Software pro plně autonomní jízdu nabídne Tesla v horizontu tří týdnů

Díky novému hardware i software budou vozy Tesla umět měnit jízdní pruhy a zcela samočinně parkovat.
Software pro plně autonomní jízdu nabídne Tesla v horizontu tří týdnů

Americký výrobce elektromobilů již začíná dodávat na trh nejnovější vozy s hardwarem, který dokáže obsloužit plně autonomní jízdu. Až do teď jsme ale neměli žádné informace o tom, kdy bude k dispozici software, díky kterému může autopilot naplno fungovat. Nyní jsme o něco moudřejší.

Bomba Elona Muska: Všechny nové Tesly budou umět samy jezdit

Bomba Elona Muska: Všechny nové Tesly budou umět samy jezdit

Elon Musk na sociální síti Twitter reagoval na dotaz jednoho z uživatelů. Ten se ptal, kdy bude software 8.1 k dispozici. Lídr Tesly mu odpověděl, že nejnovější aktualizace se majitelé vozů dočkají v následujících třech týdnech. Odladěné verze programu pak budou následovat v měsíčních cyklech. To je logický krok, Tesla chce o autonomní jízdě posbírat co nejvíce dat od svých zákazníků, a díky nim fungování systému postupně zlepšovat.

To budete koukat! Co vše dokáže aplikace Tesly s Modelem S?  

To budete koukat! Co vše dokáže aplikace Tesly s Modelem S?  

Nové elektromobily vybavené potřebným hardwarem a softwarem umí bez zásahu řidiče změnit jízdní pruh, zaparkovat i využívat tempomatu. Chybět nebude ani možnost přivolání vozu. Majitelé tak plně autonomní jízdu vyzkouší už na začátku příštího roku. Je však pravděpodobné, že kvůli omezením v zákonech ji nebude možné využívat naplno.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků