Snaží se někdo cíleně pošpinit Teslu? Tento test by tomu napovídal

Jig  |  10. 07. 2018 11:25

"s nejistou historií" .... tedy jinými slovy, že toto by mělo fungovat jen u nových. Nicméně obecně je u nich silně zavádějící již to autonomní a autopilot

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  10. 07. 2018 12:59

Funkci nouzového brzdění mam jako soucast adaptivniho tempomatu v autě z roku 2007, tedy 11 let starém. A i po 400 000km funguje pořád, díky vyhřívanému krytu radaru navíc neselhává i v zimě při sněžení, s tim mají dnešní vozy docela potíž. Takze Tesla 2015 by snad proboha tohle mela zvladnout.

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  10. 07. 2018 13:41

Fungovať by to síce malo, ale odmietnuť komunikovať s výrobcom vozidla nie je zrovna štandardný spôsob fungovania podobných inštitúcii.

Odpovědět  |   | 
Tonda  |  10. 07. 2018 14:51

Nevím jak Tesla ale nektere auto reaguji jen na opravdove prekazky - lidi, zvirata,kov, beton aj. To proto, aby nenastalo necekane a zbytecne nouzove brzeni, kdyz vitr odnese napr. kus kartonove krabice, lakove prosteradlo a tak Proste to musi mit dostatecnou radarovou odrazivost. Tohle mi porijde jako hon na Teslu a snaha se zviditelnit

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  10. 07. 2018 17:53

co to je za auto?

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  11. 07. 2018 13:36

Q7

Odpovědět  |   | 
Fic  |  10. 07. 2018 13:24

Je libo si uflusnout nad úspěchem někoho jiného?
Ano je libo! A českej závistivej pístovej ejakulátor si v tom uplně lebedí.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  10. 07. 2018 13:34

Až to bude Musk vydávat za polofunkční testovací verzi a ne autonomní řízení tak ať si to klidně nefunguje. To té doby může každý provádět testy dle libosti a nadávat na nekvalitu Tesly

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  10. 07. 2018 14:48

S nejistou historií může znamenat i to, že byl systém někdy v historii podroben podobným zásahům, jako testovavací vozidlo UBERu v Arizoně.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  10. 07. 2018 22:29

Nevím, kde jste na to přišel, ale Tesla nic za autonomní řízení nevydává, jelikož není ještě v žádném autě aktivováno. Částečná, velmi omezená funkčnost autonomního řízení má být spuštěna až někdy v srpnu/září a jen pro ty, kteří mají zakoupený balíček autonomního řízení za $5000. To, co funguje nyní je autopilot, který funguje podobně jako autopilot v letadle, tedy udržuje rychlost a směr (+ odstup od vozidla před autem + udržuje auto v daném pruhu nebo v pomyslné části vozovky).

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  10. 07. 2018 15:07

Prezentacia nudzoveho brzdenia automobilu Volvo automobilkou Volvo ;)

https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Maz  |  10. 07. 2018 17:24

Nejdříve si něco nastudujte a pak to sdílejte :/ .. tohle konkrétní auto vůbec nebylo vybaveno paketem umožňujícím detekci chodců s aut.brzdenim a na internetu to le běžné dohledat !

Odpovědět  |   | 
R2  |  10. 07. 2018 19:29

Nekazte to, ta puvodni bajka, podle ktere je to demonstrace systemu provadena manazery Volva, je mnohem lepsi

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  11. 07. 2018 08:34

To nejsou zaměstnanci Volva, ale tupci, aspiranti na letošní Darwinovu cenu

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  11. 07. 2018 07:29

Neviděl bych to tak černě. Naopak automotoklub Andorry se o Tesle vyjádřil pochvalně. Stejně dobře si Tesla stala v testu brzd, který provedl Automobilový institut státu Vatikán.

Odpovědět  |   | 
Karlos  |  11. 07. 2018 08:06

Tesla je hrozná mrdka

Odpovědět  |   | 
Matty  |  11. 07. 2018 08:27

Je vidět, že jsi v ní ani neseděl.

Odpovědět  |   | 
audax  |  11. 07. 2018 09:21

ale veď muskotesla úspešne núdzovo zastavila,síce neskoro,ale predsa,veď si len odstránila z cesty prekážku,ktorá jej bránila vo výhlade a potom zastavila,presne ako američania hovoria,my vás tej demokracii naučíme,aj keby tu nemal zostať kameň na kameni.......

Odpovědět  |   | 
Saman  |  11. 07. 2018 10:39

ze je to bavi ty instituce, takhle na sebe upozornovat negativne? to jim nedochazi ze se v tomz acne hned stourat krom novinaru i verejnost? a nedochazi jim ze to zkusilo jiz nekolik instituce v minulosti u mnoha znacek a pokazdy byli rozcupovany a na par let v lepsim pripade zdiskreditovany?

ono je celkem fuk jak Tesla z 2015 v akovem testu dopadne, Tesla stale nema o zakazniky nouzi, prodeje jim stoupaj a vesmes se jim dari postupovat dal v businessu

tohle spis vypada ze nekdo zkusil trading proti Tesle a nejak mu to nevyslo a prodelal boty, tak se ted snazi aby zas Tesle trosku spadli akcie a on tak mohl zas jednu botu zase nazout jen tak pro zajimavost, letosni minimum akcii Tesly bylo tusim $252, ted je to tusim $330, z dlohodobeho hlediska kdy se kouak na vicelete investice, zatim Tesla neni spatnou investici, kolisa, ale vydelat se na tom da celkem slusne

Odpovědět  |   | 
runner42  |  11. 07. 2018 11:28

Už přišli na to, kde seženou chybějících 3,7 miliardy dolarů na pokrytí nákladů na provoz a údržbu svých dluhů?

Odpovědět  |   | 
Saman  |  11. 07. 2018 15:44

vemou si je od lidi jako ty, jeste porad spekulujes proti akciim Tesly? kolik jsi na tom jiz prodelal?

ja jsem s akciema Tesly v plusu 220 tisic cista ruka po odectu prvni investice a provizi drzitele fondu, drzim stale akcie za priblizne 250 tisic, prvini investici jsem mel necelych 100 tisic, zame teda zatim dobry, % vydelek lepsi nez s bitcoinem kde jsem prodal moc brzo a ty zbyle 2 asi jiz nema moc smysl resit vlastne prodelat jiz na nich nemuzu

Odpovědět  |   | 
runner42  |  11. 07. 2018 18:00

Promiň, zisky nezveřejňuji. Ale je to více, než ty. A to za 6 měsíců. Pokud akcie nevzrostou do konce září na 930$, nemohu celkově prodělat.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  11. 07. 2018 18:37

Ale aby to neznělo arogantně, tleskám ti za odvahu i pěkný zisk.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Opravdu jsou SUV tak bezpečná, jak se říká? Posuďte tuto lehkou nehodu

Opravdu jsou SUV tak bezpečná, jak se říká?…

Na internetu se objevilo video nehody z Kanady. Bouraly do sebe dva vozy BMW, jeden z nich se téměř převrátil.

25.  6.  2018 | | 125 N/A
5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: Držte se při zemi!

5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: …

Kompakt s karoserií kombi nemusí být jen Škoda Octavia. Podívali jsme se na pětici aut, která za 150 tisíc pohodlně přepraví rodinu na dovolenou.

7.  7.  2018 | | 36 N/A
Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být rivalem pro VW Golf

Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být r…

Škoda Rapid v příští generaci změní jméno i zaměření. Chce konkurovat běžným hatchbackům nižší střední třídy, zřejmě však opět dostane menší základ, tentokrát v podobě platformy MQB A0.

12.  7.  2018 | | 95 N/A
Nové BMW X5 má české ceny. Nejlevnější je naftový šestiválec

Nové BMW X5 má české ceny. Nejlevnější je n…

Kompletní ceník nové generace BMW X5 by měl být k dispozici zhruba v polovině července. Díky českým dealerům už ale máme k dispozici základní ceny v Evropě nabízených agregátů.

2.  7.  2018 | | 35 N/A
Nové BMW řady 8 míří na český trh. Známe cenu nejslabší verze

Nové BMW řady 8 míří na český trh. Známe ce…

Své nové vlajkové kupé začíná BMW pomalu nabízet také u nás. Pro nedočkavce je v oficiálním konfigurátoru k dispozici zatím jen slabší varianta s naftovým šestiválcem. Díky ní však víme, na kolik nová generace „osmičky“ vyjde v základu.

3.  7.  2018 | | 32 N/A