KIA má alespon' solidní design..Hjondé je škaredý a kvalita korejská!!Kecy jako že jsou to česká auta jim snad nikdo nežere...To je pořád víc česká Škoda i s koncernovými díly...;-)Cee'd zkusil otec...jezdí to slušně..ale žere v dieslu kolem 8 l ..na 1.6 tedy dost!!A kvalita interieru je bídná..po 3.letech prodřená kůže u šaltrpáky-výměna v záruce...ošoupaná stříbrná imitace palubky- neuznáno-šmejd !!B-]KIA již nikdy. Cena klesla tak ,že prodej je nevýhodný..nikdo to nechce.Zlatej FIAT a OPEL..!!;-)
Hyundaie sice neznám, ale zato SUV KIA Sportage dokonale. Je to lenivá, žíznivá bestie s nepřesným řazením a o dílenském zpracování a ni nemluvě. Jediné co musím pochválit je sedmiletá záruka a servis kde mi vše vadné ochotně v rámci záruky mění. Během tří let např. snímač ESP, středící ložísko usazení tlumiče, házající poloosy atd.
To je presne ono...cesky zakaznik chce za kazdou cenu SUV - chce si pripadat vetsi, ale nema prachy, tak poridi 1.6GDI, ktera je na to auto "jentaktak" a pak se divi, ze je to line... B-]To snad neni mozny...Priste musis zkusit nejaky "renomovany bazar" a tam si za 400 poridis peknou olitanou premii a budes si pripadat jako buh ;-) (tak jako spousta diskuteru napric servery o autech) :-D
Aha, a co tedy 1,2 TSI v super SUV Škoda Yeti???
Hehehe, nejkvalitnější slovenské SUV, dvojče nejkvalitnějšího českého SUV.... mě ty stokrát opakované bláboly pana Vošického nijak neiritují, protože tím ztrapňuje hlavně sám sebe a svého chlebodárce. Spíš by mě zajímalo, jestli lže vědomě nebo nevědomě. a ještě by mě zajímalo, jestli tu samou pitomost vytrubuje i jeho kolega v SRN.
Pan Vošický přešel z demagogického oddělení ford do demagogického oddělení HK. Metody stejné. Naprosto trapná výplachovka. Nicméně si myslím, že dvakrát nevstoupíš do stejné řeky. Ve fordu mu to celkem vycházelo a redaktoři mu to baštili i s navijákem. Ale teď už je provařený a jak redaktoři tak i čtenáři jsou už trochu dále a vošickému pšenka nepokvete.
Dufam, ze ich skodovka roznese nie v pomere ako je 3:1 ale 10:1. V zivote si nekupim auto od rakostnikov. Ano teraz vsetci budu kricat, ze som idiot a pod., ale uvediem dovod.1. Staci sa pozret na marzu s predaja, kto ma viac. ( kto viac sidi auta a ludi na mzde)2. Kto kolko da zarobit pracovnikom.Potom sa cudujeme, ze klesa kupischopnost. H/K odomna neuvidi ani cent vo svojom vrecku ;-)p.s.: p. VOSICKY: Vase odvazne vyjadrenia nebudem komentovat. Viete ako sa hovori: Pyche predchadza pad. Ak si ludia uvedomia, ze su clever. Jeden priklad: nasa firma ma asi 30 zamestnancov. Ani vo firme, ani sukromne auta zamestnancov nie su ziadne H/K. Jeden sef pri vybere auta sa bol informovat na kiu ( povedal len slubovanie, nikdy ) a kupil japonca.
Nošovice mají vysokou produktivitu (1 člověk 8 aut za měsíc,škoda jen 2),takže raději dám peníze lidem co makají a něco tvoří,než těm stovkám kancelářským nemakačenkům v Boleslavi.
nemakacenka kancelarske z hundaja nevidíš protože jsou v koreji, v cr jsou jenom lidi co otroci a skladaji auta, v Bolce je zapocitany i vyvoj auta, marketing... to ma samozrejme korejec v koreji
Zkusím do toho započítat pět vývojových center Hyundai-Kia,tedy 10 000 pracovníků,tak je tu rozdíl 13 000 proti 24 000,Nošovice samozřejmě vyvíjí pouze Russelsheim. Ta nízká produktivita škodovky je jasně viditelná a to většinu technologií převzali od VW. Ve škodovce se jen popíjí kafíčko.
nelíbí se mi že Hyundai se všude prezentuje jako české auto, degradují tak českou robustnost a materiálovou kvalitu. Měl jsem možnost vyzkoušet nového Hyundaie dva dny, je to papírové auto, typická Korejská pseudokvalita i když se montuje u nás. A nepomůže tomu ani design navržený v Evropě.
To není nic novýho :-D naše slavný kolínský trojčata jsou na tom možná ještě hůř..... měl jsem tu možnost jezdit služebně jak s 107, C1 i aygem a i když se tomu budou někteří smát, tak nejšťastnější jsem byl, když jsem si mohl pro sebe ukrást jedinou služební jedničkovou fábii s htp :-D Jináč co se dílů týče min. 50% dílů je z polska, cca 30% česká republika a zbytek unie..... tady se říct český auto nedá..... Kvalita dílů bídná, vydrž poloviční oproti fábii, to auto je navržený pro minimální výrobní náklady a maximální zisk. Doteďka jsem se nepřestal divit jakýmu braku se to toyota zaprodala a čemu dokáže dát svoje jméno, tím okamžikem pro mě pověstná japonská kvalita přestala existovat.
Tak ono to stejnak dopadne, že se dva (škoda-H/K) budou prát a třetí se jim bude smát :-D Podle mě je jedno kdo si to koupí, pro mě jsou důležitý čísla jenom jedny a to celkový prodej fyzickým i právnickým osobám dohromady, když prodám, tak prodám a je jedno jestli za hotový prachy bo lízačku, prostě jsem prodal!
Božel třetí není:D WV group obsahuje většinu evropských automobilek... A BMW či mercedes míři přecejen do vyšší klientely. A nejakej korejskej schevrolet... otom ani nemluvim. Volvo jsou dobrá auta ale moc se prodávají. Renault a peugeot si držej tak nějak svojí pozici... a celkem se daří. Fiat či alfa... nwm tem to moc nejde. WV group a H/K jsou ted dominantní, a nevypadá to, že by je někdo doháněl.
Ale co není teď neznamená, že tak nebude třeba za nějakej čas :-) automobilovej průmysl je hodně nevyzpytatelnej :-)
Byl bych raději kdyby si někdo prohodil pozici s korejčíkama, co si hrajou na "českou" kvalitu.
Konečně slovo do pranice zkus Volvo! Dnes jsem měnil všechny 4 brzdové kotouče a destičky na S 60! S prstem v pr..i za 2 hodiny! Super práce a bylo to auto 9 roků starý! :-D
Nemám rád koncern VW, tedy mi není sympatická ani škodovka. Ale ještě víc mě je nesympatický ten korejský šunt. Ne pro svou podstatu (ty auta jsou mi ukradená), ale právě proto, jak se prezentuje. Říct tohle Vošecký (nebo jak si nadává) přede mnou, to co jste tady uveřejnili, tak se asi neudržím a jednu mu natáhnu... Ne z důvodu agresivity, ale z důvodu, že bych doufal, že se probere a přestane plkat lži a nesmysly a začne se vyjadřovat jako člověk s funkcí na jeho místě (byť předpokládám, že to bude asi stejně vzdělaný člověk, jako ten co vede u nás Ford - můj bože - má to aspoň s maturitou?)... Ten chlap by měl dostat papíry na hlavu.Když srovnám obě dopovědi, tak je jasné, že ten první je machr, ale ten druhý je magor (byť s tím posledním ohledně firemní klientely má pravdu, ale zakončit to slovy... šak soukromá klientela dojde k nám, páč chce kvalitu... to je na papíry.)
á pán generální je agilní, pán generální už mínuskuje... :-)Tak pane generální, naučte se chovat slušně, v Ostravě plaťte lidem mzdy, v Koreji se naučte vyrábět auta a používat díly v jakostní kvalitě od kvalitních výrobců (a ne z Číny), vylepšete na evropskou úroveň antikorozní ochranu a pak plácejte, jak plácáte... do té doby raději mlčte..., ony se Vám ty aušusy pomalu začnou vracet...
wolffe plácáš nesmysly B-] Njdřív se podívej pod kapoty co kdo kterým značkám dodává a potom vytrubuj závěry. A o jakostních třídách který mají vliv na kvalitu bych už úplně pomlčel . Stačí se podívat na délku záruky u jednotlivých značek a jako bombónek bych ti doporučil se alespoň občas podívat na internetová fora majitelů těchto značek co se kde řeší za problémy a jak následně reagují jednotliví výrobci. Dost by ses asi divil. Ale to je očividně na tebe moc složité co ;-)
Ehmm, s tou zárukou bych byl hoodně opatrný. Není zas až tak úplně neomezená a sedmiletá a bezpodmínečná.
souhlas , je omezená a není plně 7mi letá ale je pořád o hooodně delší než dává Škoda. Navíc si myslím že Škoda si ani delší záruku lajsnout nemůže, protože co si budeme povídat kvalita práce i materiálů není ještě zralá na delší záruku ;-)
To víš z vlastní zkušenosti, nebo jsi to někde slyšel a četl (antikorejský standard...) ?
mohu sloužit svojí nynější 5ti letou zkušeností s "korejcem" a dokonce i objektivním srovnáním obou značek protože před tím jsem měl 4 roky Octavii combi. Reklamoval jsem jak Škodu tak i korejce, můžu tedy posoudit jak přístup, rychlost, ochotu tak počet poruch které jsem musel řešit. Zatímco korejci se opravdu montují tady v Evropě převážně z korejských dílů (ne všechny typy) , to je bezesporu , Škoda byť prapůvodem česká značka nyní s německým majitelem a vyráběná tady u nás má těch opravdu českých dílů velice poskrovnu. I drobnosti které dříve Škodovka odebírala od českých firem nyní po další razantní redukci počtu místních dodavatelů ještě více zredukovala (takže např. sluneční clona dříve česká nyní made in italy), dokonce už ani montážní materiál nepochází od českých výrobců. Tedy zatímco u korejců se nějak nepředpokládá že budou montovány z českých dílů tak u Škody bych to jaksi předpokládal více. Toť můj skromný názor na obě značky. Samozdřejmě obě značky mají své mouchy ale bohužel u Škodovky ty mouchy nikdo za posledních 10 let nevychtával, v tomhle jsou korejci o dost pružnější.
wolfe, uklidni se! málo s kým každá nepodstatnost tak zacvičí, jako s tebou...mimochodem, komu ty bys chtěl se svou postavou natahovat...?
Souhlasím, hodně ojeté lži jednoho trouby z korejskoostravské fabriky by neměla nikoho vyvést z míry.
Kym Skoda vyraba vsetky modely pre EU trh v EU tak vobec Hyundai nie!Hyundai i10 je vyrobeny v Indii.Hyundai i20 je vyrobeny v Indii, rozlozeny na casti a poslany do Turecka kde sa slozi aby sa obislo dovozne clo do EU. Naopak dovozne clo EU aut do Indie je 100%!!!Hyundai i40, Genesis, Coupe, Veloster, Santa Fe, ix55 su vyrobene v Korei a bezcolne dovezene do EU. EU automobilky nepredaju v Korei ani pichle kolo.A Slovensky a Cesky dodvatelia Hyundai? To su tie Korejske firmy ako Yura a Iljin, ktore pobrali milionove dotacie od SR a v nich sa len skladaju a opracuvaju komponenty dovezene s Korei a hura zrazu je to Made in EU. Samozrejme zamestnancom daju na 11000 Sk na tri smeny. O tom ako Korejcania otrocia Slovakov sa uz vela popisalo.
** kto nuti ludi v tej fabrike pracovat?** taka KIA alebo Mobis davaju na place 550 Euro. Firmy v okoli (ZA, MT, RK) o 100 Euro menejpapuskovanie ako koreci okradaju EU je nonsens. Su tu, vyrabaju tu, maju tu vyvojarov a inzinierov, servisy, dealerov, logiostiku. To vsetko prispieva k zamestnanosti. IMHO radsej stimulovat firmy a mat ludi v praci, ako mat ich na podpore doma. Pretoze ak raz clovek strati pracovne navyky, bude zleNikto nikoho nenuti kupovat rejzu. Kazdy si moze kupit auto ake chce
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.