Smart končí se spalovacími motory. Už nabízí jen elektřinu, v Česku to bude mít těžké

22 komentářů

MM
7. prosince • 9:23

Je čas udělat smartu pá pá. Je čas udělat smartu pá pá.

Sir CHerokee
6. prosince • 9:00

Německo - čínský ošklivý malý zm*d - nyní už jen elektrický...za 600 000...nechápu, jak to může ještě někdo koupit.

mpolan
7. prosince • 20:29

Inu, ne každý si musí honit ego obřím autem s osmiválcem. Naštěstí.

Tom
6. prosince • 8:08

Je skoda ze Smart konci, ale nekdo musi ostatnim automobilkam ukazat, ze auta na baterky jsou jen slepa cesta.

OTTO
6. prosince • 13:39

Auta na baterky jsou v pohodě, ale pro auta na baterky s parametry 90tých let, jako má avizovaný Smart, už místo na trhu opravdu není.

Mirek
5. prosince • 22:31

Potkat Smarta byl stejně skoro zázrak. Takže nečekám, že zrovna prodeje v Česku by měly být pro Smart těžké a nějak je to postihne, případně nějakým zázrakem jím to vytrhne trn z paty.

Joe Doe
6. prosince • 8:50

V Prahe sa o Smarty doslova podkynam kazdy den.Rozmyslam, ci m to bude... Aha, asi tym, ze je to auto specialne navrhnute do velkeho mesta pripadne mesta s uzkymi ulicami.

Marty
6. prosince • 11:54

jenže to sou staré smarty 98-2014, ty novější nepotkáš

MM
7. prosince • 9:25

Souhlas. Potkávám jen starý volítaný vrány.

Ďuri
5. prosince • 20:14

Všetkým EV v mrazoch u nas bežných okolo -6,5 C klesá dojazd o 40%,takže s týmto golfovým vozíkom neprejdem ani 100 km.V našich klimatických podmienkach sú EV v zime veľmi obmedzujúce.

mpolan
7. prosince • 20:28

My tě chápeme, strašně moc bys chtěl, ale nemáš na to. Ale už s tou lživou kampaní přestaň, je to trapné.

iPace
6. prosince • 10:18

40% je totalni nesmysl, o tolik me dojezd neklesa ani pri -20 kdys nastavim klimu na 26 stupnu a pustim vsechny vyhrevy v sedackach a volantukdys auto nemam na nabijeni a predem ho necham vyhrat prez telefon na 22 stupnu, tak mi to vezme za tech 5 minut cca 3% baterie, pri samotne jizde to pak vezme cca 2% za hodinu, a to jsem s autem jezdil i v -20 ve Svedskem Sorsele kde mame zname ;-)lidi proc mate potrebu takto lkhat v diskuzich? stejne vam to v nicem nepomuze, jen tim upozornujete na to jaci jste blbci a lhari a jen tim ukazujete ze na vase nazory se lidi nemaj ohlizet, elektromobilitu tim take nijak nezastavite ani nezpomalite, naopak, cim vice se na to tema hatuje a siri nesmysly, tim vic se laicka verejnost pta, ale ona se pta ne vas, ale ptaji se lidi co elektromobil maji a pouzivaji ;-)

Ďuri
6. prosince • 10:51

Väčšina veriacich v EV sa odmieta pozrieť na to,že tieto vozidlá sú veľmi drahé na výrobu,takže automobilky na nich nemôžu zarobiť peniaze. Preto teraz EU tlačí na automobilky aby EV predávali so stratou. Až čas ukáže, ako hlúpa a zastarala je technológia výroby elektrickej haraburdy,ktorá môže automobilky priviesť do bankrotu.
Toyota ako príklad ukázala na Teslu.

Ďuri
6. prosince • 10:40

EV strácajú viac ako 50%,keď je veľmi chladno.Baterie potrebujú ohrievanie, potrebujú chladenie,v lete posádka zapnutu klimatizáciu, v zime vyhrievanie kabíny. Nočná mora pre baterku.

Ďuri
6. prosince • 10:23
iPace
6. prosince • 11:47

urcite si to prectes cele, abys nevypichoval z celeho testovani jeden nejhotrsi visledek a nedaval ho jako priklad za vsechny http://www.aaa.com/AAA/common/AAR/files/AAA-... ... ;-)ciste prakticky, pokud si nekdo koupi starsi BEV bez tepelneho cerpadla a tepelneho managementu baterie, nemuze cekat zazraky, navic ty auta v seznamu se nektera nedaj ani jiz nova koupit, takze je to takove testovani ojetin kterych je po celem svete mozna par nizsich stovek tisicja mam u iPace hodnoty ktere jsem vypsal

Ďuri
6. prosince • 14:50

Tu máš odporúčanie:
At 20°F, auxiliary resistive heating was likely utilized to maintain cabin temperature.
Motorists who own electric vehicles should be mindful that regardless of driving behavior, hot and cold
ambient temperatures combined with HVAC use results in significant reductions of driving range and
equivalent fuel economy. Minimizing HVAC use regardless of ambient temperature can mitigate thes impacts

Ďuri
6. prosince • 14:37

Veď to je ten istý test z februára 2019.Len potvrdzuje to čo som písal predtým,že pri mraze 6,7 C a zapnutom kúrení klesne dojazd o 40%.Ak jazdíš v takomto u nás bežnom mraze bez topenia klesne iba o 12%.Jazdíš v mraze bez topenia?
Tvrdíš, že testovali na starších BMW i3 2018,Leaf 2018, Bolt 2018,Tesla S 2017,e Golf 2017.Ročne auta sú staré?
Že tvoj I-Pace má optimistickejsie parametre, to môžeš tvrdiť deťom v škôlke, oni možno uveria. Veď predsa nebudeš haniť vozidlo za ktoré si vysolil 60 000 ečka.I-Pace má tú istú chémiu bateriek ako EV v teste,nič lepšie nevyfasovalo.

Net
5. prosince • 13:35

To vypadá, že Čína jen vycucne know-how; za pár let tu je o 20% levnější alternativa od čistě čínské společnosti. Smart bude dělat užitečné křoví a v nabídce opticky zlevňovat konkurenci.

Jan
5. prosince • 13:27

To raději Renault Zoe s dojezdem 395km a zrychlením za 9,5s na 100 a max 140km/h....za cca 700 tis.
Ale nejlíp koupit diesel samozřejměB-]

OTTO
6. prosince • 13:29

Jo tříválcový diesel v ultraměstském Smartu CDI je opravdu ňamka. Svatá prostoto!

Sir CHerokee
6. prosince • 9:02

Za ty prachy je opravdu velký výběr plnohodnotných aut.

Doporučujeme

Články odjinud