Smart: Nejlevnější stojí míň jak třistatisíc korun, ale jen o chlup

V následujícím článku najdete ceník automobilů Smart na českém trhu, nejlevnější Smart koupíte za méně jak třistatisíc korun, ten nejdražší pak za půl milionu.
Smart: Nejlevnější stojí míň jak třistatisíc korun, ale jen o chlup
Smart je typické „autíčko“ do města. Je malý a můžeme říci, že je také úsporný. Rozhodně však není levný, protože pro prakticky uvažujícího zákazníka je cena na úrovni třistatisíc korun, za tak málo praktický automobil více než vysoká.

Pravdou zůstává, že ten kdo se rozhodne pro Smart asi nebude hledat praktický automobil, ale spíš bude veden snahou se odlišit.

O plánovaném uvedení automobilů značky Smart na český trh jsme vás poprvé informovali v únoru letošního roku a to v tomto článku, detailněji jsme se na smarty zaměřili zde.

Ceník automobilů Smart na českém trhu

Kupé
Typ - kW(ks)/točivý momentt
Motor - max. rychlost
Zrychlení 0-100 km
Objem
Druh
Spotřeba mix.
Cena bez DPH
Cena vč. DPH
 
 
 
 
 
 
 
 
Smart 33 Pure
3válce, 2ventil
18,9
599
sekvenční
4,7
245 082
299 000
33(45)/70
135 km/h
6-st.
Smart 40 Pure
3válce, 2ventil
17,2
599
sekvenční
4,7
261 475
319 000
40(54)/80
135 km/h
6-st.
Smart 40 Passion
3válce, 2ventil
17,5
599
sekvenční autom.
4,9
310 656
379 000
40(54)/80
135 km/h
6-st.
Smart 45 Pulse
3válce, 2ventil
16,8
599
sekvenční
4,7
286 066
349 000
45(61)/88
135 km/h
6-st.
Smart 30 CDI Pure
3válce, 2ventil
19,8
799
sekvenční
3,4
286 066
349 000
30(41)/100
135 km/h
6-st.
Smart 30 CDI Pulse
3válce, 2ventil
19,8
799
sekvenční
3,4
310 656
379 000
30(41)/100
135 km/h
6-st.
Smart 30 CDI Passion
3válce, 2ventil
20,8
799
sekvenční autom.
3,4
335 246
409 000
30(41)/100
135 km/h
6-st.
 
 
 
 
 
 
 
 
Cabrio
Typ - kW(ks)/točivý momentt
Motor - max. rychlost
Zrychlení 0-100 km
Objem
Druh
Spotřeba mix.
Cena bez DPH
Cena vč. DPH
               
Smart 40 Pure
3válce, 2ventil
17,2
599
sekvenční
4,7
337 705
412 000
40(54)/80
135 km/h
6-st.
Smart 40 Passion
3válce, 2ventil
17,5
599
sekvenční autom.
4,9
386 066
471 000
40(54)/80
135 km/h
6-st.
Smart 45 Pulse
3válce, 2ventil
16,8
599
sekvenční
4,7
363 115
443 000
45(61)/88
135 km/h
6-st.
Smart 30 CDI Pure
3válce, 2ventil
19,8
799
sekvenční
3,4
362 295
442 000
30(41)/100
135 km/h
6-st.
Smart 30 CDI Pulse
3válce, 2ventil
19,8
799
sekvenční
3,4
386 885
472 000
30(41)/100
135 km/h
6-st.
Smart 30 CDI Passion
3válce, 2ventil
20,8
799
sekvenční autom.
3,4
409 016
499 000
30(41)/100
135 km/h
6-st.
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků