Smykem po trávníku, přes kaluže… tento majitel nemá ke svému LaFerrari předsudky

Je to auto jako každé jiné. Podobných kousků jsme už pár viděli, takže nás přece nevytrhne další LaFerrari, které majitel vytáhl i mimo silnici.

Mánie okolo videí z YouTube kanálu TaxTheRich vyvstane na paměti jako první. Taky zde máme případ nepříliš ohleduplného chování k hypersportu za několik milionů, navíc za špatného počasí a bez špetky taktu. Čekejte pohled na LaFerrari projíždějící hlubokými kalužemi, s motorem vytočeným do červena a provádějícím smyky na trávníku kousek od oveček.

Podle kanálu TheTFJJ tímto způsobem propagovali organizátoři letošní ročník automobilové přehlídky Heveningham Concours, který se koná na konci června. Než tedy bude červené LaFerrari naleštěno a připraveno k celodennímu stání na trávníku, jeho majitel chtěl svůj hypersport ještě jednou řádně „znásilnit“ nehledě na povětrnostní podmínky.

Netradiční zelené LaFerrari hledá nového majitele. Jay Kay s ním najel 3000 kilometrů

Netradiční zelené LaFerrari hledá nového majitele. Jay Kay s ním najel 3000 kilometrů

Tohle LaFerrari tedy není žádnou garážovou princeznou. V jeho společnosti se na videu objevuje také Ferrari F40. U něj však už došlo na mnohem opatrnější chování. Každopádně, pokud máte náladu na bezstarostné blbnutí s hypersportem o výkonu 963 koní (708 kW) v prostorách britského panství, koukejte níže…

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 58 příspěvků