdis delsi cesty (nad 500-600km), nema EV v podstate konkurenci.A dokonce i plugin neni v takove situaci spatna vec, takovy kompromis. Na nakup a deti do skoly jedes na elektriku, na delsi cestu ale muzes vyrazit taky, jen mas trochu mensi nadrz, tak misto jednou za 600km zastavis pro benzin jednou za 400, to se da. Ostatne jsem mel i bezna auta s malou nadrzi, kde jsem musel brat casteji nez za 400km a je to trochu pruda, ale neni to konec sveta.Ja se tesim za 10-15 let na ty EV s dojezdem 800-1000km, to bude pecka. Ale nevim, jestli si to budu moci financne dovolit, my plebs smrtelnici bohuzel nejezdime benzinovymi S6 ;-) Ale tak treba jo :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
iPace
23. ledna • 14:37

blebs vesmes neexistuje, nez jsem prisel k penezum, taky jsem jezdil normanima ojetinama po Xtem majiteli, ta doba pro elektromobil ktery by si mohl dovolit kazdy a provozovat "bez starosti" jako dnes spalovak teprve prijde, to ze dnes stoji elektrika ranec neznamena ze to tak bude i za 5, 10 a dal let

rembaz
23. ledna • 12:30

ma prezyvku iPace. Co myslis?

Tom
24. ledna • 7:45

A? Prezdivka nic neznamena. Kdyz se pojmemuju RR, taky si budes myslet, ze ho mam?

Alice
23. ledna • 10:57

ELektro auta jsou tedy jen pro majitele rodinných domů.

iPace
23. ledna • 11:36

elektrinu maji lide jen v rodinnych domech? ale ano v momentalni situaci v CR je elektromobil spise vhodny pro ty kdo ziji v domech kde maji zajistene parkovaci misto a s moznosti nabijeni, ale vesmes je to pouze ekonomicka vyhoda oproti tem co tu moznost takto parkovat nemaji az bude dostatecna kupni sila a zajem lidi, tak jiste distributori elektriny ci majitele komunikaci kam spadaji i verejna parkovaci mista, budou nabizet i moznost nabijeni na verejnych parkovictich z nabijecich sloupku s pomalym nabijenim, zatim to v CR nema smysl tak jako treba v Norsku kde to tak jiz funguje, ale casem se to jiste zacne stavet i tady v CR prave pro ty kteri nemaji moznost nabijet na vlastnim parkovacim stani ci garazi, mimochodem garaz ma spousta lidi bydlicich na sidlistich v panelacich, minimalne tedy na mensich mestechja sam zvazuju ze bych se treba casem vrhl na tento business, kdy si od mesta "pronajmu" na sidlisti prostor u parkovacich mist kde necham vybudovat nabijeci 2 sloupky do 2*22kW s platebnim terminalem a proste lidem nabidnu takto moznost nabijet na "sidlidti", ale to je tak odhadem jeste 10 let, dnes se to v CR samozrejme nema sanci vyplatit protoze pro to jeste neexistuji zakaznici

Alice
23. ledna • 13:39

jeste by bylo fajn si uvedomit, ze velka cast nabijeni ne nedela na verejnych nabijeckach, ale na nabijeni z domacich podminekPíšeš ty

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
iPace
27. ledna • 10:07

pisu zde ja, a obsahuji to obe statistiky vedene Teslou a Nissanem na cele flotile elektromobilu kterou vyrobili a dodali lidem ;-) a silne pochybuju ze se to u jinych znacek bude lisit B-]

Tommy
23. ledna • 17:18

No dyť a co? Panelák bez garáže prostě není republikový standard. Se s tím smiř.

Alice
23. ledna • 13:40

Nrovinu říkám, že jsem přečetl jen tu jednu větu, dál jsem nečet.

iPace
23. ledna • 10:30

oprava ne 6 ale 60 litru, a jak koukam do specifik, tak presne 64 litru

Kuk Vykuk
23. ledna • 1:51

Sportovní Oktávka od Tesly dává na prdel 2x tzak drahý sportovní legendě se spalovákem. Slogan "Porsche - there is no substitue" skončil. B-]

Joe Doe
23. ledna • 8:35

Ten skoncil davno pred tym, nez bola Tesla. Napr. GT-R bolo nielen substitute, ale po kazdej stranke lepsie auto.

Joe Doe
22. ledna • 21:37

Zamyslel sa niekto nad tym, ze porovnavame plnokrvne sportove auto s rodinnym sedanom strednej triedy v kategoriach, kde ma mat sportove auto jednoznacne navrch?Vysledky testu su napriek tomu take, ako by sme zistovali, ci je na stahovanie lepsi Transit alebo MX-5 a vyhrala by to MX-5.

Alice
23. ledna • 10:51

Nebude to spíše tím, že ten rodinný sedan má výkon jako sporťák? Tohle je spíše k zamyšlení. Jako by jsi měl Transit s 500 koňmi a 660 Nm...Typické rodinné kombi Audi rs6 co má 700 koní podělá spoustu sportovních aut a asi si nikdo neřekne, tvl. podělalo mě kombi...

bzzz
22. ledna • 21:53

A ja si zase myslim, ze porovnavat EV a spalovak je blbost. To uz by mi vetsi smysl davalo porovnani Porsche vs mainstream spalovak (treba z world top10/20 prodeje).

V8
22. ledna • 21:22

Hlavně vysílačky jako takové vytvářejí zpoždění a následná reakce řidiče Porsche je značně zpomalená oproti Tesle.

Xixao
22. ledna • 22:54

Jake zpozdeni vytvareji vysilacky?

V8
23. ledna • 9:24

Když řekneš do vysílačky start tak zároveň šlapeš na plyn. Ale ten na druhém konci tě slyší o půl vteřiny déle a další půl vteřina než na to začne reagovat. Dá se říct že Tesla sešlápne plynový pedál minimálně o vteřinu dříve než Porsche.

kolkyno
22. ledna • 21:06

preco ten kreten porovnaval kde maju auta pri brzdeni cumak, a ze tesla vyhrala?! ved ale OK, ale brzdia kolesa nie cumak auta, ma sa pozriet ako su vzdialene osi kolies prednych. imbecil.

mpolan
22. ledna • 21:17

Když řešíš, kde zůstala kola, toho chodce už jsi zabil.

eMKejx
23. ledna • 8:31

dovolim si tvrdit ze tvoja tesla model 3 mu minimalne odtrhla nohy /sledujem dizajn auta/, kdezto porsche ho da pekne celeho lahnut na kapotu.

kkk
23. ledna • 10:47

Tak to by jste měl kontaktovat výrobce, že můžou zrušit zkušební testy na chodce, protože vy to poznáte z dizajnu:-D

,.,
22. ledna • 21:06

I kdyby ta 911 prohrála ve všech disciplínách, tak bych si stejně vybral 911.

kolkyno
22. ledna • 21:08

kazdy triezvy petrolhead a clovek co netrpi nejakou chorobou sluchu by si vybral 911S alebo 4S coskoro. B-] tesla mala vyhodu vacsieho kufra a 4 miest, inak tam to auto konci. Porsche je porno.

Freddka
23. ledna • 12:38

Ciste z pohledu designu je porsche naproste porno, musim souhlasit.Ono je to tak hezky a vymqkany do posledniho detailu, ze i lide, kteri porsche nemusi, musi u 911 uznat, ze je to auto krasne.A pritom tam je vzdy neco trosku kontroverzniho, ted treba predek. A i tak je to jedno, protoze silueta, proporce, proste porno :-)

mpolan
23. ledna • 14:53

No vidíš... a mně se třeba 911 vůbec nelíbí. Asi si nepotrpím tolik na porno.

,.,
23. ledna • 21:31

911 je prostě nádherná uvnitř i venku. Tesla je hnus. Otevřít ráno garáž a vidět toto tak mám vždy celý den zkažený.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
23. ledna • 22:43

To samé můžu říci zase já o 911. Každý má prostě jiný vkus.

,.,
23. ledna • 22:46

Někdo vkus bohužel nemá.

Gretén pisklavý
22. ledna • 19:57

Fosila zakázat, elektro omezit, závody a obdobné poměřování pindíků rovněž zakázat!

G
22. ledna • 19:08

Pokud si vezmu že cena Porsche je 2x větší, tak je to totální porážka...:-(

Není tak zle
22. ledna • 20:42

Jedna věc je jedno zabrždění, druhá sjet na brzdách celý kopec, jako v alpském testu brzd. V mexické Tesle bych se bál absolvovat takový test.

iPace
23. ledna • 9:51

pokud se o brzdy majitel u Tesly stara, tak jsou to kvalitni Bremba, velkou cast brzdne sili obstara sam elektromotor, brzdy muzou prijit na radu az pozdejis Skem jsem si to zkusil nekolikrat, a pri maximalni rekuparaci nebyl problem s maximalnim brzdeni ani na 15 pokus z rychlosti 150 na nulu, brzdilo to porad dobre

Art Vandelay
22. ledna • 17:59

$593.40 B-]

Marek71
24. ledna • 17:30

$564,53 :-D

Gretén pisklavý
22. ledna • 19:59

My teď nakupujeme povinně, až se dílo podaří!

MM
22. ledna • 19:51

Jste jak malé fanatické děti.

Art Vandelay
23. ledna • 9:14

B-]

G
22. ledna • 19:13

To by se tu řešilo pokud by byl velký propad, úspěch se neodpouští...:-D:-D:-D

Filip
22. ledna • 17:23

Nepochopitelný fail Porsche v brake testu. Sporťák dostal na brzdách na řiť od o čtvrt tuny těžšího rodinného sedanu, wtf.

Twan
22. ledna • 20:18

Porsche je na brzdách logicky horší, kvůli motoru vzadu. Spíš bych ten test 10x zopakoval....to by už Tesla neunesla.

Viktor
22. ledna • 20:31

Tos napsal pěknou kravinu, Poršáci dobře brzdí právě kvůli motoru vzadu. U auta s motorem vpředu jsou přední kola zatížená klopnou silou a motorem, kdežto zadní kola jsou odlehčená tou stejnou klopnou silou a nemají žádnou velkou zátěž, takže 90% brzdné práce musí odvést přední kola. U Poršáků se zadní kola podílejí na brzdění daleko více právě proto, že mají zátěž od motoru na zadní ose takže ve většina testů drtí konkurenci.

Twan
22. ledna • 22:06

S Porsche se mi v simulátor vždy brzdilo mnohem hůř než s klasickou koncepcí, hlavně když člověk potřebuje dobrzdit příliš velkou nájezdovou rychlost. Většinou to rozhodí celé auto a letí se ven. A testy co jsem viděl žádný zázrak také neindikují, porsche ve všech testech co jsem zatím viděl dobrzdilo maximálně o metr dříve než konkurence, tak jaké drcení? Logiku vaší věci chápu ale ta realita je bohužel jiná. Tu výhodu o které mluvíte mají auta s motorem uprostřed, ne vzadu.

Viktor
22. ledna • 22:34

Z hlediska brzdění jsou na tom auta s motorem uprostřed lépe než auta s motory vpředu, a auta s motorem za zadní nápravou jsou na tom ještě o něco lépe než auta s motorem uprostřed, fyzika nepustí.
https://www.youtube.com/watch...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kankunen
23. ledna • 6:48

Já dokážu posoudit rozdíl 120ka a Favorit na sněhu. Škodovka byla jak neřízené saně a Favorit se trochu zapích a brzdil. Aby to nebylo jako z pneu, napřed bylo 7° na zimní a teď zcela opačně propagují lepší dozadu.

Freddka
23. ledna • 12:50

Budete se mozna divit, ale z pohledu fyziky se pri akceleraci a brzdeni prenasi hmotnost/zatizeni napravy dopredu a dozadu ... a je to tak, ze pri brzdeni je vyhodne mit vic vepredu a pri akceleraci vic vzadu. Proto porsche, ktera maji velice siroka zadni kola a motor za zadni napravou, tak dobre akceleruji.A proto lepe brzdi auta, ktera dostanou hmotnost dopredu, ale zaroven odlehci zadek tak akorat, ne prilis.Napr. Pneumatika zacne prokluzovat pri vyssim zatizeni az pri vetsi brzdene sile nez pri nizsim zatizeni. Proto jsou konecne vepredu o dost vetsi brzdy nez vzadu. Zaroven u sportaku a auta obecne nikdy nesmis prebrzdit zadek, bylo by to nestabilni. Ale treba nakladak s navesem/vlekem tam je to naopak, tam zas musi naves brzdit vic nez nakladak samotny, jinak se souprqvq zkrouti. Proto maji auta vzadu senaory na zatizeni podle nakladu (mel uz Favorit) a proto existuje najezdova brzda.Najit kompromis je veda. Tim mam na mysli skutecne ooravdova fyzika a matika plus hromada realnych zkousek, modely neodhali vsechno. A ted si pridejte odklony, sbihavost atd atd.A zkuste tenhle brzdici test 10-20x po sobe a uvidite, ze brzdy Tesly zacne vadnout, zatimco GT3 bude brzdit stale uplne stejne. Tesjne tak bude temer jiste Porsche mnohem lepe brzdit v zatacce. Jedno je trochu sportovni rodinny auto, druhy je pomalu okruhovy special.

Freddka
23. ledna • 13:02

Ale zaroven to taky ukazuje jak dobre dnesni bezna auta brzdi. A to ani nechci vrtat do vosiho hnizda, ze treba ABS brzdi lepe nez drtiva vetsina z nas diskutujicich. A i v pripade zavodniku je ABS zakazane, oni sice dokazou brzdit lepe nez ABS, ale jen nekdy. ABS brzdi bzdycky stejne dobre - a hodne dobre. V zavodech z toho byl problem, kazdy mohl slapnout na podlahu a nehrozil zadny omyl. Tak se to muselo zrusit.Jinak ABS pritom neni koncipovane na co nejlepsi brzdeni, je koncipovane na co nejlepsi ovladatelnost pri silnem brzdeni, soucasna generace uz je fakt na urovni, kdy clovek nezavodnik nema sanci nad ABS vyhrat 2x po sobe. A je jasne, ze ABS v Tesle bude nastavene uplne jinak nez v GT3. GT3 je okruhac, tam jde o brzdeni v zatacce. Tesla je normalni auto, tam jde o brzdeni rovne. A naopak i ABS ma sve nedostatky, napr. v male rychlosti uz nema vyznam, dnesni auta pod 0-20 kmh ABS na suchu temer vubec nepouziji (na ledu ano).

Freddka
23. ledna • 13:07

A posledni vez naz zacne flame o ABS. Skolil me na polygonu dobry cesky zavodnik a rika mi: Ja jsem zavodnik, ale kdyz jedu a do cesty mi vbehne dite - a ze se mi to stalo - i ja udelam to, co vsichni ostatni. Stahne se mi prdel, brzdu proslapnu na podlahu a doufam, ze to dobre dopadne. A proto jsem moc rad, ze je v kazdem aute ABS! Pri leknuti se proste nejde hrat si s brzdou a hledat ten spravny brzdny bod. V zavode to pred planovanou zatackou umim, ale v realite, kdyz se leknu, ani ja to nedokazu.

Twan
23. ledna • 1:35

Tohle je všechno teorie, já se také od teorie nedostal, jelikož tyhle auta proháním jak píši maximálně v simulátoru. Ale říkám vám, tohle je výhoda teoretická a pouze dokud se jede rovně. Jakmile je to reálná situace, je to spíše nevýhoda.

stealth01
22. ledna • 22:41

Přesně tohle video jsem chtěl postnout. Předběhl jsi mě. :)

Doporučujeme

Články odjinud