Snaží se někdo cíleně pošpinit Teslu? Tento test by tomu napovídal

24 komentářů

Saman
11. července • 10:39

ze je to bavi ty instituce, takhle na sebe upozornovat negativne? to jim nedochazi ze se v tomz acne hned stourat krom novinaru i verejnost? a nedochazi jim ze to zkusilo jiz nekolik instituce v minulosti u mnoha znacek a pokazdy byli rozcupovany a na par let v lepsim pripade zdiskreditovany?ono je celkem fuk jak Tesla z 2015 v akovem testu dopadne, Tesla stale nema o zakazniky nouzi, prodeje jim stoupaj a vesmes se jim dari postupovat dal v businessutohle spis vypada ze nekdo zkusil trading proti Tesle a nejak mu to nevyslo a prodelal boty, tak se ted snazi aby zas Tesle trosku spadli akcie a on tak mohl zas jednu botu zase nazout :-D jen tak pro zajimavost, letosni minimum akcii Tesly bylo tusim $252, ted je to tusim $330, z dlohodobeho hlediska kdy se kouak na vicelete investice, zatim Tesla neni spatnou investici, kolisa, ale vydelat se na tom da celkem slusne :-)

runner42
11. července • 11:28

Už přišli na to, kde seženou chybějících 3,7 miliardy dolarů na pokrytí nákladů na provoz a údržbu svých dluhů?

Saman
11. července • 15:44

vemou si je od lidi jako ty, jeste porad spekulujes proti akciim Tesly? kolik jsi na tom jiz prodelal?ja jsem s akciema Tesly v plusu 220 tisic cista ruka po odectu prvni investice a provizi drzitele fondu, drzim stale akcie za priblizne 250 tisic, prvini investici jsem mel necelych 100 tisic, zame teda zatim dobry, % vydelek lepsi nez s bitcoinem kde jsem prodal moc brzo a ty zbyle 2 asi jiz nema moc smysl resit vlastne prodelat jiz na nich nemuzu

runner42
11. července • 18:37

Ale aby to neznělo arogantně, tleskám ti za odvahu i pěkný zisk.

runner42
11. července • 18:00

Promiň, zisky nezveřejňuji. Ale je to více, než ty. A to za 6 měsíců. Pokud akcie nevzrostou do konce září na 930$, nemohu celkově prodělat.

audax
11. července • 9:21

ale veď muskotesla úspešne núdzovo zastavila,síce neskoro,ale predsa,veď si len odstránila z cesty prekážku,ktorá jej bránila vo výhlade a potom zastavila,presne ako američania hovoria,my vás tej demokracii naučíme,aj keby tu nemal zostať kameň na kameni.......

Karlos
11. července • 8:06

Tesla je hrozná mrdka

Matty
11. července • 8:27

Je vidět, že jsi v ní ani neseděl.

Ludek_II
11. července • 7:29

Neviděl bych to tak černě. Naopak automotoklub Andorry se o Tesle vyjádřil pochvalně. Stejně dobře si Tesla stala v testu brzd, který provedl Automobilový institut státu Vatikán.

Joe Doe
10. července • 15:07

Prezentacia nudzoveho brzdenia automobilu Volvo automobilkou Volvo ;)https://www.youtube.com/watch...

Marek71
11. července • 8:34

To nejsou zaměstnanci Volva, ale tupci, aspiranti na letošní Darwinovu cenu :-D

Maz
10. července • 17:24

Nejdříve si něco nastudujte a pak to sdílejte :/ .. tohle konkrétní auto vůbec nebylo vybaveno paketem umožňujícím detekci chodců s aut.brzdenim a na internetu to le běžné dohledat !

R2
10. července • 19:29

Nekazte to, ta puvodni bajka, podle ktere je to demonstrace systemu provadena manazery Volva, je mnohem lepsi ;-)

Neurotic
10. července • 13:34

Až to bude Musk vydávat za polofunkční testovací verzi a ne autonomní řízení tak ať si to klidně nefunguje. To té doby může každý provádět testy dle libosti a nadávat na nekvalitu Tesly;-)

Jiří
10. července • 22:29

Nevím, kde jste na to přišel, ale Tesla nic za autonomní řízení nevydává, jelikož není ještě v žádném autě aktivováno. Částečná, velmi omezená funkčnost autonomního řízení má být spuštěna až někdy v srpnu/září a jen pro ty, kteří mají zakoupený balíček autonomního řízení za $5000. To, co funguje nyní je autopilot, který funguje podobně jako autopilot v letadle, tedy udržuje rychlost a směr (+ odstup od vozidla před autem + udržuje auto v daném pruhu nebo v pomyslné části vozovky).

Rejpal
10. července • 14:48

S nejistou historií může znamenat i to, že byl systém někdy v historii podroben podobným zásahům, jako testovavací vozidlo UBERu v Arizoně.

Fic
10. července • 13:24

Je libo si uflusnout nad úspěchem někoho jiného?
Ano je libo! A českej závistivej pístovej ejakulátor si v tom uplně lebedí.

Jig
10. července • 11:25

"s nejistou historií" .... tedy jinými slovy, že toto by mělo fungovat jen u nových. Nicméně obecně je u nich silně zavádějící již to autonomní a autopilot

njn
23. července • 12:05

ono to muze spolehlive fungovat i u starych jen jestli tahle tesla mela nainstalovanej aktualni sw to je taky dost podstatna vec

jogurt
10. července • 12:59

Funkci nouzového brzdění mam jako soucast adaptivniho tempomatu v autě z roku 2007, tedy 11 let starém. A i po 400 000km funguje pořád, díky vyhřívanému krytu radaru navíc neselhává i v zimě při sněžení, s tim mají dnešní vozy docela potíž. Takze Tesla 2015 by snad proboha tohle mela zvladnout.

petr r. (petrumr)
10. července • 17:53

co to je za auto?

jogurt
11. července • 13:36

Q7

Tonda
10. července • 14:51

Nevím jak Tesla ale nektere auto reaguji jen na opravdove prekazky - lidi, zvirata,kov, beton aj. To proto, aby nenastalo necekane a zbytecne nouzove brzeni, kdyz vitr odnese napr. kus kartonove krabice, lakove prosteradlo a tak:-) Proste to musi mit dostatecnou radarovou odrazivost. Tohle mi porijde jako hon na Teslu a snaha se zviditelnit

Niemand
10. července • 13:41

Fungovať by to síce malo, ale odmietnuť komunikovať s výrobcom vozidla nie je zrovna štandardný spôsob fungovania podobných inštitúcii.

Doporučujeme

Články odjinud