Tankuji na Eurooil...prý tam není biosložka a přidávám Vif. Motor 1.8 tfsi. Najeto cca130tis. Plánuji dekarbonizaci Bg...11000kc. Nic lepšího mě nenapadá. Má někdo jinou radu,názor....děkuji
To aby se pak člověk bál otevřít zátku od nádrže, aby na něho nevyskočil BIO vetřelec. Jinak na Subaru po 100 tis. km s používáním prémiové nafty od Benziny všechny vstřikovače kaput.
nafta od EuroOil bez bio, pak jednou za čas cosi zelenýho co mám bokem od mechanika. Občas se rozsvítí "ponorka" na palubovce, tak Volvíkovi kápnu a dá si říct.... No už má 360tis...., ale musí si to zasloužit ty aditiva....
Nevím jaká je nafta u Makra v Brně ale u 1.6tdi dsg7 při 40tisíc km za 6let provozu byly měněny 2 vstřiky naráz.Vím že s tím jezdily max Brno a okolí. Moje odpověď že je to tou naftou a jízdou v klidném tempu neuvěřili(s autem jezdila teta). Teď má nové malé suv Peugeot asi 2008 1.2t benzín automat a to bude nejspíš stejný problém za pár let.LIDEM se to těžko vysvětluje.
To nebude ani naftou, ani Makrem, protože Makro a Globus berou drive paliva z MOL (rafinérie Slovnaft, vysoká míra aditivace), což je spolu s EO, OMV a Benzinou to nejlepší na našem území. Hledal bych problém spíš v té pohybující se sestavě auto+ řidička.
tak já v zimě tankuju na shell a žádný problém jsem nikdy neměl.
No to by bylo hodně špatně, kdybyste měl problém. Každopádně výsledky testů a analýz pro Shell vychází vždy bídně. Nejnižší míra aditivace, nejvyšší cena.
Shell tam ešte niekto chodí u nás tie pumpy pomizli už v starom HDI spotreba so Shell hneď o 0,5l hore to radšej Tesco a ešte mi ostalo na basu piva do nového auta ani náhodou, overené Slovnaft + VIF
... bohužel jen u nás v ČR ... možná ještě dál na východ ... v DE je SHELL lepší ... a mě osobně dost chybí Aral ... ten byl nej
Ano, je to vše pravda, bohužel EU a naše vláda přijala vše co jim bylo nařízeno a BENZÍN není co by měl být , ale směs hovadin a proto tam musíme lít přísady, aby to alespoň nějak fugovalo. A ty si musíme zaplatit navíc....
Reklamní sdělení
Když jsou potíže s motory s přímým vštřikem tak je doporučeno použít od MB Tunap Cleaner a ono to pomáhá, bohužel dnešní palivo není, co by by mělo být.
Nevím, co si o tom mám myslet. Podle mě je to jen byznys. Můj diesel má najeto 260 tis, motor v pohodě. Nikdy jsem tam nic nenalil. Tankuju obyčejný Shell diesel.
Shell? Tak do traktora ani staré HDI to nemalo rado
Tajně ti tam lili aditiva.;-)
Shell? To těžko. nejhorší paliva v ČR.
Obě auta tankuji u KM Prona. Naftu bez biosložky a benzin 95 oct. Už léta přidávám do obou VIF. Lepší aditiva na trhu nejsou. Motor si přede jak kotě a v zimě chytí na cvrnknutí a ihned jde pravidelně. Benziňák jsem koupil v Německu od starší dámy. Měl najeto 93 tis. a zdál se dost líný. Po třech tis. km s VIFem jde krásně do otáček a nádherně v kopcích táhne. Myslím, že to rozpustilo a spálilo karbon.
Ano, presne takto funguje placebo efekt.
V tom případě má placebo i můj palubní počítač. :-D Když místo Effecty natankuji Vervu, tak to auto vidí a pak mi ukáže o 0.3l nižší spotřebu.
Na tu 100 jede auto lépe ve spodních otáčkách.U mě asi 0,3l dolů a mám stabilní trasu.Na té mé trase jsem poznal i olej že Mobil 3000 5w40 tam nepatří a po 400km šel ven.Oproti Castrolu jsem měl skoro o litr větší spotřebu.
Reklama je mocná čarodějka.
Aditiva tě minula obloukem, tak píšeš hloupé připomínky?
.. a chybí mu jedno k v nicku:))
Já beru effectu 95 i vervu 100 tak půl na půl.Obě mají aditiva netřeba se otravovat s doléváním.Svíčky při 50tkm vypadaly jak ty nové.
Benzina má nejlepší paliva. Už i effecta 95 je dobře aditivovaná. Pak možná OMW. Chtěl bych někdy sebrat odvahu a jet zkusit Mol. Někde jsem četl, že Agip zvažuje návrat. To byla hrozná společnost, tak nekvalitní palivo. Shell drahý a taky nic moc.
Všechno stejně jede ze stejný rafinerky.
A ti do toho stejně dávaj Babišovy žlutý kytičky.
To ano, ale aditivuje si to pak každý sám. Nevím, jak je to s Vervou, ale 100 oktanů vozí OMW z Rakouska. Navíc tam nejsou ty bio srágory.
Luke jo maxxmotion 100 i verva 100 jsou z rakouska aspoň u nás ve Znojmě ze Schwechatu.U nás míchají jen 98 s jinou bioslozkou.Podle mě ten kdo pravidelně je na dálnici tak může i Ono bez aditiv ale kolem komína s lehkou nohou na plynu je aditivované palivo nutné.
etbe se vyrábí z lihu
Jak se v benzinu dosáhne 100 oktanů bez přimíchání lihu?
Jsou vy sulini .Ve 100vce je Bio...žijete v bludu.
Hlavně že ví odkud se vozí, ale nevidí na pistoli B5.
No holt má lepší znalosti, než vy. V ČR se 100 oktanová BA nevyrábějí, všechna jsou dovážena a liší se pouze jiným aditivačním balíčkem. Benzina i OMV zavážejí 100 oktan BA z rafinerie OMV Vídeň. Že je na pistoli na čerpací stanici B5 je pochopitelné, musí to tam být z legislativních důvodů. Nicméně tato paliva biosložku opravdu neobsahují. Ostatně žádným zákonem není nařízeno, že i toto prémiové palivo biosložku obsahovat musí! Zákonem je pouze stanoveno, že se musí plnit objemově. Například EuroOil má naftu bez BIO složky úplně i tu základní. Sám totiž dodává zemědělcům přímo BIO naftu a objemově plní tedy daleko více než zákonem požadovaných 7% BIO složky, co v naftě na jiných čerpacích stanicích je.
ale samozrejme, ze i Verva ma bioslozky. To, ze ma mit pouze procentualni podil a bioslozky na vsechna prodana paliva je uz mimo hru. Nove je narizeno mit ve vsech palivech bioslozku. u Orlen Vervy je to ETBE - http://www.vervapaliva.cz/... a popis je zde, kdyz to benzina alias orlen taji : http://www.petroleum.cz/slovnik.aspx...
Nejčerstvější palivo v dobré kvalitě je u Tank Ono. K tomu VIF a je vyhráno. Benzinu jen v té nejvyšší nouzi. Nenažrance ze zásady nepodporuji!
Tak to mám jiný poznatek. Naftu Tank Ono jsem párkrát natankoval, ne pravidelně. Pokaždé jsem najel na nádrž méně km, horší rozjezdy a celkový chod motoru se mi zdál horší. Běžně tankuji naftu MAKRO a jako náhradu BENZINA se slevovou kartou a jsem spokojen. Při každém tankování používám VIF.
..ja tankuju kvuli Eaton tlakaci v zasade jen stooktan a nekdy i 98.. vzdyd je to plne ruznych aditiv uz ze samotneho kohoutku na pumpe.
ano máte pravdu už do felicie 1997 jsem dával 98-100 benzín .Když šla do šrotu kvůli kastli motor měl vše původný trysky nikdy nevynaval ( kromě svíček ) vše bez problémů najeto necelých 600 000 km . Olej byl 0W/50 castrol VYDRŽEL V POHODĚ bez dolejvání 15000 km od rysky k rysce to samí dělám u roomstra a taky pohoda . .
0W 50 do Feldy. MPi? A najel 600. Nesmysl.
U článku by mělo být uvedeno, že jde o placenou reklamu ;-).
to býva často
dobré sú aj liqui moly https://olej.8u.cz/preco-pouzivat-aditiva/...
Zrovna jsem to chtěl napsat.
JJ, kdyby tam místo názvu firmy uvedli, jaké látky v aditivech jsou a proč fungují, byl by to zajímavý článek a ne reklamní blábol.
Tak hlavně, že uvedli, kde si to máme kupovat. Například Benzina používá aditiva VIF, ale neznám žádnou firmu, která používá tato aditiva. VIF se míchá 1:1000 a tohle asi 1:200 při ceně 290 Kč/0,3 l, podle článku 0.3 l na 60 l nádrž. To znamená, že každý litr benzínu je cca o cca 5 Kč dražší. Tak nevím, požívá se to do každého čerpání, nebo jednou za uherský rok.
Za mne je VIF absolutní jednička v poměru cena výkon. Po statisících najetých km potvrzuji, krom jiného, spotřebu nižší o 0,2L/100km
no spočítat to moc nejde....vif není o nižší spotřebě.Otazkou je jaky význam má v přímém vstriku
Ty jsi toho evidentně hodně neviděl, například karbonové usazeniny na pístech a ve spalovacím prostoru. Samozřejmě i u přímovstřikových motorů to má jistý čisticí účinek i na ventily, zabraňuje úsadám na vstřikovačích a svíčkách. V neposlední řadě benzín s aditivy zlepšuje mazivost, snižuje tření pístů ve válcích. Ale jak se tak na to dívám, tohle bylo stejně, ve tvém případě, mrháním času. Víš vůbec, že karbonové usazeniny ve spalovacím prostoru válců můžou způsobovat předzápal a tím zničení motoru? https://www.auto.cz/muze-benzin-cistit-potvrz... ...
Léta si vedu velmi přesnou evidenci u služebních aut. Ty dvě deci mám vyzkoušené a hlavně ověřené. Nicméně, nehodlám nikoho přesvědčovat a už vůbec ne se hádat ;-)B-]
V minulosti odzkoušeno na třech autech. Mj. pokles spotřeby o 5-7%. A když jsem to tam nenalil, tak jsem to poznal při prvním studeném startu na zvuku i chodu motoru. A kombinace N95 plus VIF se chovala skoro jako ty nejlepší "N100" benziny ...jen s tím rozdílem, že ViF je za 0,30 za litr, prémiový benzín za 5Kc navíc.Dnes lihu asi devátým rokem a kupují rovnou 5l kanystr.
Taky to tam dávám. Protože mám Skyactiv dvoulitr bez turba tak si myslím že to je znát. Pozitivně :-)
Chtěl jsem se zeptat, jak jsou na tom tzv. prémiová paliva, kde by měl aditiva přidávat přímo výrobce, ale koukám, že jsem na špatné adrese. Já si naivně myslel, že tyhle neoznačené reklamy jsou hlavně doménou YouTuberů. :-/
Prémiová paliva jsou různá. Od stejných jako neprémiová až po paliva s vysokou aditivací a bez biosloźky. Stačí si jen správně vybrat.
No to by mě zajímalo kdo bere závodní benzín bez biosložky.
K čemu závodní benzín?
K závodění na silnicích a dálnicích. - Viz videa na YouTube ,,Agresivní řidič"!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.