Smart přináší novou výbavu, třeba plátěnou střechu i pro kupé

Smart smazává rozdíly mezi kabrioletem a kupé. Nově si totiž můžete u modelu ForTwo objednat plátěnou střechu (bez příplatku) i pro kupé. Pochopitelně ale nebude jakkoli demontovatelná, je jen potažená černou látkou. To samé se týká i sportovních verzí Brabus, tam se však připravíte o panoramatickou střechu, která je ve standardní výbavě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Pro klasický Smart ForTwo si teď můžete bez příplatku objednat látkovou střechu

To ale nejsou všechny změny, které si automobilka připravila. S novým modelovým rokem přijde nová červená metalíza Cadmium pro model ForFour za 60 euro (1600 Kč) pro výbavy Passion a Prime, bez příplatku je u modelů Brabus. U modelu ForTwo Cabrio se rozšiřuje paleta odstínů pro látkovou střechu o béžový a hnědý odstín. Příplatek činí poměrně tučných 996 euro (27 tisíc korun).

Brabus Smart dostal tříválec o výkonu 109 koní. Stovku umí za 9,5 s

Brabus Smart dostal tříválec o výkonu 109 koní. Stovku umí za 9,5 s

U všech modelů je standardní výbavou systém i-Size, který automobilka označuje za evoluci systému ISOFIX. Pokud byste v novém ceníku náhodou hledali sportovní paket, skryl se nově pod název Sleek Style, to aby se nepletl s novými Brabusy.

Ukrývá v sobě černě lakovaná šestnáctipalcová litá kola, podvozek snížený o 10 milimetrů, chromované koncovky výfuku, multifunkční sportovní volant a pedály z nerezové oceli. Za to všechno dáte přinejmenším 650 euro, což je přibližně 17 tisíc korun. Stylu je zkrátka potřeba něco obětovat.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků