Smečka Lamborghini Huracán STO řádí ve videu na okruhu. Kolik vlastně stojí?

Lamborghini Huracán STO je konkurentem pro McLaren 765LT a ta nejlepší osmiválcová Ferrari. Nyní se ukazuje v efektním videu. Slintání je povoleno...

V listopadu loňského roku vypustilo Lamborghini maximálně vyladěný model Huracán STO (Super Trofeo Omologata). Přesněji jde o nejextrémnější desetiválcové Lamborghini určené pro silnice, které si vzalo inspiraci ze závodních speciálů Huracán Super Trofeo EVO a GT3 EVO. 

Prohlédněte si jachtu Lamborghini do detailu. Má 4000 koní a pluje až 111 km/h

Prohlédněte si jachtu Lamborghini do detailu. Má 4000 koní a pluje až 111 km/h

Příjezd vozu na trh zdržela pandemie koronaviru. První zákaznické jízdy tak proběhly až na festivalu rychlosti v Goodwoodu a následovaly je prezentační jízdy na okruhu Vallelunga Piero Taruffi. Každý zákazník zaplatil v přepočtu minimálně 7.031.670 Kč. Zajímavé je, že všechny kousky byly vyprodané ještě před prvními předváděcími jízdami.

Lamborghini Urus slaví produkční milník. Prodejním trhákem se ale stalo okamžitě

Lamborghini Urus slaví produkční milník. Prodejním trhákem se ale stalo okamžitě

Lamborghini nyní přichází s dalším efektním videem, které ukazuje novinku na okruhu. Zpracováním jde opět o špičku mezi prezentačními videi. Jen připomínáme, že Huracán STO pohání 5,2litrový desetiválec o výkonu 640 koní a s maximálním točivým momentem 565 N.m. Z 0 na 100 km/h akceleruje za 3 sekundy a může jet až 310 km/h.

Lamborghini

Ferruccio Lamborghini založil společnost vyrábějící sportovní automobily v roce 1963 coby konkurenta značkám, jako je Ferrari.

Po vyhlášení úpadku a změně vlastníků přešlo Lamborghini v roce 1987 pod Chrysler. Od roku 1998 ho vlastní Audi (Volkswagen Group).

Lamborghini Aventador • Lamborghini Huracán • Lamborghini Urus

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW 430i Cabrio: Léto sice skončilo, ale zábava může pokračovat

BMW 430i Cabrio

Čtyřválec, sportovní automatická převodovka, pohon zadních kol a otevřené nebe nad hlavou. Co by se mohlo pokazit?

včera | Vladimír Kadera | 6 příspěvků
DS 4 je synonymem pařížského luxusu. Už jsme se svezli a máme dobré zprávy

DS 4 PureTech a E-Tense

Tři roky po ukončení výroby se vrací DS 4 ve druhé generaci. Jak jezdí, jsme vyzkoušeli v zemi, kde je tenhle kompaktní model s nádechem luxusu doma: ve Francii.

17.  9.  2021 | David Šprincl | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Arteon R 2.0 TSI SB: Chladnokrevně efektivní bijec v kvádru

Vokswagen Arteon R Shooting Brake

Velké benzinové kombi s pořádnou porcí výkonu a bez elektromotorů? Do budoucna půjde o stále vzácnější zboží. V téhle formě je snadné odpustit mu i drobné nedokonalosti.

14.  9.  2021 | Richard Herbich | 35 příspěvků