Socialistické stroje: Ještě nedávno zatracované, dnes ale dobrá investice

neodborník  |  26. 03. 2017 09:43  |  [88.101.190.xxx]

Dobrá investice ještě neznamená, že daný produkt je dobrý, spíš je to cena nostalgie.Jako třeba v tomto případě.

Odpovědět  |   | 
Gašpo  |  26. 03. 2017 09:55  |  [88.101.88.xxx]

Škoda 1000 MB bolo asi posledné pekné socialistické auto. Favorita síce navrhovala kancelária Bertone ( nie on osobne ), ale keď sa po nekonečných peripetiách konečne dostal do výroby, bol vizuálne zastaralý, pretože už dávno nastúpil trend oblejších tvarov. S odstupom času ale vyzerá nadčasove.

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  26. 03. 2017 10:45

Favorit ? Jeden parkuje pod okny a je to popelnice. A to se o nej ten penzista stara.

Odpovědět  |   | 
Gašpo  |  26. 03. 2017 11:37  |  [88.101.88.xxx]

Tak kvalita plechov socialistických áut bola notoricky známa. Ostatne všetci sme počuli príbehy ako sa povaľujú na priestranstvách dovezené hrdzavé plechy, ktoré sú rovno vozené na lisovanie a potom do lakovne. Takému autu nepomohlo ani to, že ste nechali vystriekať dutiny.
Ničmenej ak penzistovi doteraz ešte slúži, asi mal šťastie na lepší kus.

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  26. 03. 2017 11:50

Však Favorit měl na Slovensku přezdívku Škoda Hovoriť. :o)) A když se koukneš na youtube, najdeš automotorevue, kde favorita nesetri ani soudruzi.

Odpovědět  |   | 
king014  |  26. 03. 2017 19:30  |  [46.135.90.xxx]

Bohužel plechy dodávali soudruzi ze Slovenka, říkalo se jim Mečiarova pomsta

Odpovědět  |   | 
Gašpo  |  27. 03. 2017 08:19  |  [88.101.88.xxx]

Za prvé, vobec netuším ako mohol nejaký Mečiar za socializmu ovplyniť plechy, naviac keď v tých časoch tušilo o ňom len pár ľudí z jeho okolia, čo ho osobne poznali.
A za druhé, východoslovenské železiarne dodávali len surové plechy a tie sa nijak neošetrujú. Že sa potom niekde v Boleslavi válali mesiace na daždi a slnku a do lisovne putovali hrdzavé a neboli ošetrené ani pred lakovaním, za to asi ťažko mohli "soudruzi ze Slovenska".

Odpovědět  |   | 
fogel  |  26. 03. 2017 10:47  |  [79.142.150.xxx]

Tatra 613 nebyla jen v raných verzích navržena karosárnou Vinagle,ale po celou dobu vyjma faceliftů,navržena karosárnou Vignale.

Odpovědět  |   | 
k.ik  |  26. 03. 2017 11:16  |  [178.23.220.xxx]

Vignale vyrobil i přípravky a nástroje pro výrobu karoserie

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  26. 03. 2017 11:46  |  [217.195.168.xxx]

Je dobre ked sa najdu nadsenci, ktori tieto auta vlastnia a udrzuju. A ta T613, dokelu...kto nezazil, nepochopi. Jazda kralov!

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  26. 03. 2017 12:30

Spíš jízda papalášů

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  27. 03. 2017 08:30  |  [198.28.69.xxx]

...papalas sa vozil, pripadne spal po nejakej stranickej narocnej schodzi
Jazdil vodic. No a ja som si toto auto zajazdil a mozem prehlasit ze to je zazitok. No a po dizajnovej stranke nadhera, len skoda ze ich je uz tak malo. Ked to prebuble okolo, to je skratka koncert, balzam na nervy oproti tym dnesnym trojvalcom.

Odpovědět  |   | 
Ficus  |  26. 03. 2017 12:02  |  [185.15.144.xxx]

Nic horšího než tyhle vergle na swětě nejni...

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  26. 03. 2017 12:14  |  [85.70.186.xxx]

Pokud se vám tihle krasavci líbí, tak 27.5. se v Hnačově u Klatov koná každoroční Sraz socialistických vozidel (http://www.vozy-vychodniho-bloku.cz/).... Minulý rok tam byly i dobové přívěsy, náklaďáky, a celkově to byla pěkná akce.

Odpovědět  |   | 
R.Vagner  |  26. 03. 2017 22:55  |  [89.248.248.xxx]

Ve fotogalerii mate spatne popis Tatry. Na fotce je 613. V popisu 603.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  27. 03. 2017 12:51  |  [198.28.69.xxx]

Len poznamocka k 100x opakovanej lzi, ktora sa ani po 1000000000x nestane pravdou:
''...vede k nákupu vozu z dob komunismu''
Otazka - Kedy bol u nas komunizmus? Od-do prosim, stacia letopocty. Spravte si v tom prosim poriadok uz raz a navzdy, takymto niecom sa len mlady cucak, ktory o tej dobe vie prd, len celkom slusne zhovadi.


Inak, chyba mi tam este zastava :)

Odpovědět  |   | 
jean  |  27. 03. 2017 16:01  |  [62.168.64.xxx]

Tak to nazveme doba mizerných služieb a tovarov, ok?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  27. 03. 2017 16:31  |  [198.28.69.xxx]

preco nie, ale neplati to pre celok (potraviny boli napr.rozhodne kvalitnejsie - cakam ze cenzor tymto celu diskusiu zase velmi rychle radsej niekam zasije, ale nepomoze si, vieme co jeme) a tak takato definicia nejaky logicky rozmer nedava.

V pripade aut, povedal by som ze je to tak napolovicu. Auta kvalitnejsie mame (fabriky nie su sice nase), co sa ale akosi ocakava od nejakeho toho vyvoja. Na druhej strane, v sluzbe ako servis Vam vedia sk.rvit auto tak dokonale ako vtedy, ak nie dokonalejsie. Dokonca, mozu Vam predat aj nieco, co deklarovane parametre nesplna (vieme na co mierim) a tak Vas regulerne podviest. V tomto, nepamatam si pripad, ze by niekto zacal predavat nieco, co normu nesplnalo a nedostal po cuni tak, ze az. Spotrebitel je v tomto dnes ovela menej chraneny, to, co sa deje s potravinami ako odstrasujuci priklad staci. No a aj vdaka tomu sme na poprednych miestach vo vyskyte zhubnych ochoreni, cim to asi docerta bude, ze. Takze by som bol skor opatrnejsi a objektivnejsi.

A tak v ramci tych 'spravnych a jedine spravnych' tzv.nazorov, ktore su nam dnes predhadzovane, mam na mysli usmevne pripady ked autor pouziva vyrazy, ktorym nerozumie a opisuje nieco, co nezazil a nepozna. On dokonca opisuje nieco, co tu (konecne rozriesme ten hlavolam pre menej chapavych), nebolo. Na to mierim. Treba byt doslednym.

Odpovědět  |   | 
jean  |  27. 03. 2017 17:10  |  [178.41.78.xxx]

Zaujimave, o nekvalitnych potravinach pocuvam stale, ale aj v beznom supermarkete sa predavaju normalnej kvality. Pravda, nekupujem tie najlacnejsie odpadky, ktore su lacnejsie ako krmivo pre psy.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  27. 03. 2017 20:18  |  [217.195.168.xxx]

Parada. K.rva ako je mozne, ze sa u nas predavaju len tie najkvalitnejsie zapadne potraviny a doslova idu na dracku. Ale je to asi tym, ze tunajsia urodna poda ovela viac prospeje lakovni pre automobilku, ze. Kolko za toto beries?

Odpovědět  |   | 
jean  |  27. 03. 2017 22:15  |  [178.41.78.xxx]

Boze, ty si fakt vylizany cerveny pako. Tak preco kupujes sklenikovu rychlenu zeleninu, ked vies ze ti skodi? Kto ta nuti? Zamestnavatel, sused, vlada? Kto?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  27. 03. 2017 20:20  |  [217.195.168.xxx]

....mal som na mysli papriku zo Španielskych super- ozonovo- dotovanych sklenikov pre nase najblahosklonnejsie zdravie. Kurva, to juzne Slnko je zazrak....

Odpovědět  |   | 
jean  |  27. 03. 2017 22:13  |  [178.41.78.xxx]

Aha, takze chces tvrdit, ze za zdraveho socializmu sa dala kupit paprika v decembri? A co je nezdrabe na spanielskej paprike?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici nedoporučí. Přehled po kategoriích

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici n…

Přece jen objektivnější hodnocení spolehlivosti jednotlivých automobilů než průzkumy mezi vlastníky, nabízejí technici ze stanic technické kontroly. Nyní v Německu zveřejnili žebříček nejvíce a nejméně spolehlivých aut ve stáří od jednoho roku až do devíti let.

2.  10.  2017 | | 32 N/A
Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původní ceny. Motory drží, a zbytek?

Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původn…

BMW X5 bylo prvním SUV vyvinutým pod taktovkou mnichovské značky. Ceny nejlevnějších kusů nyní padají ke stu tisícům korun. Rozhodli jsme se zjistit, jak model funguje ojetý.

30.  9.  2017 | | 19 N/A
Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydržely desítky let

Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydr…

Některé motory se povedou, jiné nikoliv. My jsme pro vás vybrali desítku těch nejdéle vyráběných. Nejspíš nepřekvapí, že vznětový není ani jeden z nich…

15.  10.  2017 | | 23 N/A
9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A když už, tak jen obtížně...

9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A…

Jiný kraj, jiný mrav - to, co se dobře prodává v Japonsku, nemusí fungovat v Americe. Automobilky tak záměrně některé své modely na určitých trzích vůbec nenabízí. Tohle je náš přehled devíti hodně zajímavých automobilů, které se v Evropě neprodávají.

8.  10.  2017 | | 13 N/A
Test ojetiny Subaru Outback:  Pro ty, co jezdí do hor a nebojí se oprav

Test ojetiny Subaru Outback: Pro ty, co je…

Dvojici povedených vozů od Subaru dnes v bazaru naleznete od sedmdesáti tisíc korun. Na co se zaměřit při výběru?

14.  10.  2017 | | 36 N/A