Smutná perlička: parkování pod střechou se nevyplácí

22 komentářů

ORBman
10. ledna • 21:32

Tak jako si majitele musi na vlastni naklady zajistit cisteni chodniku, mam dojem, ze musi i napr. odstranovat rampouchy ... zajimalo by mne, zda za to neni zodpovedny majitel nemovitosti.
Pokud se nepletu (opravte mne prosim), pokud bych se na chodniku zranil napr. uklouznutim nebo kdyby na mne spadl rampouch ci halda snehu ... je majitel nemovitosti zodpovedny i za tuto skodu?

Co se tyce pojisteni, predpokladam, ze to spada do "zivlu", je to tak?

Marek71
11. ledna • 8:35

Nemýliš sa, je to na zodpovednosti majiteľa nehnuteľnosti. Pokiaľ by auto nemalo poistku, majiteľ auta by to vymáhal na majiteľovi domu. A čo sa týka chodníku, to samé, akurát že niektoré chodníky patria k domom a niektorí patria obci.

mayklmaykl
11. ledna • 13:33

tohle je úplně něco jiného než náhrada škody na zdraví, nevím jak to je v rusku ale u nás je majitel nemovitosti povinej odstranovat sníh ze střechy až myslím od 0,5 metru,jinak stačí cedule bacha padá sníh,nebo nelezte lidi tudy klouže to...

majkl
10. ledna • 14:38

se pozná kvalitní auto.Po takové ráně a jdou otevřít dveře!!!To je síla.Lexus je Lexus!

Clayton
10. ledna • 21:13

Vypadá to, že jde o GX470, což je dvojče Land Cruiseru 120. Dopadnul opravdu docela slušně, posádka uvnitř by pravděpodobně přežila, kvalita se pozná...

tuky
10. ledna • 23:46

ste ma pobavil :) ze LC120; je to Lexus LX470 alias LC100 [LC100 v severnej amerike je mixom medzi arabskymi a EU LC100; LX470 je EU LC100 + par 'luxusnych' doplnkov]

Marek71
10. ledna • 13:50

Teraz som bol na Šumave, parkoval som pod strechou penziónu a zavalilo mi celú jednu stranu. Našťastie sa tá hromada iba zviezla po boku auta, ale nastúpiť som mohol iba zo spolujazdcovej strany a auto som hneď preparkoval.

Strom
10. ledna • 11:52

Davejte si bacha i na stromy. Nedavno mi tesne za autem pristala ulomena vetev s peknou cepici snehu. Dopadnout na predni sklo nebo na strechu, tak bych mel trosku problem.

-LK-
10. ledna • 12:03

Jak to v praxi vypadá "dávat si bacha" na zasněžené stromy?

LK
10. ledna • 20:02

jednoduse - neparkovat pod nima. totez plati v lete kvuli ptacimu trusu a na podzim kvuli zahnivajicim listum...
 

jiri
10. ledna • 9:46

A to takhle kdyz vyjede ze zatacky proti vam tahac s ledem a snehem na navesu, ten 10cm zmrzlej hnus se mu v zatacce ze strechy zacne odlepovat a elegantnim obloukem vam vybombarduje predni kapotu a sklo.

Elvis
10. ledna • 9:31

tento mrtvy lexus som videl uz cirka 2 roky dozadu ked to kolovalo, ale stale je to slusne. Hroza pomysliet ze by tam v tom case niekto sedel...

Jezevcik
10. ledna • 22:04

No, podle obrazku bych rekl, ze by to snad prezil vicemene v pohode, leda ze by byl nalepenej na volant, to pak by mohl mitbouli. Ale horsi by zrejme bylo, pokud by tam zrovna sel chodec, to by byla blba....

Flipper Tom
10. ledna • 10:55

ano ano, na okounu se k tomu říká: "století ?" :)

Nimra
10. ledna • 8:53

Inu, ruská zima dá co proto i jinak tak kvalitnímu a bytelnému autu jako lexuis....  BTW: Ta klimatizační jednotka na budově na 1. fotce zprava v 1. řádku působí v téhle době v Rusku celkem úsměvně. (No Flame, pls. Z vlastní zkušenosti vím, jaké dokáže být v srpnu v Moskevské oblasti vedro k nepřežití.)

ldf
10. ledna • 21:02

Klimatizační jednotka je vlastně tepelný čerpadlo, takže v zimě se dá "přepnout" na poměrně výkoné topení s maičkym příkonem. Alespon tak funguje ta co máme doma.

snow
11. ledna • 19:26

tepelne cerpadlo ztraci ucinnost s klesajici teplotou,
topit tep cerpadlem ma smysl tak do konce podzimu(myslim tim obracoenou klimu)

-LK-
12. ledna • 9:07

Opakuju, dnešní technika je na tom celkem dost slušně a řada výrobců vyrábí tepelná čerpadla s neklesající účinností i pod bodem mrazu. Jak jsem psal, vrchol je asi Miši v Buši, který jede v pohodě i v -15.

Diamant
10. ledna • 22:06

Neviem, či by ti to tepelné čerpadlo pomohlo aj keď je vonku pod nulou. Inak zase až také super to nie je, lebo tá tvoja klima spotrebuje pomerne dosť energie (elektrickej) a prinesie asi len 40-60% úsporu než keby si tú elektrinu premieňal na teplo. Ale ak by si kúril plynom, tak si na tom istom, ako keď tepelne čerpáš.

-LK-
11. ledna • 11:25

My to máme topení klimačkou ala tepelným čerpadlem taky a záleží na jednotce. Tuším že Miši v buši mají tepelné čerpadlo, které funguje bez ztráty výkonu až do asi -15. Navíc "kúriť plynom" nemůže každý, protože ne všude je plyn zaveden, zatímco elektřinu má snad každý barák. Jinak naše tepelná čerpadla, co používáme, mají příkon 1kW při tepleném výkonu 3kW.

ldf
10. ledna • 21:04

Mě napadá, proč tak nefungují i klimatizace v autě. Klimatizace začne topit okamžitě a je to určitě lepší než nějaký PTC

jogurt
10. ledna • 9:11

Nepoznal jste někdo svůj hledaný Lexus?

Doporučujeme

Články odjinud