Smart končí se spalovacími motory. Už nabízí jen elektřinu, v Česku to bude mít těžké

Jan  |  05. 12. 2019 13:27

To raději Renault Zoe s dojezdem 395km a zrychlením za 9,5s na 100 a max 140km/h....za cca 700 tis.
Ale nejlíp koupit diesel samozřejmě

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  06. 12. 2019 09:02

Za ty prachy je opravdu velký výběr plnohodnotných aut.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  06. 12. 2019 13:29

Jo tříválcový diesel v ultraměstském Smartu CDI je opravdu ňamka. Svatá prostoto!

Odpovědět  |   | 
Net  |  05. 12. 2019 13:35

To vypadá, že Čína jen vycucne know-how; za pár let tu je o 20% levnější alternativa od čistě čínské společnosti. Smart bude dělat užitečné křoví a v nabídce opticky zlevňovat konkurenci.

Odpovědět  |   | 
Ďuri  |  05. 12. 2019 20:14

Všetkým EV v mrazoch u nas bežných okolo -6,5 C klesá dojazd o 40%,takže s týmto golfovým vozíkom neprejdem ani 100 km.V našich klimatických podmienkach sú EV v zime veľmi obmedzujúce.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  06. 12. 2019 10:18

40% je totalni nesmysl, o tolik me dojezd neklesa ani pri -20 kdys nastavim klimu na 26 stupnu a pustim vsechny vyhrevy v sedackach a volantu

kdys auto nemam na nabijeni a predem ho necham vyhrat prez telefon na 22 stupnu, tak mi to vezme za tech 5 minut cca 3% baterie, pri samotne jizde to pak vezme cca 2% za hodinu, a to jsem s autem jezdil i v -20 ve Svedskem Sorsele kde mame zname

lidi proc mate potrebu takto lkhat v diskuzich? stejne vam to v nicem nepomuze, jen tim upozornujete na to jaci jste blbci a lhari a jen tim ukazujete ze na vase nazory se lidi nemaj ohlizet, elektromobilitu tim take nijak nezastavite ani nezpomalite, naopak, cim vice se na to tema hatuje a siri nesmysly, tim vic se laicka verejnost pta, ale ona se pta ne vas, ale ptaji se lidi co elektromobil maji a pouzivaji

Odpovědět  |   | 
Ďuri  |  06. 12. 2019 10:23
iPace  |  06. 12. 2019 11:47

urcite si to prectes cele, abys nevypichoval z celeho testovani jeden nejhotrsi visledek a nedaval ho jako priklad za vsechny http://www.aaa.com/AAA/common/AAR/files/AAA-... ...

ciste prakticky, pokud si nekdo koupi starsi BEV bez tepelneho cerpadla a tepelneho managementu baterie, nemuze cekat zazraky, navic ty auta v seznamu se nektera nedaj ani jiz nova koupit, takze je to takove testovani ojetin kterych je po celem svete mozna par nizsich stovek tisic

ja mam u iPace hodnoty ktere jsem vypsal

Odpovědět  |   | 
Ďuri  |  06. 12. 2019 14:37

Veď to je ten istý test z februára 2019.Len potvrdzuje to čo som písal predtým,že pri mraze 6,7 C a zapnutom kúrení klesne dojazd o 40%.Ak jazdíš v takomto u nás bežnom mraze bez topenia klesne iba o 12%.Jazdíš v mraze bez topenia?
Tvrdíš, že testovali na starších BMW i3 2018,Leaf 2018, Bolt 2018,Tesla S 2017,e Golf 2017.Ročne auta sú staré?
Že tvoj I-Pace má optimistickejsie parametre, to môžeš tvrdiť deťom v škôlke, oni možno uveria. Veď predsa nebudeš haniť vozidlo za ktoré si vysolil 60 000 ečka.I-Pace má tú istú chémiu bateriek ako EV v teste,nič lepšie nevyfasovalo.

Odpovědět  |   | 
Ďuri  |  06. 12. 2019 14:50

Tu máš odporúčanie:
At 20°F, auxiliary resistive heating was likely utilized to maintain cabin temperature.
Motorists who own electric vehicles should be mindful that regardless of driving behavior, hot and cold
ambient temperatures combined with HVAC use results in significant reductions of driving range and
equivalent fuel economy. Minimizing HVAC use regardless of ambient temperature can mitigate thes impacts

Odpovědět  |   | 
Ďuri  |  06. 12. 2019 10:40

EV strácajú viac ako 50%,keď je veľmi chladno.Baterie potrebujú ohrievanie, potrebujú chladenie,v lete posádka zapnutu klimatizáciu, v zime vyhrievanie kabíny. Nočná mora pre baterku.

Odpovědět  |   | 
Ďuri  |  06. 12. 2019 10:51

Väčšina veriacich v EV sa odmieta pozrieť na to,že tieto vozidlá sú veľmi drahé na výrobu,takže automobilky na nich nemôžu zarobiť peniaze. Preto teraz EU tlačí na automobilky aby EV predávali so stratou. Až čas ukáže, ako hlúpa a zastarala je technológia výroby elektrickej haraburdy,ktorá môže automobilky priviesť do bankrotu.
Toyota ako príklad ukázala na Teslu.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  07. 12. 2019 20:28

My tě chápeme, strašně moc bys chtěl, ale nemáš na to. Ale už s tou lživou kampaní přestaň, je to trapné.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  05. 12. 2019 22:31

Potkat Smarta byl stejně skoro zázrak. Takže nečekám, že zrovna prodeje v Česku by měly být pro Smart těžké a nějak je to postihne, případně nějakým zázrakem jím to vytrhne trn z paty.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  06. 12. 2019 08:50

V Prahe sa o Smarty doslova podkynam kazdy den.

Rozmyslam, ci m to bude... Aha, asi tym, ze je to auto specialne navrhnute do velkeho mesta pripadne mesta s uzkymi ulicami.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  06. 12. 2019 11:54

jenže to sou staré smarty 98-2014, ty novější nepotkáš

Odpovědět  |   | 
MM  |  07. 12. 2019 09:25

Souhlas. Potkávám jen starý volítaný vrány.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  06. 12. 2019 08:08

Je skoda ze Smart konci, ale nekdo musi ostatnim automobilkam ukazat, ze auta na baterky jsou jen slepa cesta.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  06. 12. 2019 13:39

Auta na baterky jsou v pohodě, ale pro auta na baterky s parametry 90tých let, jako má avizovaný Smart, už místo na trhu opravdu není.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  06. 12. 2019 09:00

Německo - čínský ošklivý malý zm*d - nyní už jen elektrický...za 600 000...nechápu, jak to může ještě někdo koupit.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  07. 12. 2019 20:29

Inu, ne každý si musí honit ego obřím autem s osmiválcem. Naštěstí.

Odpovědět  |   | 
MM  |  07. 12. 2019 09:23

Je čas udělat smartu pá pá. Je čas udělat smartu pá pá.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Corsa 1.2 Turbo (96 kW) GS Line: O důvod víc, proč kašlat na původ

Opel Corsa 1.2 Turbo GS Line

Na novém Opelu Corsa se hodně makalo. Výsledek je jedním slovem super, ale v určitých případech se dá snadno zaměnit.

včera | Vladimír Kadera | 26 příspěvků
Poprvé za volantem nového Hyundaie i10 1.2 MPi: Když se chce, všechno jde!

Hyundai i10 1.2 MPi

Hyundai představil třetí generaci nejmenšího modelu i10. Nabízí ji s dvěma zážehovými motory a manuální či robotizovanou převodovkou. Kromě designu chce lákat i racionálním zaměřením a stále příznivou cenou.

23.  1.  2020 | Svět motorů | 14 příspěvků
TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 38 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 18 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A